Flettfrid Skrevet 11. juli 2021 #341 Del Skrevet 11. juli 2021 Maydis8 skrev (53 minutter siden): Hvorfor dro de ikke? Forhåpentligvis innså han galskapen i å legge ut på den turen alene med 2 små barn og det berget av bagasje. Med tanke på corona, restriksjoner og liten mulighet for hjelp på flyplassene osv pga smittevern så var det total galskap. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 11. juli 2021 #342 Del Skrevet 11. juli 2021 Flettfrid skrev (3 minutter siden): Forhåpentligvis innså han galskapen i å legge ut på den turen alene med 2 små barn og det berget av bagasje. Med tanke på corona, restriksjoner og liten mulighet for hjelp på flyplassene osv pga smittevern så var det total galskap. Lite trolig mtp hans personlighet. Var nok noe praktisk som ikke gikk i orden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 11. juli 2021 #343 Del Skrevet 11. juli 2021 Flettfrid skrev (1 time siden): Forhåpentligvis innså han galskapen i å legge ut på den turen alene med 2 små barn og det berget av bagasje. Med tanke på corona, restriksjoner og liten mulighet for hjelp på flyplassene osv pga smittevern så var det total galskap. At han innså det er neppe sannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 12. juli 2021 #344 Del Skrevet 12. juli 2021 Denne fiaskoen av en avlyst Marbellatur, tror jeg er begynnelsen på slutten. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 12. juli 2021 #345 Del Skrevet 12. juli 2021 Gresshoppa skrev (1 minutt siden): Denne fiaskoen av en avlyst Marbellatur, tror jeg er begynnelsen på slutten. Hva mener du med begynnelsen på slutten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 12. juli 2021 #346 Del Skrevet 12. juli 2021 TulleJenny skrev (17 minutter siden): Hva mener du med begynnelsen på slutten? At det er nå det starter å rakne, for real. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 12. juli 2021 #347 Del Skrevet 12. juli 2021 Gresshoppa skrev (2 timer siden): At det er nå det starter å rakne, for real. For han? Forholdet? Hva mener du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 12. juli 2021 #348 Del Skrevet 12. juli 2021 Jolanda skrev (50 minutter siden): For han? Forholdet? Hva mener du? Lurer på det samme 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2021 #349 Del Skrevet 13. juli 2021 Jolanda skrev (6 timer siden): For han? Forholdet? Hva mener du? Forholdet sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 13. juli 2021 #350 Del Skrevet 13. juli 2021 TulleJenny skrev (7 timer siden): Lurer på det samme 😅 Leser dere ikke tråden først, før dere kommenterer?😂 BethD skrev (1 time siden): Forholdet sikkert Stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 13. juli 2021 #351 Del Skrevet 13. juli 2021 Men dette med å ville selge huset igjen, om prisen er god. De har jo nettopp flyttet inn? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 13. juli 2021 #352 Del Skrevet 13. juli 2021 Blålilla skrev (4 timer siden): Men dette med å ville selge huset igjen, om prisen er god. De har jo nettopp flyttet inn? Det oppfattet jeg mer som på kødd, et forsøk på å være morsom…..men må si det må være utrolig mye penger i omløp; kan umulig være billig med en sånn bolig i Oslo. Var det ikke 5 soverom og 3 bad, i tillegg til to stuer og kjøkken han ramset opp? I tillegg hus i Marbella? Ikke billig å ha tre barn heller. Både Sebastian og Nikoline lever av Sosiale medier, gjør de ikke? Mye spons i bildet tror jeg Jeg har ikke fulgt de noe særlig, så mulig jeg har misset noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariiihøna Skrevet 13. juli 2021 #353 Del Skrevet 13. juli 2021 skruf skrev (21 minutter siden): Det oppfattet jeg mer som på kødd, et forsøk på å være morsom…..men må si det må være utrolig mye penger i omløp; kan umulig være billig med en sånn bolig i Oslo. Var det ikke 5 soverom og 3 bad, i tillegg til to stuer og kjøkken han ramset opp? I tillegg hus i Marbella? Ikke billig å ha tre barn heller. Både Sebastian og Nikoline lever av Sosiale medier, gjør de ikke? Mye spons i bildet tror jeg Jeg har ikke fulgt de noe særlig, så mulig jeg har misset noe. Som jeg har skjønt, huset er det hans foreldre som eier. Han jobber med SoMe og ansatt av David Eriksen i hans firma. Nikoline lever vel nå av SoMe, men hu tok jo en utdannelse når hu var gravid/hadde 1. barnet. Når det er sagt, så er det åpenbart myyyye penger å hente i SoMe. Det har man jo sett tusen vis av eksempler på. Men forbruket hos dette parret er høyt, så hadde vert interessant å faktisk vite hva de tjener😅 men det er bare nysgjerrigperen i meg som vil vite 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 14. juli 2021 #354 Del Skrevet 14. juli 2021 Mariiihøna skrev (På 13.7.2021 den 13.54): Som jeg har skjønt, huset er det hans foreldre som eier. Han jobber med SoMe og ansatt av David Eriksen i hans firma. Nikoline lever vel nå av SoMe, men hu tok jo en utdannelse når hu var gravid/hadde 1. barnet. Når det er sagt, så er det åpenbart myyyye penger å hente i SoMe. Det har man jo sett tusen vis av eksempler på. Men forbruket hos dette parret er høyt, så hadde vert interessant å faktisk vite hva de tjener😅 men det er bare nysgjerrigperen i meg som vil vite Det er foreldrene til seb som har mye penger, og det er kun han som eier huset. Dette har blitt sagt tidligere. Hun har også en annen jobb en some. Husker ikke akkuratt nå hva slags firma det var. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 14. juli 2021 #355 Del Skrevet 14. juli 2021 Arkin skrev (39 minutter siden): Det er foreldrene til seb som har mye penger, og det er kun han som eier huset. Dette har blitt sagt tidligere. Hun har også en annen jobb en some. Husker ikke akkuratt nå hva slags firma det var. Hun er ernæringsfysiolog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 14. juli 2021 #356 Del Skrevet 14. juli 2021 Arkin skrev (41 minutter siden): Det er foreldrene til seb som har mye penger, og det er kun han som eier huset. Dette har blitt sagt tidligere. Hun har også en annen jobb en some. Husker ikke akkuratt nå hva slags firma det var. Hvorfor er det bare han som eier huset tro? Utrolig uheldig for Nikolines økonomi… Hun bør absolutt eie! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 15. juli 2021 #357 Del Skrevet 15. juli 2021 Unika skrev (10 timer siden): Hvorfor er det bare han som eier huset tro? Utrolig uheldig for Nikolines økonomi… Hun bør absolutt eie! Spoiler Fordi det er pengene til seb, som kommer fra foreldrene. Sikkert forskudd på arv.. Dumt av Nikoline, men ikke sikkert hun har hatt noe ek. For alt vi vet, kan det jo hende hun sparer en god del i mnd i forskjellige fond, bsu etc. Hvis hun eventuelt står ovenfor ett brudd. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmVeeJee Skrevet 15. juli 2021 #358 Del Skrevet 15. juli 2021 Det lukter brudd lang vei 😶 Tur til Marbella ble avlyst og så ferierer de hver for seg etterpå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeeter Skrevet 15. juli 2021 #359 Del Skrevet 15. juli 2021 EmVeeJee skrev (50 minutter siden): Det lukter brudd lang vei 😶 Tur til Marbella ble avlyst og så ferierer de hver for seg etterpå? Akkurat det er vel ikke så rart, om hun hadde booket det oppholdet og fortsatt ville dra på det, selv om han og de eldste ikke reiste? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 15. juli 2021 #360 Del Skrevet 15. juli 2021 Uansett hva som er årsaken til at de ikke reiste, så synes jeg det er bra at de avlyste turen mtp at Spania nå er rødt og de har tre små barn. Det ser ut som om både foreldre og barn koser seg i selskap med engasjerte besteforeldre 😊 (kilde: Instagram) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå