Gå til innhold

Dere menn, hvorfor forblir dere i et forhold når dama ikke tar vare på seg selv, aldri trener og har blitt feit og uattraktiv?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun har alltid hatt deilige former selv når hun var slank, etter snart 20 år sammen har hun lagt på seg rundt 25-30 kilo, men hun har forsatt store fine pupper og deiligste ræva, hun er bare blitt mykere og større. Jeg har også lagt meg ut, men ingen kan se ut som tenåringer for alltid.

Anonymkode: 67688...80c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann elsker meg nøyaktig slik jeg er, selv om det er noen kilo mer enn før. Han syns jeg er deilig og han tafser og sier hver dag at jeg er fin og deilig, og at han elsker meg❤ Selvom jeg ikke ser det samme som han, så stoler jeg på at han mener det. Ikke er han opptatt av andre damer heller.

Anonymkode: 3dafd...84d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg elsker henne. 

Anonymkode: c24af...7c5

Her har du svaret på spørsmålet ditt TS. 

Jeg kan også skrive under på denne. Fordi 20 kg pluss egentlig ikke spiller noen rolle. I mine øye er hun verdens vakreste. 

Anonymkode: f0925...2a8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krok1 skrev:

Jeg tenker at det er noe helt annet enn at du plutselig faktisk ser helt annerledes ut. 

Jeg tror dog absolutt at hvordan man har det har mye å si, og at man kanskje ikke tar seg like godt ut om man føler seg dritt. Det kan jeg saktens kjenne igjen selv.

Og såklart er man ikke like attraktiv om man ikke dusjer, vasker håret eller kler på seg. Men det gjelder jo uansett vekt. Slanke deprimerte folk er ikke nødvendigvis like attraktive som før de heller. 

Mange ser annerledes ut når de legger på seg, ansiktet forandrer seg jo mye, spesielt om man legger på seg flere titalls kilo. Jeg hadde ikke blitt penere om jeg vaska håret og sminka meg og kledde meg pent likevel, jeg kler virkelig ikke disse ekstra kiloene... Men men. 

Anonymkode: 200c2...e1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Har forstått for lenge siden og har alltid tatt vare på kroppen og utseende selv, og min mann glaner ikke på eller har lyst på andre damer forøvrig..😂

Ts

Anonymkode: 3c86a...d94

Og den dagen du forfaller blir det spennende å se hvor fint du får det. 

Et par cellegiftkurer hadde kanskje gitt deg et snev av perspektiv? 

Anonymkode: d48ef...db8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke feit, men trener ikke. Er forsatt attraktiv, men gjør ikke mye for det

 Sminker meg med kun mascara, har ikke tid til mer. Er alene 100% med 3 barn og full jobb. Har kjæreste er ikke jeg bra nok så får han finne en annen. Så enkelt!!

Anonymkode: f7f34...196

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange ser annerledes ut når de legger på seg, ansiktet forandrer seg jo mye, spesielt om man legger på seg flere titalls kilo. Jeg hadde ikke blitt penere om jeg vaska håret og sminka meg og kledde meg pent likevel, jeg kler virkelig ikke disse ekstra kiloene... Men men. 

Anonymkode: 200c2...e1c

Det kommer an på beinbygninga også. Mitt ansikt var ikke veldig annerledes med 15-20 kg ekstra. Det er liksom ikke plass til mer i fjeset. Det meste av ekstra vekt endte i underkroppen. Hadde helt andre knær. En del rundt magen. Mye på rumpe og lår. 

Anonymkode: 87abd...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lille fåtallet damer i vennegjengen som har supertrente kropper og bryr seg mest om klær, sminke og fasade er de samme damene som er fulle av issues. De klikker i vinkel under pms og sliter med lettere angstsymptomer, og er helt avhengige av å trene for å holde psyken i sjakk. Tror mennene deres er like tilbøyelige til å være utro som mennene til de som er mye hjemme og spiser boller.

 

Anonymkode: 47601...4b9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor forblir du som mann likevel i et forhold med henne da, når du så åpenbart har lyst på damer som er så utrolig mye mer attraktive?!?

Fordi du lovet å elske den personen ved din side ...
 

Vi kan si det samme om mannen: "Hvis han vil drive med sport og ha et aktivt liv ... hvorfor er du med ham? Du er helt annerledes!"
Livet er sånn. Jeg kan elske noen som foretrekker å gå til supermarkedet med vennene sine enn å gå en tur, se Netflix og spise snacks pakket inn i tepper som en f... gigantisk Koala enn crossfit. Jeg ville elsket henne, og hvis livsstilen er en usikkerhet for andre mennesker ... Jeg angrer på at de tror at et forhold betyr "å være sammen hele tiden", det er et tenåringsforhold. Vi ville være mer modne enn det.

