Gå til innhold

Dere menn, hvorfor forblir dere i et forhold når dama ikke tar vare på seg selv, aldri trener og har blitt feit og uattraktiv?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Dævendøtte
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er det mannen som har forfalt siden vi møtte hverandre. Jeg var alenemor og trente 5-6 dager i uka. Har fortsatt med treningen og holder meg bra (fire år siden vi møtte hverandre). 

Mannen har lagt på seg 10-15 kilo og sluttet å trene noen måneder etter vi møtte hverandre (var vel mer en av-og-på trener før uansett).

Jeg går ikke fra han fordi jeg fortsatt synes han er grisedeilig - selv med mage. Jeg er enormt tiltrukket av han, sexen er fortsatt kjempe god, og ingen har noen gang tent meg som han. Ikke bare er han veldig kjekk, men han er min partner in crime og bestevenn. 

Kan virkelig ikke se hvorfor jeg skulle gått fra han? Eller hvorfor det skulle vært annerledes om situasjonen var omvendt i et annet forhold, altså at dama hadde «forfalt»? 

Anonymkode: 9a6a0...8b1

Samme her, kunne skrevet nøyaktig det samme som deg :) Bortsett fra at vi har ti år sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på beinbygninga også. Mitt ansikt var ikke veldig annerledes med 15-20 kg ekstra. Det er liksom ikke plass til mer i fjeset. Det meste av ekstra vekt endte i underkroppen. Hadde helt andre knær. En del rundt magen. Mye på rumpe og lår. 

Anonymkode: 87abd...acc

Hva mener du med beinbygninga? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde ikke min mann, han dro fra meg selv om vi begge hadde forfalt og gått opp i vekt. I dag har jeg klart å slanke meg og er gift med en mann som er slank, mens eksen har lagt på seg enda mer og er sammen med ei enda tjukkere dame 😄

Anonymkode: c9f52...029

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi man falt for noe mer enn bare utseende.  Har vært i forhold med en pyntedukke, utrolig slitsomt når selv småærend tar en time fordi de bare må på badet (som alltid er opptatt) en snartur før de går ut.  Og heller holder seg inne med en elendig unnskydning om de ikke ser topp ut i egne øyne.  Ble for mye mas om "ser jeg bra ut i denne?" til stadighet, da kun et svar regnes som godkjent og man starter diskusjon om det også.  

Da lever jeg meget bedre med en som kanskje er noen kilo over, men bruker komfortable klær og sko egnet for å være ute.  Noen kilo fra eller til betyr egentlig ingenting om man er glad i sin partner, det er personen jeg er glad i, ikke andres betraktningner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Hva mener du med beinbygninga? 

Jeg har smale kinnbein, f.eks. Så med mindre jeg tar kortisonkur vil jeg ikke legge på meg i ansiktet uansett hvor feit jeg skulle bli. 

Anonymkode: 87abd...acc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg lurer nå egentlig mest på hvor du ser "mange sånne forhold", jeg. :klo: I den virkelige verden eller inne i din egen begrensede fantasiverden? 

Anonymkode: 80f1a...76b

Overhørte faktisk en samtale som en vennegjeng på cafe hadde, og fire av dem klaget over hvor feit og uattraktiv dama var blitt, og hvor dårlig sexlivet var blitt pga det også!

Selv var alle helt normalvektige og tre av de var veldig veltrente..

Derav denne tråden!🤔

Ts..

Anonymkode: 3c86a...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overhørte faktisk en samtale som en vennegjeng på cafe hadde, og fire av dem klaget over hvor feit og uattraktiv dama var blitt, og hvor dårlig sexlivet var blitt pga det også!

Selv var alle helt normalvektige og tre av de var veldig veltrente..

Derav denne tråden!🤔

Ts..

Anonymkode: 3c86a...d94

Så dette er ikke damer du faktisk har møtt og vet hvordan ser ut? 

Anonymkode: 87abd...acc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overhørte faktisk en samtale som en vennegjeng på cafe hadde, og fire av dem klaget over hvor feit og uattraktiv dama var blitt, og hvor dårlig sexlivet var blitt pga det også!

Selv var alle helt normalvektige og tre av de var veldig veltrente..

Derav denne tråden!🤔

Ts..

Anonymkode: 3c86a...d94

Det forklarer jo saken!

Det er gjerne sånn med veltrente jåler som sitter på kafé og slarver, at partneren deres har pondus. Vedkommende må jo bruke tiden på å jobbe, slik at lille lerkefugl kan ta en pause med kaffe latte, etter å ha vært på skjønnhetssalongen og på shopping med venninnene 👛🛍💅🏻

Hadde nok bare reist meg opp og sagt;

«Menn som fungerer, har stort sett kvinner som fungerer!»

Og så hadde jeg tuslet ut i solen.

 

Men igjen, dette handler om hva slags maskuline forbilder man har.

Er det virkelig slike menn du selv synes er attraktiv?

Overfladiske menn som sitter på kafé og sutrer og skravler?

Hvis du i stedet trekkes mot solide typer som har noe å bidra med, så behøver du strengt tatt ikke bry deg om hva fjåser og doller driver med.  

Endret av ~ m a u d e ~
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Overhørte faktisk en samtale som en vennegjeng på cafe hadde, og fire av dem klaget over hvor feit og uattraktiv dama var blitt, og hvor dårlig sexlivet var blitt pga det også!

Selv var alle helt normalvektige og tre av de var veldig veltrente..

Derav denne tråden!🤔

Ts..

Anonymkode: 3c86a...d94

At de selv tenker dette om partneren sin, okei. Men å sitte og klage på partneren sin til en tredjepart er en uting og steg en inn i skilsmisse. Uansett hva det dreier seg om. Det er igrunnen et svik spør du meg. 

Så disse mannfolkene høres ikke helt ut som menn med stor integritet....

og TS, livet går i faser for oss alle. Den dama du kanskje har sett på butikken som du syns har en herlig fyr ved sin side. Det er kanskje hun som akkurat Har født. Hun behøver ikke se like sliten og tjukk ut 1 år senere. Skjønner du? 

Anonymkode: d48ef...db8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At de selv tenker dette om partneren sin, okei.

Anonymkode: d48ef...db8

Er enig i alt du skriver i innlegget, men ikke dette her.

Jeg mener det er akkurat her, altså i selve tankeprosessen, at man bør stoppe seg selv, eller, i det minste, innse, at man har et problem. 

Man bør ikke tillate seg å ukritisk tenke negative tanker om partneren, men i stedet være bevisst på hva man tenker, og gjøre noe med det.

Det er jeg som tenker mine tanker, da er det også jeg som har ansvaret for disse tankene. 

 

Edit; Ser nå at det er du som skrev de usmakelige innleggene om cellegift. Det er akkurat sånt jeg mener. Det er totalt upassende måte å snakke til folk, og man bør ta seg i det, når man tenker slike tanker, slik at de ikke faller ukontrollert ut av hodet. 

Endret av ~ m a u d e ~
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Dævendøtte skrev:

Jeg går ikke fra han fordi jeg fortsatt synes han er grisedeilig - selv med mage.

Ja, grisedeilig er nok ordet - bokstavelig talt.

Anonymkode: bcc9f...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, grisedeilig er nok ordet - bokstavelig talt.

Anonymkode: bcc9f...e60

Grisedeilig 🐽 💕💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, grisedeilig er nok ordet - bokstavelig talt.

Anonymkode: bcc9f...e60

Jeg elsker menn som er tjukke, for å si det sånn. Slanke og tynne mannfolk er turn off for mine personlige preferanser. Grisefin og grisedeilig er positivt i mine ører ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2020 den 20.41, AnonymBruker skrev:

Har forstått for lenge siden og har alltid tatt vare på kroppen og utseende selv, og min mann glaner ikke på eller har lyst på andre damer forøvrig..😂

Ts

Anonymkode: 3c86a...d94

Nei så morsom du er da. Ler og ler. Kjekt du koser deg på en lørdag . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

At de selv tenker dette om partneren sin, okei. Men å sitte og klage på partneren sin til en tredjepart er en uting og steg en inn i skilsmisse. Uansett hva det dreier seg om. Det er igrunnen et svik spør du meg. 

Så disse mannfolkene høres ikke helt ut som menn med stor integritet....

og TS, livet går i faser for oss alle. Den dama du kanskje har sett på butikken som du syns har en herlig fyr ved sin side. Det er kanskje hun som akkurat Har født. Hun behøver ikke se like sliten og tjukk ut 1 år senere. Skjønner du? 

Anonymkode: d48ef...db8

Ja helt enig at det er en skikkelig uting, har aldri opplevd at damer har sittet å snakket sånn om sine menn på cafe faktisk!!😬

Jeg skrev innlegget til menn, og spurte menn, utfra denne samtalen jeg overhørte mellom disse mennene..

Ikke fordi jeg går å blander meg opp i andres preferanser eller tenker noe om saken selv!

Men spørsmålet som slo meg, når disse mennene sutrer og klager over at dama ikke tar vare på seg selv og har blitt overvektig, så burde de kanskje heller gått fra henne så hun får muligheten til å treffe en mann som verdsetter henne som hun er, ikke bare utfra utseendet?!

Noen tanker her bare..

Ts..

Anonymkode: 3c86a...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.2.2020 den 13.23, AnonymBruker skrev:

Jeg har smale kinnbein, f.eks. Så med mindre jeg tar kortisonkur vil jeg ikke legge på meg i ansiktet uansett hvor feit jeg skulle bli. 

Anonymkode: 87abd...acc

Tull, fett legger seg også over der. 

Anonymkode: 4dab8...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull, fett legger seg også over der. 

Anonymkode: 4dab8...a87

Jeg la på meg lite i ansiktet da jeg var kraftig overvektig, mens det var omtrent det første stedet venninna mi la på seg da hun blei litt lubben.

Anonymkode: 87abd...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...