Gå til innhold

Liten penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
jeg har møtt en mann, og vi har hatt sex et par ganger. 
greia er at han var en veldig liten penis, jeg har aldri vært borti noe så lite før. Og ofte kjenner jeg ikke så mye under sexen. Jeg får ikke orgasme heller, for den gjør ikke det jeg trenger for en orgasme. 

Vi er fortsatt der at vi liker hverandre, vi er kåte og alt er nytt. Men vi er ikke sammen.

jeg liker han jo, men i et forhold så ønsker jeg et funksjonelt sexliv. Akkurat nå så tidlig i «forholdet» merker jeg at dette begynner å bli en voksende blemme som kan ødelegge alt for meg. Ja jeg er kanskje dum og teit som tenker sånn. 
men er det noen som har opplevd lignende og har fått det til å fungere med sexlivet?

han er veldig bevisst over at han har en liten penis, så jeg ønsker ikke å ta det opp med han. Første gang vi hadde samleie ble han lei seg på mine vegne, pga han stilte så dårlig. Så jeg kan jo ikke snakke med han om dette nå føler jeg. 
jeg ønsker å gjøre mitt beste, men merker det er vanskelig. Han er jo snill og god på andre måter! 

Anonymkode: 5efd8...5be

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en veldig kjip situasjon for det tærer på en etisk å se det som så negativt men allikevel er det jo viktig med seksuell tilfrestillelse i livet også. Jeg syns ikke damer skal undertrykke seksualiteten sin  bare for å være sympatiligg for en mann. Noen vil si at man kan bli stimulert på andre måter men de fleste er nok enige i at sex er ikke det samme uten god pikk,  faktisk blir en helt vesentlig del av sexen og forholdet borte da. 

Jeg var sammen med en med liten pikk litt over et halvt år. Var så forelsket i han men sexlivet ødela. Nå ligger jeg med menn tidlig bare for å være sikker på at vi er seksuelt kompatible og størrelse er viktig for meg. 

Det sagt så kjenner jeg en mann med micropikk (min venninne fikk sjekke en gang så ja mikropikk) , som har kjæreste og et langvarig forhold i dag, så noen får det til å funke uansett! Det er kanskje ikke alle sex er like viktig for som for meg. Hva som er viktig for deg må du selv avgjøre. Om du vil gi det en sjanse er det viktig å snakke sammen. Du behøver jo ikke si rett ut at pikken hans er liten, men kan si at du trenger slikking, fingring eller leketøy for orgasme .  

Anonymkode: c0550...a01

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en veldig kjip situasjon for det tærer på en etisk å se det som så negativt men allikevel er det jo viktig med seksuell tilfrestillelse i livet også. Jeg syns ikke damer skal undertrykke seksualiteten sin  bare for å være sympatiligg for en mann. Noen vil si at man kan bli stimulert på andre måter men de fleste er nok enige i at sex er ikke det samme uten god pikk,  faktisk blir en helt vesentlig del av sexen og forholdet borte da. 

Jeg var sammen med en med liten pikk litt over et halvt år. Var så forelsket i han men sexlivet ødela. Nå ligger jeg med menn tidlig bare for å være sikker på at vi er seksuelt kompatible og størrelse er viktig for meg. 

Det sagt så kjenner jeg en mann med micropikk (min venninne fikk sjekke en gang så ja mikropikk) , som har kjæreste og et langvarig forhold i dag, så noen får det til å funke uansett! Det er kanskje ikke alle sex er like viktig for som for meg. Hva som er viktig for deg må du selv avgjøre. Om du vil gi det en sjanse er det viktig å snakke sammen. Du behøver jo ikke si rett ut at pikken hans er liten, men kan si at du trenger slikking, fingring eller leketøy for orgasme .  

Hmmm. jo mer jeg tenker på det og nå leser din kommentar, så føler jeg at vi kanskje ikke vil fungere i det lengre løp. Seksuelt sett. Jeg har jo virkelig prøvd, men nå kommer tanken; en annen kvinne ville kanskje passet han bedre. 
jeg elsker sex og det er viktig for meg, det er sånn jeg viser kjærlighet og gir nærhet. 
nå må jeg være forsiktig med bevegelse så den ikke kommer på avveie. Og jeg merker ikke mye. Det er også Noen stillinger vi ikke kan gjøre pga størrelsen. Jeg merker jo at det gjør så jeg tar mer avstand om tanken på et varig forhold, sånn her jeg sitter nå. 
Han er jo fantastisk god, men for meg er jo et fungerende sexliv viktig. det blir jo ikke noe bra om vi ender med krangling og frustrasjon fordi sex ikke fungerer for meg. Stakkars kar. 

• Liker 3
Skrevet

Hadde også sex med en med ekstremt liten penis for en måned siden, men syntes at sexen var grei likevel. Han var veldig på og lagde ikke det til noe problem, virket ikke usikker over det heller egentlig. Men jeg skal innrømme jeg ble litt «stresset» av eksmepel å suge han og lignende, føles rart å suge noen med så liten penis 

Anonymkode: 8baf6...13a

• Liker 3
Skrevet

Holdt ut i omtrent ni måneder med en med liten pikk. Det var ikke noe særlig. Venta tre måneder ut i forholdet før vi hadde piv sex. Da kalte han meg løs rett etterpå. Altså, som i tøsete, fordi han mente vi hadde sex for raskt... Utrolig umoden..  Han var nok obs på størrelsen selv om vi ikke snakka særlig om det. Var veldig enkelt å gå til slutt da han var utro, hadde umodne kompiser som ikke likte meg og han var en sinnatagg. Størrelse og god sex HAR mye å si. 

Anonymkode: 13dd3...633

• Liker 5
Skrevet

18 år gammel droppet jeg en mann pga nettopp dette. «holdt på» noen mnd før vi hadde oss... Føler faktisk på det nå i dag. Huff! Stakkar’n fikk hjertesorg å har spurt meg flere ganger i etter tid hvorfor jeg brått droppa han. Da juger jeg å sier jeg var ung å dum (Noe jeg var)!. I etter tid har jeg hatt et forhold med en som har mindre str enn denne mannen. Skal sies at denne mannen kunne sakene sine, aldri hatt så bra sex noen gang!!. Så det med str ikke betyr noe om man kan sakene sine stemte der...

Anonymkode: 6d808...b5c

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

18 år gammelSkal sies at denne mannen kunne sakene sine, aldri hatt så bra sex noen gang!!. Så det med str ikke betyr noe om man kan sakene sine stemte der...

Anonymkode: 6d808...b5c

Vel. De kan slikke og bruke fingrene så mye de vil, men ingenting er som å bli fylt opp av en 25.cm lang og stor kuk uansett. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. De kan slikke og bruke fingrene så mye de vil, men ingenting er som å bli fylt opp av en 25.cm lang og stor kuk uansett. 

En 25 cm lang kuk gir jo bare insane smerter

• Liker 19
Skrevet

Hadde ikke greid å leve med en liten penis. Tynne peniser er det verste. Man kjenner mer med en finger i kjeden liksom. Syns virkelig synd på menn med korte og/eller tynne peniser.

Anonymkode: 0419d...84c

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En 25 cm lang kuk gir jo bare insane smerter

Du skjønte vel at den kommentaren var ironi/troll? Er så mange krenka gutter her som skal dra ting til det ekstreme bare fordi noen nevner størrelse 🙄

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønte vel at den kommentaren var ironi/troll? Er så mange krenka gutter her som skal dra ting til det ekstreme bare fordi noen nevner størrelse 🙄

Haha nei skjønte ikke det, men bra det var det. Har veninner som kunne lirt sånne kommentarer ut av seg

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg mener det. Brukes den riktig, gir det ikke smerter. 

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet

Har du prøvd andre stillinger for å løse dette (din største tilfredshet)?
Du kan søke etter videoer på nettet

Skrevet

Hvor liten pikk har han da? 

Anonymkode: 2b1d3...647

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor liten pikk har han da? 

Anonymkode: 2b1d3...647

Oppfordrer til å ikke svare på dette spørsmålet for å unngå å skape komplekser blandt mannlige lesere og unge gutter som kan se posten  

• Liker 8
Skrevet

Helt greit å synes dette er vanskelig. Du har bare ett liv, og du må vurdere om du ønsker å bli. Sex er viktig.

Jeg har samme erfaring med en dame som hadde bøttefitte. Hun var så vid at det var umulig å få nytelse. Det gikk rett og slett ikke. Litt kjipt, for hun var helt fantastisk som person på alle andre måter, men når man ikke har et fungerende sexliv p.g.a. at hun er så vid der nede, ble det bare mer og mer frustrerende, og til slutt bestemet jeg meg for å avbryte forholdet.

Anonymkode: 62087...cae

• Liker 5
Skrevet

Jeg pleier å si at livet er for kort til å leve med en liten penis! Bedre å finne seg en ekte mann ;)

Anonymkode: de1bd...458

• Liker 3
Skrevet

Ts her. 
Etter jeg postet innlegget har problemstillingen vokst i meg. Jeg svarer ikke på str, men den er såpass kort og tynn at jeg får minimalt ut av det. Jeg har ligget med mange nok til å si at jeg ikke tror det er en «vanlig» liten Penis. 
jeg tror i lengden så vil en annen dame få mer ut av et forhold med han, enn hva jeg vil få. Da jeg er en av de som legger mye i sexen i et forhold. 

kanskje lurt å avslutte før vi går for langt inn i relasjonen oss imellom. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt pussig at vi synes det er så rart at noen gutter blir krenka av alt snakket om str, mens vi selv (kvinner altså) kan skrive kronikker om at det er så mye kroppspress. At mange av oss er overvektige, er jo noe vi faktisk kan gjøre noe med. Verre er det med str.

Anonymkode: ce7ec...b56

• Liker 7
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt pussig at vi synes det er så rart at noen gutter blir krenka av alt snakket om str, mens vi selv (kvinner altså) kan skrive kronikker om at det er så mye kroppspress. At mange av oss er overvektige, er jo noe vi faktisk kan gjøre noe med. Verre er det med str.

Anonymkode: ce7ec...b56

I en sammenheng hvor det er snakk om kvinnens seksuelle nytelse er det egentlig pussig at menn blir krenka eller skal ha innvendinger mot det, trakassere eller hetse og nedrakke kvinnen som person fordi hun prioriterer sin seksuelle nytelse. Det at menn tar det som et angrep på dem selv som person er pussig,  for det handler ikke om dem, men om kvinnens seksuelle nytelse. Det at menn får det til å handle om dem er i grunn ganske undertrykkende mot kvinner og kvinners seksualitet. Det er heller ikke det eneste kvinneundertrykkende problemet som menn vender om til å dreie om seg. 

Du kan ikke sammenligne noe som direkte påvirker andres liv, med noe som ikke direkte påvirker andres liv. Det er ikke sånn at en overvektig partner undertrykker på grunn av fettet sitt eller at det går direkte utover andres allerede undertrykte områder (som kvinners seksualitet er og alltid har vært). 

Men jeg har sett kronikker om penisstørrelse og kroppspress for menn også, og hvis du syns det trengs fler kan du jo skrive en :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...