Lykke til😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igjen, jeg spør menn om svar i tråden, ikke kvinner!!😂

Anonymkode: 3c86a...d94

På kvinneguiden...😎

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det lille fåtallet damer i vennegjengen som har supertrente kropper og bryr seg mest om klær, sminke og fasade er de samme damene som er fulle av issues. De klikker i vinkel under pms og sliter med lettere angstsymptomer, og er helt avhengige av å trene for å holde psyken i sjakk. Tror mennene deres er like tilbøyelige til å være utro som mennene til de som er mye hjemme og spiser boller.

 

Anonymkode: 47601...4b9

Ey, Ey, Ey der! Ikke bland PMS inn i dette her. For ellers vil alle  de uvitende her tro at alle damer med Pms/Pmdd trener masse, bryr seg om sminke, klær og fasade. 

Pms/pmdd kan mange få, uavhengig av hva de gjør til vanlig, og hva dere interesser er. Les deg opp på det vær så snill. For Alvorlig grad av Pms og Pmdd er ikke noe gøy og har ikke en jævla dritt å gjøre med issues. 

Anonymkode: 7c7b7...036

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser mange sånne forhold, hvor mannen holder seg i god form og dama hans har gitt f....i alt som heter utseende, og hvor mannen åpenbart glaner på å, og har mye mer lyst på en attraktiv dame igjen, som tar vare på seg selv..

Hvorfor forblir du som mann likevel i et forhold med henne da, når du så åpenbart har lyst på damer som er så utrolig mye mer attraktive?!?

Anonymkode: 3c86a...d94

Fordet en elsker en annen ikke pga dens utseende men dens personlighet.

Nå har min mann aldri glant på andre men han har holdt sammen med meg i tykt og tynt. 

I perioder av livet har en ikke overskudd til å drive med egenpleie. Dette gjelder begge kjønn.

Anonymkode: b893f...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er interessert i svar fra menn her!

Ikke hets mot meg pga HI..

På forhånd takk!

Anonymkode: 3c86a...d94

Hvordan forklarer du det faktum at et enormt antall vakre og veltrente kjendiser (som skuespillere osv.), stadig bytter ut de like vakre damene sine? De har altså en pen dame med veltrent kropp, en kjent skuespillerinne, men likevel skiller de seg.

Kanskje det ikke handler kun om en trent og attraktiv kropp?

Selv om den man giftet seg med forandrer seg fysisk gjennom livet, så er han/hun likevel den du en gang falt for og ble forelsket i.

Anonymkode: 0d988...c90

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

hvorfor forblir dere i et forhold når dama ikke tar vare på seg selv, aldri trener og har blitt feit og uattraktiv?!?

Kanskje fordi de elsker vedkommende ? :)

Skjønner ikke hvorfor det står spesifikt menn. Kvinner gjør jo akkurat det samme...

Alle ser på alle. Det er ingen som går gjennom livet med skylapper foran øynene. Det er ikke ulovlig å se på andre. 

Det er dermed ikke sagt at man er utro.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr vel kanskje at han har blitt glad i hele mennesket og ikke bare hylsteret. Og takk for at de fleste mannfolk blir det, og vice versa. 

Anonymkode: 5d060...a1b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og den dagen du forfaller blir det spennende å se hvor fint du får det. 

Et par cellegiftkurer hadde kanskje gitt deg et snev av perspektiv? 

Anonymkode: d48ef...db8

Og da finner TS ut om mannen hennes er like overfladisk som hun er.

Anonymkode: 9fdf2...446

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi man elsker dem.

Fordi man synes de er sexy og attraktive selv om de har lagt på seg.

Så enkelt er det. 

Anonymkode: 5c29f...a75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk litt enig med TS

Tiltrekningen består mye av det fysiske. Kan heller ikke skjønne de som totalt gir blanke f i å ta seg litt godt ut og freshe seg opp litt. Trenger ikke være jålete, men å se ut som et dass kler ingen. Så jeg hadde forlatt min mann uten dårlig samvittighet om han ga blanke f i kle seg ordentlig eller vaske seg

Anonymkode: a88e2...87f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer nå egentlig mest på hvor du ser "mange sånne forhold", jeg. :klo: I den virkelige verden eller inne i din egen begrensede fantasiverden? 

Anonymkode: 80f1a...76b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...