Gå til innhold

Dere menn, hvorfor forblir dere i et forhold når dama ikke tar vare på seg selv, aldri trener og har blitt feit og uattraktiv?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn hvorfor sikler, glaner og tenner menn i forhold med damer som har gitt f....i utseendet sitt, på samtlige mer attraktive damer?!

Flott at du liker din mann, selv om han ikke har tatt vare på seg selv..👍👍👍

Anonymkode: 3c86a...d94

Jeg ser ikke så fryktelig mange menn i forhold som glaner og sikler på andre damer, jeg? De aller fleste tar vel en liten ekstra titt om de ser noe pent, men er da få menn som holder på sånn du beskriver? Vi damer titter vel litt vi også hvis vi ser andre flotte menn. 

Og de mennene som holder på sånn, de tror jeg gjør det uansett hvordan dama hjemme ser ut. 

Uansett, det vil alltid finnes noen som er penere enn en selv. Og man vil på et eller annet tidspunkt forfalle - uansett hvor godt man forsøker å unngå det. Så jeg tror man skal gjøre så godt man kan å forsøke å legge sin verdi i helt andre ting enn det ytre. For det slaget taper du uansett en dag.

Anonymkode: 9a6a0...8b1

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det mulig å få noen svar fra MENN her, som jeg spurte om i HI, og ikke fra x antall kvinner med komplekser?!?🙄

På forhånd takk!!

Ts..

Anonymkode: 3c86a...d94

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har forstått for lenge siden og har alltid tatt vare på kroppen og utseende selv, og min mann glaner ikke på eller har lyst på andre damer forøvrig..😂

Ts

Anonymkode: 3c86a...d94

Det er vel fordi du har en ordentlig mann? Og hadde han begynt å glane hvis du forfalt, ja, da hadde han ikke vært en ordentlig mann. Med ordentlig så mener jeg altså en anstendig og respektabel mann.

Hadde han vært en gris, hadde han glans og sikla uavhengig av hvor flott du er. Det er bra du tar vare på deg selv, jeg er glad i å ta vare på meg selv jeg og. Men jeg kan love deg at begge våre menn har sett flottere damer enn oss to. Men vi er altså «heldige» som har anstendige menn som elsker oss. 

 

Anonymkode: 9a6a0...8b1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjærlighet og respekt for partner. En dag finner du en du elsker, da vil du forstå.

Anonymkode: 3c4bb...643

Det tror jeg ikke et øyeblikk på. TS har ikke den fjerneste anelse om hva kjærlighet er.

Anonymkode: 9fdf2...446

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Krok1 skrev:

Utrolig mange snåle premisser her. Man forandrer ikke utseende selv om vekta endrer seg. Samfunnet vårt sier dessverre at idet man bikker 25 i bmi så blir man stygg, men har møtt ganske mange menn som ikke er like rigid (heldigvis). 

Jeg har lagt på meg, fordi helsa har satt begrensinger siste året. Heldigvis er forholdet vårt basert på mer enn å bare sitte og se på hverandre. Og ikke er vi interessert i å sitte og se på andre heller. 

Og i tillegg ser jeg likedan ut som før, bare i større størrelse, så for ham er jeg like pen som jeg var da vi ble sammen. Skulle tro dette var gjengs, men innser at jeg er heldig ifølge KG statistikk 😕

Eh, jo, for noen er det slik. Etter at jeg gikk opp 25 kg orker jeg ikke dusje hver dag, orker ikke sminke meg, orker ikke kle meg pent, går kun i joggebukse og hettegenser og håret er fett nesten hele tiden. Orker ikke se meg i speilet. Jeg føler meg dritt og jeg ser dritt ut, alt er slitsomt og alt er tungt fordi jeg har blitt sykelig overvektig. Og jeg var mye penere og tok mye bedre vare på meg selv før jeg la på meg. 

Jeg vet også at jeg ikke er alene om dette. Mange som "mister" seg selv når de går opp i vekt. De forfaller rett og slett, og selvbildet blir dårligere og dårligere. Det er ikke vakkert eller gøy å være feit. Det suger både på innsiden og utsiden, men spesielt på innsiden.. 

Anonymkode: 200c2...e1c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å få noen svar fra MENN her, som jeg spurte om i HI, og ikke fra x antall kvinner med komplekser?!?🙄

På forhånd takk!!

Ts..

Anonymkode: 3c86a...d94

Vi har svart... 

Anonymkode: 3c4bb...643

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra!❤️👍

Men da er du neppe sammen med en av de mennene som sikler på andre damer, enn den han har i hus..

Anonymkode: 3c86a...d94

Han sikler ikke. Men han er en slik modellaktig som ts skisserer. 

Anonymkode: f660a...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Eh, jo, for noen er det slik. Etter at jeg gikk opp 25 kg orker jeg ikke dusje hver dag, orker ikke sminke meg, orker ikke kle meg pent, går kun i joggebukse og hettegenser og håret er fett nesten hele tiden. Orker ikke se meg i speilet. Jeg føler meg dritt og jeg ser dritt ut, alt er slitsomt og alt er tungt fordi jeg har blitt sykelig overvektig. Og jeg var mye penere og tok mye bedre vare på meg selv før jeg la på meg. 

Jeg vet også at jeg ikke er alene om dette. Mange som "mister" seg selv når de går opp i vekt. De forfaller rett og slett, og selvbildet blir dårligere og dårligere. Det er ikke vakkert eller gøy å være feit. Det suger både på innsiden og utsiden, men spesielt på innsiden.. 

Anonymkode: 200c2...e1c

Jeg tenker at det er noe helt annet enn at du plutselig faktisk ser helt annerledes ut. 

Jeg tror dog absolutt at hvordan man har det har mye å si, og at man kanskje ikke tar seg like godt ut om man føler seg dritt. Det kan jeg saktens kjenne igjen selv.

Og såklart er man ikke like attraktiv om man ikke dusjer, vasker håret eller kler på seg. Men det gjelder jo uansett vekt. Slanke deprimerte folk er ikke nødvendigvis like attraktive som før de heller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne trodd Norge bestod av msnnlige supermodeller. Er da de som forfaller og. Hvor mange menn har sixpack til de er 70? Veldig få. Hvor kommer dettee kroppshysteriet fra? Vi må slutte å se på the Kardashian. De er ikke en normal mal. 

Anonymkode: c7994...888

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ingen far eller bror eller guttevenner? Noen maskuline forbilder?

Tror det ville gitt deg en større innsikt i menns verdier, enn det å spørre i blinde her.

Uansett, det er noe som heter følelser og lojalitet og kjærlighet, familieverdier og fellesskap. Når du lærer deg verdien av disse, blir nok alt dette her, mye tydeligere for deg :) 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, ~ m a u d e ~ said:

Har du ingen far eller bror eller guttevenner? Noen maskuline forbilder?

Tror det ville gitt deg en større innsikt i menns verdier, enn det å spørre i blinde her.

Uansett, det er noe som heter følelser og lojalitet og kjærlighet, familieverdier og fellesskap. Når du lærer deg verdien av disse, blir nok alt dette her, mye tydeligere for deg :) 

Jeg er interessert i svar fra menn her!

Ikke hets mot meg pga HI..

På forhånd takk!

Anonymkode: 3c86a...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er interessert i svar fra menn her!

Ikke hets mot meg pga HI..

På forhånd takk!

Anonymkode: 3c86a...d94

Ja, men hvorfor her inne?

Kan du ikke spørre noen av de mennene du kjenner og er glad i?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hildur70

Er jo ganske mange menn som forfaller veldig da. Hvor kona holder seg godt. De blir vel enten fordi det er mest komfortabelt eller rett og slett fordi de elsker partneren 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går ikke fra han fordi jeg fortsatt synes han er grisedeilig - selv med mage. Jeg er enormt tiltrukket av han, sexen er fortsatt kjempe god, og ingen har noen gang tent meg som han. Ikke bare er han veldig kjekk, men han er min partner in crime og bestevenn. 

❤️❤️ så koselig ❤️

Anonymkode: 55ce5...705

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er interessert i svar fra menn her!

Ikke hets mot meg pga HI..

På forhånd takk!

Anonymkode: 3c86a...d94

Du får jo svar fra menn her, du får bare ikke de svarene du vil ha.......

Anonymkode: 68ea1...d5d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...