Gå til innhold

Noen jenter her som synes 20 cm ++ er helt uaktuelt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff nei takk. Vondt å bli bunnet. 

Det synes jeg også, men jeg stakk meg på spiralen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Du tar feil for det er ikke heftig langt fra det normale! Det er normalt! Å kalle han stakkar osv er skjellsord og nedsettende shaming! Noen mennesker har store ører eller stor nese. Kaller du dem også freaks og heftig unormale og stakkars eller????? Hva med å akseptere kropper som de er i slle variasjoner??? Du er vel en sånn som bodyshamer kvinnekropper også for overvekt eller for tynn, siden du bodyshamer menn og.

 

Anonymkode: 9b8c7...c37

Det er faktisk per definisjon unormalt, akkurat som det er unormalt å være høyere enn 205 cm. Selv om det forekommer en sjelden gang er det godt utenfor normal variasjon. Ikke at det er noe galt i det, men det gjelder kun et statistisk irrelevant antall mennesker.

Anonymkode: 9c212...22a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk per definisjon unormalt, akkurat som det er unormalt å være høyere enn 205 cm. Selv om det forekommer en sjelden gang er det godt utenfor normal variasjon. Ikke at det er noe galt i det, men det gjelder kun et statistisk irrelevant antall mennesker.

Anonymkode: 9c212...22a

So what? Du shamer ikke folk på 205cm høye heller og kaller de freaks og stakkars. Dessuten er stor kuk vanligere enn å være over to meter høy. Og damer liker høye menn også så ;) Først og fremst må folk generelt stoppe med bodyshaming! Og penisshaming er så stygt , det skal liksom være uakseptert at damer sier liten er utilfrestillende men akseptert at menn sier at stor er freak og unormalt og stakkars. Det er mobbing pg bare sjalue folk med eget dårlig selvbilde mobber. 

Anonymkode: 9b8c7...c37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Hva skjer med penis shaminga a????? Man er et menneske ikke en hest og det er ikke så uvanlig å ha stor penis! Dere er bare misunnelige dere som har små

Anonymkode: 9b8c7...c37

Den størrelsen du snakker om er det færre enn 1 av 1000 som har, så jo det er veldig unormalt. 95% har 12-18 cm i lengde. Er bare ca 2-3% som har det som defineres som "liten". 

Anonymkode: 2bad5...399

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

So what? Du shamer ikke folk på 205cm høye heller og kaller de freaks og stakkars. Dessuten er stor kuk vanligere enn å være over to meter høy. Og damer liker høye menn også så ;) Først og fremst må folk generelt stoppe med bodyshaming! Og penisshaming er så stygt , det skal liksom være uakseptert at damer sier liten er utilfrestillende men akseptert at menn sier at stor er freak og unormalt og stakkars. Det er mobbing pg bare sjalue folk med eget dårlig selvbilde mobber. 

Anonymkode: 9b8c7...c37

Tror ikke de med stor føler seg mobbet for å ha stor, heller stolt over å høre at de har for stor.😅 Da er det mye værre andre veien for de som har mikropenis. Hvis det er noen som blir penisshamet er det de.

Anonymkode: 2bad5...399

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i seng med en som hadde såpass stort utstyr, og helt ærlig, så ga det meg veldig lite. Det var rett og slett litt vondt i perioder. Følte meg helt sprengt og det ga så lite nytelse at jeg ikke kom Og jeg kommer vanligvis veldig lett og ofte. Så det hadde nok ikke vært noe jeg bega meg inn på en gang til. 

Anonymkode: 6fd7d...c0b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror ikke de med stor føler seg mobbet for å ha stor, heller stolt over å høre at de har for stor.😅 Da er det mye værre andre veien for de som har mikropenis. Hvis det er noen som blir penisshamet er det de.

Anonymkode: 2bad5...399

Glemte å si at damer syns alt over snittet er kategorisert som stor. Har du 18 cm kontra 12 cm er det ganske stor forskjell, og siden de aller fleste har 13-15 cm så vil 18 cm være stort for de fleste, og dessuten bunner. De fleste damer som er seksuelt opphusset blir bunnet av en penis på 15-18 cm. En gjennomsnittsvagins er 10 cm dyp når de ikke er opphisset og strekker seg en del når hun blir opphisset. Ikke noe gøy å være forsiktig for å bunne hele tiden heller.

Anonymkode: 2bad5...399

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av nå. Jeg skrev "freak" i anførselstegn, nettopp for å understreke at han skiller seg heftig ut fra det normale. Og han/hun som skrev under og brukte ordet hest, har du noen gang hørt uttrykket "utstyrt som en hest."

Dårlig forsøk på hersketeknikk ved å kalle det for shaming. Det er jo regelrett sant, det er særdeles få menn der ute som er så heftig utstyrt. Endaa dårligere hersketeknikken din med å påstå at vi har små peniser fordi vi skrev det vi skrev. Det blir bare patetisk. Jeg er godt over normalen selv, men heldigvis ikke så stor som denne stakkaren her, jeg tror helt ærlig han vil ha store problemer med å ha normal sex med de fleste damer. Jeg ville absolutt ikke hatt så stor. Eneste positive med det er vel at det visuelt tenner enkelte damer. 

