Gå til innhold

Jeg er misunnelig på uføre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har hevdet at de er misunnelige på syke mennesker?

Anonymkode: 47ba0...3c4

Les tittelen på tråden.

Anonymkode: e18f6...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Les tittelen på tråden.

Anonymkode: e18f6...563

Den sier ingenting om syke mennesker, men retter seg mot dem som har ytelsen uføretrygd.

Anonymkode: 47ba0...3c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/14/2020 at 7:05 PM, Live88 said:

Men du ser henne bare på festene! Du ser henne ikke dagene i forveien eller dagene i etterkant!

Klarer man å drikke seg dritings på festene så klarer man å jobbe.

Det der er bare en idiotisk unnskyldning. Sliter man så går man ikke å drikker seg sørpings vær helg.

Anonymkode: 8b455...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2020 den 18.58, AnonymBruker skrev:

Er så lei jobben min og kunne trengt meg et liv i ferie. Leve livet og reise rundt så masse jeg skulle ønske. Neida her er man stuck i Norge til sin jobb og tjener rundt 35 tusen i mnd etter skatt...

Mens andre sitter på ræva, nyter dagene og snylter på staten må andre jobbe hardt!

Hvordan får jeg innvilget trygd? Hvor mye i mnd får jeg? 

Anonymkode: d4e4b...684

Skal vi bytte? Har så store smerter og null sosialt liv. Ingen penger, prøv å overleve på 17.000 i måneden. Blir ikke mye reise av det. Og man blir lei av å være hjemme. Som kronisk syk har man heller ikke overskudd eller tid til å holde på med hobbyer eller andre ting. Vedder på at du spiser både mer og bedre mat enn meg også. Har du råd til vintersko? Mine er utslitte og har ett par sko. Ett. Og det er joggesko. Hadde gladelig bytta med deg.

Anonymkode: e202b...c41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å være lei jobben, men å misunne folk med helseproblemer er vel ikke noe å stå etter. Se deg heller etter en ny jobb, og vær glad for at du i det hele tatt har en jobb. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal vi bytte? Har så store smerter og null sosialt liv. Ingen penger, prøv å overleve på 17.000 i måneden. Blir ikke mye reise av det. Og man blir lei av å være hjemme. Som kronisk syk har man heller ikke overskudd eller tid til å holde på med hobbyer eller andre ting. Vedder på at du spiser både mer og bedre mat enn meg også. Har du råd til vintersko? Mine er utslitte og har ett par sko. Ett. Og det er joggesko. Hadde gladelig bytta med deg.

Anonymkode: e202b...c41

En ny bytter i tråden.

Anonymkode: 47ba0...3c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Jeg er mann skrev:

Greit å være lei jobben, men å misunne folk med helseproblemer er vel ikke noe å stå etter. Se deg heller etter en ny jobb, og vær glad for at du i det hele tatt har en jobb. 

Helseproblemer var vel heller ikke det TS så etter. Merkelig hvor vanskelig dette skal være å skjønne.

Anonymkode: 47ba0...3c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helseproblemer var vel heller ikke det TS så etter. Merkelig hvor vanskelig dette skal være å skjønne.

Anonymkode: 47ba0...3c4

Nå snakker TS spesifikt om trygd og da lurer jeg på hvordan i alle dager man kan utelate diskusjon rundt fysiske eller psykiske helseproblemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Equinox skrev:

Nå snakker TS spesifikt om trygd og da lurer jeg på hvordan i alle dager man kan utelate diskusjon rundt fysiske eller psykiske helseproblemer?

Pga at det er mulig å snylte til seg trygd uten å feile noe. Derfor i alle dager.

Anonymkode: 47ba0...3c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helseproblemer var vel heller ikke det TS så etter. Merkelig hvor vanskelig dette skal være å skjønne.

Anonymkode: 47ba0...3c4

Om hun skal ha uføretrygd må hun ha helseplager, så enkelt er det!

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pga at det er mulig å snylte til seg trygd uten å feile noe. Derfor i alle dager.

Anonymkode: 47ba0...3c4

MEN om det er så forbanna lett som dere påstår, får hun vel gjøre det da? Og ikke bare sitte å klage? Gjør noe da for pokker, så får hun eller han komme med oppdatering på hvor jævlalett det er å få trygd! Selv jeg med en jævla livslang sykdom som bare blir verre, måtte slite for å få trygd. Skulle gjort mye for å være frisk og kunne jobbet. Tenk å ha et liv, kunne gå på turer med dine egne ben, nyte naturen, dra på fest og drikke, gå på besøk, være med venner, g¨på kino, ut og spise osv.. med enge penger du selv har tjent. Det er luksus. Mot dette livet jeg lever!

Anonymkode: c65b5...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om hun skal ha uføretrygd må hun ha helseplager, så enkelt er det!

MEN om det er så forbanna lett som dere påstår, får hun vel gjøre det da? Og ikke bare sitte å klage? Gjør noe da for pokker, så får hun eller han komme med oppdatering på hvor jævlalett det er å få trygd! Selv jeg med en jævla livslang sykdom som bare blir verre, måtte slite for å få trygd. Skulle gjort mye for å være frisk og kunne jobbet. Tenk å ha et liv, kunne gå på turer med dine egne ben, nyte naturen, dra på fest og drikke, gå på besøk, være med venner, g¨på kino, ut og spise osv.. med enge penger du selv har tjent. Det er luksus. Mot dette livet jeg lever!

Anonymkode: c65b5...399

En trenger ikke ha helseplager for å snylte trygd. Det ligger liksom i ordet "snylte".

Anonymkode: 47ba0...3c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En trenger ikke ha helseplager for å snylte trygd. Det ligger liksom i ordet "snylte".

Anonymkode: 47ba0...3c4

Hvorfor har hun ikke snyltet da, om det er så forbanna lett?

Anonymkode: c65b5...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har hun ikke snyltet da, om det er så forbanna lett?

Anonymkode: c65b5...399

Det kan selvsagt ikke jeg svare på, da jeg ikke kjenner vedkommende. 

Anonymkode: 47ba0...3c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan selvsagt ikke jeg svare på, da jeg ikke kjenner vedkommende. 

Anonymkode: 47ba0...3c4

Høres ikke verre ut siden du forsvarer ts og svarer i hennes favør hele tiden.

Anonymkode: c65b5...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres ikke verre ut siden du forsvarer ts og svarer i hennes favør hele tiden.

Anonymkode: c65b5...399

Har ikke forsvart TS i det hele tatt. Jeg tar helst for meg dette med at folk mener det er vanskelig å snylte til seg trygd, eller påstår at dette skjer ikke.

Som du selv også gjorde.

Anonymkode: 47ba0...3c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

La oss spørre KGs ekspertpanel: Hvor mange nisser og besserwissere sitter på kg? 

Anonymkode: 4079e...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

La oss spørre KGs ekspertpanel: Hvor mange nisser og besserwissere sitter på kg? 

Anonymkode: 4079e...5d3

Kommer an på hvordan en definerer det.

Anonymkode: 47ba0...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke forsvart TS i det hele tatt. Jeg tar helst for meg dette med at folk mener det er vanskelig å snylte til seg trygd, eller påstår at dette skjer ikke.

Som du selv også gjorde.

Anonymkode: 47ba0...3c4

Det er ekstremt vanskelig å snylte til seg trygd. Har du ikke fått med deg de strenge reglene de har nå? Selv de som rettmessig har krav på trygd, får det ikke og må gå en tung tid i møte med advokater og klager før de får det gjennom. Bli medlem i aap gruppen på facebook, så ser du . Jeg måtte gå en tung og lang vei for i det hele tatt å få trygden jeg rettmessig hadde krav på. Det gjorde at jeg ble sykere fortere , selv om sykdommen gjør at jeg til slutt dør. Det er veldig veldig strengt

Anonymkode: c65b5...399

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ekstremt vanskelig å snylte til seg trygd. Har du ikke fått med deg de strenge reglene de har nå? Selv de som rettmessig har krav på trygd, får det ikke og må gå en tung tid i møte med advokater og klager før de får det gjennom. Bli medlem i aap gruppen på facebook, så ser du . Jeg måtte gå en tung og lang vei for i det hele tatt å få trygden jeg rettmessig hadde krav på. Det gjorde at jeg ble sykere fortere , selv om sykdommen gjør at jeg til slutt dør. Det er veldig veldig strengt

Anonymkode: c65b5...399

Det at noen sliter med å få innvilget rettmessig trygd er ikke ensbetydende med at det ikke er endel som greier å gjennomføre svindelen. For det er det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...