Gå til innhold

Noen jenter her som synes 20 cm ++ er helt uaktuelt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes selv 17 cm er i lengste laget. 13-15 cm er best. 

Anonymkode: a734d...6a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holder med 15 +/- for meg altså. Liker ikke bunning, og liker å kunne suge hele!

Anonymkode: 8939f...a59

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holder med 15 +/- for meg altså. Liker ikke bunning, og liker å kunne suge hele!

Anonymkode: 8939f...a59

👌👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller ingen vits å ha så stor at halve kuken er igjen utafor. Liker at hele kuken er inni.

Anonymkode: 3a202...257

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12-15 cm er perfekt for meg. Stor gjør veldig vondt for meg. Så det finnes noen for alle. Hatt sex med noen med stor penis og det fungerer ikke. Klarer ikke nyte, får bare vondt. 12-15 cm med litt tykkelse er herlig

Anonymkode: d89a9...5e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i det fylket som står for 25% av landets BNP. Utseende er ikke norsk, utdannelsen høy, jobben er å være der samfunnet svikter, og livet er derfor innholdsrikt, full av utfordringer en må ta på strak arm. Sånn er det bare.

Anonymkode: f8102...ce2

Kult:) 

Anonymkode: 9b8c7...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

X-en min hadde 23 cm i lengden og 16 cm i omkrets. Det deiligste jeg har vært borti. Altså selvfølgelig må mannen også være flink i senga ikke bare ha stort utstyr liksom. Men etter at det ble slutt med han, sliter jeg skikkelig. Har datet litt og blir skuffet over Hvor mange tynne peniser det er uti der. Eller....Har bare hatt sex med 3 syk siden det ble slutt med x-en for 1 og halvt år siden...Men søren, Ja er ganske skuffet...

Anonymkode: ea543...844

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

X-en min hadde 23 cm i lengden og 16 cm i omkrets. Det deiligste jeg har vært borti. Altså selvfølgelig må mannen også være flink i senga ikke bare ha stort utstyr liksom. Men etter at det ble slutt med han, sliter jeg skikkelig. Har datet litt og blir skuffet over Hvor mange tynne peniser det er uti der. Eller....Har bare hatt sex med 3 syk siden det ble slutt med x-en for 1 og halvt år siden...Men søren, Ja er ganske skuffet...

Anonymkode: ea543...844

Vel baksiden av medaljen ved å være sammen med en "freak" når det blir slutt. Hvis du først blir vandt til noe så massivt, så vil 99 % av alle andre peniser bli ganske stusselige. For han var isåfall 1 av 1000.

Anonymkode: 06151...772

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt greit det.

Blir nok noe igjen på yttersiden, men heller det enn liten/medium.

Skal være noe å se på og :)

Anonymkode: d885d...c48

Nemlig !   Det visuelle er viktig..... trigger,hisser.  Og så å leke,suge og "herje" med en skikkelig feiting..... mmmmmm.

Han jeg styrer med nå er tykk og grov også. Vi må lirke litt i starten for å få ollonet forbi skambenet. Men da .......  OMG !

Anonymkode: c07e5...23f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

X-en min hadde 23 cm i lengden og 16 cm i omkrets. Det deiligste jeg har vært borti. Altså selvfølgelig må mannen også være flink i senga ikke bare ha stort utstyr liksom. Men etter at det ble slutt med han, sliter jeg skikkelig. Har datet litt og blir skuffet over Hvor mange tynne peniser det er uti der. Eller....Har bare hatt sex med 3 syk siden det ble slutt med x-en for 1 og halvt år siden...Men søren, Ja er ganske skuffet...

Anonymkode: ea543...844

Hehe ja som man reder ligger man. Sex blir aldri det samme om man er vant å ha sex med en "hest" og ikke et normalt menneske. Noe å tenke på før man lar seg pule i årevis med sånt lem😂 Jaja det finnes iallefall dildoer i den størrelsen, så alt håp er ikke ute.🙈

Anonymkode: 2bad5...399

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nemlig !   Det visuelle er viktig..... trigger,hisser.  Og så å leke,suge og "herje" med en skikkelig feiting..... mmmmmm.

Han jeg styrer med nå er tykk og grov også. Vi må lirke litt i starten for å få ollonet forbi skambenet. Men da .......  OMG !

Anonymkode: c07e5...23f

Blir akkurat det samme for menn å vagina. Ei "pen" vagina visuelt tenner mannen mye mere enn ei som ser herjet ut og man elsker å slikke ei som visuelt ser bra ut og har lyserosa lepper. Og selvfølgelig føles ei trang vagina bedre ut enn ei som er vid. 

Anonymkode: 2bad5...399

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en partner hadde hatt så stor, så hadde jeg ikke latt være å ha sex. Men han måtte ha vært utrolig forsiktig, siden jeg ikke er glad i den type smerte, som bunning medfører. 

Jeg foretrekker mindre, for da kan jeg ha røffere sex, uten å måtte ta hensyn til bunning ❤️ 

Anonymkode: 44914...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker mindre, for da kan jeg ha røffere sex, uten å måtte ta hensyn til bunning ❤️ 

Så du liker sammenstøtet med kukroten mot klitten din ja, det er jo for nytelses og meget viktig for min del også, da er det jo en vesentlig fordel å ha en normal kuk😉Spesielt ved gnikking i cowgirl, det er jo kjempedeilig❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Så du liker sammenstøtet med kukroten mot klitten din ja

Nei. 

Anonymkode: 44914...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vel... De fleste kvinner liker jo at klitten berøres da vaginaen er nesten uten følelser. Da er de nok en av de 30% som kommer vaginalt, men det betyr jo ikke at klitten er død...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe ja som man reder ligger man. Sex blir aldri det samme om man er vant å ha sex med en "hest" og ikke et normalt menneske. Noe å tenke på før man lar seg pule i årevis med sånt lem😂 Jaja det finnes iallefall dildoer i den størrelsen, så alt håp er ikke ute.🙈

Anonymkode: 2bad5...399

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel baksiden av medaljen ved å være sammen med en "freak" når det blir slutt. Hvis du først blir vandt til noe så massivt, så vil 99 % av alle andre peniser bli ganske stusselige. For han var isåfall 1 av 1000.

Anonymkode: 06151...772

 

Hva skjer med penis shaminga a????? Man er et menneske ikke en hest og det er ikke så uvanlig å ha stor penis! Dere er bare misunnelige dere som har små

Anonymkode: 9b8c7...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har jeg ikke plass til, så det utgår. 

Anonymkode: 8654a...8a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Hva skjer med penis shaminga a????? Man er et menneske ikke en hest og det er ikke så uvanlig å ha stor penis! Dere er bare misunnelige dere som har små

Anonymkode: 9b8c7...c37

Slapp av nå. Jeg skrev "freak" i anførselstegn, nettopp for å understreke at han skiller seg heftig ut fra det normale. Og han/hun som skrev under og brukte ordet hest, har du noen gang hørt uttrykket "utstyrt som en hest."

Dårlig forsøk på hersketeknikk ved å kalle det for shaming. Det er jo regelrett sant, det er særdeles få menn der ute som er så heftig utstyrt. Endaa dårligere hersketeknikken din med å påstå at vi har små peniser fordi vi skrev det vi skrev. Det blir bare patetisk. Jeg er godt over normalen selv, men heldigvis ikke så stor som denne stakkaren her, jeg tror helt ærlig han vil ha store problemer med å ha normal sex med de fleste damer. Jeg ville absolutt ikke hatt så stor. Eneste positive med det er vel at det visuelt tenner enkelte damer. 

Akkurat sånn som jeg synes visuelt at litt større pupper er mer tennende enn små pupper.

Anonymkode: 06151...772

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av nå. Jeg skrev "freak" i anførselstegn, nettopp for å understreke at han skiller seg heftig ut fra det normale. Og han/hun som skrev under og brukte ordet hest, har du noen gang hørt uttrykket "utstyrt som en hest."

Dårlig forsøk på hersketeknikk ved å kalle det for shaming. Det er jo regelrett sant, det er særdeles få menn der ute som er så heftig utstyrt. Endaa dårligere hersketeknikken din med å påstå at vi har små peniser fordi vi skrev det vi skrev. Det blir bare patetisk. Jeg er godt over normalen selv, men heldigvis ikke så stor som denne stakkaren her, jeg tror helt ærlig han vil ha store problemer med å ha normal sex med de fleste damer. Jeg ville absolutt ikke hatt så stor. Eneste positive med det er vel at det visuelt tenner enkelte damer. 

Akkurat sånn som jeg synes visuelt at litt større pupper er mer tennende enn små pupper.

Anonymkode: 06151...772

Du tar feil for det er ikke heftig langt fra det normale! Det er normalt! Å kalle han stakkar osv er skjellsord og nedsettende shaming! Noen mennesker har store ører eller stor nese. Kaller du dem også freaks og heftig unormale og stakkars eller????? Hva med å akseptere kropper som de er i slle variasjoner??? Du er vel en sånn som bodyshamer kvinnekropper også for overvekt eller for tynn, siden du bodyshamer menn og.

 

Anonymkode: 9b8c7...c37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...