Gjest MadameDeRosa Skrevet 16. mars 2020 #3501 Del Skrevet 16. mars 2020 Folk har ikke skjønt alvoret enda. Altså, ikke alle, når de arrangerer private pokerturneringer, folk besøker hverandre, koser med andres katter sånn at de kan ta med seg viruset innendørs til eieren og folk som var i karantene likevel dro i butikken og besøkte folk som vanlig. Jeg begynner å se forskjell på hvordan folk ER. Både iq og hvordan de er som medmennesker. Noen har bare ikke respekt for liv og er overraskende egoistiske. «Jeg er ikke syk, det rammer bare de syke og gamle» 🙄 og jeg undres over hvordan Erna egentlig kom dit hun er i dag, kan noen forklare meg, for noe stort må ha virkelig gått meg hus forbi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bix Skrevet 16. mars 2020 #3502 Del Skrevet 16. mars 2020 Noen har tydeligvis skjønt alvoret: Maskerte menn ranet dansk sykehus: Quote Herlov sykehus utenfor København ble ranet for desinfiseringssprit og hansker før helgen. Ifølge Ekstra Bladet ble Herlev sykehus i Danmark ranet av maskerte tyver natt til fredag. Tre maskerte menn stormet akuttmottaket mens en fjerde mann ventet i bilen. De fikk med seg sprit og hansker, skriver avisen. Jeg venter spent på neste oppslag: REMA-butikk ranet av maskert bande - stakk av med 18 ruller toalettpapir. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 16. mars 2020 #3503 Del Skrevet 16. mars 2020 https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/fhi-907-smittet-av-coronavirus-i-norge-157-nye-tilfeller-det-siste-døgnet/ar-BB11bmo6?ocid=spartandhp Antall bekreftet virussmittede i Norge har det siste døgnet steget med 157. Fire personer er innlagt på Haukeland sykehus.Gjennomsnittsalderen for tilfellene er 46 år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 16. mars 2020 #3504 Del Skrevet 16. mars 2020 49 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Folk har ikke skjønt alvoret enda. Altså, ikke alle, når de arrangerer private pokerturneringer, folk besøker hverandre, koser med andres katter sånn at de kan ta med seg viruset innendørs til eieren og folk som var i karantene likevel dro i butikken og besøkte folk som vanlig. Jeg begynner å se forskjell på hvordan folk ER. Både iq og hvordan de er som medmennesker. Noen har bare ikke respekt for liv og er overraskende egoistiske. «Jeg er ikke syk, det rammer bare de syke og gamle» 🙄 og jeg undres over hvordan Erna egentlig kom dit hun er i dag, kan noen forklare meg, for noe stort må ha virkelig gått meg hus forbi... Hun ble kalt for jern - Erna da hun slanket kommune Norge. Hun var da kommune og regionalminister.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3505 Del Skrevet 16. mars 2020 28 minutter siden, Agatha Spinatha skrev: https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/fhi-907-smittet-av-coronavirus-i-norge-157-nye-tilfeller-det-siste-døgnet/ar-BB11bmo6?ocid=spartandhp Antall bekreftet virussmittede i Norge har det siste døgnet steget med 157. Fire personer er innlagt på Haukeland sykehus.Gjennomsnittsalderen for tilfellene er 46 år. Gjennomsnittsalderen for de smittede er 46 år ja. Sto det noen gjennomsnittsalder på de 4 som er innlagt på Haukeland sykehus? Anonymkode: 6ce93...b91 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 16. mars 2020 #3506 Del Skrevet 16. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gjennomsnittsalderen for de smittede er 46 år ja. Sto det noen gjennomsnittsalder på de 4 som er innlagt på Haukeland sykehus? Anonymkode: 6ce93...b91 Leste du artikkelen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 16. mars 2020 #3507 Del Skrevet 16. mars 2020 https://www.dagbladet.no/nyheter/folk-spytter-pa-andre/72253109 (link til artikkel i Dagbladet) Hva får mennesker til å gjøre slikt? Hva er psykologien bak? Er det rett og slett snakk om psykopatiske trekk? 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3508 Del Skrevet 16. mars 2020 2 minutter siden, Agatha Spinatha skrev: Leste du artikkelen? Det står ingenting om gjennomsnittsalder på innlagte, kun smittede. Anonymkode: dcad1...620 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 16. mars 2020 #3509 Del Skrevet 16. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det står ingenting om gjennomsnittsalder på innlagte, kun smittede. Anonymkode: dcad1...620 Innlegget mitt er sakset fra artikkelen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3510 Del Skrevet 16. mars 2020 Akkurat nå, Agatha Spinatha skrev: Innlegget mitt er sakset fra artikkelen. Jeg har lest artikkelen. Det står ingenting om gjennomsnittsalderen på innlagte, kun smittede. Anonymkode: dcad1...620 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3511 Del Skrevet 16. mars 2020 I Spania kan man nå få bøter på opptil 600.000 euro for brudd på portforbudet. 💸 Anonymkode: f07f1...d68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 16. mars 2020 #3512 Del Skrevet 16. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lest artikkelen. Det står ingenting om gjennomsnittsalderen på innlagte, kun smittede. Anonymkode: dcad1...620 https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/fhi-907-smittet-av-coronavirus-i-norge-157-nye-tilfeller-det-siste-døgnet/ar-BB11bmo6?ocid=spartandhp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3513 Del Skrevet 16. mars 2020 13 minutter siden, Agatha Spinatha skrev: Leste du artikkelen? Ja, heldigvis. Da fikk jeg korrekt informasjon. 9 minutter siden, Agatha Spinatha skrev: Innlegget mitt er sakset fra artikkelen. Saksingen var gjort på en slik måte at de to setningene her (som ikke sto etter hverandre i artikkelen) ga inntrykk av at gjennomsnittsalderen på de innlagte var 46 år) "Fire personer er innlagt på Haukeland sykehus.Gjennomsnittsalderen for tilfellene er 46 år." Anonymkode: 6ce93...b91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3514 Del Skrevet 16. mars 2020 4 minutter siden, Agatha Spinatha skrev: https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/fhi-907-smittet-av-coronavirus-i-norge-157-nye-tilfeller-det-siste-døgnet/ar-BB11bmo6?ocid=spartandhp Det står ingenting om gjennomsnittsalder på innlagte, kun smittede. Anonymkode: dcad1...620 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3515 Del Skrevet 16. mars 2020 1 time siden, Bix skrev: Noen har tydeligvis skjønt alvoret: Maskerte menn ranet dansk sykehus: Sitat Herlov sykehus utenfor København ble ranet for desinfiseringssprit og hansker før helgen. Ifølge Ekstra Bladet ble Herlev sykehus i Danmark ranet av maskerte tyver natt til fredag. Tre maskerte menn stormet akuttmottaket mens en fjerde mann ventet i bilen. De fikk med seg sprit og hansker, skriver avisen. Jeg venter spent på neste oppslag: REMA-butikk ranet av maskert bande - stakk av med 18 ruller toalettpapir. Disse ranerne har sikkert tenkt å tjene penger på å selge det de stjal, regner jeg med. Anonymkode: 6ce93...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3516 Del Skrevet 16. mars 2020 26 minutter siden, Elida88 skrev: https://www.dagbladet.no/nyheter/folk-spytter-pa-andre/72253109 (link til artikkel i Dagbladet) Hva får mennesker til å gjøre slikt? Hva er psykologien bak? Er det rett og slett snakk om psykopatiske trekk? 😳 Slike mennesker får vel nytelse av å plage og å skade andre mennesker. Anonymkode: 6ce93...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3517 Del Skrevet 16. mars 2020 Røkke eide Aker utbetaler 1,7 milliarder i utbytte til eierne. Dette samtidig som sjefen for Aker roper om at staten må gi pengestøtte til bedriftene og gjøre det lettere å permittere. Aker har sendt permitteringsvarsel til samtlige av sine ansatte. https://www.dn.no/marked/koronaviruset/oyvind-eriksen/aker/aker-sjefen-ber-om-statlig-krisehjelp-deler-samtidig-ut-17-milliarder-kroner-i-utbytte/2-1-774195 Det er helt klart at de rikeste forventer å bli subsidiert av middelklassen og de fattige. Anonymkode: 9975a...a2f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3518 Del Skrevet 16. mars 2020 Hvordan skal man liksom holde noen som helst oversikt over smittede når man nå bare skal teste helsepersonell og alvorlig syke? Hvorfor kan ikke heller bare alle fastleger rapportere inn pasienter som har korona-symptomer, i stedet for bare 70 fastleger? Hvordan skal man vite hvor ille ting står til på de ulike stedene i landet fra nå av? Jeg skjønner ikke. Dette er superskummelt. Vi og Island er verstingene etter Italia også skal vi gi slipp på all kontroll? Jeg skjønner ikke? Anonymkode: 07009...c51 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nematocera Skrevet 16. mars 2020 #3519 Del Skrevet 16. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan skal man liksom holde noen som helst oversikt over smittede når man nå bare skal teste helsepersonell og alvorlig syke? Hvorfor kan ikke heller bare alle fastleger rapportere inn pasienter som har korona-symptomer, i stedet for bare 70 fastleger? Hvordan skal man vite hvor ille ting står til på de ulike stedene i landet fra nå av? Jeg skjønner ikke. Dette er superskummelt. Vi og Island er verstingene etter Italia også skal vi gi slipp på all kontroll? Jeg skjønner ikke? Anonymkode: 07009...c51 Mitt innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3520 Del Skrevet 16. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan skal man liksom holde noen som helst oversikt over smittede når man nå bare skal teste helsepersonell og alvorlig syke? Hvorfor kan ikke heller bare alle fastleger rapportere inn pasienter som har korona-symptomer, i stedet for bare 70 fastleger? Hvordan skal man vite hvor ille ting står til på de ulike stedene i landet fra nå av? Jeg skjønner ikke. Dette er superskummelt. Vi og Island er verstingene etter Italia også skal vi gi slipp på all kontroll? Jeg skjønner ikke? Hvorfor trenger vi å vite alt dette? Anonymkode: b478e...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg