intexus40 Skrevet 28. januar 2020 #21 Skrevet 28. januar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! jeg har møtt en mann, og vi har hatt sex et par ganger. greia er at han var en veldig liten penis, jeg har aldri vært borti noe så lite før. Og ofte kjenner jeg ikke så mye under sexen. Jeg får ikke orgasme heller, for den gjør ikke det jeg trenger for en orgasme. Vi er fortsatt der at vi liker hverandre, vi er kåte og alt er nytt. Men vi er ikke sammen. jeg liker han jo, men i et forhold så ønsker jeg et funksjonelt sexliv. Akkurat nå så tidlig i «forholdet» merker jeg at dette begynner å bli en voksende blemme som kan ødelegge alt for meg. Ja jeg er kanskje dum og teit som tenker sånn. men er det noen som har opplevd lignende og har fått det til å fungere med sexlivet? han er veldig bevisst over at han har en liten penis, så jeg ønsker ikke å ta det opp med han. Første gang vi hadde samleie ble han lei seg på mine vegne, pga han stilte så dårlig. Så jeg kan jo ikke snakke med han om dette nå føler jeg. jeg ønsker å gjøre mitt beste, men merker det er vanskelig. Han er jo snill og god på andre måter! Anonymkode: 5efd8...5be Hvor stor er hans da ?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #22 Skrevet 28. januar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en veldig kjip situasjon for det tærer på en etisk å se det som så negativt men allikevel er det jo viktig med seksuell tilfrestillelse i livet også. Jeg syns ikke damer skal undertrykke seksualiteten sin bare for å være sympatiligg for en mann. Noen vil si at man kan bli stimulert på andre måter men de fleste er nok enige i at sex er ikke det samme uten god pikk, faktisk blir en helt vesentlig del av sexen og forholdet borte da. Jeg var sammen med en med liten pikk litt over et halvt år. Var så forelsket i han men sexlivet ødela. Nå ligger jeg med menn tidlig bare for å være sikker på at vi er seksuelt kompatible og størrelse er viktig for meg. Det sagt så kjenner jeg en mann med micropikk (min venninne fikk sjekke en gang så ja mikropikk) , som har kjæreste og et langvarig forhold i dag, så noen får det til å funke uansett! Det er kanskje ikke alle sex er like viktig for som for meg. Hva som er viktig for deg må du selv avgjøre. Om du vil gi det en sjanse er det viktig å snakke sammen. Du behøver jo ikke si rett ut at pikken hans er liten, men kan si at du trenger slikking, fingring eller leketøy for orgasme . Anonymkode: c0550...a01 Lesbiske har jo best sex av alle, og mange kvinner liker jo ikke pikk uansett så bør ikke være noe problem. Kjenner flere fra skoletiden som hadde liten og de har vært i flere forhold både lengre og ff. Mange måter å tilfredsstille ei dame på, og de fleste får lite ut av ting i vaginaen uansett. Anonymkode: f56fa...c4a 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #23 Skrevet 28. januar 2020 Jeg bare spør av ren nysgjerrighet, men hva er en tynn penis for dere kvinner? Jeg har en omkrets på kanskje 12,5 cm og jeg syntes selv den er alt for tynn. Hvis en dame blir veldig våt, så mangler det friksjon. Men så har jeg også en kompis som har ganske tykk penis med omkrets på 15cm, og han føler akkurat det samme selv med en del damer. Er vell slik at musa tilpasser seg? Anonymkode: 5e7ed...107 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #24 Skrevet 28. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I en sammenheng hvor det er snakk om kvinnens seksuelle nytelse er det egentlig pussig at menn blir krenka eller skal ha innvendinger mot det, trakassere eller hetse og nedrakke kvinnen som person fordi hun prioriterer sin seksuelle nytelse. Det at menn tar det som et angrep på dem selv som person er pussig, for det handler ikke om dem, men om kvinnens seksuelle nytelse. Det at menn får det til å handle om dem er i grunn ganske undertrykkende mot kvinner og kvinners seksualitet. Det er heller ikke det eneste kvinneundertrykkende problemet som menn vender om til å dreie om seg. Du kan ikke sammenligne noe som direkte påvirker andres liv, med noe som ikke direkte påvirker andres liv. Det er ikke sånn at en overvektig partner undertrykker på grunn av fettet sitt eller at det går direkte utover andres allerede undertrykte områder (som kvinners seksualitet er og alltid har vært). Men jeg har sett kronikker om penisstørrelse og kroppspress for menn også, og hvis du syns det trengs fler kan du jo skrive en Anonymkode: c0550...a01 Regner med du har lest svarene i andre tråder fra både menn og kvinner som hudfletter menn som kommer med samme problemstillingen bare at det er dama sin vagina som var problemet. Virker som damer tror det bare er penisstørrelse som har noe å si, når det er to størrelser som møtes. Vagina til kvinner varierer i like stor grad som penis sier ekspertene. Forskjellig dybde og forskjell i tranghet og hvor vått det blir. Mange damer blir også videre etter fødsel, mener du at menn skal dumpe de også siden det påvirker at sexlivet ikke er som før etter fødsel? Kjemi, seksuell tiltrekning og teknikk trumfer alltid størrelse. Hvis bare størrelsen har noe å si er det noe psykisk som ligger i veien for å nyte sexen. Piv er også ikke eneste måten å tilfredsstille ei dame på. Anonymkode: f56fa...c4a 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #25 Skrevet 28. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lesbiske har jo best sex av alle, og mange kvinner liker jo ikke pikk uansett så bør ikke være noe problem. Kjenner flere fra skoletiden som hadde liten og de har vært i flere forhold både lengre og ff. Mange måter å tilfredsstille ei dame på, og de fleste får lite ut av ting i vaginaen uansett. Anonymkode: f56fa...c4a Det er en sannhet med modifikasjoner, det stemmer ikke på alle. Ei venninne har hatt forhold med både menn og kvinner og hun sier at sex med kvinner er kjedelig. Hun elsket kjæresten sin og de var sammen i mange år. Men, etter at det ble slutt så ble hun sammen med en mann igjen. Anonymkode: c7adb...123 1
Isambard Skrevet 28. januar 2020 #26 Skrevet 28. januar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! jeg har møtt en mann, og vi har hatt sex et par ganger. greia er at han var en veldig liten penis, jeg har aldri vært borti noe så lite før. Og ofte kjenner jeg ikke så mye under sexen. Jeg får ikke orgasme heller, for den gjør ikke det jeg trenger for en orgasme. Vi er fortsatt der at vi liker hverandre, vi er kåte og alt er nytt. Men vi er ikke sammen. jeg liker han jo, men i et forhold så ønsker jeg et funksjonelt sexliv. Akkurat nå så tidlig i «forholdet» merker jeg at dette begynner å bli en voksende blemme som kan ødelegge alt for meg. Ja jeg er kanskje dum og teit som tenker sånn. men er det noen som har opplevd lignende og har fått det til å fungere med sexlivet? han er veldig bevisst over at han har en liten penis, så jeg ønsker ikke å ta det opp med han. Første gang vi hadde samleie ble han lei seg på mine vegne, pga han stilte så dårlig. Så jeg kan jo ikke snakke med han om dette nå føler jeg. jeg ønsker å gjøre mitt beste, men merker det er vanskelig. Han er jo snill og god på andre måter! Anonymkode: 5efd8...5be Kan du lære deg til å ha sex på en litt annen måte tror du? Altså at han eller du bruker fingrene samtidig? Jeg ser ikke helt at jeg skulle gjort det slutt fordi en dame var for vid og jeg ikke kjente så mye (sier ikke at du er vid, men du skjønner poenget). Jeg tror vi skulle kommet rundt det hvis vi var ment for hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #27 Skrevet 28. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke sammenligne noe som direkte påvirker andres liv, med noe som ikke direkte påvirker andres liv. Det er ikke sånn at en overvektig partner undertrykker på grunn av fettet sitt eller at det går direkte utover andres allerede undertrykte områder (som kvinners seksualitet er og alltid har vært) Dette ga bare ikke mening. Fysikk påvirker vel seksuallivet og særlig overvekt. Anonymkode: ce7ec...b56 5
Resignert Skrevet 28. januar 2020 #28 Skrevet 28. januar 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Dette ga bare ikke mening. Fysikk påvirker vel seksuallivet og særlig overvekt. Anonymkode: ce7ec...b56 Definitivt, å knulle overvektige damer er rimelig krevende, og absolutt forbundet med penisstørrelse. Dette pga at stor mage, lår og rumpe rett og slett er "i veien" for tilstrekkelig dyp penetrering. Og overvekt kan påvirke mye annet i et normalt samliv, f.eks evne til å forsørge seg selv, ta vare på hjem og evt. barn, sosial status, delta i hobbyer og friluftsliv osv. Endret 28. januar 2020 av Resignert 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #29 Skrevet 28. januar 2020 Jeg klarte ikke å leve med det over tid. Når forelskelsen har lagt seg vil dette problemet bare vokse. Jeg var tilslutt utro mot han med liten pikk. Jeg avsluttet forholdet til han med liten pikk bare et par timer etter at jeg var utro, så vet ikke hvor utro jeg egentlig var, men. Samma det. Jeg klarte ikke leve med det. Sex, og da mener jeg penetreringssex, er veldig viktig for meg. Jeg får orgasme av penetreringssex og en veldig stor del av min seksualitet hadde blitt borte hvis jeg skulle hatt sex ned en som ikke gå meg den nytelsen. Vil jeg fingres og slikkes til orgasme kan jeg like gjerne bli sammen med en dame. Jeg er hetrofil ig tenner på penis! Jeg liker også å ha noe å holde i og faktisk suge på. En liten penis er dessverre avtennende. La denne mannen med liten penis finne seg en kvinne som ikke tenker på penis på samme måte og som ikke får orgasme under sex. De passer nok bedre sammen enn du og han. Så kan du finne deg en mann med stor nok penis også. Anonymkode: e8b2d...078 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #30 Skrevet 28. januar 2020 Jeg kunne ikke vært med en mann med liten eller medium penis. Man skal være fysisk tiltrukket også. Men ikke si det til fyren, finn på en annen grunn. Anonymkode: 537cb...eca 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #31 Skrevet 28. januar 2020 Huff, ikke lett dette. Jeg har vært borti det samme problemet. Etter noen mnd så endte det med at jeg ble lokka videre til ny mann... ( ja, jeg vet...ikke bra ) Etter dette har han hatt flere forhold til asiatiske damer, og de er visst fornøyde 🙂 Anonymkode: aae8d...7e1 2
Sphere Skrevet 28. januar 2020 #32 Skrevet 28. januar 2020 Jeg kan jo komme med betraktninger fra andre siden. Jeg har møtt noen kvinner som har kommet rett fra en stor mann. Hun vil da selvsagt legge merke til denne forskjellen. Jeg også. Her er det stor forskjell på holdninger og reaksjoner. Noen blir negativt innstilt, mens andre ser på det som en utfordring igjen. De sistnevnte har jeg hatt soleklart best sex med. For min del har det så og si uten unntak blitt bedre etterhvert. Ikke bare slipper vi oss mer løs og finner ut hva som virkelig fungerer, men hun tilpasser seg også til en viss grad. Samtidig som hun ofte trapper opp knipeøvelsene. Som liten mann merker jeg nok ekstra forskjell på kvinners størrelse. Men ser på det som en utfordring. Ikke et problem. Ser at du også nevner at du er glad i sex. Det har de aller fleste jeg har hatt også vært. Flere av dem vet også veldig godt hvordan de skal behandle en liten penis, og får faktisk mye ut av det. Så dette er veldig individuelt. Det er ikke slik at de som blir sammen med menn med små peniser ikke er så opptatt av sex. 2
Resignert Skrevet 28. januar 2020 #33 Skrevet 28. januar 2020 Det kan jo også hende at denne mannen som TS opplever som seksuelt utilstrekkelig, heller ikke er fornøyd med sexen de har med hverandre. TS sier jo at han ikke er stor nok til å gi henne orgasme. Å oppleve at man ikke klarer å gi kvinnen orgasme er jo alltid en kraftig nedtur for en mann, og definitivt skadelig for lyst og selvtillit.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #34 Skrevet 28. januar 2020 29 minutter siden, Sphere skrev: Jeg kan jo komme med betraktninger fra andre siden. Jeg har møtt noen kvinner som har kommet rett fra en stor mann. Hun vil da selvsagt legge merke til denne forskjellen. Jeg også. Her er det stor forskjell på holdninger og reaksjoner. Noen blir negativt innstilt, mens andre ser på det som en utfordring igjen. De sistnevnte har jeg hatt soleklart best sex med. For min del har det så og si uten unntak blitt bedre etterhvert. Ikke bare slipper vi oss mer løs og finner ut hva som virkelig fungerer, men hun tilpasser seg også til en viss grad. Samtidig som hun ofte trapper opp knipeøvelsene. Som liten mann merker jeg nok ekstra forskjell på kvinners størrelse. Men ser på det som en utfordring. Ikke et problem. Ser at du også nevner at du er glad i sex. Det har de aller fleste jeg har hatt også vært. Flere av dem vet også veldig godt hvordan de skal behandle en liten penis, og får faktisk mye ut av det. Så dette er veldig individuelt. Det er ikke slik at de som blir sammen med menn med små peniser ikke er så opptatt av sex. Jo, etter at forelskelsen har lagt seg så er de det. Du sier at du er singel og har hatt mange damer i senga. Men hvorfor har du ikke vært i mange lengre forhold? Antakelig forsi kvinnene etter en stund finner ut at de trenger noe mer. Eller? Alle liker spenningen. Alle liker å få oppmerksomhet av noen som vil gi deg det. Men over tid trenger de fleste noe mer. Anonymkode: e8b2d...078 1
Sphere Skrevet 28. januar 2020 #35 Skrevet 28. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, etter at forelskelsen har lagt seg så er de det. Du sier at du er singel og har hatt mange damer i senga. Men hvorfor har du ikke vært i mange lengre forhold? Antakelig forsi kvinnene etter en stund finner ut at de trenger noe mer. Eller? Alle liker spenningen. Alle liker å få oppmerksomhet av noen som vil gi deg det. Men over tid trenger de fleste noe mer. Anonymkode: e8b2d...078 Aner ikke hva du snakker om. Jeg har vært i to lange forhold. 5 og 11 år. I tillegg har jeg hatt flere lengre pulevennforhold. De sistnevnte hadde ingenting med forelskelse å gjøre. Iallefall ikke til å begynne med. De kom tilbake fordi vi var bra sammen i senga. De fleste kvinner bryr seg faktisk ikke om størrelsen. 6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #36 Skrevet 28. januar 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne ikke vært med en mann med liten eller medium penis. Man skal være fysisk tiltrukket også. Men ikke si det til fyren, finn på en annen grunn. Anonymkode: 537cb...eca Ikke medium heller faktigst? Sizequeen med andre ord? Du er vel en av de damene som er en 10-er på skalaen med store silikonpupper, sprettrumpe, store sugelepper og smal midje? For ikke å snakke om hvor deilig ei trang fitte er Menn er jo mere visuelle enn kvinner vet du.. 🙄 Anonymkode: f56fa...c4a 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #37 Skrevet 28. januar 2020 Menn med liten penis må jo være noe av den mest mobbete gruppen i verden. De blir latterliggjort og fortalt hvor udugelige de er hele tiden. Det er faktigst lov å tenke seg om å faktigst skjønne at det er mennesker med føleser det prates om. Denne tråden beviser nok en gang hvorfor kvinner lyver om størrelse. De sier størrelsen ikke har noe å si, men sier noe helt annet når et problem med liten penis dukker opp. Ikke rart det dukker opp tusen nye tråder om penisstørrelse når folk sier at kun stor kuk er bra nok og medium og liten er ubrukelig. Damene som sier sånt er sikkert også en 10-er på skalaen, så det gir de "retten" til å rakke ned på menn. Er faktigst folk som tar selvmord fordi kroppspresset er så stort fordi de aldri føler seg bra nok. Noe å tenke på før man latterliggjør folk for noe de ikke kan noe for engang. Lov å tenke før man skriver noen ganger.. Anonymkode: f56fa...c4a 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #38 Skrevet 28. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare spør av ren nysgjerrighet, men hva er en tynn penis for dere kvinner? Jeg har en omkrets på kanskje 12,5 cm og jeg syntes selv den er alt for tynn. Hvis en dame blir veldig våt, så mangler det friksjon. Men så har jeg også en kompis som har ganske tykk penis med omkrets på 15cm, og han føler akkurat det samme selv med en del damer. Er vell slik at musa tilpasser seg? Anonymkode: 5e7ed...107 Det som er greia er at alle er forskjellige der nede både menn og kvinner. Har 15,5 cm i omkrets som er ganske mye, og noen kvinner føles vide ut for det. Er jo kvinner som lett kan fistes uten problemer å ta dildoer på størrelse på leggen min, så det er store variasjoner. Så har du de som er så trange og bunnes veldig lett uansett hvor plaskvått det er der nede. Hun jeg er med nå må jeg være forsiktig med å ikke gå for dypt inn i. Får kanskje maks inn 14-15 cm så det begrenser sexen i forhold til exen som fikk inn 18-19 cm i enkelte stillinger. Langt forspill og gi henne et par orgasmer må til for at det ikke skal være ubehagelig for hun jeg er med nå, men lengden er det ikke noe å gjøre med så sexen begrenser seg sånn sett. Men vi har det supert på alle andre områder i senga, så det går helt fint. Anonymkode: f56fa...c4a 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #39 Skrevet 28. januar 2020 Kanskje bedre med en snill og raus mann med liten pikk. Enn en med monsterpikk som mishandler deg. 😆 Anonymkode: 80d93...d83
Isambard Skrevet 28. januar 2020 #40 Skrevet 28. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: I en sammenheng hvor det er snakk om kvinnens seksuelle nytelse er det egentlig pussig at menn blir krenka eller skal ha innvendinger mot det, trakassere eller hetse og nedrakke kvinnen som person fordi hun prioriterer sin seksuelle nytelse. Det at menn tar det som et angrep på dem selv som person er pussig, for det handler ikke om dem, men om kvinnens seksuelle nytelse. Det at menn får det til å handle om dem er i grunn ganske undertrykkende mot kvinner og kvinners seksualitet. Det er heller ikke det eneste kvinneundertrykkende problemet som menn vender om til å dreie om seg. Du kan ikke sammenligne noe som direkte påvirker andres liv, med noe som ikke direkte påvirker andres liv. Det er ikke sånn at en overvektig partner undertrykker på grunn av fettet sitt eller at det går direkte utover andres allerede undertrykte områder (som kvinners seksualitet er og alltid har vært). Men jeg har sett kronikker om penisstørrelse og kroppspress for menn også, og hvis du syns det trengs fler kan du jo skrive en Anonymkode: c0550...a01 Hvordan kan en tråd kalt "liten penis" ikke handle om menn? Jeg synes innlegget til TS er ok, men det er en del innlegg som bare virker ondskapsfulle. Jeg kunne skrevet en kronikk, men det er mye bedre å si fra her og nå så jeg når de det gjelder. Et par eksempler på stygge innlegg begge veier: 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å si at livet er for kort til å leve med en liten penis! Bedre å finne seg en ekte mann Anonymkode: de1bd...458 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt greit å synes dette er vanskelig. Du har bare ett liv, og du må vurdere om du ønsker å bli. Sex er viktig. Jeg har samme erfaring med en dame som hadde bøttefitte. Hun var så vid at det var umulig å få nytelse. Det gikk rett og slett ikke. Litt kjipt, for hun var helt fantastisk som person på alle andre måter, men når man ikke har et fungerende sexliv p.g.a. at hun er så vid der nede, ble det bare mer og mer frustrerende, og til slutt bestemet jeg meg for å avbryte forholdet. Anonymkode: 62087...cae Utrolig at sånne innlegg får flere "likes". Det ser mest ut som trolling og en slags hevn som motsatt kjønn. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå