Gå til innhold

Er det virkelig lettere for jenter å få sex enn for gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 12.2.2020 den 23.24, Gorgonzola skrev:

Tenk litt på denne: 

Kvinne lager seg en profil på en sexdating side og flasher en kontaktannonse der budskapet er uforpliktende sextreff med en mann. 

Mann lager seg en profil på en sexdating side med en kontaktannsonse der budskapet er uforpliktende sextreff med en kvinne. 

 

Etter 10 dager: Kvinnens innboks er full for fjerde gang og hun må slette meldinger for å få tatt i mot de som ikke har kommet inn der enda. Mannen har i den samme perioden svart med "bumper" på egen annonse 4 ganger og innboksen teller "0". 

Så kan du ta opp diskusjonen med din samboer igjen trådstarter. 

Dette er så spot on som man kan få sagt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
På 13.2.2020 den 19.39, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gift kvinne så jeg er selvsagt ikke interessert i andre menn, men jeg føler at jeg kan SE på mange menn at de hadde hatt sex med meg om jeg hadde villet. I går satt jeg alene på kafé. Jeg kikket opp noen ganger, og da så jeg tre ulike menn som satt alene som stirret på meg. Jeg skal vedde høyrearmen min på at alle hadde blitt med meg hjem om de hadde fått sjansen. Garantert. Mannen min opplever sjeldent det samme sier han.

Anonymkode: ce091...5b7

Du satt vel ikkje alene på en kafe  når der også  satt tre forskjellige menn der.  ?

   Eg og kona  drar  ofte på dans / dansegallaer som del   av våre fellesintrs.    Vi møter der  ofte både enslige og gifte  kvinner som  kommer alene, eller gjerne  saman m/  en venninne,  og  ikkje uvanleg at det er  overskudd av kvinnfolk  på mange danser.    Det er  ofte bare og velge og vrake mellom ledige kvinnfolk , og mange viser  ofte stor begeistring når de  endeleg  blir innvitert opp til dans. 

     Mange  kvinnfolk hveder  at de trivest å gå utpå dans ,men har  problemer med å få med sin bedre halvdel  på danser, og  velger derfor å gå alene. 

Eg  vedder venstrehånda på at mange av av desse danseglade kvinnfolka   hadde blitt m/ på hotellromet  eller hjem om de hadde fått sjansen til det.    Det har utvilsamt skjedd en holdningsendring  hos  mange kvinnfolk de senere årene, og kroppspråket avslører at  kvinnfolka er har endret karakter.      

 

    

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2020 den 23.30, AnonymBruker skrev:

Visst en dame har sex så er det vanligvis med en mann, altså da må jo menn ha like ofte sex, visst ikke så må det være få men som knuller alle damene rundt forbi, noe jeg finner usannsynlig, spesielt siden damer ikke er så visuelle.

Anonymkode: 79001...e05

Feil. Du forutsetter at alle damer vil ha (like mye og ofte) sex med en mann og alle er i et forhold, hele tiden. Men sånn er det jo ikke. 

På 12.2.2020 den 23.51, AnonymBruker skrev:

Ja lettere å få sex som kvinne men hva hjelper det når det ikke er tilfredsstillende sex? Et one night stand bryr seg ikke om kvinnens nytelse og orgasme. 

Så lettere å få tilfredsstillende sex som mann! 

Anonymkode: 38dbb...1cc

Den kjøper jeg usett, tror du treffer spikeren her. Kanskje nok en grunn til at menn jakter sexopplevelsen i større grad enn kvinner? 

På 13.2.2020 den 19.39, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gift kvinne så jeg er selvsagt ikke interessert i andre menn, men jeg føler at jeg kan SE på mange menn at de hadde hatt sex med meg om jeg hadde villet. I går satt jeg alene på kafé. Jeg kikket opp noen ganger, og da så jeg tre ulike menn som satt alene som stirret på meg. Jeg skal vedde høyrearmen min på at alle hadde blitt med meg hjem om de hadde fått sjansen. Garantert. Mannen min opplever sjeldent det samme sier han.

Anonymkode: ce091...5b7

Noen vil sikkert kalle deg innbilsk, jeg vil beskrive deg som svære realitetsorientert med god observasjonsevne. Evolusjon og biologi kalles visstnok fenomenet. Hadde ikke "balansen" vært slik hadde vi vel neppe trasket rundt på planeten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det lettere for kvinner. Om du er på byen og ikke engang er spesielt fin, vil du garantert få deg pikk om du går inn for det. En mann kan ikke bare spørre en fremmed kvinne om å knulle (med visse unntak), men det kan en kvinne.

Jeg kunne ønske flere kvinner var litt mer slutty på byen. Jeg tror oppriktig verden ville vært et bedre sted da. Men om kvinner var like løse som menn, ville vi sikkert vært 50 milliarder mennesker på jorda for lengst 😂

Anonymkode: ed963...921

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...