Gå til innhold

Sebastian Solberg

Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

Fenomen skrev (1 time siden):

Nikoline har heller ikke postet på flere dager 

Og hennes desemberoppsummering hadde barn og venninner + interiør i bilder, ikke et glimt av han. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjugur skrev (2 timer siden):

Nei, han refererer til problemene rundt huskjøp, fradeling av tomt etc (se siste dagers innlegg i tråden)

Kan umulig bare handle om hus og sånt! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det har vært veldig mye snakk om «hva, hvis» vi går fra hverandre i poden! Hadde selv blitt veldig lei hvis min mann snakka om fremtiden på den måten😅

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (4 timer siden):

Og hennes desemberoppsummering hadde barn og venninner + interiør i bilder, ikke et glimt av han. 

De lever jo hvert sitt liv hvis man skal se på insta og snap. De reiser jo hver for seg omtrent hele tiden. Er veldig lite hjemme sammen. Syns det er litt trist for barna 😞 Det ser mer ut foreldrene er mer opptatt av å realisere seg selv enn å prioritere familielivet… Det er ikke for å dømme- men det er jo det bildet man får av det de legger ut SoMe 😳 Ikke rart om det forholdet ikke fungerer optimalt med tanke på hvordan de velger å leve. Selv hadde jeg aldri klart å ha et så aktivt liv ved siden barna mine uten at det går på bekostning av noe…

Endret av Frublå
  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uken før jul skrev Sebastian flere ganger på Snap at han var så heldig med sin partner, fordi hun var så chill og ikke hadde behov for at alt skulle være på stell til jul og stresse mye, og han likte at de tok det rolig.

Han har også skrevet at de er et bra team, og har god arbeidsfordeling med barna

Tror ikke de skal skille lag.

Endret av Tough cookie
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (16 timer siden):

Uken før jul skrev Sebastian flere ganger på Snap at han var så heldig med sin partner, fordi hun var så chill og ikke hadde behov for at alt skulle være på stell til jul slik som han likte det.

Han har også skrevet at de er et bra team, og har god arbeidsfordeling med barna

Tror ikke de skal skille lag

Han legger i hvertfall opp til spekulasjoner med det han skriver....

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har jo lenge levd separate lives, der de gjør sitt på hver sin kant og realiserer seg selv, for så å bytte på og «avlaste» hverandre med barna. En fin ordning som funker for mange det, men spørs vel om dette er et lavendel marriage og at det kanskje blir vanskelig i lengden. De legger iallefall opp til spekulasjoner og det kommer nok snart en kunngjøring….

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de har postet på lenge🤔 Rart om det er brudd, er ikke lenge siden han sa at de endelig var på et så fint sted i forholdet og hadde det ordentlig bra! Men et tyder egentlig på brudd.....Stillheten!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boooom, brudd - igjen. Blir jo spennende å se om dette bruddet faktisk forblir.

Endret av Gresshoppa
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (14 minutter siden):

Boooom, brudd - igjen. Blir jo spennende å se om dette bruddet faktisk forblir.

Hmm.. jeg tenker at brudd har vært long time in the making, men avbryt av hvert barn.. og så har de ikke har klart å rydde opp i kjernen i mellom tiden.. 

Det virker ikke som de har vært investert i forholdet når de har levd hvert sitt liv 🤷🏻‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig trist når det er 4 barn inn i bildet. 

Men kanskje å tjene mye penger er det viktigste i livet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist, men dette så jeg komme. 

Det har hele veien vært en stor "elefant i rommet" om et eller annet i forholdet deres som de ikke har pratet om offentlig. De har sagt A og ikke B (fullt forståelig, noen ting er privat)

Og jeg har alltid stusset over måten, spesielt han, har snakket om forholdet sitt på.. "OM det skulle bli slutt mellom oss,så..." "Hvis det ikke skulle gå som vi håper mellom oss,så..." 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ingen suprise? Kjenner ikke fyren,men har undret meg over hvordan han med kone og 4 (!) små barn lever et partyliv som han gjør? Jeg trodde først han var homofil, singel og hvertfall  barnløs. Der tok  jeg feil, han hadde 4 små barn. Fikk ikke det helt til å stemne med det partylivet han lever,tenkte den kona blir nok snart lei. Jeg hadde aldri orket små barn, og et liv med en mann som er mye borte  samt  fester på den måten. 

Ikke vet jeg,men det må jo være en av grunnene til bruddet??

Endret av M.H85
  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (5 minutter siden):

Det var vel ingen suprise? Kjenner ikke fyren,men har undret meg over hvordan han med kone og 4 (!) små barn lever et partyliv som han gjør? Jeg trodde først han var homofil, singel og hvertfall  barnløs. Der tok  jeg feil, han hadde 4 små barn. Fikk ikke det helt til å stemne med det partylivet han lever,tenkte den kona blir nok snart lei. Jeg hadde aldri orket små barn, og et liv med en mann som er mye borte  samt  fester på den måten. 

Nå er jo ikke hun akkurat hjemmeværende husmor da.. er også mye på egotrips

• Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (8 minutter siden):

Hun er ikke bedre hun! 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (På 31.12.2024 den 12.51):

Det jeg er mest nyskjerrig på, er når han skal komme ut av skapet.

Nå, kanskje? 😅

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sovushka skrev (1 minutt siden):

Nå, kanskje? 😅

Det må være rom for å være en feminin mann uten å være homofil.

• Liker 46
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virke som han som har blitt dumpa, siden han skriver at det kom som et sjokk. 
Alltid trist med brudd, men rart om han selv ikke har tenkt tanken… har jo vært ganske åpenbart at de ikke har det beste forholdet !?!? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...