Gå til innhold

Sex etter en fødsel. Hvem av oss har rett?


Gjest Von Erich

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fleste mister helt lysten på dama etter fødsel desverre. Noe å tenker på før man får barn. Underlivet blir aldri det samme igjen i mange tilfeller for ikke å snakke om kroppen😢

Anonymkode: 87080...311

Da har man ikke fått barn med en mann... Det får være måte på hvor overfladiske det er mulig å være. 

De færreste opplever merkbare forandringer i underlivet, og de fleste får fint kroppen tilbake... 

Anonymkode: 34bc4...b0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 hours ago, AnonymBruker said:

Fleste mister helt lysten på dama etter fødsel desverre. Noe å tenker på før man får barn. Underlivet blir aldri det samme igjen i mange tilfeller for ikke å snakke om kroppen😢

Anonymkode: 87080...311

Tipper barn er viktigere for henne enn dine tanker om underlivet hennes. 

Anonymkode: 92483...3a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fleste mister helt lysten på dama etter fødsel desverre. Noe å tenker på før man får barn. Underlivet blir aldri det samme igjen i mange tilfeller for ikke å snakke om kroppen😢

Anonymkode: 87080...311

Hadde blitt litt av en verden ( eller skal man si, ingen verden igjen om vi alle skulle sluttet å få barn ) om kvinner sluttet å få barn fordi dere menn er redde for at kroppene og underlivene våre skal forandre seg. 

Anonymkode: 16ef6...49e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Von Erich
På 21.2.2020 den 23.35, AnonymBruker skrev:

Fleste mister helt lysten på dama etter fødsel desverre. Noe å tenker på før man får barn. Underlivet blir aldri det samme igjen i mange tilfeller for ikke å snakke om kroppen😢

Anonymkode: 87080...311

De som mister lysten kan ikke være helt god. Hvorfor velger en fyr å få barn med ei dame da? Kroppen kan kvinner lett få tilbake og om den ikke blir helt som før, hva så? Det er jo ikke sånn at ei kvinne blir helt forandret etter fødsel. Hun er den samme som du forelsket deg i før hun ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2020 den 16.10, AnonymBruker skrev:

Hadde blitt litt av en verden ( eller skal man si, ingen verden igjen om vi alle skulle sluttet å få barn ) om kvinner sluttet å få barn fordi dere menn er redde for at kroppene og underlivene våre skal forandre seg. 

Anonymkode: 16ef6...49e

Har i grunnen aldri skjønt hvorfor folk i dag får unger, men det er en annen sak. Forhold går bare i stykker etter fødsel uansett, og folk klager over at barna gjør de så sliten osv osv. Er jo bare å la være å få barn da.

Anonymkode: 87080...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo høyst individuelt når man er klar for sex etter fødsel. Min førstefødte ble tatt med sugekopp og jeg revnet skikkelig. Det var plent umulig for meg å ha sex før det var gått ett år, var skikkelig smertefullt. 

Jeg håper at det vil bli mye enklere neste gang, for jeg er veldig, veldig glad i å ha sex med partneren min, og ellers har vi sex omtrent hver dag. 

Men jeg tenker at det er viktig å komme i gang med det så fort man er klar, poenget er jo at dette varierer veldig. Noen er klar etter noen uker, for andre tar det flere måneder. Men for oss er sex en del av det å pleie forholdet, så det er veldig trist hvis vi må avstå fra sex så lenge neste gang også.

Anonymkode: 522b5...8ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har to barn sammen som nå er tenåringer. Vi har hatt et supert sexliv i alle år og har det fortsatt.

MEN, de første månedene etter fødsel var fokuset på det lille mirakelet vi hadde skapt. I tilegg brukte så klart kona litt tid for å komme seg etter hver fødsel.

Ta det med ro, litt "tørke" i den første tiden må man bare regne med og det har ingen betydning for hvordan sexlivet blir senere. Du burde heller fokusere på babyen deres. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...