Zenobia Skrevet 21. februar 2020 Forfatter #121 Del Skrevet 21. februar 2020 (endret) 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ekte eller ikke? Anonymkode: 06201...6b9 Det er ikke så viktig, vel? Her er alle lakkede fingernegler velkomne. Vil du si hva slags merke/farvenavn? Endret 21. februar 2020 av Zenobia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #122 Del Skrevet 21. februar 2020 2 timer siden, Zenobia skrev: Det er ikke så viktig, vel? Her er alle lakkede fingernegler velkomne. Vil du si hva slags merke/farvenavn? Den er fra CND Shellac, fra en sånn brudekolleksjon. Husker ikke navnet. Anonymkode: 06201...6b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. februar 2020 Forfatter #123 Del Skrevet 22. februar 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: brudekolleksjon Anonymkode: 06201...6b9 Jeg har tatt av lakken min nå, og pleiet neglene med denne og denne: Nå skal jeg påføre to lag underlakk av en årgang som er så gammel at jeg ikke finner bilde av den på internett! Kan vel trygt si at neglepleien min har ligget brakk L - E - N - G - E. Merke: Kiss. Produktnavn: Diamond hard?? Søker, og finner dette: Jeg ønsker meg ny underlakk/grunning. (NEI! Jeg vil ikke bruke 'base coat'. I Norge snakker vi norsk. Mulig jeg kontakter språkrådet ) Er det andre som har neglpleierutiner de vil dele? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 23. februar 2020 #124 Del Skrevet 23. februar 2020 "Shatter" lakk fra OPI oppå den svarte jeg hadde fra før. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. februar 2020 Forfatter #125 Del Skrevet 23. februar 2020 Nydelig, @Trish ! Og skikkelig proft bilde 😍 Jeg begynte med mine i dag; la på første strøk farve over gårsdagens underlakk. Var for mye i aktivitet, og ødela. Tror jeg begynner på nytt i morgen aften, gitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #126 Del Skrevet 23. februar 2020 Essie, ballet slippers.. Anonymkode: b3e83...ccf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. februar 2020 Forfatter #127 Del Skrevet 23. februar 2020 Takk for bilde, AB ccf Jeg kommer nok sterkere tilbake også i morgen ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. februar 2020 #128 Del Skrevet 23. februar 2020 ENDELIG fikk jeg til stempling på noenlunde ok vis. Vanlig underlakk og holo fargelakk, med svart UV stempellakk og UV overlakk. 😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 23. februar 2020 #129 Del Skrevet 23. februar 2020 42 minutter siden, ^^Belle^^ skrev: ENDELIG fikk jeg til stempling på noenlunde ok vis. Vanlig underlakk og holo fargelakk, med svart UV stempellakk og UV overlakk. 😁 Utrolig kult! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. februar 2020 Forfatter #130 Del Skrevet 23. februar 2020 2 timer siden, ^^Belle^^ skrev: ENDELIG fikk jeg til stempling på noenlunde ok vis. Vanlig underlakk og holo fargelakk, med svart UV stempellakk og UV overlakk. 😁 Du inspirerer! I morgen gjør jeg et tappert forsøk på å få noe på langfingeren. Har valgt motiv og øvd. Jeg hadde en stempelraptus i går; bare på papir, da. Synes det blir mye vasking og lite stempling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 24. februar 2020 #131 Del Skrevet 24. februar 2020 6 timer siden, Zenobia skrev: Nydelig, @Trish ! Og skikkelig proft bilde 😍 Jeg begynte med mine i dag; la på første strøk farve over gårsdagens underlakk. Var for mye i aktivitet, og ødela. Tror jeg begynner på nytt i morgen aften, gitt. Tusen takk!😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 24. februar 2020 #132 Del Skrevet 24. februar 2020 Må si jeg elsker positiviteten i denne tråden 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. februar 2020 #133 Del Skrevet 24. februar 2020 10 timer siden, Plengionika skrev: Utrolig kult! 9 timer siden, Zenobia skrev: Du inspirerer! I morgen gjør jeg et tappert forsøk på å få noe på langfingeren. Har valgt motiv og øvd. Jeg hadde en stempelraptus i går; bare på papir, da. Synes det blir mye vasking og lite stempling Takk, dere. Men ja, det blir myyye gris underveis, altså. Særlig med UV stempellakk. Den tørker jo ikke slik som vanlig lakk gjør, så i går var jeg svart over alt. Og så bruker jeg sikkert 10 bomullspads underveis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #134 Del Skrevet 24. februar 2020 23 timer siden, Trish skrev: "Shatter" lakk fra OPI oppå den svarte jeg hadde fra før. Går det an å få ta slik neglelakk noe sted nå? Jeg har prøvd å google, men får egentlig ikke opp noe særlig. Har hatt lyst på det en stund, men klarer ikke å finne. Anonymkode: 07bff...e46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 24. februar 2020 #135 Del Skrevet 24. februar 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går det an å få ta slik neglelakk noe sted nå? Jeg har prøvd å google, men får egentlig ikke opp noe særlig. Har hatt lyst på det en stund, men klarer ikke å finne. Anonymkode: 07bff...e46 Jeg fant min i sånn kurv på Europris😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 24. februar 2020 #136 Del Skrevet 24. februar 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går det an å få ta slik neglelakk noe sted nå? Jeg har prøvd å google, men får egentlig ikke opp noe særlig. Har hatt lyst på det en stund, men klarer ikke å finne. Anonymkode: 07bff...e46 Fant en i sølv https://www.parfyme-klikk.no/OPI-Top-Coat-15ml-Silver-Shatter-s21093/?gclid=CjwKCAiAhc7yBRAdEiwAplGxXxXwxXx0UOAl6hR8ILnyEe141WyoPcTXWY4CsoMXK_cHeMFAx91bAxoCvf0QAvD_BwE 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #137 Del Skrevet 24. februar 2020 (endret) 19 timer siden, Trish skrev: Må si jeg elsker positiviteten i denne tråden Sånn skal det være! 12 timer siden, ^^Belle^^ skrev: Takk, dere. Men ja, det blir myyye gris underveis, altså. Særlig med UV stempellakk. Den tørker jo ikke slik som vanlig lakk gjør, så i går var jeg svart over alt. Og så bruker jeg sikkert 10 bomullspads underveis. Jeg må snart fornye beholdningen av neglelakkfjerner. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Går det an å få ta slik neglelakk noe sted nå? Jeg har prøvd å google, men får egentlig ikke opp noe særlig. Har hatt lyst på det en stund, men klarer ikke å finne. Anonymkode: 07bff...e46 Her har de i sort og sølv: https://neglemakeriet.no/butikk/neglelakk/konad-crackle-nail-polish Så til det lovte bildet: Endret 24. februar 2020 av Zenobia Glemte bilde! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 25. februar 2020 #138 Del Skrevet 25. februar 2020 Veldig imponerende 😍😍 @Zenobia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 25. februar 2020 Forfatter #139 Del Skrevet 25. februar 2020 4 timer siden, Trish skrev: Veldig imponerende 😍😍 @Zenobia Tusen takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 27. februar 2020 Forfatter #140 Del Skrevet 27. februar 2020 På 24.2.2020 den 21.14, Zenobia skrev: Jeg må snart fornye beholdningen av neglelakkfjerner. Som sagt, så gjort. Nå har jeg bestilt en LITER aceton fra Max Maling. Kostet kr 85,– (pluss frakt. Bestilte noe annet samtidig.) Går an å ha en mindre mengde aceton over på en mer fancy flaske etterpå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå