Gå til innhold

Kjerringråd for å få jente


meelissa

Anbefalte innlegg

Vet at det mest sannsynlig bare er tull. Men hvilke kjerringråd vet dere om? :) jeg har hørt om rådet om sex før EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje ikke kjerringråd, men kinesisk fødselskart er jo litt morsomt. Har stemt med alle mine, men det er jo bare tilfeldigheter 😜

Anonymkode: 643ba...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lest det samme som deg. Samleie et par dager før gir økt sannsynlighet for jente. Noe med at gutte-sædceller er raskere, men  ikke lever like lenge og dermed dør før egget løsner. Dvs at jentesædceller, eller Sædceller med X kromosom, er tregere, men mer seigliva. er en eller annen dr Shetter ( eller no i den duren) 

de lærde strides om dette virkelig stemmer. Står litt forskjellig på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig for deg å få en jente? 🤔

Anonymkode: b0f48...e32

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bakfra på en onsdag blir det jente av

Anonymkode: fc0c8...44c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil kun ha gutt, vi kan jo bytte om vi er uheldig?🤷‍♀️

Anonymkode: 4cd3f...802

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er det så viktig for deg å få en jente? 🤔

Anonymkode: b0f48...e32

Svigermor fortsatte å få barn til det kom en jente fordi hun ville ha en pyntedukke da jenta var liten, og ville ha noen å dra på shopping med da hun ble eldre. Har hørt om flere som vil ha jenter fordi de visstnok er søtere.

Anonymkode: 4ee89...f8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt fra før, og blir selvsagt glad hvis det blir en gutt igjen. Hvis jeg blir gravid! Men det skader jo ikke å «gå» for jente. Må folk være så sure da🤭

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex på fullmåne, søk på gender swaying i forhold til kosthold og sex opptil 3 dager før El. Er det jeg vet 😁 Følger med videre, ønsker også en jente 😍

Anonymkode: de6d7...6e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, meelissa skrev:

Jeg har en gutt fra før, og blir selvsagt glad hvis det blir en gutt igjen. Hvis jeg blir gravid! Men det skader jo ikke å «gå» for jente. Må folk være så sure da🤭

Selvfølgelig er det lov! Så lenge man er godt innerforstått med at det fortsatt er ca 50% sjanse for at det blir gutt, og ikke lar en potensiell skuffelse gå ut over barnet 😊 vil tro det er større sjans for å bli kraftig skuffet om man gjør en iherdig innsats for å få jente og så fungerer det ikke.

Anonymkode: 598b4...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, meelissa skrev:

Jeg har en gutt fra før, og blir selvsagt glad hvis det blir en gutt igjen. Hvis jeg blir gravid! Men det skader jo ikke å «gå» for jente. Må folk være så sure da🤭

Ja herregud, må folk være så sure og kverulerende?

Jeg har tre jenter! Og har en liten forestilling om at det er kostholdsrelatert. Vi i venninnegjengen har sammelignet mye og dette stemmer ofte.

Jeg er en søtmons av dimensjoner. Så prøv med smågodt og hold deg unna potetgull. Samt ikke sex på eggløsningsdag, men før eller etterpå👌

Blir spennende å høre🤷🏼‍♀️

Anonymkode: e2a00...be8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja herregud, må folk være så sure og kverulerende?

Jeg har tre jenter! Og har en liten forestilling om at det er kostholdsrelatert. Vi i venninnegjengen har sammelignet mye og dette stemmer ofte.

Jeg er en søtmons av dimensjoner. Så prøv med smågodt og hold deg unna potetgull. Samt ikke sex på eggløsningsdag, men før eller etterpå👌

Blir spennende å høre🤷🏼‍♀️

Anonymkode: e2a00...be8

Godteri altså🙊 den blir lett å teste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja herregud, må folk være så sure og kverulerende?

Jeg har tre jenter! Og har en liten forestilling om at det er kostholdsrelatert. Vi i venninnegjengen har sammelignet mye og dette stemmer ofte.

Jeg er en søtmons av dimensjoner. Så prøv med smågodt og hold deg unna potetgull. Samt ikke sex på eggløsningsdag, men før eller etterpå👌

Blir spennende å høre🤷🏼‍♀️

Anonymkode: e2a00...be8

Jeg håper du tuller og ikke seriøst tror på det der? Du vet at det er mannen som avgjør kjønnet sant? 
Slike myter og kjerringråd kan være morsom å lese om. Men det er jo bare tull🙈

Anonymkode: 6828c...c62

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja herregud, må folk være så sure og kverulerende?

Jeg har tre jenter! Og har en liten forestilling om at det er kostholdsrelatert. Vi i venninnegjengen har sammelignet mye og dette stemmer ofte.

Jeg er en søtmons av dimensjoner. Så prøv med smågodt og hold deg unna potetgull. Samt ikke sex på eggløsningsdag, men før eller etterpå👌

Blir spennende å høre🤷🏼‍♀️

Anonymkode: e2a00...be8

Både jeg og søsteren min spiser enorme mengder godteri, men er ikke glad i salt og potetgull. Vi fikk begge gutter ;)

Anonymkode: 598b4...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Både jeg og søsteren min spiser enorme mengder godteri, men er ikke glad i salt og potetgull. Vi fikk begge gutter ;)

Anonymkode: 598b4...73e

Samme her, og vi har ikke ofte sex kanskje 2-3 ganger i måneden. Vi fikk gutt og jente, tvillinger. Det er flest gutt+jente når det kommer til tvillinger så tror ikke slike råd har noe for seg. 

Anonymkode: 3ca3c...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min spiser MYE godteri og har fire sønner. Jeg liker ikke godteri og har en datter og en sønn. Begge mine barn er laget med AIH, inseminasjon 6 timer før eggløsningssprøyte, så jeg tror ikke det er hold i teorien om samleie før EL heller. Da ville et overveldende flertall av barn som er laget med hjelp vært gutter, og det er de ikke. 

Anonymkode: c279d...17e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde alle triksene i boken for å «få» jente. 
men jammen ble det en gutt 😮. Veldig glad for det nå da :) til syvende og sist så spiller ikke kjønn så stor rolle! 
 

vil heller anbefale deg å nyte prøvetiden og prøv å ha god og spennende sex sammen.. :)  

Anonymkode: cf9d9...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...