Gå til innhold

Jan Thomas søker drømmeprinsen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Kristina S.
2 timer siden, SoWhat? skrev:

Det vil jo ikke si at alle er sånn. Det er kanskje bare mer typisk enn for heterofile. Selv om det jo er nok tilfeldig sex blant dem også. Ingenting å bli krenket for. 

Det er ingen som blir krenket her, andre enn du som går rett i strupen på folk hver gang de har en mening om tv-deltakerne. Totalt uinteressant å lese om din selverklærte ekspertise på homofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Kristina S. skrev:

Det er ingen som blir krenket her, andre enn du som går rett i strupen på folk hver gang de har en mening om tv-deltakerne. Totalt uinteressant å lese om din selverklærte ekspertise på homofile.

Går ikke i strupen på noen. Hvis ting er totalt uinteressant så kommenterer jeg aldri. Smiiil

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina S.
10 minutter siden, SoWhat? skrev:

Går ikke i strupen på noen. Hvis ting er totalt uinteressant så kommenterer jeg aldri. Smiiil

Smil litt mer selv du. Det du antyder om andre, er ting du burde gjort mer av selv. Og nei, jeg er ikke engasjert i deg - før du kommer med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene. La oss krangle om Jan Thomas og hans beilere! 

Anonymkode: 2546a...e6a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan virke som at noen her overfører sine egne følelser og preferanser over på deltakerne i dette programmet.  Vil tro det er flest damer her? Og tro meg,  homofile menn kan ikke sammenlignes med heterofile forhold. Jeg har bodd i kollektiv med homofile menn, og de har et helt annet forhold til sex enn det damer har.  Alder spiller heller ingen rolle.  Ta dere en tur på en homseklubb, så ser dere selv at det ikke er som på et vanlig sjekkested. Noen av mine beste venner er homofile og jeg har bodd og jobbet med homofile i flere år,  så vil si jeg kjenner godt til miljøet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, SoWhat? skrev:

Nå sier flere homofile det. De kan ha sex helt tilfeldig og uten noe om og men. Kjenner flere homofile som sier det. Og JT var inne på tema. 

Det vil jo ikke si at alle er sånn. Det er kanskje bare mer typisk enn for heterofile. Selv om det jo er nok tilfeldig sex blant dem også. Ingenting å bli krenket for. 

Det er ikke mer typisk for homofile. Heterofile menn er likedan. 

Anonymkode: 7965a...5d3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingenting i mot verken alderen til Harlem eller utseendet hans. JT er også en kjekk mann, de er en god match utseendemessig vil jeg si. Det jeg og kanskje mange ikke skjønner er at Harlem ikke virker å ha noen personlighet? Han er kjekk og flott, ja, fint, men hva mer? Han hadde en krangel med en av de andre gutta, men vi fikk ikke helt tak i hva det var, for kamerateamet filmet bare at de forklarte litt hva det var de kranglet om og at de skværet opp. Ingen kan gjøre opp sin egen mening der altså. 

Syntes det mest interessante med han så langt var i den siste episoden, da han fortalte litt forsiktig at faren var kristen og ikke aksepterte han. På en måte kan jeg skjønne at det ikke er noe du vil prate om på TV, på en annen side er det det eneste hintet jeg har fått av at det er en ekte person bak glansbildet. Hadde nok vært mye enklere for folk å heie på Harlem dersom han viste mer av hvem han er. JT sier jo selv at han ikke helt vet det, så da er det jo rart at å bli så betatt av noen at man holder på dem til siste slutt? Dermed tenker nok mange at JT er overfladisk og kun ser etter en boytoy å ha kinky sex med. Og det er vel og bra dét, men jeg tror at mange har lært JT å kjenne litt det siste året gjennom podcast og facebookgruppe, og han virker jo som en kjempereal og koselig mann, så derfor forventet kanskje folk å se litt mer enn antydning til sex hele tiden. Jeg tror oppriktig på at Harlem er en fin fyr og hvis JT har blitt forelska i han så er det kjempekoselig, og det er nok mye mer til dem begge enn vi får se på TV. Men de burde kanskje like greit slått av en prat på facebook/instagram eller noe, tatt en date og blitt kjent uten kameraene. 

Anonymkode: bb15a...107

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mer typisk for homofile. Heterofile menn er likedan. 

Anonymkode: 7965a...5d3

Mulig det. Homofile er da tydeligvis mer ærlige 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange episoder er det igjen?

Anonymkode: 93d3e...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nærmest elektrisk mellom Kristoffer og JT. Så én episode og er helt sikker.

Anonymkode: fdf9c...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er menn og liker sex. Ikke døm JT for å gå etter sexappeal. Siden JT så Harlem første gang, kikket ned mot rumpa hans, så har han drømt om bruke anakondaen hans på han.

Anonymkode: b0b3a...532

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, SoWhat? skrev:

Mulig det. Homofile er da tydeligvis mer ærlige 🙂

Kan du slutte å generalisere homofile? Du antyder at vi homofile er en "rase" og du fremstår rasistisk mot oss. Vi er ikke alle sånn, vi er alle ulike. VI ER OG MENNESKER.  Nå slutter du å ødelegge tråden. 

Anonymkode: e4987...524

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du slutte å generalisere homofile? Du antyder at vi homofile er en "rase" og du fremstår rasistisk mot oss. Vi er ikke alle sånn, vi er alle ulike. VI ER OG MENNESKER.  Nå slutter du å ødelegge tråden. 

Jeg snakker ut fra hvordan homofile forteller meg. Veldig ofte. Og kutt ut rasistbegrep. Du vet da fader ikke min legning. Hallo! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SoWhat? skrev:

Jeg snakker ut fra hvordan homofile forteller meg. Veldig ofte. Og kutt ut rasistbegrep. Du vet da fader ikke min legning. Hallo! 

Du kjenner ikke alle homofile. Og jo, slik du ordlegger deg så er du støtende mot homofile, og generaliserer. Diskuter heller programmet som tråden omhandler, og ikke prøv å belære andre om hvordan vi homoer er, som om vi ikke er folk, men dyr/egen rase. Driter i hva legningen din er, du generaliserer oss homofile mannfolk og det er det som er saken. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kjenner ikke alle homofile. Og jo, slik du ordlegger deg så er du støtende mot homofile, og generaliserer. Diskuter heller programmet som tråden omhandler, og ikke prøv å belære andre om hvordan vi homoer er, som om vi ikke er folk, men dyr/egen rase. Driter i hva legningen din er, du generaliserer oss homofile mannfolk og det er det som er saken. 

Anonymkode: 

Skjønner at du ikke liker det jeg skriver, men det er jo sannheten utallige homofile har fortalt meg. Så det er de som generaliserer da i så fall. Jeg holdt meg til tema. Du kommenterer alt jeg skriver, så slutt med det kanskje? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herreguuud, for en fin gjeng det er som er der og som har vært med! I mitt neste liv skal jeg bytte både kjønn og legning, sånn at jeg kan bli med i den gjengen der. 😍

Anonymkode: ce16b...aed

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere homofile i vår vennekrets, både gifte, samboere og enslige.
De er akkurat som oss, kjemi og kjærlighet er det viktigste for de også. Tror kjærlighet er kjærlighet uansett, og sånn er det også med sex, hetro, bi el homofil. Mennesker er forskjellige...❤️

Anonymkode: 13b65...1a5

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, 000VF000 skrev:

Nyeste episoden ligger ikke på Dplay, det ser ut til at det er en ukes pause :riste:

Står at episoden kommer kl 18 i dag

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...