Gå til innhold

Er det virkelig lettere for jenter å få sex enn for gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Proximus
3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

I ordentlige menn kansje, menn tar man alle med så får du tilbud du også.

Hvis ikke lurer jeg på hva er feil?

Jeg er i et samboerforhold, menneh... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det at du i det hele tatt stiller spørsmålet er nok til å identifisere deg som kvinne uten at du oppgir kjønn. Ja det er helt latterlig mye enklere for kvinner, men det er menn sin feil fordi de er så jævla desp og senker verdien på kjøttpølsa. 

Anonymkode: 34d8c...955

Legger ingen skjul på at jeg er jente, regner med de fleste skjønner det 😛 men jeg er ikke så sikker på at det stemmer. Derfor gøy å se her

Anonymkode: 83a60...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gift kvinne så jeg er selvsagt ikke interessert i andre menn, men jeg føler at jeg kan SE på mange menn at de hadde hatt sex med meg om jeg hadde villet. I går satt jeg alene på kafé. Jeg kikket opp noen ganger, og da så jeg tre ulike menn som satt alene som stirret på meg. Jeg skal vedde høyrearmen min på at alle hadde blitt med meg hjem om de hadde fått sjansen. Garantert. Mannen min opplever sjeldent det samme sier han.

Anonymkode: ce091...5b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvertfall får en mye mer komplimenter av de som er useriøse ha ha ha om hvor sexy og fin du er... synd de som er litt mer seriøse kan si noe fint. Blir jo så en tror de bare er ute etter ert ligg hvis de gir komplimenter. Ja jeg er gammel.. kjæreste får jeg ikke men sex med menn i alle aldre er mulig .. single eller opptatt null problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gift kvinne så jeg er selvsagt ikke interessert i andre menn, men jeg føler at jeg kan SE på mange menn at de hadde hatt sex med meg om jeg hadde villet. I går satt jeg alene på kafé. Jeg kikket opp noen ganger, og da så jeg tre ulike menn som satt alene som stirret på meg. Jeg skal vedde høyrearmen min på at alle hadde blitt med meg hjem om de hadde fått sjansen. Garantert. Mannen min opplever sjeldent det samme sier han.

Anonymkode: ce091...5b7

Ikke nødvendigvis selvsagt. Litt naivt å tro at man ikke kan få litt interesse for andre i et langt samboer-/ekteskap. De aller fleste gjør ikke noe med det og disse følelsene forsvinner derfor normalt fort.
Men ellers er jeg, som mann, helt enig i dine betraktninger. Min attraktive kone får ofte mye oppmerksomhet når vi er ute selv om jeg er sammen med henne. Mange som "sikler på" henne og vil ha henne. Jeg får aldri samme oppmerksomhet og det er egentlig greit. Ingen av oss ønsker å ha noen andre enn hverandre.

Anonymkode: 61fd6...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gift kvinne så jeg er selvsagt ikke interessert i andre menn, men jeg føler at jeg kan SE på mange menn at de hadde hatt sex med meg om jeg hadde villet. I går satt jeg alene på kafé. Jeg kikket opp noen ganger, og da så jeg tre ulike menn som satt alene som stirret på meg. Jeg skal vedde høyrearmen min på at alle hadde blitt med meg hjem om de hadde fått sjansen. Garantert. Mannen min opplever sjeldent det samme sier han.

Anonymkode: ce091...5b7

Godt eksempel. Case closed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om dette hjemme, selv om jeg visste svaret:

Du skal som kvinne se ganske lite pen ut for ikke å finne en sexpartner raskt, syv dager i uken. Gå på byen, bruke en datingside, flørte med de du møter i hverdagen etc. For menn vil ønske å ha tilfeldig, uforpliktende sex hvis de tilbys muligheten. De vil også gjerne ha sex med kvinner som egentlig ikke er deres stil, eller som de aldri hadde villet blitt sammen med. Men ti minutter eller en time, javisstt! Derfor vil stort sett alle kvinner oppnå sex med stort sett alle menn, på stort sett alle steder og på stort sett enhver tid på døgnet.

Forutsetningen er at mannen ikke er forelsket i en annen, homofil, at det kan skje diskret eller at kvinnen ikke er av type skrekkøgle av Pondus/Jokke-typen.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2020 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Diskuterer med samboeren.

han mener at det er mye enklere for jenter å få sex enn det er for gutter?  jeg mener at det ikke nødvendigvis stemmer! Hva mener du?

Anonymkode: 83a60...23b

Ja det er mye enklere for kvinner. Menn er enkle vesener som hiver seg over deg bare du nevner og hinter om litt sex 😂😂😂Satt litt på spissen da, men .. ja :P  Har aldri overhodet hatt problemer med å få sex når jeg vil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2020 den 23.30, AnonymBruker skrev:

Visst en dame har sex så er det vanligvis med en mann, altså da må jo menn ha like ofte sex, visst ikke så må det være få men som knuller alle damene rundt forbi, noe jeg finner usannsynlig, spesielt siden damer ikke er så visuelle.

Anonymkode: 79001...e05

Det er ikke alltid at verden er slik man tror. Alpha-hannene utgjør 5% av alle menn. Disse knuller 80% av de tilgjengelige damene. Dette er forskning og det viser at 95% av alle menn har vanskelig for å få sex mens det samme gjelder for kun 20% av damene. 

Anonymkode: 6c8a6...d96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan få lettere napp om man velger en partner som er mindre pen enn en selv.

Anonymkode: 73665...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Alle kan få lettere napp om man velger en partner som er mindre pen enn en selv.

Anonymkode: 73665...69c

Teoretisk mulig. Men det fungerer ikke sånn i praksis. De minst attraktive mennene får aldri sex, om de da ikke benytter seg av prostituerte. De aller mest attraktive mennene får mesteparten av sexen. Majoriteten av menn må "tilby" fast forhold osv. for overhodet å få sex.

Jeg har et godt eksempel fra min perifere bekjentskapskrets: Mannen er helt alminnelig, med fagutdanning og null problem å skaffe jobb. Hyggelig og hjelpsom, men damene var ikke interesserte. Så dukket det opp ei feit, stygg og utrivelig ung dame som viste interesse. Stakkaren tok (sex) agnet, de ble samboere og siden gift. Han måtte ta hennes etternavn, kjøpe hus på hennes hjemsted 1500 km fra hans hjemsted. Prototypen på en tøffelhelt med troll til kjerring. Hun er maks. en 2er, han er vel mere en 4er eller 5 er. Typisk eksempel på hvordan tilbud og etterspørsel på samlivs- og sexmarkedet fungerer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne tror jeg det er lettere å få sex enn menn. Det skal ikke mer til enn en liten tur på badoo, tinder eller ut på byen så kan jeg få sex. Sist gang tok det bare 30 minutter fra jeg sa ja til han var hjemme hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror mange kvinner som blir frustrert over at de kan få sex med mange menn, men ikke i nærheten av å ha sjangs å få forhold med de mest attraktive mennene. Skal ekstremt mye til for at jeg blir sammen med ei dame. Hun må være perfekt i mine øyne, noe svært få er. Det jeg ikke forstår er hvorfor de blir sur fordi jeg ikke ønsker noe forhold. Mange sliter med å takkle å bli avvist.

Anonymkode: b8693...27b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 14.2.2020 den 9.33, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alltid at verden er slik man tror. Alpha-hannene utgjør 5% av alle menn. Disse knuller 80% av de tilgjengelige damene. Dette er forskning og det viser at 95% av alle menn har vanskelig for å få sex mens det samme gjelder for kun 20% av damene. 

Anonymkode: 6c8a6...d96

Det er fullt mulig for alle mennesker å treffe sexpartnere dersom man legger seg bittelitt i selen. God hygiene, litt smart antrukket og litt current på holdninger i sitt miljø så bør en finne noen man liker. Det er INGEN grunn til å kapitulere og bli en incel eller inceline. Kanskje er menn mer frampå, og kanskje betyr det at det er noe lettere for kvinner. Min teori er likevel at det er omtrent like mange kåte kvinner som menn, og min erfaring tilsier at det stemmer.

Det er forresten langt færre enn 5% alfahanner, men det er veldig mange wannabes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.2.2020 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Diskuterer med samboeren.

han mener at det er mye enklere for jenter å få sex enn det er for gutter?  jeg mener at det ikke nødvendigvis stemmer! Hva mener du?

Anonymkode: 83a60...23b

ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alterego666 skrev:

Det er forresten langt færre enn 5% alfahanner, men det er veldig mange wannabes....

Hørte en biolog snakke om dette. Det finnes ikke alfahanner blant mennesker. Det er en misforståelse. Men kvinner lar seg lett påvirke av hverandre...

Anonymkode: 11e29...fb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørte en biolog snakke om dette. Det finnes ikke alfahanner blant mennesker. Det er en misforståelse. Men kvinner lar seg lett påvirke av hverandre...

Anonymkode: 11e29...fb4

Interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror mange kvinner som blir frustrert over at de kan få sex med mange menn, men ikke i nærheten av å ha sjangs å få forhold med de mest attraktive mennene. Skal ekstremt mye til for at jeg blir sammen med ei dame. Hun må være perfekt i mine øyne, noe svært få er. Det jeg ikke forstår er hvorfor de blir sur fordi jeg ikke ønsker noe forhold. Mange sliter med å takkle å bli avvist.

Anonymkode: b8693...27b

Tror mange reagerer med å bli/virke sure når de blir skuffet eller såret? En slags enklere måte å reagere på kanskje? 

Anonymkode: 83a60...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...