Orly Skrevet 9. mars #661 Del Skrevet 9. mars Henikka skrev (13 timer siden): Men litt rar prioritering å dra på fylletur akkurat når dama er på jobb, med tanke på at de da må ha barnevakt for 4 barn hjemme? Det synes jeg også er rar prioritering. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 9. mars #662 Del Skrevet 9. mars hippyskippy skrev (4 timer siden): Når man har fire barn og trør oppi hverandre hele tiden så hadde jeg LETT prioritert å dra på tur med noen andre enn familien/partner ja. Man trenger litt andre impulser. Det var egt ikke det jeg "kritiserte". Mer det å gjøre det samtidig som at damen er på jobb i samme by. Altså at man må ha barnevakt til 4 barn, fordi man skal dra på alenetur akkurat når partneren er på jobb. 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 9. mars #663 Del Skrevet 9. mars Kommer jo helt ødelagt i formen him til 4 aktive unger :/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockOn Skrevet 30. mars #664 Del Skrevet 30. mars Men alle 4 ungene er vel ikke hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 30. mars #665 Del Skrevet 30. mars RockOn skrev (1 time siden): Men alle 4 ungene er vel ikke hans? Jo. Alle 4 er både hans og Nikoline sine. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockOn Skrevet 30. mars #666 Del Skrevet 30. mars Vegglampe skrev (4 timer siden): Jo. Alle 4 er både hans og Nikoline sine. Å ja, da har jeg misforstått noe. Det var så mye rundt det ene barnet, nesten brudd/brudd og at de ikke ville vise barnet, så trodde egentlig at alt var pga at barnet ikke var hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 31. mars #667 Del Skrevet 31. mars Fremstår som ekstremt egoistisk og streng ovenfor barna. Veldig kald type. Kjenner ikke så mye til influenserbransjen, men opplever Nikoline som veldig mye varmere 💕 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 31. mars #668 Del Skrevet 31. mars Tradegy skrev (3 minutter siden): Fremstår som ekstremt egoistisk og streng ovenfor barna. Veldig kald type. Kjenner ikke så mye til influenserbransjen, men opplever Nikoline som veldig mye varmere 💕 Jeg har fått et godt inntrykk av han som pappa, syns det er forfriskende å se en som ikke er redd for grensesetting, og å la barna prøve seg frem med litt knall og fall. Syns absolutt ikke at han virker feilfri, for jammen fremstår han som ekstremt overfladisk også 😅 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hivju Skrevet 31. mars #669 Del Skrevet 31. mars Jeg orker ikke han der mer. Han er så sykt klyse, skjønner det ikke 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 11. mai #670 Del Skrevet 11. mai Hvor har de kjøpt seg hus? I hvilket område? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 11. mai #671 Del Skrevet 11. mai Frublå skrev (8 minutter siden): Hvor har de kjøpt seg hus? I hvilket område? Bærum 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 11. mai #672 Del Skrevet 11. mai Pakini skrev (2 minutter siden): Bærum Ja, det vet jeg. Men hvor? Litt dårlig formulert i forrige innlegg 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. mai #673 Del Skrevet 11. mai Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne.h.e. Skrevet 30. juli #674 Del Skrevet 30. juli Hivju skrev (På 31.3.2024 den 20.34): Jeg orker ikke han der mer. Han er så sykt klyse, skjønner det ikke Klyse? Mener du homo? Ingen tvil om at han der er skaphomofil.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 30. juli #675 Del Skrevet 30. juli Synne.h.e. skrev (6 minutter siden): Klyse? Mener du homo? Ingen tvil om at han der er skaphomofil.. Heh?! Du sier at du kjenner hans seksuelle preferanser bedre enn ham selv? Skjerp deg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne.h.e. Skrevet 30. juli #676 Del Skrevet 30. juli Kålrota skrev (2 timer siden): Heh?! Du sier at du kjenner hans seksuelle preferanser bedre enn ham selv? Skjerp deg. Selvfølgelig ikke. Men det er umulig at han der ikke er homo. Se på han da. Det tør jeg å vedde på. Enten vet han det selv eller ikke. Han kamuflerer det med å ha formert seg, dame osv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 30. juli #677 Del Skrevet 30. juli Du må tulle? Ingen er så trangsynte? Går du rundt med fordommer ute til vanlig? Du vet at fremtoning ikke har noe med hvem man tenner seksuelt på? Det finnes ingen grunn til å kamuflere homofili i 2024. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 30. juli #678 Del Skrevet 30. juli Synne.h.e. skrev (26 minutter siden): Selvfølgelig ikke. Men det er umulig at han der ikke er homo. Se på han da. Det tør jeg å vedde på. Enten vet han det selv eller ikke. Han kamuflerer det med å ha formert seg, dame osv. Han kan jo være bifil.. mange som er det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 30. juli #679 Del Skrevet 30. juli Kålrota skrev (22 minutter siden): Du må tulle? Ingen er så trangsynte? Går du rundt med fordommer ute til vanlig? Du vet at fremtoning ikke har noe med hvem man tenner seksuelt på? Det finnes ingen grunn til å kamuflere homofili i 2024. Det finnes mange grunner til å kamuflere at man er homofi i 2024 også dessverre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 30. juli #680 Del Skrevet 30. juli Queen19 skrev (På 8.3.2024 den 18.13): Er en del ting der, som kan virke litt spesielt 😅 Er jo ikke lenge siden de snakket om å bygge hus, så tror vel ikke nødvendigvis at separate hotell trenger å bety noe. Kan jo være at om hun skal jobbe og han drikke og styre på at hun ikke orker og være med han på samme rom eller hotell. Men for meg er det veldig rart og få 4 unger og så drar man på fyllekule og overlater barna til andre om hun heller ikke er hjemme. For all del dra på tur med gutta, men ikke skaff dere 4 barn som andre må stille opp som barnevakter ganske ofte. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå