Gå til innhold

Liten penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ts her :) 

Han var mindre enn normalen, men men mulig jeg var for vid for hans størrelse(?!) Jeg har riktignok aldri hørt noe annet enn at jeg er veldig trang, Og da har fyren hatt en gjennomsnittlig str, typ 15cm. Det pleier å holde i massevis. 

personlig så tenker jeg at hvis noe bare ikke funker for en, så trenger man ikke å «holde» ut for å være snill. Jeg nevnte aldri for han at sexen var et problem, selv om han ble vemmelig. Jeg tenker at det kan gjøre skade hvis han er veldig usikker. Noe han var under første samleie.

Anonymkode: 5efd8...5be

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Hildur70
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar denne anonym. 

For en taper! Jeg håper du påpekte at det var pga mikropikken du ombestemte deg etter han ble så vemmelig. Det hadde vært fortjent. Mest sannsynlig vet han grunnen for det er neppe første gang! 🤣 Spre ordet. 

Dette vil jeg få pepper for (småtissene hater at jeg sier det), men har 20cm og god tykkelse. Aldri hørt noe negativt fra damene, tvert imot. Det er bare ikke PK å si at størrelsen betyr MYE.

Det finnes selvfølgelig de som foretrekker mindre, men det er som regel fordi de er for trange. Selv de klarer ikke motstå en stor og gir ikke opp før de får den inn 😍 Størrelsen er viktig både for nytelsen og den visuelle tenningen. 

Livet er for kort for små peniser, finn deg en skikkelig mann! 

Anonymkode: 1a9be...1a4

Beklager å skuffe deg, men sex med en med stor penis gir meg bare smerte. Alltid vært sånn. Foretrekker gjennomsnittlig størrelse eller litt mindre. Gir uten tvil mest nytelse. Er den stor klarer jeg ikke slappe av og nyte fordi jeg vet at ett dypt støt, så har jeg smerter i dagevis .Og stor penis gjør deg ikke automatisk til en skikkelig mann. Personlige egenskaper, oppførsel og at du behandler andre bra er viktigere

Skrevet
2 timer siden, Hildur70 skrev:

Beklager å skuffe deg, men sex med en med stor penis gir meg bare smerte. Alltid vært sånn. Foretrekker gjennomsnittlig størrelse eller litt mindre. Gir uten tvil mest nytelse. Er den stor klarer jeg ikke slappe av og nyte fordi jeg vet at ett dypt støt, så har jeg smerter i dagevis .Og stor penis gjør deg ikke automatisk til en skikkelig mann. Personlige egenskaper, oppførsel og at du behandler andre bra er viktigere

Ja er visst noen som tror at vagina er en bunnløs brønn.🙂 Den er bare 10 cm i normal tilstand i gjennomsnitt. Hadde en kompis som hadde sex med ei som hadde det motsatte av en mikropenis. Maks 10 cm dyp når hun var plaskvåt. Det fungerte ikke for noen siden han var over snittet. Også vært med flere som får smerter og blir sår, så mitt inntrykk er at de fleste ikke foretrekker stor.

Anonymkode: f56fa...c4a

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja er visst noen som tror at vagina er en bunnløs brønn.🙂 Den er bare 10 cm i normal tilstand i gjennomsnitt. Hadde en kompis som hadde sex med ei som hadde det motsatte av en mikropenis. Maks 10 cm dyp når hun var plaskvåt. Det fungerte ikke for noen siden han var over snittet. Også vært med flere som får smerter og blir sår, så mitt inntrykk er at de fleste ikke foretrekker stor.

Underlivet tilpasser seg nok til en grad. 
jeg var i et lengre Forhold med en mann som hadde en litt større penis. Det første året kunne jeg ikke ri han uten smerter. Men etter det ble det litt bedre, men aldri helt smertefritt. 
men så lå jeg med en venninne, hun var vandt litt større ting enn meg. Hun hadde tilpasset seg etter det. Men vi fikk like bra nytelse ut av samme dildo. 

-ts

Anonymkode: 5efd8...5be

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja men herregud.. det kan jo like godt være henne som er vid. Hun har også en størrelse der nede, eller må du ha det inn med t-skje?🙄

Er mange damer som sier de foretrekker liten/medium fordi de er TRANGE og ikke har dyp vagina. 

Forresten sitter det største nytelsessentret i hjernen, så det visuelle har veldig mye å si for orgasmen. Det er den som styrer hvor fort man får orgasme enten du tror det eller ikke..

Overrasker meg stadig hvor lite folk kan om det motsatte kjønns seksualitet.

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ganske sikker på at de samme som sier at de ville dumpet en mann pga liten penis, hadde sagt at en mann som gjorde det samme (dumpet ei som var for vid) hadde vært en jævla drittsekk, og aldri hadde fortjent å være i et forhold.

Bra at det er damer også som ser dobbeltmoralen og som er såpass opplyste  om at damer også er forskjellige der nede.

Heldigvis er disse overfladiske damene som har svar i denne tråden ikke reprasentativt i resten av befolkningen. Er noen få som er sizequeen og vid, men de fleste som skriver sånne stygge ting er ofte damer som hater menn av forskjellige grunner, på samme måte som det finnes en menn som hater kvinner av forskjellige grunner. De burde jo egentlig oppsøke hjelp for den bitterheten som sprer seg i slike tråder.

Mest av alt tror jeg ts bare er ute etter å lage nok en "kamp" og fyre opp stemningen mellom kjønnene, og alle biter på.. 

Tråden her er et godt eksempel på hvordan kvinners seksualitet undertrykkes. 

Menn klager over at kvinner ikke sier hva de trenger og vil ha i senga, men når vi gjør så kommer det hets og skjellsord tilbake. Menn klager over at kvinner er så politisk korrekte men vi får ikke lov å si noe som dere ikke gagner dere tydeligvis! Det er ikke sånn at fordi en dame trenger større enn en penis som er mindre enn normal, så må hun være en bunnløs mannehatende sizequeen med bøttefitte. Det er naturlig at størrelsen har betydning, både fordi vagina har mindre følsomhet og fordi slimhinnene og veggene utvider seg like fleksibelt som munnen. Vagina sammenlignes med munnen,  og selvom vi kan gjøre munnen og kinnene smal om vi suger i et sugerør, så vil veggene i kinnene kjenne objektet bedre om det er stort, og stort nok til å faktisk presse veggene/kinnene utover og ikke bare gli på dem uten trykk. Vagina beskrives også som en ballong uten luft, hvor veggene former seg tett etter objektet som skyves inn. Noen ganger kan det komme luft i vagina sammen med objektet/penisen som gjør at luften lager et hulrom mellom vaginavegger og penis. Denne luften kommer ut igjen ved "fittefis" men kan også ikke komme ut før etter samleiet er over, avhengig av hvilke stillinger og måter man blir penetrert på. Utover det så vil vagina alltid pakke seg rundt objektet/penisen, så penisen vil få tilstrekkelig stimulering,  men ikke nødvendigvis vaginaen pga det forklart ovenfor med kinnene og trykkeg mot veggene , jo mer det trykker jo mer stimulerer det, men naturligvis med grenser for hva som er godt og for hva som blir smertefullt.  

Ts sin problemstilling er det mange kvinner som har hatt, og ts sa ikke noe hetsende eller nedsettende om menn med liten penis. Hun skrev bare godt om han , men må få lov til å prioritere sin egen seksualitet og sine behov for tilstrekkelig nytelse. Det er helt fair å avbryte datingen om man ikke er seksuelt kompatible, uansett kjønn. 

En her nevner at vagina ikke er lenger enn 10cm dyp. Det gjelder i uopphisset tilstand. Vagina blir opp til 20cm+ dyp opphisset. 2/3 av vagina forlenger seg når man er opphisset. 

https://www.plannedparenthood.org/learn/teens/ask-experts/i-know-a-vagina-can-stretch-in-width-but-can-it-stretch-in-depth

https://goaskalice.columbia.edu/answered-questions/how-deep-average-vagina-and-does-it-elongate-when-somethings-it

Om vagina oppleves for trang eller kort er kvinnen sannsynligvis ikke tilstrekkelig opphisset.  Man kan være våt og småkåt uten å være direkte opphisset kroppslig. Mange jenter har også vaginisme eller vestibulitt, tilstander som gjør vagina trang slik at disse kan få smerter av så små ting som bare en tampong , eller da naturligvis også normal penis. Andre ting som påvirker er om kvinnen er anspent innvendig eller om hun slapper helt av. Fødsel i seg selv endrer ikke størrelsen på vagina, men kan gjøre inngangen slappere pga revning og tapt collagen pga revningen.

Tråden bør anse som avsluttet og lukket. Ts kom frem til hva som var rett for henne, og dette sirkuset med krenkede menn som avsporer tråden håper jeg stopper nå. 

Anonymkode: c0550...a01

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tråden her er et godt eksempel på hvordan kvinners seksualitet undertrykkes. 

Menn klager over at kvinner ikke sier hva de trenger og vil ha i senga, men når vi gjør så kommer det hets og skjellsord tilbake. Menn klager over at kvinner er så politisk korrekte men vi får ikke lov å si noe som dere ikke gagner dere tydeligvis! Det er ikke sånn at fordi en dame trenger større enn en penis som er mindre enn normal, så må hun være en bunnløs mannehatende sizequeen med bøttefitte. Det er naturlig at størrelsen har betydning, både fordi vagina har mindre følsomhet og fordi slimhinnene og veggene utvider seg like fleksibelt som munnen. Vagina sammenlignes med munnen,  og selvom vi kan gjøre munnen og kinnene smal om vi suger i et sugerør, så vil veggene i kinnene kjenne objektet bedre om det er stort, og stort nok til å faktisk presse veggene/kinnene utover og ikke bare gli på dem uten trykk. Vagina beskrives også som en ballong uten luft, hvor veggene former seg tett etter objektet som skyves inn. Noen ganger kan det komme luft i vagina sammen med objektet/penisen som gjør at luften lager et hulrom mellom vaginavegger og penis. Denne luften kommer ut igjen ved "fittefis" men kan også ikke komme ut før etter samleiet er over, avhengig av hvilke stillinger og måter man blir penetrert på. Utover det så vil vagina alltid pakke seg rundt objektet/penisen, så penisen vil få tilstrekkelig stimulering,  men ikke nødvendigvis vaginaen pga det forklart ovenfor med kinnene og trykkeg mot veggene , jo mer det trykker jo mer stimulerer det, men naturligvis med grenser for hva som er godt og for hva som blir smertefullt.  

Ts sin problemstilling er det mange kvinner som har hatt, og ts sa ikke noe hetsende eller nedsettende om menn med liten penis. Hun skrev bare godt om han , men må få lov til å prioritere sin egen seksualitet og sine behov for tilstrekkelig nytelse. Det er helt fair å avbryte datingen om man ikke er seksuelt kompatible, uansett kjønn. 

En her nevner at vagina ikke er lenger enn 10cm dyp. Det gjelder i uopphisset tilstand. Vagina blir opp til 20cm+ dyp opphisset. 2/3 av vagina forlenger seg når man er opphisset. 

https://www.plannedparenthood.org/learn/teens/ask-experts/i-know-a-vagina-can-stretch-in-width-but-can-it-stretch-in-depth

https://goaskalice.columbia.edu/answered-questions/how-deep-average-vagina-and-does-it-elongate-when-somethings-it

Om vagina oppleves for trang eller kort er kvinnen sannsynligvis ikke tilstrekkelig opphisset.  Man kan være våt og småkåt uten å være direkte opphisset kroppslig. Mange jenter har også vaginisme eller vestibulitt, tilstander som gjør vagina trang slik at disse kan få smerter av så små ting som bare en tampong , eller da naturligvis også normal penis. Andre ting som påvirker er om kvinnen er anspent innvendig eller om hun slapper helt av. Fødsel i seg selv endrer ikke størrelsen på vagina, men kan gjøre inngangen slappere pga revning og tapt collagen pga revningen.

Tråden bør anse som avsluttet og lukket. Ts kom frem til hva som var rett for henne, og dette sirkuset med krenkede menn som avsporer tråden håper jeg stopper nå. 

Anonymkode: c0550...a01

Poenget er at hvis en mann hadde skrevet en en tråd om at den nye daten hannes hadde videre fitte og at han savnet å kjenne friksjon han hadde med eksen, så hadde han ikke fått noen sympati erklæringer, og hadde blitt hetset på det groveste. Ts var ikke den som skrev de værste kommentarene, det var mye stygge kommentarer. Du får leve i troen på at alle vaginaer er like. 20 cm+ dyp? La meg si det sånn.. Er bare ei dame jeg har vært med som hadde over 20 cm dyp vagina. Går du inn i tidligere penistråder vil du se at de fleste damer skriver at 20 cm+ penis er uaktuelt for de fleste, siden det begrenser sexen og det gjør jævlig ondt å bli bunnet. Har bunnet alle 16 jeg har ligget med og noen får ikke inn mere enn 12-15 cm når de er opphisset. Spør en sexolog om alle vaginaer er like og i samme størrelse.. Tror du hadde blitt overrasket over hvor stor forskjell det er hvis du var mann og fikk prøve.

Hadde jeg hatt meninger som ikke er politisk korrekte angående utseende, kropp, vagina på date/kjæreste hadde jeg ikke spurt her inne. Tror denne tråden kun er laget for å lage kvalme rett og slett.

• Liker 2
Skrevet

Fra linken du nettopp la ut, så ser du at en vagina som ikke er opphisset kan ha en lengde fra 7 cm dyp, til over 18 cm dyp. Tror du ikke den vaginaen som er 18 cm dyp i normaltilstand vil føle at en normal penis er for liten mens den som er 7 cm dyp, synes en normal penis er mere stor enn nok. Det handler om å være kompatible. En med svær penis passer ikke fysisk sammen med ei som har liten vagina. Det har jeg opplevd mange ganger.

Sitat

As you mentioned, for some women, the depth from the vaginal opening to the tip of the cervix is 3 to 4 inches when they are not sexually aroused. Other women may have a vaginal depth of five to seven inches. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...