Gjest BethD Skrevet 19. juli 2021 #381 Del Skrevet 19. juli 2021 skruf skrev (37 minutter siden): Hvis det er så innmari slitsomt og forferdelig med barn, hvorfor velger de da å få tre på rappen, tre barn på under 3 år?? Greit nok at et uhell kan skje og prevensjon svikter, men tre ganger på under 3 år? Og hvis det er så slitsomt å dra til Spania med tre små så går det an å vente noen år også, Spania ligger der fortsatt når barna blir eldre (personlig hadde jeg ikke tatt med meg barna til et land som er corona-rødt. Barn blir smittet de også, og selv om barn vistnok ikke blir så syke av corona så kan de smitte andre som blir veldig syke av corona…), barna deres er uansett så små at de har ikke noe særlig utbytte av en spaniatur, de ville hatt en likså fin ferie hjemme i sine vante og trygge omgivelser. Jeg tror ikke Sebastian vet hvor privilegerte de faktisk er. Det er galskap. Rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. juli 2021 #382 Del Skrevet 19. juli 2021 Applehead skrev (41 minutter siden): Akkurat dette tenkte jeg også. Trist. Ned å få instavennlige bilder vettu. Viktigste det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 19. juli 2021 #383 Del Skrevet 19. juli 2021 BethD skrev (32 minutter siden): Ned å få instavennlige bilder vettu. Viktigste det! Alt for content, ser for meg at livet de lever kommer til å kræsje stygt en dag. Ser de ikke det selv? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. juli 2021 #384 Del Skrevet 19. juli 2021 Karmaisabitch skrev (2 minutter siden): Alt for content, ser for meg at livet de lever kommer til å kræsje stygt en dag. Ser de ikke det selv? Det tror jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 19. juli 2021 #385 Del Skrevet 19. juli 2021 Skal sies at jeg selv er på andre siden av skalaen og har problemer med at 3-åringen blir passet av nær familie 😆 men å dra til et fremmed land og la en fremmed person passe så små barn??? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. juli 2021 #386 Del Skrevet 19. juli 2021 snurk skrev (1 minutt siden): Skal sies at jeg selv er på andre siden av skalaen og har problemer med at 3-åringen blir passet av nær familie 😆 men å dra til et fremmed land og la en fremmed person passe så små barn??? Ikke en fremmed. En venn av en venn…. 🤦🏼♀️😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poyse Skrevet 19. juli 2021 #387 Del Skrevet 19. juli 2021 BethD skrev (34 minutter siden): Ikke en fremmed. En venn av en venn…. 🤦🏼♀️😂 De skal altså legge barna, la en venn av en venn passe de? Hva hvis de våkner og ser kun et fremmed menneske? Skal hun også passe hun minste? Gud bedre 🙈 De kunne jo valgt å ikke gå «public» med det da, i det minste 😳 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. juli 2021 #388 Del Skrevet 19. juli 2021 Poyse skrev (1 time siden): De skal altså legge barna, la en venn av en venn passe de? Hva hvis de våkner og ser kun et fremmed menneske? Skal hun også passe hun minste? Gud bedre 🙈 De kunne jo valgt å ikke gå «public» med det da, i det minste 😳 Ja. Som jeg har sagt tidligere. De er ikke de skarpeste, disse folkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariiihøna Skrevet 19. juli 2021 #389 Del Skrevet 19. juli 2021 Trist at man er så desp etter ferie at man velger å reise til et blodrød Spania. Men enda mer trist at man er så desp etter fri fra sine barn på ferie(!!!) at man akutt må skaffe barnevakt… som man over hode ikke kjenner fra før av, i hvert fall ikke barna. Som man oppå der igjen må dele til alle sine tusen følgere!? Kan ikke begripe at noen ønsker en barnevakt de og barna ikke kjenner. Barna deres må være meget tilpasningsdyktig om de rekker bli kjent og trygg på et nytt menneske så fort. kan noen fatte det…??? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suss80 Skrevet 19. juli 2021 #390 Del Skrevet 19. juli 2021 Synes han er forfriskende jeg 😁 Flott at ikke alle følger strømmen og er så vanvittig politisk korrekte hele tiden. Og ja, han hadde sikkert ikke trengt å utlevere barna sine så mye, og ja, han tar sannsynligvis dårlige valg i livet, men bak alt det han gjør og skriver, skimter jeg en kjærlig far, som med humor og satt på spissen, tør å skrive om at ikke alt er rosenrødt ved å være foreldre. Da synes jeg det er verre med alle som driver og skriver edder og galle på nett... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøddel Skrevet 19. juli 2021 #391 Del Skrevet 19. juli 2021 Er Sebastian Solberg adoptert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 19. juli 2021 #392 Del Skrevet 19. juli 2021 Tøddel skrev (9 minutter siden): Er Sebastian Solberg adoptert? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 19. juli 2021 #393 Del Skrevet 19. juli 2021 Suss80 skrev (16 minutter siden): Synes han er forfriskende jeg 😁 Flott at ikke alle følger strømmen og er så vanvittig politisk korrekte hele tiden. Og ja, han hadde sikkert ikke trengt å utlevere barna sine så mye, og ja, han tar sannsynligvis dårlige valg i livet, men bak alt det han gjør og skriver, skimter jeg en kjærlig far, som med humor og satt på spissen, tør å skrive om at ikke alt er rosenrødt ved å være foreldre. Da synes jeg det er verre med alle som driver og skriver edder og galle på nett... Enig i det her. Skulle ønske han eksponerte barna mindre, men forfriskende at han deler ærlig om hvor tøft det til tider kan være å være en forelder. For det er sykt tøft. Har møtt på han på gata, hele familien. De er utrolig søte og hyggelige, og imøtekommende . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 19. juli 2021 #394 Del Skrevet 19. juli 2021 Jeg synes Sebastian sin klaging er med snert, da er det mye verre sånn som Stine Knutsen feks holder på som i fullt alvor legger ut at å være med egne unger på ferie gir henne angst og fysisk ubehag. De er jo tross alt ikke vant til å være sammen 24/7.. Det var en kvalm forestilling i sammenligning til S. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 19. juli 2021 #395 Del Skrevet 19. juli 2021 Kjip type 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathan Skrevet 19. juli 2021 #396 Del Skrevet 19. juli 2021 Synes det er veldig mye urettferdig kritikk her inne. Jeg synes det er så vanvittig fint at han tør og dele at å være forelder ikke er et glansbilde. Vi har nok av de. De som bare legger ut det rosenrøde og det fine. Man får et helt forvrengt bilde av hvordan det er å ha små barn. Det er lov å si at det er slitsomt, og det er lov å si det flere ganger. Men elsker såklart barna sine overtalt, men skal man være ærlig, så er det en tøff jobb. I hvertfall i småbarnsperioden. Og det må vel også være lov å si at ferie ikke er som før. De er nok veldig klar over det, når de har tre små under tre år. Men hadde de ikke klart og kose seg på tur, hadde de nok holdt seg hjemme. De har det nok fint, til tross for at det er slitsomt. Selv hadde jeg aldri i livet orket. Så synes jeg ikke han utleverer så mye om barna. Synes han klarer å "klage" fra et foreldreperspektiv, uten å si noe om hvilket barn som er årsaken til hva som er slitsomt. De utleverer jo feks ikke at den mellomste aldri hatt sovet natten gjennom og nå er de drit lei, feks. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 20. juli 2021 #397 Del Skrevet 20. juli 2021 Fra hvor er det informasjon om at de har hyra inn barnevakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 20. juli 2021 #398 Del Skrevet 20. juli 2021 ruskejento skrev (2 timer siden): Fra hvor er det informasjon om at de har hyra inn barnevakt? Det fortalte han selv på story. Følger ikke med hver dag, så vet ikke hva det ble til, men det skulle komme noen som skulle vurderes i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekkapekka Skrevet 20. juli 2021 #399 Del Skrevet 20. juli 2021 Hva er egentlig hypen med Marbella… Føler det er et sted alle «nyrike» og wannabes reiser😆 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 20. juli 2021 #400 Del Skrevet 20. juli 2021 Mekkapekka skrev (1 time siden): Hva er egentlig hypen med Marbella… Føler det er et sted alle «nyrike» og wannabes reiser😆 Foreldrene hans har feriehus der 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå