Gå til innhold

Sebastian Solberg

Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jolanda skrev (6 timer siden):

Tror neppe det er slutt. De har nettopp fått barn. 

🤦🏼‍♀️

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (3 timer siden):

Ja også? 

Damla skrev (9 timer siden):

🤦🏼‍♀️

Man prøver kanskje liitt lenger når yngste barn er 4-5 uker? Samme hvor dritt det evt. går så er det kanskje ikke da man kaster inn håndkle. Noen gjør sikkert det, men tror ikke det er så vanlig. Derfor mener jeg sannsynligheten for at det er slutt er liten. 

De har vært åpne om at de har hatt det tøft, men så alvorlig har jeg ikke fått inntrykk av at det er. 

Det må være lov og mene uten og få en ”er du idiot”-emoji i retur, eller? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det visst Spania allikevel! Hyggelig at de drar sammen alle fem, da, i det minste!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne folk, får 3 tette kids, tar de med til Marbella og bitcher på Insta om at de må stå opp tidlig og ikke får hatt ferie med lange restaurantbesøk og late morninger.  De har virkelig ikke skjønt hva det vil si å ha små barn eller?

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karmaisabitch skrev (10 minutter siden):

Voksne folk, får 3 tette kids, tar de med til Marbella og bitcher på Insta om at de må stå opp tidlig og ikke får hatt ferie med lange restaurantbesøk og late morninger.  De har virkelig ikke skjønt hva det vil si å ha små barn eller?

Tror ikke han har skjønt det. Syns ikke Nikoline klager slik som han gjør. (Ikke som jeg har fått med meg). 
Mye mulig han trives mer i papparollen enn hva han dokumenterer på Insta, men trist at han viser/snakker som regel bare om negativer sider ved å ha barn. 
skikkelig lei den sutringen hans om hvor fælt han har det. Spenner rundt seg med penger mens mange i Norge ikke har råd til et brød hver dag en gang. Jeg blir kvalm!

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Karmaisabitch skrev (16 minutter siden):

Jeg tror han har misforstått kraftig hva det vil si å være ærlig om foreldrerollen. Han tror nok han høster pris og lovord om hvor ærlig han er men han er bare jævla klein hele typen. Han går over streken så sykt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (Akkurat nå):

Tror ikke han har skjønt det. Syns ikke Nikoline klager slik som han gjør. (Ikke som jeg har fått med meg). 
Mye mulig han trives mer i papparollen enn hva han dokumenterer på Insta, men trist at han viser/snakker som regel bare om negativer sider ved å ha barn. 
skikkelig lei den sutringen hans om hvor fælt han har det. Spenner rundt seg med penger mens mange i Norge ikke har råd til et brød hver dag en gang. Jeg blir kvalm!

Nei enig, må han virkelig snakke negativt om hvor slitsomt det er å ha barn for å lage innhold til sosiale medier?  De har selv valgt å få 3 barn. Ja det er slitsomt! Ferie blir ikke som før, hva trodde han? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (9 minutter siden):

Jeg tror han har misforstått kraftig hva det vil si å være ærlig om foreldrerollen. Han tror nok han høster pris og lovord om hvor ærlig han er men han er bare jævla klein hele typen. Han går over streken så sykt. 

Er nok barnløse som sitter og klapper for ærligheten hans. Og ja, way over streken, dessverre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Karmaisabitch skrev (5 minutter siden):

Er nok barnløse som sitter og klapper for ærligheten hans. Og ja, way over streken, dessverre. 

Veldig tydelig også at han tror han er sykt morsom……. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (39 minutter siden):

Spenner rundt seg med penger mens mange i Norge ikke har råd til et brød hver dag en gang. Jeg blir kvalm!

At han/de tjener bedre enn andre og har råd til mer enn mange er bare slik. Folk har forskjellige utgangspunkt her i livet, velger forskjellig utdannelse og yrke. S og N kan ikke noe for at nabon kanskje sliter økonomisk, eller en fjeen slektning lever under fattigdomsgrensa. 

Mye man kan kritisere de for, men at de har mer penger/tjener mer enn en del andre det blir bare kleint å skulle ta de på. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker de ikke prevensjon, istedenfor å klage sånn?

Alle har det slitsomt med 3 barn under 3 år.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (2 timer siden):

At han/de tjener bedre enn andre og har råd til mer enn mange er bare slik. Folk har forskjellige utgangspunkt her i livet, velger forskjellig utdannelse og yrke. S og N kan ikke noe for at nabon kanskje sliter økonomisk, eller en fjeen slektning lever under fattigdomsgrensa. 

Mye man kan kritisere de for, men at de har mer penger/tjener mer enn en del andre det blir bare kleint å skulle ta de på. 

Ikke kom her å fortell meg at det er kleint å ta de på. Da tror jeg du misforstod hele greia med hva jeg mente🙌🏻

Så les det en gang til du🤭 

Endret av MsFri
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
EmVeeJee skrev (9 minutter siden):

Et døgn i Marbella og det er KUN klaging om barna 

Jepp… jeg fatter ikke at ikke Nikoline reagerer. Jeg hadde vært så flau over min mann om han holdt på sånn…. men nå klager han jo greit om henne også så jeg vet ikke.  Det er vel en greie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BethD

Overlykkelig for å få barnevakt sendt ned til Spania. Herregud. Og samtidig reklame for barneklær rett etterpå. Barna er greie å ha som inntektskilde men Thats it. Faen så patetisk. 

Endret av BethD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (11 minutter siden):

Overlykkelig for å få barnevakt sendt ned til Spania. Herregud. Og samtidig reklame for barneklær rett etterpå. Barna er greie å ha som inntektskilde men Thats it. Faen så patetisk. 

Akkurat dette tenkte jeg også. Trist.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er så innmari slitsomt og forferdelig med barn, hvorfor velger de da å få tre på rappen, tre barn på under 3 år??

Greit nok at et uhell kan skje og prevensjon svikter, men tre ganger på under 3 år?

Og hvis det er så slitsomt å dra til Spania med tre små så går det an å vente noen år også, Spania ligger der fortsatt når barna blir eldre (personlig hadde jeg ikke tatt med meg barna til et land som er corona-rødt. Barn blir smittet de også, og selv om barn vistnok ikke blir så syke av corona så kan de smitte andre som blir veldig syke av corona…), barna deres er uansett så små at de har ikke noe særlig utbytte av en spaniatur, de ville hatt en likså fin ferie hjemme i sine vante og trygge omgivelser. 

Jeg tror ikke Sebastian vet hvor privilegerte de faktisk er. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...