AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #81 Skrevet 28. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi nå ble det mye rart i tråden min her. jeg har akkurat kommet hjem etter et møte med denne mannen. Det gikk opp for meg at det Ikke er noen match. Altså han er snill og god, men når dette blir et problem for meg så tidlig så vil det ikke forsvinne. Det føltes ikke helt riktig ut når jeg postet dette innlegget og jeg ble bare mer sikker i dag tidlig. Så jeg valgte å møte han over en kopp kaffe, for å avslutte ting. Og det viser seg at jeg gjorde det riktige. jeg nevnte selvsagt ingenting om sexen. Men vi har noen forskjellige mål i livet og Forskjellig syn på ting, med innsats kunne dette vært jobbet med sikkert. Men jeg brukte det, og at jeg trenger å fokusere mer på studier og jobb. Det var jo egentlig sant, så helt oppspinn var det ikke. Men sa at jeg ønsket et vennskap. Han tok det først helt rolig. Men så ble han stygg i munn, og gapte høyt til meg på cafeen. Jeg var udugelig og han likte meg aldri uansett visstnok. Når jeg valgte å gå holdt han meg hardt rundt armen før han gjorde en «kaste» bevegelse, slik at jeg snublet. Tydeligvis er det ikke bare sexen som kunne blitt et problem om jeg valgte å gå veien videre med han.. - ts Anonymkode: 5efd8...5be Høres ut som det er like greit at du blir kvitt ham. Men jeg håper ikke at han har bruker på kg, og har lest dette. 😬 For da er det ikke så rart at han blir sint. Anonymkode: 63006...ea5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #82 Skrevet 28. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som det er like greit at du blir kvitt ham. Men jeg håper ikke at han har bruker på kg, og har lest dette. 😬 For da er det ikke så rart at han blir sint. Anonymkode: 63006...ea5 Det er nok lite sannsynlig Anonymkode: 5efd8...5be
Tomtegubben Skrevet 28. januar 2020 #83 Skrevet 28. januar 2020 Til TS! Høres ut som om det var riktig å avslutte forholdet, lykke til videre med å finne den rette match Til dere andre som alltid skal avspore diskusjonen med å lære oss norsk! Det finnes et egnet forum til dette som heter Språk og ligger under Samfunn og verden på KG. https://forum.kvinneguiden.no/forum/114-spr%C3%A5k/ 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #84 Skrevet 29. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok så kvinner skal ofre sin seksualitet for å ikke såre de mennene som tror alt er et personangrep mot dem bare fordi kvinnen tar mer hensyn til selv? Du kan ikke sammenligne med utseende og hvorvidt noen er tynn eller tykk eller har stygt eller pent underliv. Dette handler om direkte stimulering og seksuell nytelse for kvinnens sexliv og seksuelle utfoldelse. Det handler ikke om menn så stopp med å gjøre dere til hovedpersonen her! Jeg har aldri hørt noen kvinner tulle om liten penis i festlig lag (det er jo ikke moro), vi respekterer nemlig menn men må også få lov til å prioritere sexlivet vårt over et knippe menns følelser. Men det er jo ikke uvanlig med menn som tuller om voldtekt og overgrep, så vet ikke hva du syns er værst jeg.. Anonymkode: c0550...a01 Ja men herregud.. det kan jo like godt være henne som er vid. Hun har også en størrelse der nede, eller må du ha det inn med t-skje?🙄 Er mange damer som sier de foretrekker liten/medium fordi de er TRANGE og ikke har dyp vagina. Forresten sitter det største nytelsessentret i hjernen, så det visuelle har veldig mye å si for orgasmen. Det er den som styrer hvor fort man får orgasme enten du tror det eller ikke.. Overrasker meg stadig hvor lite folk kan om det motsatte kjønns seksualitet. Anonymkode: f56fa...c4a 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #85 Skrevet 29. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Idiot Anonymkode: 5efd8...5be Han har jo er poeng. Siden hun skal finne seg en med større pikk, så skal ikke han få lov å finne seg ei av de mange som er trange og har lite dyp vagina?.. Makes sense.. Anonymkode: f56fa...c4a 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #86 Skrevet 29. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Idiot Anonymkode: 5efd8...5be Det er stor forskjell på vaginaer også. Jeg er jente, og liker best små peniser, da jeg er trang og har kort skjede. Anonymkode: 4c566...e7d 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #87 Skrevet 29. januar 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er stor forskjell på vaginaer også. Jeg er jente, og liker best små peniser, da jeg er trang og har kort skjede. Anonymkode: 4c566...e7d Nettopp🙂 Utrolig at noen kan så lite om seksualitet og anatomi, og ikke forstår at hvis to personer ikke er kompatible, så kan man bytte partner å være perfekt med neste. Samme gjelder kjemi og alt annet. Det er mange damer som er trange og har ei vagina som ikke er dyp. Anonymkode: f56fa...c4a
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #88 Skrevet 29. januar 2020 Er ganske sikker på at de samme som sier at de ville dumpet en mann pga liten penis, hadde sagt at en mann som gjorde det samme (dumpet ei som var for vid) hadde vært en jævla drittsekk, og aldri hadde fortjent å være i et forhold. Bra at det er damer også som ser dobbeltmoralen og som er såpass opplyste om at damer også er forskjellige der nede. Heldigvis er disse overfladiske damene som har svar i denne tråden ikke reprasentativt i resten av befolkningen. Er noen få som er sizequeen og vid, men de fleste som skriver sånne stygge ting er ofte damer som hater menn av forskjellige grunner, på samme måte som det finnes en menn som hater kvinner av forskjellige grunner. De burde jo egentlig oppsøke hjelp for den bitterheten som sprer seg i slike tråder. Mest av alt tror jeg ts bare er ute etter å lage nok en "kamp" og fyre opp stemningen mellom kjønnene, og alle biter på.. Anonymkode: f56fa...c4a 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #89 Skrevet 29. januar 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Oi nå ble det mye rart i tråden min her. jeg har akkurat kommet hjem etter et møte med denne mannen. Det gikk opp for meg at det Ikke er noen match. Altså han er snill og god, men når dette blir et problem for meg så tidlig så vil det ikke forsvinne. Det føltes ikke helt riktig ut når jeg postet dette innlegget og jeg ble bare mer sikker i dag tidlig. Så jeg valgte å møte han over en kopp kaffe, for å avslutte ting. Og det viser seg at jeg gjorde det riktige. jeg nevnte selvsagt ingenting om sexen. Men vi har noen forskjellige mål i livet og Forskjellig syn på ting, med innsats kunne dette vært jobbet med sikkert. Men jeg brukte det, og at jeg trenger å fokusere mer på studier og jobb. Det var jo egentlig sant, så helt oppspinn var det ikke. Men sa at jeg ønsket et vennskap. Han tok det først helt rolig. Men så ble han stygg i munn, og gapte høyt til meg på cafeen. Jeg var udugelig og han likte meg aldri uansett visstnok. Når jeg valgte å gå holdt han meg hardt rundt armen før han gjorde en «kaste» bevegelse, slik at jeg snublet. Tydeligvis er det ikke bare sexen som kunne blitt et problem om jeg valgte å gå veien videre med han.. - ts Anonymkode: 5efd8...5be Tar denne anonym. For en taper! Jeg håper du påpekte at det var pga mikropikken du ombestemte deg etter han ble så vemmelig. Det hadde vært fortjent. Mest sannsynlig vet han grunnen for det er neppe første gang! 🤣 Spre ordet. Dette vil jeg få pepper for (småtissene hater at jeg sier det), men har 20cm og god tykkelse. Aldri hørt noe negativt fra damene, tvert imot. Det er bare ikke PK å si at størrelsen betyr MYE. Det finnes selvfølgelig de som foretrekker mindre, men det er som regel fordi de er for trange. Selv de klarer ikke motstå en stor og gir ikke opp før de får den inn 😍 Størrelsen er viktig både for nytelsen og den visuelle tenningen. Livet er for kort for små peniser, finn deg en skikkelig mann! Anonymkode: 1a9be...1a4 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #90 Skrevet 29. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tar denne anonym. For en taper! Jeg håper du påpekte at det var pga mikropikken du ombestemte deg etter han ble så vemmelig. Det hadde vært fortjent. Mest sannsynlig vet han grunnen for det er neppe første gang! 🤣 Spre ordet. Dette vil jeg få pepper for (småtissene hater at jeg sier det), men har 20cm og god tykkelse. Aldri hørt noe negativt fra damene, tvert imot. Det er bare ikke PK å si at størrelsen betyr MYE. Det finnes selvfølgelig de som foretrekker mindre, men det er som regel fordi de er for trange. Selv de klarer ikke motstå en stor og gir ikke opp før de får den inn 😍 Størrelsen er viktig både for nytelsen og den visuelle tenningen. Livet er for kort for små peniser, finn deg en skikkelig mann! Anonymkode: 1a9be...1a4 Kanskje trollet skal gå å legge seg under steinen det nettopp krøp opp fra Anonymkode: f56fa...c4a 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #91 Skrevet 29. januar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje trollet skal gå å legge seg under steinen det nettopp krøp opp fra Anonymkode: f56fa...c4a Mikrotiss oppdaget! Anonymkode: 1a9be...1a4 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #92 Skrevet 29. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tar denne anonym. For en taper! Jeg håper du påpekte at det var pga mikropikken du ombestemte deg etter han ble så vemmelig. Det hadde vært fortjent. Mest sannsynlig vet han grunnen for det er neppe første gang! 🤣 Spre ordet. Dette vil jeg få pepper for (småtissene hater at jeg sier det), men har 20cm og god tykkelse. Aldri hørt noe negativt fra damene, tvert imot. Det er bare ikke PK å si at størrelsen betyr MYE. Det finnes selvfølgelig de som foretrekker mindre, men det er som regel fordi de er for trange. Selv de klarer ikke motstå en stor og gir ikke opp før de får den inn 😍 Størrelsen er viktig både for nytelsen og den visuelle tenningen. Livet er for kort for små peniser, finn deg en skikkelig mann! Anonymkode: 1a9be...1a4 Du er åpenbart dame. Hva er vitsen med å sitte å trolle? Anonymkode: 63006...ea5 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #93 Skrevet 29. januar 2020 TS, hvor liten snakker vi om er her? Trenger ikke oppgi eksakt størrelse, men var den god under normalen? Hvis ikke, så er det jo du som har ett problem Anonymkode: 5e7ed...107
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #94 Skrevet 29. januar 2020 ....får tilføye at en normal penis er 14-17cm lang og har en omkrets på 11-13cm. Anonymkode: 5e7ed...107
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #95 Skrevet 29. januar 2020 Og hvis han har veldig liten penis, så ble han nok sur når han skjønte at du ditcha han pgr av størrelsen. Han forsto nok at du løy. Forsvarer ikke oppførselen hans, men dette er ett VELDIG SÅRT tema for mange menn, også for oss med normal størrelse. Så litt empati syntes jeg dere skal ha. Anonymkode: 5e7ed...107 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #96 Skrevet 29. januar 2020 Jeg er sammen med en mann som har penis på ca 10 maks 12 cm (antar denne størrelsen, vil aldri spørre han). Mine 2 tidligere ekser hadde betydelig større, han ene 19 cm. Første gangen vi hadde sex kjente jeg ingenting, men jeg var også litt full. Nå senere kjenner jeg det veldig godt, fordi jeg fokuserer på å "presse" musklene der nede og ved hjelp av tankene i hodet/visualisering. Altså hvis jeg prøver å tenke på å bli penetrert og presser med musklene nå her jeg sitter, så hjelper det på når jeg gjør det samtidig som jeg faktisk blir penetrert av han. Men - hvis han ikke hadde vært villig til å slikke/fingre meg hvertfall ganske regelmessig, kan jeg se for meg at det hadde blitt litt kjedelig, dersom vi holder sammen i mange år. J22 Anonymkode: 0bf05...aaa 4
Isambard Skrevet 29. januar 2020 #97 Skrevet 29. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar denne anonym. For en taper! Jeg håper du påpekte at det var pga mikropikken du ombestemte deg etter han ble så vemmelig. Det hadde vært fortjent. Mest sannsynlig vet han grunnen for det er neppe første gang! 🤣 Spre ordet. Dette vil jeg få pepper for (småtissene hater at jeg sier det), men har 20cm og god tykkelse. Aldri hørt noe negativt fra damene, tvert imot. Det er bare ikke PK å si at størrelsen betyr MYE. Det finnes selvfølgelig de som foretrekker mindre, men det er som regel fordi de er for trange. Selv de klarer ikke motstå en stor og gir ikke opp før de får den inn 😍 Størrelsen er viktig både for nytelsen og den visuelle tenningen. Livet er for kort for små peniser, finn deg en skikkelig mann! Anonymkode: 1a9be...1a4 Innleggene dine gjør mye bra for selvtilliten min. Det får meg til å føle meg skikkelig smart. 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #98 Skrevet 29. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar denne anonym. For en taper! Jeg håper du påpekte at det var pga mikropikken du ombestemte deg etter han ble så vemmelig. Det hadde vært fortjent. Mest sannsynlig vet han grunnen for det er neppe første gang! 🤣 Spre ordet. Dette vil jeg få pepper for (småtissene hater at jeg sier det), men har 20cm og god tykkelse. Aldri hørt noe negativt fra damene, tvert imot. Det er bare ikke PK å si at størrelsen betyr MYE. Det finnes selvfølgelig de som foretrekker mindre, men det er som regel fordi de er for trange. Selv de klarer ikke motstå en stor og gir ikke opp før de får den inn 😍 Størrelsen er viktig både for nytelsen og den visuelle tenningen. Livet er for kort for små peniser, finn deg en skikkelig mann! Anonymkode: 1a9be...1a4 Aha ha ha ha. Er du som dum du tror du er i en posisjon hvor du har rett til å være nedlatende mot andre folk, fordi du tilfeldigvis er født med en kroppsdel som er 20 cm.. Hvor dum går det an å bli egentlig. Å være ekte mann har ikke noe med hvordan du tilfeldigvis er født fysisk å gjøre. Det har med hvem er bestemmer seg for å være. Og der faller du blytungt igjennom med det innlegget. Ellers til dama som hyler: iiiiikke bland inn menns seksuelle nytelse eller usikkerhet når vi damer snakker om vååååår nytelse, og uff så fælt for vi har vært seksuelt undertrykt i hundrevis av år...så nå skal vi baaaaare snakke om oss : jo vi har blitt undertrykt seksuelt. Men jeg vil ha meg frabedt , som dame, at det påstår jeg ikke tåler ha flere tanker i hodet på en gang rundt dette emnet likevel. Jeg mener det er relevant å dra fram det ville blitt ramaskrik om en mann skrev nedsettende om kvinnekroppen ( og med rett ,bli ramaskrik ) selv om damer ofte kritisere for mye annet enn kjønnsorganet. Det kan være en nyttig øvelse å tenke på hvor sårbar mange av oss damer er på kroppens utseende og slik skjønne mange menns sårbarhet for størrelsen på penis, mer direkte. Og før noen spør: nei en skal ikke tvinge seg til sex med noen en ikke vil ha sex med. Aldri Men damer : vinkle det da iallefall slik at dere tar litt ansvar. Ta ansvar og si: hei, møtte en mann med mindre penis enn jeg klarte håndtere og bruke Vi damer må ta innover oss hvor sårbare menn er på sin størrelse ofte og ta hensyn når vi snakker om det emne. Slik menn må ta ansvar når det gjelder store problemer vi kvinner har i rollen som kvinner. Vi bor da sammen på denne steinhaugen med hav. Ta hensyn. Vær snill. Sett grenser, ta ansvar og tenk før du snakker. Anonymkode: a1610...c70 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #99 Skrevet 29. januar 2020 retting :"Det har med hvem er bestemmer seg for å være" til : "med hvem du bestemmer seg for å være" Anonymkode: a1610...c70
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #100 Skrevet 29. januar 2020 Hvem du bestemmer DEG for å være. Beklager. Anonymkode: a1610...c70
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå