Gå til innhold

Noen jenter her som synes 20 cm ++ er helt uaktuelt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat som det er like sørgelig og tragisk med kvinner som tror de vet hvordan det er å være en mann med gigantisk penis.

Anonymkode: 06151...772

Det vet jo ikke du heller hehe. Men denne tråden retter faktisk spørsmål til kvinner så du får vente til du er født med en vagina i et senere liv før du skal mene så mye om hvordan det er 

Anonymkode: 9b8c7...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hva du definerer som liten er ikke den ultimate sannhet. Blandt mine venninner og kamerater definerer vi alt under 14-15 cm som liten. 

Anonymkode: 9b8c7...c37

Hehe da har mange av kameratene dine liten. Snittet er 14 cm, og alle vet at menn skryter på seg noen cm ekstra😅

Anonymkode: 2bad5...399

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hva du definerer som liten er ikke den ultimate sannhet. Blandt mine venninner og kamerater definerer vi alt under 14-15 cm som liten. 

Anonymkode: 9b8c7...c37

Stakkars menn. Synes det er mye hetsing og latterliggjøring av menn med mindre penis. Det er ikke greit. Penisstørrelse kan de ikke noe for. Har en kjæreste med gjennomsnittlig størrelse, men mener bestemt at det viktigste er mannen den sitter på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jo ikke du heller hehe. Men denne tråden retter faktisk spørsmål til kvinner så du får vente til du er født med en vagina i et senere liv før du skal mene så mye om hvordan det er 

Anonymkode: 9b8c7...c37

Haha prøver du virkelig å le av at jeg ikke har en gigantisk penis? 😂 Men det er notert, regner med at du ikke har noen meninger om kvinner og deres utseende, så lenge det ikke er NØYAKTIG likt ditt. 👍

Anonymkode: 06151...772

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jo ikke du heller hehe. Men denne tråden retter faktisk spørsmål til kvinner så du får vente til du er født med en vagina i et senere liv før du skal mene så mye om hvordan det er 

Anonymkode: 9b8c7...c37

Hvordan forklarer du at jeg som mann med mange partnere har bunnet alle damene jeg har ligget med? Jeg har 19 cm og får alltid en wow faktor og litt skepsis første gangen med ny dame, noe som forteller meg at svært få opplever den størrelsen. Mange damer tror penis er større enn den faktigst er fordi menn skryter på seg. Flere har spurt om min var opp mot 25 cm, så øyemålet til damer må man ta med en stor klype salt😅

Anonymkode: 2bad5...399

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hva du definerer som liten er ikke den ultimate sannhet. Blandt mine venninner og kamerater definerer vi alt under 14-15 cm som liten. 

Anonymkode: 9b8c7...c37

Hvis du definerer gjennomsnittet og over som liten har du ei unormal vagina eller rett og slett ikke har peiling på hva du prater om. Har du en bunnløs vagina? Hadde blitt morsomt om menn sa at bare jomfrutrange damer er bra. For min del har jeg slitt mere med at penisen min er for stor og at dama bunnes, så min erfaring er at den gjennomsnittlige dame ikke er kompatibel med min størrelse. 

Anonymkode: 2bad5...399

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha prøver du virkelig å le av at jeg ikke har en gigantisk penis? 😂 Men det er notert, regner med at du ikke har noen meninger om kvinner og deres utseende, så lenge det ikke er NØYAKTIG likt ditt. 👍

Anonymkode: 06151...772

 Nei det har jeg ikke. Hvorfor skal jeg mene noe om hvordan andre kvinner er skapt og ser ut og spre nedrakkende holdninger om andres utseende og kropp? Det er jo nettopp det jeg kjefter på deg for å gjøre 

Anonymkode: 9b8c7...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan forklarer du at jeg som mann med mange partnere har bunnet alle damene jeg har ligget med? Jeg har 19 cm og får alltid en wow faktor og litt skepsis første gangen med ny dame, noe som forteller meg at svært få opplever den størrelsen. Mange damer tror penis er større enn den faktigst er fordi menn skryter på seg. Flere har spurt om min var opp mot 25 cm, så øyemålet til damer må man ta med en stor klype salt😅

Anonymkode: 2bad5...399

 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du definerer gjennomsnittet og over som liten har du ei unormal vagina eller rett og slett ikke har peiling på hva du prater om. Har du en bunnløs vagina? Hadde blitt morsomt om menn sa at bare jomfrutrange damer er bra. For min del har jeg slitt mere med at penisen min er for stor og at dama bunnes, så min erfaring er at den gjennomsnittlige dame ikke er kompatibel med min størrelse. 

Anonymkode: 2bad5...399

Men hva er det du ikke forstår her egentlig? Denne diskusjonen vår handler ikke om øyemål eller om du bunner noen. Det kan også 12 cm peniser gjøre i enkelte stillinger og om livmorhalsen sitter lavt, noe den gjør flere faser gjennom menssyklusen. Livmorhalsen trekker seg opp når man blir kåt nettopp for å gjøre plass til penis. Man kan også navigere penis ved siden av livmorhalsen i mange stillinger og nettopp der langt opp ved siden av livmorhalsen har kvinner noe som heter A punkt, som kun fungerer som nytelse sånn som G punktet og klitoris gjør.  Noen kvinner syntes også stimulering av livmor halsen som er det  man "bunner i" er godt.  Du fortsetter bodyshaminga di ser jeg, og angriper mitt forsvar av andres kropper ved å rakke ned på min. Jeg har ikke sagt noen ting om at liten penis er unormalt, dårlig eller at bare stor penis er bra men du slenger tilbake at jeg må ha en dårlig og bunnløs vagina og sammenligner at jeg ber deg slutte å slenge dritt og falske myter om store peniser med at menn sprer at bare jomfrutrange vaginaer er bra nok. Det viser også bare kunnskapsløsheten din med vaginaer for det er ikke sånn at selve vagina er trang fordi man ikke har pult også blir vid jo mere man puler etter å ha mistet jomfudommen haha omg..!

Anonymkode: 9b8c7...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Men hva er det du ikke forstår her egentlig? Denne diskusjonen vår handler ikke om øyemål eller om du bunner noen. Det kan også 12 cm peniser gjøre i enkelte stillinger og om livmorhalsen sitter lavt, noe den gjør flere faser gjennom menssyklusen. Livmorhalsen trekker seg opp når man blir kåt nettopp for å gjøre plass til penis. Man kan også navigere penis ved siden av livmorhalsen i mange stillinger og nettopp der langt opp ved siden av livmorhalsen har kvinner noe som heter A punkt, som kun fungerer som nytelse sånn som G punktet og klitoris gjør.  Noen kvinner syntes også stimulering av livmor halsen som er det  man "bunner i" er godt.  Du fortsetter bodyshaminga di ser jeg, og angriper mitt forsvar av andres kropper ved å rakke ned på min. Jeg har ikke sagt noen ting om at liten penis er unormalt, dårlig eller at bare stor penis er bra men du slenger tilbake at jeg må ha en dårlig og bunnløs vagina og sammenligner at jeg ber deg slutte å slenge dritt og falske myter om store peniser med at menn sprer at bare jomfrutrange vaginaer er bra nok. Det viser også bare kunnskapsløsheten din med vaginaer for det er ikke sånn at selve vagina er trang fordi man ikke har pult også blir vid jo mere man puler etter å ha mistet jomfudommen haha omg..!

Anonymkode: 9b8c7...c37

Du har nettopp sagt at du og dine venner syns 14-15 cm er lite. Ergo du er den som virkelig bodyshamer her. Å si at en person har for liten når den er over snittet normal er iallefall på trynet. Jeg forteller bare fakta. En over snittet stor penis er IKKE liten, den er er faktigst rett over snittet. Hvorfor blir du provosert når folk forteller om sine opplevelser og har godt over snittet stor selv, og man har funnet ut at det ikke er så kult alltid likevel. Å bunne eller at jenta blir sår begrenser sexlivet. Var som exen min sa at det er deilig en gang i blandt, men hvis man vil ha en kjappis eller heftig sex så begrenser det, og man kan aldri slippe seg løs og peise på hvis man er i mooden til det.

Anonymkode: 2bad5...399

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gnukke og gni ja. Det er faktisk veldig deilig. Altfor mange menn forsømmer dett, bare pumper på. Ha litt "groove" i jukkinga karer. Varier litt i tempo og intensitet, roter og gni litt når du er helt inne. Ikke ha samme vinkelen som ved inntrenging hele tiden, la oss få nyte av kukens muligheter litt mer enn bare tempo inn/ut.

Jeg er jo bare sånn, og har forstått at kvinnen liker det for å styre sin egen orgsame❤️Da strammer jeg kuken så hard som mulig og løfter opp rompa mi så hun har gnikke så hardt hun vil. Etter mye stramming kjenner jeg at jeg kommer fort da, så jeg hjelper gjerne til med med å presse tommelen mot klitten, kysser litt på puppene i takten. Uten tvil at det er deilig, det høres iallefall deilig ut for kvinnen😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en penis på 20 cm men har ikke hørt så mye klaging på at jenter har vondt når jeg bunner flere heller som har fått orgasme av det . Men jeg tar det også rolig så det ikke skal gjøre vondt for dem tror mange jenter blir litt redd når smerte oppstår bruk også olje så slipper det også og bli sårt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Troste skrev:

Jeg har en penis på 20 cm men har ikke hørt så mye klaging på at jenter har vondt når jeg bunner flere heller som har fått orgasme av det . Men jeg tar det også rolig så det ikke skal gjøre vondt for dem tror mange jenter blir litt redd når smerte oppstår bruk også olje så slipper det også og bli sårt 

Selv om jeg har født 2 barn og blir kliss våt så er det for stort for meg. Er bare ubehagelig. Har prøvd noen store. Ikke noe godt. 13-15 cm er herlig. 

Anonymkode: d89a9...5e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2020 den 13.01, AnonymBruker skrev:

Hehe ja som man reder ligger man. Sex blir aldri det samme om man er vant å ha sex med en "hest" og ikke et normalt menneske. Noe å tenke på før man lar seg pule i årevis med sånt lem😂 Jaja det finnes iallefall dildoer i den størrelsen, så alt håp er ikke ute.🙈

Anonymkode: 2bad5...399

Tull og tøys. Fitta glemmer, gi det litt tid. En av de første partnerne mine var perfekt i størrelsen for meg, og vi har hatt et av-og-på forhold i tjue år nå, det går gjerne 2-5 år mellom hver gang vi treffes. Og det er som å begynne på nytt hver gang, sånn intellektuelt vet jeg hvor perfekt han er, men kroppen har intet minne av det, og jeg føler meg like godt pult av andre menn, enten de er større eller mindre. 

For min del er 20+ for mye. Det kan være artig for en kveld, men ikke noe jeg vil inngå fast forhold med. Føler at jeg er mer fleksibel på tykkelse enn på lengde, tror det har sammenheng med at jeg har bakovervendt livmor, og de som er stort lengre enn 16-18 cm treffer der det gjør vondt. 

Anonymkode: c5997...274

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uaktuelt. Hadde blitt lite sex pga smerter.. ubehagelig med så stor kuk. Synes nesten typen min med 17cm er for stor😂 

Anonymkode: 4060b...a53

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra det er en kukk for alle både for stor og små ☺️

Anonymkode: 92907...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sex uten minst 20 cm reisning har jeg ikke prøvd. Helt uaktuelt med noe mindre. Det hadde vært for slapt og stusselig.

Anonymkode: f8102...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...