Hr. Aktiv Skrevet 28. januar 2020 #41 Skrevet 28. januar 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn med liten penis må jo være noe av den mest mobbete gruppen i verden. De blir latterliggjort og fortalt hvor udugelige de er hele tiden. Det er faktigst lov å tenke seg om å faktigst skjønne at det er mennesker med føleser det prates om. Denne tråden beviser nok en gang hvorfor kvinner lyver om størrelse. De sier størrelsen ikke har noe å si, men sier noe helt annet når et problem med liten penis dukker opp. Ikke rart det dukker opp tusen nye tråder om penisstørrelse når folk sier at kun stor kuk er bra nok og medium og liten er ubrukelig. Damene som sier sånt er sikkert også en 10-er på skalaen, så det gir de "retten" til å rakke ned på menn. Er faktigst folk som tar selvmord fordi kroppspresset er så stort fordi de aldri føler seg bra nok. Noe å tenke på før man latterliggjør folk for noe de ikke kan noe for engang. Lov å tenke før man skriver noen ganger.. Anonymkode: f56fa...c4a Har opplevd damer som veldig stygge, men ikke på penisen min.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #42 Skrevet 28. januar 2020 24 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Har opplevd damer som veldig stygge, men ikke på penisen min. Er vel kanskje fordi din er normal og ikke liten. Vet om flere menn med liten som ikke har opplevd trakkasering fra kvinner, men også de som har opplevd det. Er vel noen som rett og slett ikke eier skam og aldri burde fått tatt i en mann. Samme gjelder forsåvidt en del menn. Anonymkode: f56fa...c4a 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #43 Skrevet 28. januar 2020 Men altså.. hvor liten kan den være da?? Har hatt sex med en som var liten jeg og, men jeg fikk orgasme osv, ikke noe problem det.. SÅ lenge jeg får stimulering mot klitoris av kroppen hans så er det det som skal til for meg iaf,, Anonymkode: 48ca6...3c4 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #44 Skrevet 28. januar 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men altså.. hvor liten kan den være da?? Har hatt sex med en som var liten jeg og, men jeg fikk orgasme osv, ikke noe problem det.. SÅ lenge jeg får stimulering mot klitoris av kroppen hans så er det det som skal til for meg iaf,, Anonymkode: 48ca6...3c4 Det er supert at det er tilfredstillende nok for deg Men vi som får vaginale orgasmer trenger å kjenne det ordentlig inni og Anonymkode: c0550...a01 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #45 Skrevet 28. januar 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Ikke medium heller faktigst? Sizequeen med andre ord? Du er vel en av de damene som er en 10-er på skalaen med store silikonpupper, sprettrumpe, store sugelepper og smal midje? For ikke å snakke om hvor deilig ei trang fitte er Menn er jo mere visuelle enn kvinner vet du.. 🙄 Anonymkode: j Ja, utseendet mitt har jeg vært heldig med. Det er lov å være kresen. Anonymkode: 537cb...eca 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #46 Skrevet 28. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Regner med du har lest svarene i andre tråder fra både menn og kvinner som hudfletter menn som kommer med samme problemstillingen bare at det er dama sin vagina som var problemet. Virker som damer tror det bare er penisstørrelse som har noe å si, når det er to størrelser som møtes. Vagina til kvinner varierer i like stor grad som penis sier ekspertene. Forskjellig dybde og forskjell i tranghet og hvor vått det blir. Mange damer blir også videre etter fødsel, mener du at menn skal dumpe de også siden det påvirker at sexlivet ikke er som før etter fødsel? Kjemi, seksuell tiltrekning og teknikk trumfer alltid størrelse. Hvis bare størrelsen har noe å si er det noe psykisk som ligger i veien for å nyte sexen. Piv er også ikke eneste måten å tilfredsstille ei dame på. Anonymkode: f56fa...c4a Dette er en avsporing fra tråden (se, menn skal gjøre en tråd om kvinnens seksuelle nytelse og det hun sier hun trenger, til å handle om mannens seksuelle nytelse igjen!) Men siden du tar det opp så kan ikke det helt sammenlignes. Først og fremst er penis MYE mer sensitiv og følsom enn en vagina, menn får stimulert hele penis inkludert det mest sensitive området på kroppen sin av penetrering. Gjennom livet har jeg enda til gode å hørt om reelle tilfeller (utenom i tråder her inne om peniser) hvor enkelte menn kommer å hevder at "bøttefitter" hindrer de fra orgasme, uten at det er et egen stamina, stress eller penis med mye mindre følsomhet i pga usunne runkevaner som er skylden. Dette med usunne runkevaner som gjør penis mindre følsom er et problem egentlig alle menn bør ta tak i, stor penis eller liten penis, for et bedre sexliv. Det er en myte at kvinners vagina blir videre etter fødsel, med mindre man har født mange barn og fått musklaturen revet av. Det blir også for dumt å gå fra noen når man har fått barn sammen, da står barna i fokus ikke sexlivet. Sexlivet er en viktig del de første årene og liker man det ikke har man all rett til å gå da, men å sette sex høyere enn barna det blir feil. Ja vaginaer varierer de også, men en og samme vagina varierer også forhold til hvor i syklusen kvinnen er, og andre faktorer som stilling og innhold av mat i tarmene. Vagina sammenlignes med munnen, en muskel som tilpasser seg etter størrelsen vi skal gape over, og kan ikke sammenlignes med penis. Legg også merke til at denne tråden ikke hadde sagt et eneste negativt ord om peniser eller kommet med skjellsord, før det kom en fjott å brukte nedsettende ord som "bøttefitte". Kvinner må få kunne diskutere sin seksuelle nytelse uten at menn skal komme med skjellsord som det. Hvis du treffer ei dame du ikke er seksuelt kompatibel med er det din rett å ikke utvikle forholdet videre. La nå også kvinner få bestemme det samme om sitt partnervalg! Anonymkode: c0550...a01 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #47 Skrevet 28. januar 2020 Det er vel rimelig å avslutte forholdet hvis dette med penisstørrelse allerede er et problem helt i startfasen. På den andre siden, så kan ting kanskje også gå seg til på sikt. Kjønnsorganene våre er vel bare en liten () del av hele pakken. Skal godt gjøres å finne noen som har alt fra perfekt personlighet, perfekt utseende og perfekte kjønnsorganer! Personlig tenner jeg som mann på frodige kjønnslepper og stor klitt, noe min kone ikke har, men hun har veldig mange andre gode egenskaper Anonymkode: edcf3...3ed 1
Sphere Skrevet 28. januar 2020 #48 Skrevet 28. januar 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er supert at det er tilfredstillende nok for deg Men vi som får vaginale orgasmer trenger å kjenne det ordentlig inni og Anonymkode: c0550...a01 Dette gjelder langtfra alle som får vaginale orgasmer. Tro meg. Mange av de som får vaginale orgasmer ser ut til å ha god muskelbruk, og trenger derfor ikke store greiene for å komme. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #49 Skrevet 28. januar 2020 25 minutter siden, Sphere skrev: Dette gjelder langtfra alle som får vaginale orgasmer. Tro meg. Mange av de som får vaginale orgasmer ser ut til å ha god muskelbruk, og trenger derfor ikke store greiene for å komme. Vaginal orgasme trenger stimulering. Det er også flere punkter som gir orgasme, ikke bare G-punktet. Som du ser på illustrasjonen trengs det større penis for å treffe de andre. Du kan lese mer om hvorfor A-spot orgasme er den beste her: tiny.cc/qhpajz Anonymkode: c0550...a01 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #50 Skrevet 28. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Legg også merke til at denne tråden ikke hadde sagt et eneste negativt ord om peniser eller kommet med skjellsord, før det kom en fjott å brukte nedsettende ord som "bøttefitte". Kvinner må få kunne diskutere sin seksuelle nytelse uten at menn skal komme med skjellsord som det. Hvis du treffer ei dame du ikke er seksuelt kompatibel med er det din rett å ikke utvikle forholdet videre. La nå også kvinner få bestemme det samme om sitt partnervalg! Hæ? Ordet "Mikropenis" er brukt gjentatte ganger. Påstår du at det ikke er ment å være nedsettende? Ellers enig i at man selv må få bestemme om man vil fortsette å være sammen eller ikke, enten det er pga. lite penis eller romslig vagina. På samme måte får man selv bestemme om man vil bli sammen med noen som er lite attraktiv eller ikke. Anonymkode: 62087...cae
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #51 Skrevet 28. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er en avsporing fra tråden (se, menn skal gjøre en tråd om kvinnens seksuelle nytelse og det hun sier hun trenger, til å handle om mannens seksuelle nytelse igjen!) Men siden du tar det opp så kan ikke det helt sammenlignes. Først og fremst er penis MYE mer sensitiv og følsom enn en vagina, menn får stimulert hele penis inkludert det mest sensitive området på kroppen sin av penetrering. Gjennom livet har jeg enda til gode å hørt om reelle tilfeller (utenom i tråder her inne om peniser) hvor enkelte menn kommer å hevder at "bøttefitter" hindrer de fra orgasme, uten at det er et egen stamina, stress eller penis med mye mindre følsomhet i pga usunne runkevaner som er skylden. Dette med usunne runkevaner som gjør penis mindre følsom er et problem egentlig alle menn bør ta tak i, stor penis eller liten penis, for et bedre sexliv. Det er en myte at kvinners vagina blir videre etter fødsel, med mindre man har født mange barn og fått musklaturen revet av. Det blir også for dumt å gå fra noen når man har fått barn sammen, da står barna i fokus ikke sexlivet. Sexlivet er en viktig del de første årene og liker man det ikke har man all rett til å gå da, men å sette sex høyere enn barna det blir feil. Ja vaginaer varierer de også, men en og samme vagina varierer også forhold til hvor i syklusen kvinnen er, og andre faktorer som stilling og innhold av mat i tarmene. Vagina sammenlignes med munnen, en muskel som tilpasser seg etter størrelsen vi skal gape over, og kan ikke sammenlignes med penis. Legg også merke til at denne tråden ikke hadde sagt et eneste negativt ord om peniser eller kommet med skjellsord, før det kom en fjott å brukte nedsettende ord som "bøttefitte". Kvinner må få kunne diskutere sin seksuelle nytelse uten at menn skal komme med skjellsord som det. Hvis du treffer ei dame du ikke er seksuelt kompatibel med er det din rett å ikke utvikle forholdet videre. La nå også kvinner få bestemme det samme om sitt partnervalg! Anonymkode: c0550...a01 Siden du mener at vaginastørrelse ikke har noe å si for menn, er da mitt spm.. Hvor mange damer har du hatt en pikk inni? Har vært med et godt tosifret antall. Det er ingen som har vært like. Noen har mere riller innvendig, noen er naturlig videre og dypere, noen er trang og har lite fleksibel vagina(De som kan fistes har veldig fleksibel vagina, noe de også kan trene opp til en viss grar. Ingen får inn en fist på første forsøk med mindre de er veldig vide fra naturens side. Ei vagina vil også tilpasse seg en penis delvis. Foreksempel med dama mi så var hun veldig trang og er det fortsatt. Hun syns størrelsen min var et problem i starten siden hun ble sår og den bunnet veldig lett. Hennes vagina er maks 14-15 dyp når hun er opphisset. I vidden har det gått seg til, og vi kan nå ha normal sex uten at hun blir sår. Men dybden er det ikke noe å gjøre noe med så der må vi være forsiktige. Var flere år med ei dame der pikken bare skled rett inn og hun var så dyp at jeg ikke var i nærheten av å bunne henne. Hun hadde en dildo på 25 og den gikk helt inn. Den dypeste vaginaen jeg har vært med. Hun var også den eneste dama jeg slet med å komme innvendig med. De fleste har ligget mellom 13-16 cm dyp ca og varierer noe etter hvor i syklusen de er som du sier. Jeg kommer lettere og får hardere orgasmer jo trangre hun er. Så at du da mener at kun penisstørrelse har noe å si er jo direkte løgn. Rent fysisk føles det bedre ut med strammere grep. Når det er sagt har jeg aldri vurdert å dumpe ei dame pga dette. Sex er så mye mere enn friksjon og pikk inn og ut av vagina. Og det at damer ikke blir videre stemmer med modifikasjoner. Mange sier de opplever at underlivet forandret seg etter fødsel, noe to av mine ekser også sa. De følte mindre med sex og følte seg også videre. Ikke alle blir det, og noen blir sydd slik at det skal bli trangere i åpningen, men det skifter ikke det faktum at mange merker en endring der nede. Et kjapt google søk forteller meg det. Anonymkode: f56fa...c4a 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #52 Skrevet 28. januar 2020 Min er 19 cm. Målt fra oversiden. Har ikke målt omkretsen enda. Anonymkode: 73a6d...ec3 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #53 Skrevet 28. januar 2020 Sorry, men dere jenter er helt forkastelige! Du ønsker å slå opp med en som har liten penis?? Slutt nå Hvorfor blir kvinner så utrolig sure på oss menn når vi sier "hun har får småe pupper eller rumpe". Hvis dere blir sure, kan vi også bli sure. Har stor penis selv, men hadde jeg hatt liten penis og vært sammen med deg, hadde jeg slått opp med en gang! Stakkars mann Anonymkode: 063de...0e4 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #54 Skrevet 28. januar 2020 Heter han Fredrik eller?😂 Anonymkode: 666e1...be9
Sphere Skrevet 28. januar 2020 #55 Skrevet 28. januar 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vaginal orgasme trenger stimulering. Det er også flere punkter som gir orgasme, ikke bare G-punktet. Som du ser på illustrasjonen trengs det større penis for å treffe de andre. Du kan lese mer om hvorfor A-spot orgasme er den beste her: tiny.cc/qhpajz Anonymkode: c0550...a01 Fantastisk tegning! 😂 Klitoris strekker seg langt innvendig. Omtrent like langt som en gjennomsnittlig penis. Mange sier at den stimuleringen man får vaginalt, handler i stor grad om at den innvendige delen av klitoris får stimulans. Livmortappen kan også gi orgasmer, men de fleste kvinner synes støt mot denne er alt annet enn godt. Og det kan jeg bare glemme å få til uansett. 😂 Men det er åpenbart at jeg treffer veldig godt på noen, selv om det da ikke er de innerste delene av klitoris som blir stimulert. Det holder åpenbart med de ytterste delene også. For flere av de jeg har hatt sex med.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #56 Skrevet 28. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry, men dere jenter er helt forkastelige! Du ønsker å slå opp med en som har liten penis?? Slutt nå Hvorfor blir kvinner så utrolig sure på oss menn når vi sier "hun har får småe pupper eller rumpe". Hvis dere blir sure, kan vi også bli sure. Har stor penis selv, men hadde jeg hatt liten penis og vært sammen med deg, hadde jeg slått opp med en gang! Stakkars mann Anonymkode: 063de...0e4 De forstår nok ikke at menn har samme følelser som kvinner og at de kan si alt til menn fordi de ikke blir så såret av det. Sier en mann til ei kvinne at hun er tykk, for lav/høy, lite fin vagina eller for trang/vid så sårer det veldig. Men er tydeligvis vanskelig for de å forstå at det kan såre andre veien. Enten mangler de antenner og/eller har liten epati og forståelse av menns seksualitet og selvfølelse. I festlige lag med kvinner, hvor mange ganger har man ikke hørt damer tulle om penisstørrelser. Hadde en mann gjort det samme hadde ingen ledd og det hadde blitt en pinlig stillhet i rommet. Det er mere stuerent og tulle/hetse menn fordi menn likssom "tåler" det bedre.. Noe som ikke er sant, menn tuller det som regel bort, men alle mennesker har følelser og blir såret. Har man ikke noe fint å si er det bedre å la være.. Anonymkode: f56fa...c4a 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #57 Skrevet 28. januar 2020 Jeg er kvinne selv og om noen av mine veninner kommer med dumme kommentarer om at de MÅ ha en stor penis lurer jeg på hvor vid de egentlig er. Har selv vært borti både liten og stor, den største var så stor at jeg revnet. Ville mye heller hatt en middels/liten en noe monsterpenis Anonymkode: 8baf6...13a 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #58 Skrevet 28. januar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne selv og om noen av mine veninner kommer med dumme kommentarer om at de MÅ ha en stor penis lurer jeg på hvor vid de egentlig er. Har selv vært borti både liten og stor, den største var så stor at jeg revnet. Ville mye heller hatt en middels/liten en noe monsterpenis Anonymkode: 8baf6...13a Ja de som roper høyest er som regel ikke de trangeste heller naturlig nok. Er faktigst ubehagelig med en stor penis for de fleste damer med mindre man begrenser sexen, noe som er vanskelig når man blir ivrig. Anonymkode: f56fa...c4a 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #59 Skrevet 28. januar 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja de som roper høyest er som regel ikke de trangeste heller naturlig nok. Er faktigst ubehagelig med en stor penis for de fleste damer med mindre man begrenser sexen, noe som er vanskelig når man blir ivrig. Anonymkode: f56fa...c4a Faktisk. Anonymkode: 0ac7f...0b7
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #60 Skrevet 28. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faktisk. Anonymkode: 0ac7f...0b7 Kan folk slutte å rette på andre sine skrivemåter? Du vet ikke bakgrunn for at hun skriver det feil, kanskje har hun dysleksi eller skrivevansker. Kanskje var det en skrivefeil. Irriterende med folk som hele tiden skal rette på andre, spesielt når man skjønner hva ord som skulle frem til her. Bruk tiden på noe annet Anonymkode: 8baf6...13a 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå