Gå til innhold

Jan Thomas søker drømmeprinsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror JT har tilbragt for mye tid med Lilli Bendriss og har blitt påført en hel masse feberfantasier. Han prøver virkelig for hardt med å spille uavhengig og kontrollert.

Jeg tror JT er en kar med genuine interesser og er en varm person i en hverdag med venner og familie. Men det virker ikke som om han evner å se hele bildet. Han veiver med argumenter og standpunkt, men jeg kjøper ingenting av det.

Tror mange av "prinsene" føler seg skikkelig overkjørt og ført bak lyset. Lite som virkelig fremstår helhjertet.

Litt ironisk at han som jakter drømmeprinsen fremstår som så blind.

 

Anonymkode: 55da0...9be

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristina S.
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen sa at hans favoritt var Kent fordi han var så nedpå og rolig, og at Harlem ikke virket så komfortabel og trygg på settingen. 
For meg virker det tydelig at Jan Thomas ønsker å være en slags «farsfigur» i forholdet, og derfor faller for Thor og Harlem (med sine usikkerheter og ting de sliter med) mer enn Kent Jøran, som egentlig er ganske stødig og trygg på seg selv. Merkelig valg, forstå det den som kan

Anonymkode: e1b7d...3c6

Mulig dette spoiler noe, så:

Spoiler

Og måten han snakker til dem på i den seneste episoden, som om de var noen slags lærlinger, eller hva jeg skal kalle det. Helt greit og hver sin smak, men litt for spesielt for min del å se på. Jeg skjønner ihvertfall ikke den greia med Thor.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars Kent ❤️ Nydelige gutten. 

Anonymkode: 2ef0a...e53

Nydelige Kent får helt sikkert noen bedre, så kanskje han kom heldig ut av det. Beklager, JT-fans. Dere syns sikkert han er "noen bedre", men jeg fikk litt avsmak for han og programmet etter hvert (Dplay). Hver sin smak :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpa at det ble Kent til slutt 😢

Er fortsatt usikker på om Harlem har ekte følelser, det har virka som at han har flørta med de fleste der inne. Jeg tror det at dagen dens ble mer fysisk og intim gjorde at han valgte Harlem. Kanskje maste Kent litt mye.. 

Anonymkode: 58f48...102

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2020 den 22.31, AnonymBruker skrev:

Blir faktisk litt provosert her, hvem tror dere egentlig at dere er? Er dere virkelig så feilfrie, skinnhellige og firkantet?! Kan dere ikke heller prøve å se det positive i mennesker og snakke folk opp istedet for å snakke de ned?! Dere kjenner ikke menneskene som er med en gang!

Å kalle noen gris, platt, kjedelig, lite smart osv, er det virkelig greit?

kjærlighet, følelser og kjemi er rare greier, det er ikke noe vi kan styre. Hva så om han ender opp med en på 32-33 - de er voksne mennesker! Voksne mennesker med bagasje og alt ett liv inneholder. Hva så om de faktisk blir forelsket - skal de ikke få ha hverandre og nyte kjærligheten uten at det må snakkes ned?

Jan ser jeg på som en omsorgsfull, snill, gjennomgod og leken fyr. Ung for alderen og genuint opptatt av at andre skal ha det bra. Synes han får ufortjent mye dritt, og det har jammen Thor og Harlem fått også.

Hva med å være snille? Godta at vi mennesker er forskjellige! Er det sjalusi? Misunnelse?

håper virkelig Jan finner kjærligheten og og den blir gjengjeldt, kjærlighet mellom to mennesker er magisk...og burde være en menneskerett. 

 

Anonymkode: 13b65...1a5

❤️

Anonymkode: 38630...198

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva sa eksen?

Anonymkode: 9fe85...a8d

Christoffer sa ikke at han ikke likte Harlem, men at han ukomfortabel og ikke virket som han hadde landet helt i seg selv. Det er ikke det samme som å "ikke like" . At Harlem er tilbakeholden har han jo vært hele tiden. Men jeg synes den samtalen JT og Harlem hadde i senga var veldig fin og ga meg større forståelse.. når Harlem sier faren hans ikke aksepterer legningen hans og snakker om "dommedag" høres det ut som de på fars siden tilhører Smiths venner, pinsemenigheten eller en av de menighetene?  .. da kan det kan gi mye angst stå fram som homofil. Jeg synes Harlem virker som en med person med endel angst og at det er det som gjør at han kan virke ubekvem. Jeg har veldig sansen for Harlem. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden vil så mange at det var Kent Jøran han skulle velge. Fordi han er hyggelig og grei liksom? Akkurat som om det teller mest når en velger partner. Blir for dumt altså. Han er en helt ok og god fyr, men ser virkelig ikke at han og JT passer best sammen. 

Alle ser vel at Harlem er den det gnistrer med. Tror de kan bli et fint par.

Og dere. Husk at dette er tv. Det er klippet og redigert og skal være litt "spennende"  Det som sies, kan være en brøkdel av samtalen  🙂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, kent.... det er nummeret før ejg skifter kjønn for å få ham, han er så varm, kjærlig, god og støttende. Den gråten hans kjente jeg langt inni hjertet. 

Anonymkode: c6dd3...143

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor har lagt ut på story på Instagram at han er i et forhold. Tror dere dette er med JT, eller er det noe han har lagt ut for å tease?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tingi85 skrev:

Thor har lagt ut på story på Instagram at han er i et forhold. Tror dere dette er med JT, eller er det noe han har lagt ut for å tease?

Har han!!?? Jeg skjønner absolutt ikke greia om det er Thor og Jan Thomas som blir paret, men så er det jo ikke jeg som er Jan Thomas heller da...

..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Både Harlem og JT har lagt ut på instastory at de var i Holmenkollen for å trene men at det var stengt 

 

Anonymkode: 7720e...682

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er veldig spesielt, og mes tanke på at jeg alltid har tenkt dette "hvis du står mellom to du elsker og ikke vet hvem du skal velge, så elsker du ingen av de". Jan Thomas står og bedyrer at han har sterke følelser for alle sammen, for å være ærlig tror jeg ikke at han har sterke følelser for noen av de, jeg tror han VIL ha et forhold og sterke følelser med den han til slutt velger, men at det ikke skjer. 

Ærlig talt, hele greia er bare.. blæh, samle 10-12 stykker som skal konkurrere om å være kjæresten til jan, høres ut som noe vi drev med på barneskolen.

Anonymkode: c6dd3...143

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hvorfor i all verden vil så mange at det var Kent Jøran han skulle velge. Fordi han er hyggelig og grei liksom? Akkurat som om det teller mest når en velger partner. Blir for dumt altså. Han er en helt ok og god fyr, men ser virkelig ikke at han og JT passer best sammen. 

Alle ser vel at Harlem er den det gnistrer med. Tror de kan bli et fint par.Og dere. Husk at dette er tv. Det er klippet og redigert og skal være litt "spennende"  Det som sies, kan være en brøkdel av samtalen  🙂

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg synes er veldig spesielt, og mes tanke på at jeg alltid har tenkt dette "hvis du står mellom to du elsker og ikke vet hvem du skal velge, så elsker du ingen av de". Jan Thomas står og bedyrer at han har sterke følelser for alle sammen, for å være ærlig tror jeg ikke at han har sterke følelser for noen av de, jeg tror han VIL ha et forhold og sterke følelser med den han til slutt velger, men at det ikke skjer. 

Ærlig talt, hele greia er bare.. blæh, samle 10-12 stykker som skal konkurrere om å være kjæresten til jan, høres ut som noe vi drev med på barneskolen.

Anonymkode: c6dd3...143

 

Har ikke sett den safariepisoden, men virker veldig spesielt og ugreit ja! For en posisjon sette de to siste i om dette stemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, merry skrev:

Har ikke sett den safariepisoden, men virker veldig spesielt og ugreit ja! For en posisjon sette de to siste i om dette stemmer...

Dette er tv= underholdning også. Det er ikke sånn at det er skjult kamera i folks privatliv vi ser. Hallo 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Kristina S. skrev:

Mulig dette spoiler noe, så:

  Vis skjult innhold

Og måten han snakker til dem på i den seneste episoden, som om de var noen slags lærlinger, eller hva jeg skal kalle det. Helt greit og hver sin smak, men litt for spesielt for min del å se på. Jeg skjønner ihvertfall ikke den greia med Thor.

Nydelige Kent får helt sikkert noen bedre, så kanskje han kom heldig ut av det. Beklager, JT-fans. Dere syns sikkert han er "noen bedre", men jeg fikk litt avsmak for han og programmet etter hvert (Dplay). Hver sin smak :)  

Jeg har ikke fått avsmak for JT men mener som deg at JT ikke er den rette for Kent Jøran og at noen andre vil være bedre, selv om det var vondt se han få hjertet sitt knust. KJ får nok ikke mangel på "frierbrev" etter denne serien. Good for him 

 

11 minutter siden, SoWhat? skrev:

Dette er tv= underholdning også. Det er ikke sånn at det er skjult kamera i folks privatliv vi ser. Hallo 

Hallo. Det har du selvsagt helt rett i

Endret av merry
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg synes er veldig spesielt, og mes tanke på at jeg alltid har tenkt dette "hvis du står mellom to du elsker og ikke vet hvem du skal velge, så elsker du ingen av de". Jan Thomas står og bedyrer at han har sterke følelser for alle sammen, for å være ærlig tror jeg ikke at han har sterke følelser for noen av de, jeg tror han VIL ha et forhold og sterke følelser med den han til slutt velger, men at det ikke skjer. 

Ærlig talt, hele greia er bare.. blæh, samle 10-12 stykker som skal konkurrere om å være kjæresten til jan, høres ut som noe vi drev med på barneskolen.

Anonymkode: c6dd3...143

Synes dette er lurt jeg. Her tenker ikke JT bare underholdning, men også på noe som skal funke hjemme.

Om man legger sammen alle dating-program som har blitt spilt inn, hvor mange av disse har fått langvarige forhold ut av det? Ikke en stor prosent..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står intervju i nettavisen jeg så akkurat nå at JT bestemte seg ganske så raskt etter finalen, da de dro til flyplassen og han kjente hvem av de to han ville savne mest. Går for at han ender med Harlem fortsatt jeg da.. hvertfall  til det blir motbevist  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror kanskje vi tror han ender opp med Harlem fordi han er kjekk...Men mulig jeg snakker mest for meg selv. Liker han nemlig godt, og skjønner hvorfor han er ganske tilbakeholden. Men det går jo ikke an å ta feil av kjemien mellom han og JT...? 

Thor er helt ok, men syns personlig at det er vanskeligere å bli klok på han enn Harlem. Fordelen Thor har, er at han og JT har møttes et par ganger før.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis JT går for Thor vil han ende opp som terapeut- sorry to say, men Thor virker å ha så store issues at det å finne en "far" som vil høre på ham fremstår som mer viktig enn å by på seg selv som kjæreste. Får jo direkte vondt i sjela av å se på Thor...

Anonymkode: 37db3...d63

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis JT går for Thor vil han ende opp som terapeut- sorry to say, men Thor virker å ha så store issues at det å finne en "far" som vil høre på ham fremstår som mer viktig enn å by på seg selv som kjæreste. Får jo direkte vondt i sjela av å se på Thor...

Anonymkode: 37db3...d63

Enig! Det virker som Thor har et og annet som han må rydde opp i. Noe jeg har lagt merke til er at han stort sett alltid er alvorlig, smiler sjelden og har liten sans for humor. 

JT og Harlem passer mye bedre sammen.

Anonymkode: ab648...e94

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg tror kanskje vi tror han ender opp med Harlem fordi han er kjekk...Men mulig jeg snakker mest for meg selv. Liker han nemlig godt, og skjønner hvorfor han er ganske tilbakeholden. Men det går jo ikke an å ta feil av kjemien mellom han og JT...? 

Thor er helt ok, men syns personlig at det er vanskeligere å bli klok på han enn Harlem. Fordelen Thor har, er at han og JT har møttes et par ganger før.

 

Enig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...