Gå til innhold

Jan Thomas søker drømmeprinsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tormod og Kent Jøran virker som de mest jordnære og trygge i den gjengen. Dessverre tror jeg ingen av de ender opp med JT, fordi de lever et liv som er helt fjernt og langt vekk fra hverdagen til JT. De er helt andre typer, og jeg klarer ikke å forestille meg disse to ujålete typene i et parforhold med utseendefikserte og verdensvante JT. 

Anonymkode: 17c65...ab4

Man trenger ikke å leve to like liv for at forhold skal fungere. None ganger er det faktisk veldig greit å ikke gjøre det. JT har selv sagt at han trenger pause fra jobblivet sitt, og hva er da vel bedre enn å komme hjem til Tormod eller Kent Jøran, som bryr seg katten om røde løpere  og jålerier?

Anonymkode: 7965a...5d3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke å leve to like liv for at forhold skal fungere. None ganger er det faktisk veldig greit å ikke gjøre det. JT har selv sagt at han trenger pause fra jobblivet sitt, og hva er da vel bedre enn å komme hjem til Tormod eller Kent Jøran, som bryr seg katten om røde løpere  og jålerier?

Anonymkode: 7965a...5d3

Det kan du sikkert ha noe rett i. Likevel sliter jeg litt med å se det for meg, siden forskjellene kan bli for store. Men jeg håper jo at han velger en av disse to, da...

Anonymkode: 17c65...ab4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spoiler

Med tanke på at Harlem var i samme bil og i Skien sammen med Jan på mandag - i dagens episode av Jan Thomas og Einar så fortalte Jan at han hadde vært i Skien på, for å besøke morens grav og for å hilse på broren...
Sier det oss litt kanskje?

 

Anonymkode: 13b65...1a5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Til dere som ser serien; blir de noe analsex her, eller er dette et "snilt" program?

Anonymkode: 51728...699

De puler hverandre i ræva hele tida, i alle stillinger, og vinkler, alle sammen, samtidig. Det er skikkelig gøy, og typisk homo!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som henger dere opp i at han har vært med Harlem.. Han er også observert med Kent Jøran, Tormod og han bergenseren som eg har glemt navnet på. Han er observert 2 ganger med Kent Jøran og 4 med Harlem..Sist på et treningssenter. Ble lagt ut info og bilder på jodel. Så han må ikke ha valgt harlem selvom de har møttes noen ganger. Han henger jo med flere av de

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt JT si læll på podcasten et par ganger, og jeg håper det betyr at han endte opp med Kent Jøran.

Anonymkode: ce16b...aed

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har hørt JT si læll på podcasten et par ganger, og jeg håper det betyr at han endte opp med Kent Jøran.

Anonymkode: ce16b...aed

Ja la oss håpe på det, for guds skyld 😀

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2020 den 20.50, AnonymBruker skrev:

Tormod og Kent Jøran virker som de mest jordnære og trygge i den gjengen. Dessverre tror jeg ingen av de ender opp med JT, fordi de lever et liv som er helt fjernt og langt vekk fra hverdagen til JT. De er helt andre typer, og jeg klarer ikke å forestille meg disse to ujålete typene i et parforhold med utseendefikserte og verdensvante JT. 

Anonymkode: 17c65...ab4

Hvorfor har det noe å si om man er verdensvant?

JT har jo bare bodd i USA? Så er vel ikke såååå verdensvant akkurat?

Anonymkode: b7826...3a6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, 000VF000 skrev:

Ja la oss håpe på det, for guds skyld 😀

Hvorfor det? Er det noe galt med de andre "frierne"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så flott og sterkt av Trond å fortelle om at han hadde blitt misbrukt ❤️💔

Anonymkode: 03541...cee

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Oida said:

Hvorfor det? Er det noe galt med de andre "frierne"?

Nei, men synes Kent Jøran er den beste matchen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var så flott og sterkt av Trond å fortelle om at han hadde blitt misbrukt ❤️💔

Anonymkode: 03541...cee

Uff det var kjempetrist. Heldigvis ga Jan han en god, lang klem 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2020 den 13.40, kindagirl skrev:

Dere som henger dere opp i at han har vært med Harlem.. Han er også observert med Kent Jøran, Tormod og han bergenseren som eg har glemt navnet på. Han er observert 2 ganger med Kent Jøran og 4 med Harlem..Sist på et treningssenter. Ble lagt ut info og bilder på jodel. Så han må ikke ha valgt harlem selvom de har møttes noen ganger. Han henger jo med flere av de

Enig. Forstår jeg Jan rett har han nok blitt venn med dem og da er det naturlig å tilbringe tid sammen etter serien

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at de av denne gjengen som ikke får kjæreste i serien, får mange muligheter etter denne serien.
 

Åpenbart flere kvinner som smelter av hver av disse fine folka Ville vært interessant å høre fra homofile menn hva de synes om deltakerne. 

Anonymkode: 6c615...efd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at de av denne gjengen som ikke får kjæreste i serien, får mange muligheter etter denne serien.
 

Åpenbart flere kvinner som smelter av hver av disse fine folka Ville vært interessant å høre fra homofile menn hva de synes om deltakerne. 

Anonymkode: 6c615...efd

Ja det er synd at det er så mange homofobe menn på kvinneguiden så homofile menn ikke er komfortable med å henge her.

Anonymkode: 03541...cee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er synd at det er så mange homofobe menn på kvinneguiden så homofile menn ikke er komfortable med å henge her.

Anonymkode: 03541...cee

Ja det er veldig synd, men håper det endrer seg.

En annen ting jeg tenkte på er at det hadde vært så gøy om set ble laget en lignende serie om en lesbisk kvinne? Har vi noen aktuelle her i Norge?😊 

Anonymkode: 8b8e4...a93

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten de nye mennene, jeg syntes han eldste var veldig sjarmerende, hadde jeg møtt han hadde jeg blitt helt sjarmert 💗 men føler på meg at JT har et godt øye til de yngre mennene..😏

Anonymkode: 8b8e4...a93

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten de nye mennene, jeg syntes han eldste var veldig sjarmerende, hadde jeg møtt han hadde jeg blitt helt sjarmert 💗 men føler på meg at JT har et godt øye til de yngre mennene..😏

Anonymkode: 8b8e4...a93

Han har hatt kvinnelig samboer, så det er håp for deg hvis du er hunkjønn ;)

Anonymkode: 7ce73...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er veldig synd, men håper det endrer seg.

En annen ting jeg tenkte på er at det hadde vært så gøy om set ble laget en lignende serie om en lesbisk kvinne? Har vi noen aktuelle her i Norge?😊 

Anonymkode: 8b8e4...a93

Else Kåss Furuseth! Hun er vel ikke lesbisk da, men bifil. Det kunne blitt et kjempefint program ♥️

Anonymkode: 878d9...076

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Else Kåss Furuseth! Hun er vel ikke lesbisk da, men bifil. Det kunne blitt et kjempefint program ♥️

Anonymkode: 878d9...076

Hun er hetero. Hun levde med en kvinne og fornektet følelser. Eller mangelen på dem. Så hun er ikke bifil heller. Hun liker menn

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...