Gå til innhold

Jan Thomas søker drømmeprinsen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff der var helt hjerteskjærende å se Kent, han som var så utrolig god og fin fyr ❤️ 

Jeg må si meg enig i at jeg syns JT lurte Kent, det stod ikke helt i stil med hva han sa i samtalen på forhånd. 

nei, nå ble denne serien bare trist egentlig :( 

men en så flott fyr som Kent , finner vel drømmemannen etter dette 😍 

Anonymkode: 19028...818

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes JT kom dårlig ut av dette programmet. Han har definitivt sett seg ut Harlem fra dag 1.

JT forsnakket seg i et av de siste programmene... "Jeg må ha en som er UNG....!! Ung i hodet..." 

Anonymkode: 2546a...e6a

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor fremstår nesten deprimert. Ser ut som alt er sliten og et stort ork.

Anonymkode: ea13e...4ba

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg må si meg enig i at jeg syns JT lurte Kent, det stod ikke helt i stil med hva han sa i samtalen på forhånd. 

Det med Trond var enda verre, på daten han ble sendt hjem snakket JT om at Trond skal ingen steder osv. Trond fikk nesten inntrykk av at det var de to, før han kom raskt ned på bakken når JT forklarte hva han egentlig mente.

JT er nok ikke bevist asshole, det må nesten bli litt sånn for å bevare spenningen i programmet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det med Trond var enda verre, på daten han ble sendt hjem snakket JT om at Trond skal ingen steder osv. Trond fikk nesten inntrykk av at det var de to, før han kom raskt ned på bakken når JT forklarte hva han egentlig mente.

JT er nok ikke bevist asshole, det må nesten bli litt sånn for å bevare spenningen i programmet. 

Så tenker jeg at JT har skikkelig problemer med å skuffe andre. Så store problemer at det blir verre. Jeg tror han mener det han sier til guttene, men samtidig gir det dem så innmari mye forhåpninger da. Og alle føler seg spesielle. Sånn sett tenker jeg at ikke dette er riktig måte for han å finne seg kjæreste på. Men håper han har funnet lykken med Harlem. Jeg heia på Kent, som veldig mange andre, men samtidig ser jeg jo at han og Harlem bok passer bedre sammen. Har han blitt sammen med Thor skjønner jeg ingenting. Ikke fordi det er noe galt med Thor, men jeg ser ingen match. 

Anonymkode: cb8af...223

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, problemet blir når programmet blir drevet av andre folks følelser. Som kent sa, hjertet hans har ikke vært så åpent på mange år og at det var smertefullt. 

Jeg føler Jan har krevd av gutta at de skal åpne seg 100% sånn at han kan VURDERE om han liker det han ser. Det er et veldig stort krav til noen, det er vanskelig nok å åpne seg slik når man møter en man får følelser for, om en ikke skal åpne seg sånn for et kanskje?! Nei, jeg likte Jan før, men at han skulle lage tv på å fikle med folks følelser fremfor å få seg noen på privaten, der sank han mye i mine øyne. 

Anonymkode: c6dd3...143

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes JT kom dårlig ut av dette programmet. Han har definitivt sett seg ut Harlem fra dag 1.

JT forsnakket seg i et av de siste programmene... "Jeg må ha en som er UNG....!! Ung i hodet..." 

Anonymkode: 2546a...e6a

Jeg tror han så seg ut Kristoffer, men han forlot jo programmet til JTs store forskrekkelse. Da gråt han jo og var nok helt sjokkert. Det sto nok mellom han og Harlem siden de var de yngste og peneste. De mindre pene og eldre har jo blitt sendt hjem...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, problemet blir når programmet blir drevet av andre folks følelser. Som kent sa, hjertet hans har ikke vært så åpent på mange år og at det var smertefullt. 

Jeg føler Jan har krevd av gutta at de skal åpne seg 100% sånn at han kan VURDERE om han liker det han ser. Det er et veldig stort krav til noen, det er vanskelig nok å åpne seg slik når man møter en man får følelser for, om en ikke skal åpne seg sånn for et kanskje?! Nei, jeg likte Jan før, men at han skulle lage tv på å fikle med folks følelser fremfor å få seg noen på privaten, der sank han mye i mine øyne. 

Anonymkode: c6dd3...143

Jeg tror Kent Jøran vant på dette jeg. Det har noe med å gå utenfor den komfortsonen som er så populært 🙂 ( og sikkert viktig iblant) Det så da ut til at han absolutt kom ut av det på en bra måte. Han ble jo alles favoritt og nok tilbud  🙂

og du må jo se at det var stort ansvar for JT også?  Jeg hadde aldri klart å være i hans sko. Nå var opplegget som det var. Alle var voksne og tror alle klarer seg helt fint. De visste jo hva de gikk til. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kent Jøran og han bonden må jo dra lassevis av menn etter dette - de er jo helt ekstremt bra mannfolk med megasjarm.

Merker jeg blir «skuffa» om JT ikke velger Harlem - det er de som har en reell kjemi slik jeg ser det. Kjeminen med han andre er mest basert på seksuell tiltrekning - jeg tror ikke det vil kunne vare selv om fyren absolutt virker veldig fin.

Selv jeg ble litt sånn «wow» når han kom i den grønne dressen ;) Men, det er nok Harlem som faktisk vekker noen dypere følelser hos JT som kan vare utover en sånn hyggelig attraksjon. 

Det er åpenbart at J har hatt sex på forhånd med han andre, iallefall irker det veldig sånn på kjemien. 

Anonymkode: 3bcf0...e40

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kent er heit og flott, romantisk, snill og fantastisk. Jeg ble betatt. 

Anonymkode: e4987...524

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kent er heit og flott, romantisk, snill og fantastisk. Jeg ble betatt. 

Kent gjør en MEGET flott fremtoning på TV, og vil nok få andre forlokkende tilbud etter dette. :)

Anonymkode: 4f7bc...3c6

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kent gjør en MEGET flott fremtoning på TV, og vil nok få andre forlokkende tilbud etter dette. :)

Anonymkode: 4f7bc...3c6

Håper du har rett. Han fortjener å finne den store kjærligheten. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina S.

Hadde ikke vært feil med en Spin-off om Kent Jøran. Tror det kunne blitt et hyggelig(ere) program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kristina S. skrev:

Hadde ikke vært feil med en Spin-off om Kent Jøran. Tror det kunne blitt et hyggelig(ere) program.

Jo, men er så leit med det valget å sende noen hjem.. å fulgt han med vanlig dating kanskje. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina S.
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men er så leit med det valget å sende noen hjem.. å fulgt han med vanlig dating kanskje. 

Er enig i det. Vanlig dating og ikke noe hjemsending er mye bedre, ja. Jeg trives ikke med å se alle disse flotte menneskene bli så lei seg, til tross for at de egentlig visste hva de gikk til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har JT og Thor vært åpen om at de har møttes før, eller forble det en hemmelighet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Marriet skrev:

Har JT og Thor vært åpen om at de har møttes før, eller forble det en hemmelighet? 

Hemmelig... litt løgn kanskje 😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Harlem og Thor er kjekke gutter, følsomme begge to. Thor virker litt tung i humøret. Selv heier jeg på Harlem, men ut fra det jeg har sett tror jeg JT velger Thor. Skjønner ikke hva Harlem ser i JT, flott ung fyr og en mann som kunne vært faren hans. Jan Thomas må jo være bra innbilsk om han tror han kan få Harlem på kroken? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Chearap skrev:

Både Harlem og Thor er kjekke gutter, følsomme begge to. Thor virker litt tung i humøret. Selv heier jeg på Harlem, men ut fra det jeg har sett tror jeg JT velger Thor. Skjønner ikke hva Harlem ser i JT, flott ung fyr og en mann som kunne vært faren hans. Jan Thomas må jo være bra innbilsk om han tror han kan få Harlem på kroken? 

Thor er jo yngre da. Han er 28 og Harlem 32.

Anonymkode: dc2e0...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis JT går for Thor vil han ende opp som terapeut- sorry to say, men Thor virker å ha så store issues at det å finne en "far" som vil høre på ham fremstår som mer viktig enn å by på seg selv som kjæreste. Får jo direkte vondt i sjela av å se på Thor...

Anonymkode: 37db3...d63

Hva slags issues tenker du på?

Anonymkode: dc2e0...62b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...