AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #61 Skrevet 28. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan folk slutte å rette på andre sine skrivemåter? Du vet ikke bakgrunn for at hun skriver det feil, kanskje har hun dysleksi eller skrivevansker. Kanskje var det en skrivefeil. Irriterende med folk som hele tiden skal rette på andre, spesielt når man skjønner hva ord som skulle frem til her. Bruk tiden på noe annet Anonymkode: 8baf6...13a Denne skrivefeilen har ingenting å gjøre med dysleksi. Fikk mark av å lese "faktigst" 50 ganger. Anonymkode: 0ac7f...0b7 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #62 Skrevet 28. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan folk slutte å rette på andre sine skrivemåter? Du vet ikke bakgrunn for at hun skriver det feil, kanskje har hun dysleksi eller skrivevansker. Kanskje var det en skrivefeil. Irriterende med folk som hele tiden skal rette på andre, spesielt når man skjønner hva ord som skulle frem til her. Bruk tiden på noe annet Anonymkode: 8baf6...13a Eller så blir personen oppmerksom på at han/hun skriver feil, og retter på språket sitt. Jeg vet at jeg har noen skrivefeil, men jeg er ikke alltid helt klar over hva de er eller hva som egentlig er riktig, så jeg blir alltid takknemlig når noen på et anonymt forum eller på tomannshånd viser meg hvordan jeg skal skrive korrekt. Anonymkode: c19cb...8f5 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #63 Skrevet 28. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne skrivefeilen har ingenting å gjøre med dysleksi. Fikk mark av å lese "faktigst" 50 ganger. Anonymkode: 0ac7f...0b7 Slutt å les innlegget 50 ganger da istedenfor å hakk på andres skriving. Det kan godt ha med dysleksi eller andre språkvansker å gjøre, hva vet du om det? Har utdanning innenfor dette Anonymkode: 8baf6...13a 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #64 Skrevet 28. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eller så blir personen oppmerksom på at han/hun skriver feil, og retter på språket sitt. Jeg vet at jeg har noen skrivefeil, men jeg er ikke alltid helt klar over hva de er eller hva som egentlig er riktig, så jeg blir alltid takknemlig når noen på et anonymt forum eller på tomannshånd viser meg hvordan jeg skal skrive korrekt. Anonymkode: c19cb...8f5 Ja men hva om den underliggende årsaken er en sykdom eller lignende? Da må det være utrolig frustrerende med noen som alltid hakker. Jeg tror ikke man skriver «faktigst» i voksen alder uten at det kanskje er noe som ligger bak, derfor syns jeg det er unødvendig Anonymkode: 8baf6...13a
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #65 Skrevet 28. januar 2020 Oi nå ble det mye rart i tråden min her. jeg har akkurat kommet hjem etter et møte med denne mannen. Det gikk opp for meg at det Ikke er noen match. Altså han er snill og god, men når dette blir et problem for meg så tidlig så vil det ikke forsvinne. Det føltes ikke helt riktig ut når jeg postet dette innlegget og jeg ble bare mer sikker i dag tidlig. Så jeg valgte å møte han over en kopp kaffe, for å avslutte ting. Og det viser seg at jeg gjorde det riktige. jeg nevnte selvsagt ingenting om sexen. Men vi har noen forskjellige mål i livet og Forskjellig syn på ting, med innsats kunne dette vært jobbet med sikkert. Men jeg brukte det, og at jeg trenger å fokusere mer på studier og jobb. Det var jo egentlig sant, så helt oppspinn var det ikke. Men sa at jeg ønsket et vennskap. Han tok det først helt rolig. Men så ble han stygg i munn, og gapte høyt til meg på cafeen. Jeg var udugelig og han likte meg aldri uansett visstnok. Når jeg valgte å gå holdt han meg hardt rundt armen før han gjorde en «kaste» bevegelse, slik at jeg snublet. Tydeligvis er det ikke bare sexen som kunne blitt et problem om jeg valgte å gå veien videre med han.. - ts Anonymkode: 5efd8...5be 3
Jessic_a Skrevet 28. januar 2020 #66 Skrevet 28. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi nå ble det mye rart i tråden min her. jeg har akkurat kommet hjem etter et møte med denne mannen. Det gikk opp for meg at det Ikke er noen match. Altså han er snill og god, men når dette blir et problem for meg så tidlig så vil det ikke forsvinne. Det føltes ikke helt riktig ut når jeg postet dette innlegget og jeg ble bare mer sikker i dag tidlig. Så jeg valgte å møte han over en kopp kaffe, for å avslutte ting. Og det viser seg at jeg gjorde det riktige. jeg nevnte selvsagt ingenting om sexen. Men vi har noen forskjellige mål i livet og Forskjellig syn på ting, med innsats kunne dette vært jobbet med sikkert. Men jeg brukte det, og at jeg trenger å fokusere mer på studier og jobb. Det var jo egentlig sant, så helt oppspinn var det ikke. Men sa at jeg ønsket et vennskap. Han tok det først helt rolig. Men så ble han stygg i munn, og gapte høyt til meg på cafeen. Jeg var udugelig og han likte meg aldri uansett visstnok. Når jeg valgte å gå holdt han meg hardt rundt armen før han gjorde en «kaste» bevegelse, slik at jeg snublet. Tydeligvis er det ikke bare sexen som kunne blitt et problem om jeg valgte å gå veien videre med han.. - ts Anonymkode: 5efd8...5be Shit... Vær glad du er kvitt han, ja 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #67 Skrevet 28. januar 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller så blir personen oppmerksom på at han/hun skriver feil, og retter på språket sitt. Jeg vet at jeg har noen skrivefeil, men jeg er ikke alltid helt klar over hva de er eller hva som egentlig er riktig, så jeg blir alltid takknemlig når noen på et anonymt forum eller på tomannshånd viser meg hvordan jeg skal skrive korrekt. Anonymkode: c19cb...8f5 Nettopp! 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å les innlegget 50 ganger da istedenfor å hakk på andres skriving. Det kan godt ha med dysleksi eller andre språkvansker å gjøre, hva vet du om det? Har utdanning innenfor dette Anonymkode: 8baf6...13a Han har skrevet flere innlegg og "faktigst" var hyppig brukt. Språket hans er nokså dårlig, men "faktigst" skyldes ikke dysleksi. Det har nok med talefeil eller dialekt å gjøre. Som en voksen mann er det sikkert greit å vite hvordan man skriver faktisk på korrekt måte Anonymkode: 0ac7f...0b7 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #68 Skrevet 28. januar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å les innlegget 50 ganger da istedenfor å hakk på andres skriving. Det kan godt ha med dysleksi eller andre språkvansker å gjøre, hva vet du om det? Har utdanning innenfor dette Anonymkode: 8baf6...13a Hva har det med saken å gjøre? Er du ute etter jobb? Anonymkode: c4f23...9f1 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #69 Skrevet 28. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Ordet "Mikropenis" er brukt gjentatte ganger. Påstår du at det ikke er ment å være nedsettende? Anonymkode: 62087...cae Mikropenis er en klinisk tilstand pga utviklingsforstyrrelse og ikke et nedsettende skjellsord. Anonymkode: c0550...a01 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #70 Skrevet 28. januar 2020 2 timer siden, Sphere skrev: Fantastisk tegning! 😂 Klitoris strekker seg langt innvendig. Omtrent like langt som en gjennomsnittlig penis. Mange sier at den stimuleringen man får vaginalt, handler i stor grad om at den innvendige delen av klitoris får stimulans. Livmortappen kan også gi orgasmer, men de fleste kvinner synes støt mot denne er alt annet enn godt. Og det kan jeg bare glemme å få til uansett. 😂 Men det er åpenbart at jeg treffer veldig godt på noen, selv om det da ikke er de innerste delene av klitoris som blir stimulert. Det holder åpenbart med de ytterste delene også. For flere av de jeg har hatt sex med. A-punktet er ikke livmorhalsen. Man navigerer på siden av livmortappen og lengre opp og det trengs en lang penis til for å nå dit. Anonymkode: c0550...a01 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #71 Skrevet 28. januar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Etter jeg postet innlegget har problemstillingen vokst i meg. Jeg svarer ikke på str, men den er såpass kort og tynn at jeg får minimalt ut av det. Jeg har ligget med mange nok til å si at jeg ikke tror det er en «vanlig» liten Penis. jeg tror i lengden så vil en annen dame få mer ut av et forhold med han, enn hva jeg vil få. Da jeg er en av de som legger mye i sexen i et forhold. kanskje lurt å avslutte før vi går for langt inn i relasjonen oss imellom. Anonymkode: 5efd8...5be Eller så kan han finne seg ei med mindre vagina. Anonymkode: 4c566...e7d 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #72 Skrevet 28. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De forstår nok ikke at menn har samme følelser som kvinner og at de kan si alt til menn fordi de ikke blir så såret av det. Sier en mann til ei kvinne at hun er tykk, for lav/høy, lite fin vagina eller for trang/vid så sårer det veldig. Men er tydeligvis vanskelig for de å forstå at det kan såre andre veien. Enten mangler de antenner og/eller har liten epati og forståelse av menns seksualitet og selvfølelse. I festlige lag med kvinner, hvor mange ganger har man ikke hørt damer tulle om penisstørrelser. Hadde en mann gjort det samme hadde ingen ledd og det hadde blitt en pinlig stillhet i rommet. Det er mere stuerent og tulle/hetse menn fordi menn likssom "tåler" det bedre.. Anonymkode: f56fa...c4a Ok så kvinner skal ofre sin seksualitet for å ikke såre de mennene som tror alt er et personangrep mot dem bare fordi kvinnen tar mer hensyn til selv? Du kan ikke sammenligne med utseende og hvorvidt noen er tynn eller tykk eller har stygt eller pent underliv. Dette handler om direkte stimulering og seksuell nytelse for kvinnens sexliv og seksuelle utfoldelse. Det handler ikke om menn så stopp med å gjøre dere til hovedpersonen her! Jeg har aldri hørt noen kvinner tulle om liten penis i festlig lag (det er jo ikke moro), vi respekterer nemlig menn men må også få lov til å prioritere sexlivet vårt over et knippe menns følelser. Men det er jo ikke uvanlig med menn som tuller om voldtekt og overgrep, så vet ikke hva du syns er værst jeg.. Anonymkode: c0550...a01 3
Sphere Skrevet 28. januar 2020 #73 Skrevet 28. januar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: A-punktet er ikke livmorhalsen. Man navigerer på siden av livmortappen og lengre opp og det trengs en lang penis til for å nå dit. Anonymkode: c0550...a01 Jeg har ikke skrevet om A-punktet i det hele tatt. Så lenge jeg klarer å tenne henne godt, ha et godt forspill, og stimulere ytre og innvendig klitoris, så vil hun ha det deilig uansett. Kvinner flest er uansett mest følsom i ytre del av vagina. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #74 Skrevet 28. januar 2020 3 minutter siden, Sphere skrev: Jeg har ikke skrevet om A-punktet i det hele tatt. Så lenge jeg klarer å tenne henne godt, ha et godt forspill, og stimulere ytre og innvendig klitoris, så vil hun ha det deilig uansett. Kvinner flest er uansett mest følsom i ytre del av vagina. Så fattig det ville føltes... Anonymkode: e8b2d...078 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #75 Skrevet 28. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så fattig det ville føltes... Anonymkode: e8b2d...078 Haha hva faen er det med folk i denne tråden Anonymkode: 8baf6...13a 3
Sphere Skrevet 28. januar 2020 #76 Skrevet 28. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok så kvinner skal ofre sin seksualitet for å ikke såre de mennene som tror alt er et personangrep mot dem bare fordi kvinnen tar mer hensyn til selv? Du kan ikke sammenligne med utseende og hvorvidt noen er tynn eller tykk eller har stygt eller pent underliv. Dette handler om direkte stimulering og seksuell nytelse for kvinnens sexliv og seksuelle utfoldelse. Det handler ikke om menn så stopp med å gjøre dere til hovedpersonen her! Jeg har aldri hørt noen kvinner tulle om liten penis i festlig lag (det er jo ikke moro), vi respekterer nemlig menn men må også få lov til å prioritere sexlivet vårt over et knippe menns følelser. Men det er jo ikke uvanlig med menn som tuller om voldtekt og overgrep, så vet ikke hva du syns er værst jeg.. Anonymkode: c0550...a01 Stemmer at det ikke er direkte sammenlignbart, men det er klart tenning har mye å si for hvor vellykket sexen er. Jeg har feks en kompis som tenner såpass på store pupper at det automatisk gjør sexen mye bedre. Menn som tuller om voldtekt og overgrep er og blir skrotinger. Heldigvis hører jeg slik uhyre sjeldent. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #77 Skrevet 28. januar 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller så kan han finne seg ei med mindre vagina. Anonymkode: 4c566...e7d Idiot Anonymkode: 5efd8...5be 1
Sphere Skrevet 28. januar 2020 #78 Skrevet 28. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fattig det ville føltes... Anonymkode: e8b2d...078 Fattig? Å gi henne først orgasme oralt og deretter vaginalt? Jeg elsker begge deler. 2
Ellsworth Skrevet 28. januar 2020 #79 Skrevet 28. januar 2020 Det er sikkert fordi jeg er fetisjist, men jeg synes det virker som mange har så ensformige sexliv når jeg leser slike tråder. For all del, to each their own, men bruker ikke folk f.eks. leketøy? Hva om fyren fikk en skade eller en sykdom som gjorde ham impotent? Hadde det da blitt skilsmisse i stedet for en dildo eller andre ting man kan bruke i felleskap? 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #80 Skrevet 28. januar 2020 9 minutter siden, Ellsworth skrev: Det er sikkert fordi jeg er fetisjist, men jeg synes det virker som mange har så ensformige sexliv når jeg leser slike tråder. For all del, to each their own, men bruker ikke folk f.eks. leketøy? Hva om fyren fikk en skade eller en sykdom som gjorde ham impotent? Hadde det da blitt skilsmisse i stedet for en dildo eller andre ting man kan bruke i felleskap? Du skjønner selv at det er annerledes om det er en skade/sykdom som oppstår senere i et forhold, da har man jo et grunnleggende forhold å stå på. Min opplevelse ellers var at han ikke var så eksperimentell. Altså ikke noen spesielle fetisjer, helt vanlig. Og det er helt greit. Folk er forskjellige uten at det ene eller det andre skal være bedre. Jeg har noen fetisjer selv, så jeg fisket jo forsiktig etter om han likte noe lignende. Men jeg snakker ikke ordentlig med han om før det evt ble et trygt forhold. Med mindre han hadde vært tydelig på det før meg. Men for meg så er det ikke fetisjene som avgjør, bare om sexen generelt fungerer. Leketøy hadde heller ikke hjulpet i dette tilfellet, jeg kjenner jo selv hva min kropp ønsker for en orgasme. Eller bare en god sexopplevelse.. Uansett så er det jo over nå, og han kan heldigvis finne lykken et annet sted 🙂 Anonymkode: 5efd8...5be 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå