Gå til innhold

Nettdate:Damer på 34-39, hva er øvre alder dere ser på?


Colourmaker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Thyra skrev:

Nei, alle kan ikke. Alle kan ikke om de er 20 heller. Men utelukket er det langt i fra. Jeg er selv høygravid  (uten donoregg) og blir 44 til våren. Kjenner flere som har fått barn etter 40. 

Ja, stemoren min var 49 når hun fikk min (halv)søster! Og pappa var 53😅 Hun har ingen diagnoser, tvert i mot begynte hun å gå, snakke og få tenner veldig lenge før vanlig gjennomsnittsalder. Jeg også kjenner flere som har fått barn etter 40!

Anonymkode: 169b5...fac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 46 og ville ikke hatt en mann som er eldre enn meg. Har nesten bare hatt forhold der mannen er betydelig yngre. Menn over 35 ser som ofte ikke så bra ut og de legger på seg rundt magen og mister hår.

Anonymkode: c361c...091

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli sammen med en mange år eldre mann - nei... Jeg er 56 nå, tenk om jeg skulle vært sammen med en på 70 😨 Det ville ikke vært at han skulle dø tidlig som kanskje hadde vært mest bekymringsfullt, mange blir jo gamle. Men livet sammen med en gammel mann! Jeg gjør jo omtrent de samme tingene som da jeg var 40, men tror nok livet dessverre er litt annerledes 15 år fram i tid. 

Likevel, er det kjærlighet så går man jo mot fornuften :)

Ts, ville ikke hengt meg opp i barn hvis jeg var deg, men heller søkt en partner.

Anonymkode: 79950...a1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 46 og ville ikke hatt en mann som er eldre enn meg. Har nesten bare hatt forhold der mannen er betydelig yngre. Menn over 35 ser som ofte ikke så bra ut og de legger på seg rundt magen og mister hår.

Anonymkode: c361c...091

At de mister håret gjør da ingenting så lenge de ikke tviholder på restene. Skallede menn kan da være riktig så flotte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lurer du på de kvinnene mellom 34-39 sin mening? 
 

Anonymkode: f470f...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne 34. Ikke singel men hadde jeg vært det hadde jeg sett på menn ikke eldre enn meg selv. Men fra 27-maks 34. Aldri likt eldre menn.

Anonymkode: 66817...b6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som du har fått svar nå TS: De fleste kvinner i den alderen du søker etter ønsker ikke så mye eldre menn. Og det er jo forståelig. Hvorfor søke mye eldre menn når du kan få jevnaldrende?

Anonymkode: 8acba...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...