Gå til innhold

Sebastian Solberg

Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

På 1.10.2020 den 12.50, Kartoffel skrev:

Har hørt han på et par podcaster, får nesten inntrykk av at han ikke er så keen på dama si lenger. Snakker om at spenningen er borte, noe som jo er helt naturlig etter noen år. Men det er bare måten han snakker om forholdet sitt på. Feks når han snakker om at hvis det er en dårlig periode igjen over lang tid, da slår han opp. Høres nesten ut som en trussel. Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg hadde blitt utrygg av et sånt forhold. 

Altså..... Hadde vi slitt i forholdet vårt, så hadde jeg blitt så eitrande forb*** dersom mannen hadde lagt ut om det i en podcast. Det bør man snakke om hjemme, alternativt en parterapeut med taushetsplikt.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.10.2020 den 12.44, Mistyen skrev:

Altså..... Hadde vi slitt i forholdet vårt, så hadde jeg blitt så eitrande forb*** dersom mannen hadde lagt ut om det i en podcast. Det bør man snakke om hjemme, alternativt en parterapeut med taushetsplikt.

Du burde høre den delen selv, det legges frem helt feil her inne. Jeg hørte den selv og ble så overrasket over for forkjellig det var fra her inne 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

1 time siden, Blålilla skrev:

Hvordan da? 

Han prøver så hardt. Føler han prøver å være noe annet enn det han er. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Maydis8 skrev:

Han prøver så hardt. Føler han prøver å være noe annet enn det han er. 

Så du vet hvordan han egentlig er? Kjenner han? 😛 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 1.11.2020 den 21.48, Holistic skrev:

Så du vet hvordan han egentlig er? Kjenner han? 😛 

Du skjønner hva jeg mener, ikke spill dum. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unormalt lite eksponering av hverandre på deres IG... Før var det opptil flere ganger daglig at enten den ene eller den andre (og begge) la ut om hverandre. Men nå er det helt stille, nesten..? Det som eventuelt er lagt ut er når ting/opphold er sponset🤨

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (På 22.11.2020 den 10.07):

Du skjønner hva jeg mener, ikke spill dum. 

Det er overhodet ikke å spille dum. Du kommer med en usaklig kommentar. Du "føler han prøver å være noe annet enn det han her", men du kjenner han ikke og vet ikke hvem han egentlig er. En setning som kunne blitt dratt rett ut av noen på 1. år vgs. Ekkelt. 

Endret av Holistic
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (På 22.11.2020 den 14.41):

Unormalt lite eksponering av hverandre på deres IG... Før var det opptil flere ganger daglig at enten den ene eller den andre (og begge) la ut om hverandre. Men nå er det helt stille, nesten..? Det som eventuelt er lagt ut er når ting/opphold er sponset🤨

De pusser opp? Sikkert ikke tid til å eksponere hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eelisabethh

Jeg tenkte det samme. Jeg la merke til det siden det skjedde så plutselig. Men tidligere har han jo sagt at han og Nikoline har litt problemer, så det er vel derfor. Kan tenke meg at han ikke ser poenget i å legge ut bilder/videoer som før når de er inne i en dårlig periode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (2 timer siden):

Var skrevet noe forrige uke eller uka før om at hun hadde vært u..o mot han.

Det var vel bare noen som slengte ut den kommentaren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser Ut som Sebastian ikke følger Nikoline på IG lengre? 🤨 Koronaen har muligens tært på forholdet...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndelag84 skrev (39 minutter siden):

Ser Ut som Sebastian ikke følger Nikoline på IG lengre? 🤨 Koronaen har muligens tært på forholdet...

A6732D20-1FA7-41F7-8DF0-21F97A37CFDE.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...