Gå til innhold

Er det virkelig lettere for jenter å få sex enn for gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Diskuterer med samboeren.

han mener at det er mye enklere for jenter å få sex enn det er for gutter?  jeg mener at det ikke nødvendigvis stemmer! Hva mener du?

Anonymkode: 83a60...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg. Selv om jeg nå er 45 år, overvektig og veldig middels, så har jeg ingen problemer med å få sex, ønsker jeg meg det. Men skal jeg ha kjæreste, da sliter jeg.

Anonymkode: ee914...309

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde sex var noe man har, ikke noe man får.

Anonymkode: 4b03f...985

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt sex på 10 år. Får ikke engang svar på meldinger jeg sender på dating apper i 9 av 10 tilfeller. Så i mitt tilfelle er det ihvertfall ikke sant at det er lettere for jenter. 

Anonymkode: c2a85...302

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Diskuterer med samboeren.

han mener at det er mye enklere for jenter å få sex enn det er for gutter?  jeg mener at det ikke nødvendigvis stemmer! Hva mener du?

Anonymkode: 83a60...23b

Det kommer vel an på utseende, men generelt sett er det nok det

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Letteste er vel bare å stikke ned til en bar på lørdag og sjekke? Vedder på at du finner en villig fyr på et par minutter, mens typen din sikkert må bruke minst et par timer, om han lykkes i det hele tatt.

Anonymkode: f44a9...485

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes 3 grupper når det kommer til sex: Kvinner, populære menn og menn flest. De to første gruppene får veldig lett sex, den siste gruppen får stort sett bare sex i forhold. De aller fleste menn går inn i denne kategorien, den lille gruppen med menn har sex med alle damene mer eller mindre. 

Anonymkode: 5db6b...5cb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk litt på denne: 

Kvinne lager seg en profil på en sexdating side og flasher en kontaktannonse der budskapet er uforpliktende sextreff med en mann. 

Mann lager seg en profil på en sexdating side med en kontaktannsonse der budskapet er uforpliktende sextreff med en kvinne. 

 

Etter 10 dager: Kvinnens innboks er full for fjerde gang og hun må slette meldinger for å få tatt i mot de som ikke har kommet inn der enda. Mannen har i den samme perioden svart med "bumper" på egen annonse 4 ganger og innboksen teller "0". 

Så kan du ta opp diskusjonen med din samboer igjen trådstarter. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Tenk litt på denne: 

Kvinne lager seg en profil på en sexdating side og flasher en kontaktannonse der budskapet er uforpliktende sextreff med en mann. 

Mann lager seg en profil på en sexdating side med en kontaktannsonse der budskapet er uforpliktende sextreff med en kvinne. 

 

Etter 10 dager: Kvinnens innboks er full for fjerde gang og hun må slette meldinger for å få tatt i mot de som ikke har kommet inn der enda. Mannen har i den samme perioden svart med "bumper" på egen annonse 4 ganger og innboksen teller "0". 

Så kan du ta opp diskusjonen med din samboer igjen trådstarter. 

Hehe sånn er det;)

Anonymkode: efa69...756

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Tenk litt på denne: 

Kvinne lager seg en profil på en sexdating side og flasher en kontaktannonse der budskapet er uforpliktende sextreff med en mann. 

Mann lager seg en profil på en sexdating side med en kontaktannsonse der budskapet er uforpliktende sextreff med en kvinne. 

 

Etter 10 dager: Kvinnens innboks er full for fjerde gang og hun må slette meldinger for å få tatt i mot de som ikke har kommet inn der enda. Mannen har i den samme perioden svart med "bumper" på egen annonse 4 ganger og innboksen teller "0". 

Så kan du ta opp diskusjonen med din samboer igjen trådstarter. 

Skriver du fra egen erfaring?

Anonymkode: 65062...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skriver du fra egen erfaring?

Anonymkode: 65062...862

Nei. Jeg øser av min kunnskap. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst en dame har sex så er det vanligvis med en mann, altså da må jo menn ha like ofte sex, visst ikke så må det være få men som knuller alle damene rundt forbi, noe jeg finner usannsynlig, spesielt siden damer ikke er så visuelle.

Anonymkode: 79001...e05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Familytree skrev:

Hvis du har en dårlig personlighet, mann eller kvinne ... Du kommer ikke til å få noe eller kanskje ja.
 
 

Enig, men hans mening er at; menn må prøve så masse før de får ett ja (bare sex) at når de først finner ei villig så spiller det ikke noe rolle hvordan hun er/ser ut. Liten standar da. (Noe som er kjekt å vite🙄😛

om jeg ser bra ut som han sier, er det jo da rart at både jeg og veldig mange andre sjeldent har opplevd å bli lagt an på. 

Egentlig bare for gøy å diskutere dette, men tror heller det handler om fremgangsmåte. Om damer får seg noe lettere så er det kanskje fordi de ikke går rett på som menn ofte gjør 

Anonymkode: 83a60...23b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Tenk litt på denne: 

Kvinne lager seg en profil på en sexdating side og flasher en kontaktannonse der budskapet er uforpliktende sextreff med en mann. 

Mann lager seg en profil på en sexdating side med en kontaktannsonse der budskapet er uforpliktende sextreff med en kvinne. 

 

Etter 10 dager: Kvinnens innboks er full for fjerde gang og hun må slette meldinger for å få tatt i mot de som ikke har kommet inn der enda. Mannen har i den samme perioden svart med "bumper" på egen annonse 4 ganger og innboksen teller "0". 

Så kan du ta opp diskusjonen med din samboer igjen trådstarter. 

Jo, det kan være sant.. kan vel ikke krangle på den 😛 

men generelt, når man møtes fysisk og prøver seg. Tror du det er en like tydelig forskjell? 

Anonymkode: 83a60...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lettere å få sex som kvinne men hva hjelper det når det ikke er tilfredstillende sex? Et one night stand bryr seg ikke om kvinnens nytelse og orgasme. 

Så lettere å få tilfredstillende sex som mann! 

Anonymkode: 38dbb...1cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trodde sex var noe man har, ikke noe man får.

Anonymkode: 4b03f...985

Må si det Var en grov feil å skrive det sånn... 

Anonymkode: 83a60...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Letteste er vel bare å stikke ned til en bar på lørdag og sjekke? Vedder på at du finner en villig fyr på et par minutter, mens typen din sikkert må bruke minst et par timer, om han lykkes i det hele tatt.

Anonymkode: f44a9...485

Men den som kommer best ut av det er uansett mannen for han får høyst sannsynlig orgasme. Og ikke sannsynlig at kvinnen får det. 

Anonymkode: 38dbb...1cc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, men hans mening er at; menn må prøve så masse før de får ett ja (bare sex) at når de først finner ei villig så spiller det ikke noe rolle hvordan hun er/ser ut. Liten standar da. (Noe som er kjekt å vite🙄😛

om jeg ser bra ut som han sier, er det jo da rart at både jeg og veldig mange andre sjeldent har opplevd å bli lagt an på. 

Egentlig bare for gøy å diskutere dette, men tror heller det handler om fremgangsmåte. Om damer får seg noe lettere så er det kanskje fordi de ikke går rett på som menn ofte gjør 

Anonymkode: 83a60...23b

Takk😊

Kvinner har høyere forventninger. Ærlig talt, jeg tror en person vil ha sex med en annen fordi h*n ser på h*n som en potensiell kjæreste/ mann / kone. Vi vet alle dårlige erfaringer med ONS fra anonyme brukere, ikke sant?
Menn tenker på action (sex) som en form for øyeblikkelig tilfredshet uten fremtidige planer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne her. Det er skremmende lett å få sex. Nå som jeg er singel får jeg uoppfordret mange meldinger fra ulike bekjente menn og det tar ikke lang tid før det kommer frem at de er interessert (en blanding av romantisk og seksuelt, men begge deler inkluderer jo sex). I tillegg får man seg lett noen gjennom en fuktig kveld på byen eller datingapper. Og til slutt kan man få enda mer om man er frempå og sjekker opp noen selv. 

Anonymkode: 1a1e7...c68

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...