Gå til innhold

hva kan være årsaken til at dere kvinner mister interessen etter en date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er vell kanskje en av de karene som innimellom har litt suksess på tinder, hvor jeg klarer å få til noen dates i ny og ne med kvinner. Kanskje for det at jeg har gode bilder og har kanskje ett klassisk "kjekt" utseende, hvor jeg er høy, godt trent og ett ok ansikt. Jeg er også vandt til å få mye blikk fra kvinner, men så feig som jeg er, så har jeg aldri utnyttet disse mulighetene og jeg var mye sjenert i mine yngre dager og har aldri hatt helt troa etter mye avvisninger osv, uten å gå nærmere inn på det. Jeg har nok manglet litt selvtillit og jeg vet jo hvor høyt kvinner verdsetter denne egenskapen. Men nå som jeg er eldre, så føler jeg ikke at dette er noe problem egentlig, men jeg blir nesten alltid allikevel utelukkende avvist etter første eller andre date, selv om jeg føler at daten gikk bra, med humor, latter og ikke noe pinlig stillhet osv. Så jeg lurer litt på hva som kan være årsaken til dette. Jeg har lyst å finne en løsning slik at jeg fremstår mer attraktiv på dates. 

På grunn av dette så går jeg rundt med en del negative tanker om meg selv som jeg ikke helt klarer å legge fra meg. Kanskje jeg er mye mindre kjekk i virkeligheten(som strider imot oppmerksomhet jeg har fått tidligere på byen og blikk jeg har fått, uten å høres alt for høy ut på meg selv her) eller at jeg er mindre attraktiv når jeg prater kanskje. Eller kan kanskje også være kroppspråk relatert? Hvordan kan man få ett ærlig svar på dette fra noen man har møtt, slik at man kanskje kan forbedre seg til neste gang!? Hvis det er utseende relatert eller om hvordan jeg prater, så er det jo lite jeg får gjort med det og man får vell heller ikke noe ærlig svar på slikt heller egentlig? Men jeg tviler på at bildene mine lyver SÅ mye og eksen min skrøt jo hele tiden av hvor kjekk jeg var. Har også til og med hørt flere ganger at jeg ser bedre ut i virkeligheten, så  man blir jo litt forvirret da. 

Kan jo være noe så enkelt som at jeg har ett "stygt" smil? Hvor viktig er slike ting for dere kvinner egentlig? Jeg er jo ikke noe dårlig person(tror jeg) og er lett å prate med, så er jo litt redd at det NOE utseende relatert. Men på en annen side, så vet jeg jo at personlighet er like viktig, så forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig for meg når kvinnene først ønsker å møtes til å starte med. Jeg bare føler meg så utrolig mislykket og lite likt, så det er jo veldig frustrerende. Man føler seg rett og slett litt mindre verdt, spesielt når man ser hvordan andre lykkes så bra.

Takk på forhånd for alle svar

Hilsen mann(38år)

Anonymkode: b1c71...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som det handler om personlighet og ikke utseende.

Kan være en mengde ulike ting, men f.eks. - du er veldig kjekk, går på dates med de flotteste damene, men der blir de negativt overrasket/ingen match, ettersom du kanskje ikke er like cocky, selvsikker og utadvendt som de forventet? At de forventet en selvsikker alfahann og så kom det en mer vanlig kar ?

Alternativt at du snakker for mye om deg selv, ikke virker oppriktig interessert i henne/spør nok, virker litt kjedelig, dårlig match med interessene deres, mål i livet ,ønske om barn osv, snakker for mye om ekser? Ja, mulighetene er dessverre uendelige 🙈

Men hvis det skjer hver gang så må det jo være et eller annet relativt spesielt, når det for alle er en klar dealbreaker? Går ut fra at det er snakk om mer enn 2 ulike damer lissom. Forstår frustrasjonen og at det er trist.

Anonymkode: 93125...4bf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at du har veldig lite troa på deg selv. Det kan jo hende det merkes? 

Ellers er det umulig å si, fordi vi kvinner er like forskjellige som dere menn. Årsaker til at jeg mister interessen for en mann er for eksempel om jeg føler han ikke er trygg på seg selv, at han ikke har glimt i øyet, at han er rett og slett kjedelig, at han enten prater så mye at jeg ikke slipper til eller ikke prater noe, at han ikke interesserer seg for meg som person og at han fremstår som veldig lite reflektert for eksempel. 

Anonymkode: 7eabe...5a0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er en god personlighet, når man først har fanget interessen med et ok utseende, vanskelig å si om du har det eller ikke. Har du noen venninner som kan gi deg noen pointers?

Jeg har en bekjent som egentlig er veldig kjekk, ser bra ut både på bilder (sett ham på Tinder) og i virkeligheten, kler seg bra, god jobb osv. Vi vanker på samme pub, og jeg bruker å følge med når han er på sjekker’n (som er stort sett hver gang jeg er der i hvert fall). Jentene ser alltid ganske entusiastiske ut til å begynne med, og så kan jeg formelig se hvordan interessen daler. En sjelden gang har han hellet med seg, om han får dem med seg før de har snakket sammen for lenge.

Jeg har selv blitt forsøkt sjekket opp av ham (og var i utgangspunktet interessert basert kun på utseendet), men han var så utrolig selvopptatt og nedlatende at jeg mistet all interesse og begynte å prate med en bekjent isteden. Da ble han i tillegg skikkelig furten, som ikke akkurat gjorde ham mer attraktiv. Jeg kaller ham bare Mr. Bad Personality 😄 Fryktelig synd, for utseendemessig er han helt min type, men ville ikke hatt ham for en natt engang.

Anonymkode: 0eabf...c7d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppsholdning og kroppsspråk har mye å si for min del. Hvordan han "ter" seg, om du skjønner. Om han virker rolig, og dermed innbyr til tillit, eller nervøs og vinglete. Utseendet har faktisk aldri vært grunnen til at jeg har avvist en date (unntatt en gang da han hadde brukt bilder av en annen mann). Jeg har heller aldri hørt noen av mine venninner nevne utseendet som noe som helst kriterie, det er rett og slett ikke det man henger seg opp i. Personlighet, særheter, reaksjoner, folkeskikk etc derimot! Feks. de som slafser, spiser stygt, har en buse i nesa, er nedlatende mot servitøren og sånne ting, der kan jeg bli innmari overfladisk og dumpe altfor raskt. 

Anonymkode: e39de...ec5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig dere er inne på noe, men personlig føler jeg at jeg stiller mye ledende spørsmål og er viser nysgjerrighet på å bli kjent med hun jeg møter. Som oftest så får jeg damene til å le også, men det trenger kanskje ikke alltid være positivt? Jeg tar ikke ting så høytidelig og kan prate om det meste med de fleste.

Selv tror jeg at det er noe så enkelt som at jeg ser mindre kjekk ut  når jeg prater. Dette kommer jo ikke frem på bilder. Også er jeg heller kanskje ikke veldig dyktig verbalt. Kunne feks aldri blitt politiker. Men jeg føler jo ikke at jeg mye verre en hva mange andre er. Kanskje utseende mitt ikke "matcher" personligheten min helt, på en måte, og de blir derfor litt skuffet?

Anonymkode: b1c71...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her fokuserer du pur på utseende, når det kun er det første som faller inn i hodet når man belger å gå på date.

For meg så må jeg føle det er noe attraktivt med ham, trenger ikke perfekt på alle måter, men fine øyne kan være nok til å si ja.

Når en kvinne da først har sett at han ser fin ut, ja jeg vil på date. Det er jo da det hele faktisk begynner. Føler mange menn ofte senker skuldrene og tenker «nå har jeg fått henne», når det i realiteten er i date fasen du må vise hvem du er og kjempe litt for dama. Jeg snapper nå med en, er 2 dater inn og han virker som om han har mistet hele interessen store deler av dagen, men så er det de små øyeblikkene som gjør at jeg og tenker, nei han er enda interessert men han gidder ikke/orker ikke/bare ... vet ikke, tar å slutter å prøve å bli kjent.

Så er du like på etter du får kommet deg på date med dem? Eller gir du signaler om at du ikke er interessert. Ikke alle som gidder å måtte dra hele lasset selv.

Det er og mange andre ting som spiller inn, som du ikke får gjort så mye med. Personlighet, snakkemåte, interesser, og ikke minst kjemien. Jeg dumpa en rett og slett for jeg ikke takla kroppslukta hans, altså han var ren, ikke svettelukt, men hans særegne lukt var ikke noe min nese satte pris på, og jeg lot hans mangel på tydelig interesse gjøre at hele samtalen døde.

Du kan ikke bare tenke at du ser fin ut og anta at alle blir tiltrukket av deg, da utseende ikke er alle faktorene som veier inn i «attraktivitet». Alt anne som gjør en person til den h*n er er en del av hva man synes et attraktivt og tiltrekkende.

Og du kan ikke gi opp, for de aller fleste dater leder ikke til ekteskap. Fortsett letingen, så kanskje du finner kjærligheten. Noen ganger må man prøve å satse litt, gjøre en innsats, for å lykkes.

Anonymkode: ad8bb...30e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her fokuserer du pur på utseende, når det kun er det første som faller inn i hodet når man belger å gå på date.

For meg så må jeg føle det er noe attraktivt med ham, trenger ikke perfekt på alle måter, men fine øyne kan være nok til å si ja.

Når en kvinne da først har sett at han ser fin ut, ja jeg vil på date. Det er jo da det hele faktisk begynner. Føler mange menn ofte senker skuldrene og tenker «nå har jeg fått henne», når det i realiteten er i date fasen du må vise hvem du er og kjempe litt for dama. Jeg snapper nå med en, er 2 dater inn og han virker som om han har mistet hele interessen store deler av dagen, men så er det de små øyeblikkene som gjør at jeg og tenker, nei han er enda interessert men han gidder ikke/orker ikke/bare ... vet ikke, tar å slutter å prøve å bli kjent.

Så er du like på etter du får kommet deg på date med dem? Eller gir du signaler om at du ikke er interessert. Ikke alle som gidder å måtte dra hele lasset selv.

Det er og mange andre ting som spiller inn, som du ikke får gjort så mye med. Personlighet, snakkemåte, interesser, og ikke minst kjemien. Jeg dumpa en rett og slett for jeg ikke takla kroppslukta hans, altså han var ren, ikke svettelukt, men hans særegne lukt var ikke noe min nese satte pris på, og jeg lot hans mangel på tydelig interesse gjøre at hele samtalen døde.

Du kan ikke bare tenke at du ser fin ut og anta at alle blir tiltrukket av deg, da utseende ikke er alle faktorene som veier inn i «attraktivitet». Alt anne som gjør en person til den h*n er er en del av hva man synes et attraktivt og tiltrekkende.

Og du kan ikke gi opp, for de aller fleste dater leder ikke til ekteskap. Fortsett letingen, så kanskje du finner kjærligheten. Noen ganger må man prøve å satse litt, gjøre en innsats, for å lykkes.

Anonymkode: ad8bb...30e

Det forstår jeg. Men når suksess raten min er såpass lav, så tenker jeg at det må være noe spesielt som ødelegger for meg. En jeg møtte kom med ett så rart argument at det ikke var noe poeng å møtes mer siden vi ikke likte samme type filmer(etter andre date)? Seriøst, da tenker jeg at det må jo ha vært noe helt annet. At jeg rett og slett ikke var tiltrekkende nok og at hun ble skuffet av ett eller annet. Hvem "ditcher" noen for at man har litt forskjellig film smak? Jeg kunne i hvert fall aldri funnet på å gjøre det, hvis jeg likte personen.

Og alle kan jo " surre" litt på første date, eller er det ikke rom for det kanskje? Forventes det av mange kvinner at første og andre date er perfekt? Men ja, er nok stor sjanse for at det noe med min personlighet,  eller eventuelt kombinert med mitt utseende, som ikke faller i smak. Men hadde vært veldig interessant å vite hva det er, slik at jeg kunne prøvd å forandre på dette.🙂

Anonymkode: b1c71...ca4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som avgjør om det blir noe mer eller ei. Det kan være noe spesifikt med den andre gjør som kan føre til at flere sier nei, men når vi har det tydelig hyggelig og det ikke blir noe er det ofte fordi jeg finner noe viktig for akkurat meg som vi er for ulike rundt - som igjen gjør at uansett hvor godt vi kommer overens her og nå vil det ikke bli noe. Det er f.eks ikke vits for meg å ta det videre om det kommer tydelig frem at han ønsker egne barn når jeg står på et nei på det. Da handler jo det ikke om den gode kjemien vi hadde på daten, men uforenelige ønsker i livet som gjør at det på et tidspunkt måtte stoppe uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er vell kanskje en av de karene som innimellom har litt suksess på tinder, hvor jeg klarer å få til noen dates i ny og ne med kvinner. Kanskje for det at jeg har gode bilder og har kanskje ett klassisk "kjekt" utseende, hvor jeg er høy, godt trent og ett ok ansikt. Jeg er også vandt til å få mye blikk fra kvinner, men så feig som jeg er, så har jeg aldri utnyttet disse mulighetene og jeg var mye sjenert i mine yngre dager og har aldri hatt helt troa etter mye avvisninger osv, uten å gå nærmere inn på det. Jeg har nok manglet litt selvtillit og jeg vet jo hvor høyt kvinner verdsetter denne egenskapen. Men nå som jeg er eldre, så føler jeg ikke at dette er noe problem egentlig, men jeg blir nesten alltid allikevel utelukkende avvist etter første eller andre date, selv om jeg føler at daten gikk bra, med humor, latter og ikke noe pinlig stillhet osv. Så jeg lurer litt på hva som kan være årsaken til dette. Jeg har lyst å finne en løsning slik at jeg fremstår mer attraktiv på dates. 

På grunn av dette så går jeg rundt med en del negative tanker om meg selv som jeg ikke helt klarer å legge fra meg. Kanskje jeg er mye mindre kjekk i virkeligheten(som strider imot oppmerksomhet jeg har fått tidligere på byen og blikk jeg har fått, uten å høres alt for høy ut på meg selv her) eller at jeg er mindre attraktiv når jeg prater kanskje. Eller kan kanskje også være kroppspråk relatert? Hvordan kan man få ett ærlig svar på dette fra noen man har møtt, slik at man kanskje kan forbedre seg til neste gang!? Hvis det er utseende relatert eller om hvordan jeg prater, så er det jo lite jeg får gjort med det og man får vell heller ikke noe ærlig svar på slikt heller egentlig? Men jeg tviler på at bildene mine lyver SÅ mye og eksen min skrøt jo hele tiden av hvor kjekk jeg var. Har også til og med hørt flere ganger at jeg ser bedre ut i virkeligheten, så  man blir jo litt forvirret da. 

Kan jo være noe så enkelt som at jeg har ett "stygt" smil? Hvor viktig er slike ting for dere kvinner egentlig? Jeg er jo ikke noe dårlig person(tror jeg) og er lett å prate med, så er jo litt redd at det NOE utseende relatert. Men på en annen side, så vet jeg jo at personlighet er like viktig, så forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig for meg når kvinnene først ønsker å møtes til å starte med. Jeg bare føler meg så utrolig mislykket og lite likt, så det er jo veldig frustrerende. Man føler seg rett og slett litt mindre verdt, spesielt når man ser hvordan andre lykkes så bra.

Takk på forhånd for alle svar

Hilsen mann(38år)

Anonymkode: b1c71...ca4

Hvorfor tror du automatisk at det handler om utseende? Det handler svært sjeldent om det med mindre det er blind dates eller at du lyver med bildene

Anonymkode: ecc22...921

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder vel både kvinner og menn. Med en gang man ser noen tenker man med en gang at den personen har en bestemt personlighet, og kanskje ønsker det også. Hvis dette ikke står i stil med forventningene etter første date vil noen da føle seg skuffet. Ikke fordi personen ikke har en flott personlighet, men fordi de hadde gjort seg opp en mening på forhånd. 

Endret av Castor Troy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er noe galt med hverken personlighet eller utseende på deg.

Innimellom kan man være noe annet skriftlig enn man er når man får personen inn på seg. MEN det betyr jo ikke at du er mindre verd!
Litt som med et jobbintervju, de kaller inn de som kan få jobben og så plukker de ut den som passer best inn på jobben. Sånn er det med dating også, du er potensiell, men så har man ikke følt den tiltrekningen man føler man burde ha. Tiltrekning er ikke kroppslig eller personlighet, det er noe litt dypere enn som så.

Så... Damene du har vært på date med, har du følt hver gang at NÅ har du funnet the one, eller har du tenkt at hun virker jo grei nok? Hvis du tenker at hun var grei nok så har du egentlig ikke kjent den tiltrekningen du var ute etter du heller.

Dates har du fått, så du ligger bedre ann enn mange andre skal du se. ;) Ikke noe i veien med det du har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det handler om utseende. De går jo på date med deg basert mye på bilder de har sett av deg.

Du har allerede fått mange gode innspill.. I mine single dager, da jeg datet - var det aller viktigste på første date - KJEMIEN! Om ikke kjemien var der, spilte det ingen rolle hvor kjekk, høyt utdannet eller lignende mannen var... Om kjemien var fraværende, var det lite som fristet meg til å bruke en kveld til.

Ellers ting som at man fremstår som selvsentrert (snakker mye om seg selv), lite felles verdier, ulike ønsker for fremtiden (ikke nødvendigvis om barn/familie osv, men mer kortsiktige planer), ulike interesser, nedlatende holdninger mot andre... Var faktisk på date med en som brukte mye av tiden på å slenge dritt om eksen han hadde barn med. Total turn off... Sier ikke at du gjør noen av disse tingene altså, men det skal jo «mye» til for at det skal klaffe mellom to personer! Jo eldre jeg har blitt, jo mindre tid har jeg ønsket å bruke på menn som jeg ikke så på som potensielle partnere.. Man vet kanskje litt mer hva man ser etter, etter litt mer erfaring på baken 😊

Jeg ville ikke mistet motet, altså. Kanskje bare forsøkt å tenke at det ikke er vits å bruke mer tid på damer du ikke føler det er «full klaff» med.

Etter første date med han jeg er gift med (fant han på tinder!), gikk jeg rett hjem til venninnen min og sa jeg hadde funnet mannen jeg skulle gifte meg med 😊 Det hadde jeg aldri tenkt om noen andre jeg har vært på date med!

Anonymkode: 385cd...605

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye mulig dere er inne på noe, men personlig føler jeg at jeg stiller mye ledende spørsmål og er viser nysgjerrighet på å bli kjent med hun jeg møter. Som oftest så får jeg damene til å le også, men det trenger kanskje ikke alltid være positivt? Jeg tar ikke ting så høytidelig og kan prate om det meste med de fleste.

Selv tror jeg at det er noe så enkelt som at jeg ser mindre kjekk ut  når jeg prater. Dette kommer jo ikke frem på bilder. Også er jeg heller kanskje ikke veldig dyktig verbalt. Kunne feks aldri blitt politiker. Men jeg føler jo ikke at jeg mye verre en hva mange andre er. Kanskje utseende mitt ikke "matcher" personligheten min helt, på en måte, og de blir derfor litt skuffet?

Anonymkode: b1c71...ca4

Seriøst, det handler ikke om utseendet! Damer er ikke så overfladiske! Er du så selvopptatt at du tror det kun kan være det som er grunnen? Er du så overfladisk at for deg er det det viktigste kriteriet, og dermed noe du antar andre mener også hvis de ikke vil date videre? Du virker opphengt i dette her, enda vi er mange som sier at det er svært tvilsomt at utseendet har noe å si. Likevel kverner du på det om og om igjen. 

Kan det være at du stiller for mange spørsmål? Avhørstype? At du oppfører deg som en intervjuer, snarere enn at samtalen flyter naturlig? At du er opptatt av hvordan du prater? At du ser på en date som en oppgave du skal mestre, og dermed handler alt om å kunne sjekke av flere punkter (- stiller spørsmål - får henne til å le osv)? Er du kanskje for intens, og for redd for stille stunder? 

Anonymkode: e39de...ec5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt umulig for oss å si men betaler du 2000 skal jeg bli med deg på date og gi deg en ærlig og lærerik tilbakemelding og veiledning :)

Anonymkode: bfd8c...bb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) han ikke tilbyr seg å betale for maten/kinoen. Satt faktisk på restaurant og så på at en mann spiste en gang, fordi jeg selv var blakk. Han hørte ikke mer fra meg, for å si det sånn.

2) han snakker kun om seg selv, er trangsynt og har meninger om alt. Jeg er faktisk ikke interessert i å vite noe annet enn om han liker MEG. Hans altoppslukende interesser kan han spare meg for. Greit å fortelle litt om seg selv altså, men ikke glem hva daten dreier seg om.

3) han snakker om x’en. Nei nei nei

Anonymkode: 582c6...f81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår at det blir vanskelig for dere å gi konkrete råd siden dere aldri har møtt eller pratet med meg. Er en del her som tar feil angående hvordan de tror jeg opptrer på dates. Det er som regel en balanse, men oftere at jeg føler at jeg er den som må lede samtalene videre. Så jeg tror ikke det er noe problem med at jeg snakker for mye om meg selv eller ikke ønsker å lytte.Men litt nysgjerrig på hva mange legger i ordet kjemi? At praten går naturlig? Eller handler det om seksuelle tiltrekning?(som jo er basert på utseende og personlighet)

Er jo heller ikke slik for meg at alle jeg møter er sånn "wow" dette er drømme dama, på første date. Men det forventer jeg heller ikke. Så lenge dama virker hyggelig og jeg finner henne tiltrekkende, så er det nok til at jeg ønsker å bli mer kjent.. Men vi mannfolk er vell kanskje ikke så kravstore på slikt i forhold til en del kvinner? Jeg er vell kanskje litt enkel jeg da. Har ikke så mange krav egentlig. Bare ønsker å møte en hyggelig og søt jente som har like verdier.

Anonymkode: b1c71...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår at det blir vanskelig for dere å gi konkrete råd siden dere aldri har møtt eller pratet med meg. Er en del her som tar feil angående hvordan de tror jeg opptrer på dates. Det er som regel en balanse, men oftere at jeg føler at jeg er den som må lede samtalene videre. Så jeg tror ikke det er noe problem med at jeg snakker for mye om meg selv eller ikke ønsker å lytte.Men litt nysgjerrig på hva mange legger i ordet kjemi? At praten går naturlig? Eller handler det om seksuelle tiltrekning?(som jo er basert på utseende og personlighet)

Er jo heller ikke slik for meg at alle jeg møter er sånn "wow" dette er drømme dama, på første date. Men det forventer jeg heller ikke. Så lenge dama virker hyggelig og jeg finner henne tiltrekkende, så er det nok til at jeg ønsker å bli mer kjent.. Men vi mannfolk er vell kanskje ikke så kravstore på slikt i forhold til en del kvinner? Jeg er vell kanskje litt enkel jeg da. Har ikke så mange krav egentlig. Bare ønsker å møte en hyggelig og søt jente som har like verdier.

Anonymkode: b1c71...ca4

De som er på feilspor og evig single uten å skjønne hvorfor svarer som deg at neeei jeg tror ikke det er det dere sier det kan være. Og prøver ikke å endre seg og ta til seg rådene. Det kan godt hende de har rett bare at du oppfatter ikke deg selv sånn. 

Kjemi for meg er noe direkte kjemisk. En "vibe" som i et kjemiklasserom når man ser hvordan to stoffer reagerer sammen. Praten kan gå bra og utseendet være topp, men den kjemien jeg ser etter er noe som er helt spesielt og ikke kan avdekkes av noen materielle faktorer. Kall det usynlig energifelter rundt hver vår kropp som skal passe bra sammen som en kjemisk reaksjon i hverandres nærvær. 

 

Anonymkode: bfd8c...bb5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som er på feilspor og evig single uten å skjønne hvorfor svarer som deg at neeei jeg tror ikke det er det dere sier det kan være. Og prøver ikke å endre seg og ta til seg rådene. Det kan godt hende de har rett bare at du oppfatter ikke deg selv sånn. 

Kjemi for meg er noe direkte kjemisk. En "vibe" som i et kjemiklasserom når man ser hvordan to stoffer reagerer sammen. Praten kan gå bra og utseendet være topp, men den kjemien jeg ser etter er noe som er helt spesielt og ikke kan avdekkes av noen materielle faktorer. Kall det usynlig energifelter rundt hver vår kropp som skal passe bra sammen som en kjemisk reaksjon i hverandres nærvær. 

 

Anonymkode: bfd8c...bb5

Denne så kalte kjemien er jo det man kaller seksuell tiltrekkning for deg da. At han du er har «kjemi» med er en du har lyst å formere deg med, sånn rent biologisk. 

Anonymkode: b1c71...ca4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne så kalte kjemien er jo det man kaller seksuell tiltrekkning for deg da. At han du er har «kjemi» med er en du har lyst å formere deg med, sånn rent biologisk. 

Anonymkode: b1c71...ca4

Nei det er ikke det samme som seksuell tiltrekning i det hele tatt. 

Anonymkode: bfd8c...bb5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...