Gå til innhold

Kjerringråd for å få jente


meelissa

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke brydd meg noe om kjønnet til barnet, men kan jo forstå at enkelte ønsker noe mer bestemt enn meg.

Vi må slutte å høvle ned folk pga litt tullete ønsker. Så lenge man vet at barnet vil bli elsket like høyt uansett kjønn, så spiller det ingen rolle at man ønsker seg noe annet i utgangspunktet.

Jeg ønsket meg egentlig en handy mann. Det fikk jeg ikke. Men jeg elsker jo mannen like mye, han har masse andre kvaliteter jeg ikke visste at var så viktige for meg. Javel, av og til tenker jeg mer på det enn andre ganger, f.eks. Når mannen skal skifte dekk og spør hvordan han gjør det. Men det stikker liksom ikke spesielt dypt.

Ønsker og krav er to forskjellige ting. Hadde noen sagt at de krever jente så hadde de ikke fortjent å få barn. Men TS i akkurat denne tråden spurte om kjerringråd. Det sier mye om hvor useriøs TS egentlig er.

Herregud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Sjekk ut Ingender. com. Der finnes det en kategori som heter gender swaying mener jeg. Lykke til:)

Anonymkode: 76017...1ed

Dwt er ikke lov til og velge kjønn i norge heldighvis!

Anonymkode: 5cf0c...924

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Candygirlboy skrev:

Stakkars meg hvorfår det? Det er mer stakkars barn som har en mor som ønsker ett spessefik kjønn? Jeg derrimot blir glad om jeg får gutt eller jente selvom jeg har en gutt og en jente fra før av. Du bør gå i gjennom problemene dine og ønske deg gutt eller jente like mye før du får barn!  Stakkars barn!

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

H*n som siterer deg har helt rett. Det er vel heller du som har problemer? I norge er det ikke lov og velge kjønn på barnet heldighvis!

Anonymkode: 5cf0c...924

😂😂😂 klarer ikke ta dere seriøst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, meelissa said:

 

😂😂😂 klarer ikke ta dere seriøst.

Det er veldig mange her inne som ikke tar deg også serriøs;-)

Anonymkode: 5cf0c...924

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2020 den 15.29, Candygirlboy skrev:

Stakkars meg hvorfår det? Det er mer stakkars barn som har en mor som ønsker ett spessefik kjønn? Jeg derrimot blir glad om jeg får gutt eller jente selvom jeg har en gutt og en jente fra før av. Du bør gå i gjennom problemene dine og ønske deg gutt eller jente like mye før du får barn!  Stakkars barn!

Du har en av hvert kjønn, såklart er det det samme for deg! Argumentet «selv om jeg har en gutt og en jente» er jo fullstendig motstridende og bare tull😅 Hva er det du tenker du skal håpe på da, ett tredje kjønn? 

Selv bryr jeg meg ingenting om jeg ender med to gutter/to jenter eller en av hver, men jeg har også forståelse for at noen synes det er hyggelig med en av hvert kjønn. Det betyr derimot ikke at de IKKE synes det er hyggelig med to av samme kjønn☺️ Viktig å ikke krisemaksimere andres meninger.

Anonymkode: dd7d5...2a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 2/9/2020 at 4:05 PM, AnonymBruker said:

Ja herregud, må folk være så sure og kverulerende?

Jeg har tre jenter! Og har en liten forestilling om at det er kostholdsrelatert. Vi i venninnegjengen har sammelignet mye og dette stemmer ofte.

Jeg er en søtmons av dimensjoner. Så prøv med smågodt og hold deg unna potetgull. Samt ikke sex på eggløsningsdag, men før eller etterpå👌

Blir spennende å høre🤷🏼‍♀️

Anonymkode: e2a00...be8

Hva bør man spise før å få en gutt da?

Anonymkode: d697b...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...