Akkurat sånn som jeg synes visuelt at litt større pupper er mer tennende enn små pupper.

Anonymkode: 06151...772

Han vil ha store problemer med å ha normal sex med andre damer? Hvordan kan du påstå det Når du selv ikke har så stor penis og ikke vet om det er et problem eller ikke ? 

Anonymkode: ea543...844

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Nei vel... De fleste kvinner liker jo at klitten berøres da vaginaen er nesten uten følelser. Da er de nok en av de 30% som kommer vaginalt, men det betyr jo ikke at klitten er død...

Vagina nesten uten følelser? Dette er jo helt feil. Vagina er enormt sensitiv rundt skjedeåpningen og 6-7 cm inn. Lenger inne er det derimot ikke like mye følsomhet.

Jeg har vært sammen med to som var veldig store. Det var veldig fint å se på og på en måte deilig også, bortsett fra at jeg ble hoven og betent rundt skjedeåpningen hvis vi hadde mye sex, det var utrolig smertefullt og ikke noe gøy 😕. Det kjentes som et åpent sår. Da måtte vi noen ganger vente i ukevis med å ha sex, fordi jeg var en kjøttkake nedentil. Det var utrolig nedtur. Jeg gikk til lege begge ganger, men de sa det ikke var noe annet å gjøre enn å ha sjeldnere sex 😭

Han ene var vel 23/19 og han andre rundt 22/17. Jeg brukte hendene og fingrene til å måle i skjul 😂

Anonymkode: 355ba...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tar feil for det er ikke heftig langt fra det normale! Det er normalt! Å kalle han stakkar osv er skjellsord og nedsettende shaming! Noen mennesker har store ører eller stor nese. Kaller du dem også freaks og heftig unormale og stakkars eller????? Hva med å akseptere kropper som de er i slle variasjoner??? Du er vel en sånn som bodyshamer kvinnekropper også for overvekt eller for tynn, siden du bodyshamer menn og.

 

Anonymkode: 9b8c7...c37

Herregud ta deg sammen. Er du en sånn person som blir krenket for ABSOLUTT alt folk sier og gjør? Igjen så ignorerer du bare det faktum at jeg brukte anførseltegn og beskrev personen som en som fravviket langt fra normalen. En person som er 205 vil også falle under den kategorien. Den personen vil også synlig få MYE oppmerksomhet uansett hvor han beveger seg, ettersom folk ikke er vandt til å se noen som er så høye.

Egentlig usikker på om du er et troll eller om du bare er en som elsker å se problemer i alt folk sier og gjør, sånne mennesker er ekstremt slitsomme. Gidder ikke bruke mer tid på deg nå.

Anonymkode: 06151...772

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den størrelsen du snakker om er det færre enn 1 av 1000 som har, så jo det er veldig unormalt. 95% har 12-18 cm i lengde. Er bare ca 2-3% som har det som defineres som "liten". 

Anonymkode: 2bad5...399

 

Hva du definerer som liten er ikke den ultimate sannhet. Blandt mine venninner og kamerater definerer vi alt under 14-15 cm som liten. 

Anonymkode: 9b8c7...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Så du liker sammenstøtet med kukroten mot klitten din ja, det er jo for nytelses og meget viktig for min del også, da er det jo en vesentlig fordel å ha en normal kuk😉Spesielt ved gnikking i cowgirl, det er jo kjempedeilig❤️

Gnukke og gni ja. Det er faktisk veldig deilig. Altfor mange menn forsømmer dett, bare pumper på. Ha litt "groove" i jukkinga karer. Varier litt i tempo og intensitet, roter og gni litt når du er helt inne. Ikke ha samme vinkelen som ved inntrenging hele tiden, la oss få nyte av kukens muligheter litt mer enn bare tempo inn/ut.

Anonymkode: c07e5...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ha store problemer med å ha normal sex med andre damer? Hvordan kan du påstå det Når du selv ikke har så stor penis og ikke vet om det er et problem eller ikke ? 

Anonymkode: ea543...844

Fordi jeg ikke er dum? Mener du at jeg overhodet ikke kan ha en mening om at det kan være smertefullt for de fleste kvinner, ettersom jeg ikke har en så stor penis selv? Flere dumme spørsmål?

For all del, det finnes nok noen få kvinner som kan takle det fint, og noen få kvinner som kan klare å tilpasse seg det, men jeg tror de fleste vil få problemer med det! 

Jeg har som sagt selv godt over normalen selv, og har opplevd flere ganger  at med flere partnere så har jeg måtte ta det veldig forsiktig en liten stund før det går seg til. Da vil jeg si at det er ganske trygt å anta at denne fyren her har slitt litt mer enn meg igjen.

Anonymkode: 06151...772

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem går inn i en tråd som heter "noen jenter her som syns 20cm er helt UAKTUELT" og forventer at vi skal skryte av 20cm kuker? 😛 

 

Anonymkode: 44914...1bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Hva du definerer som liten er ikke den ultimate sannhet. Blandt mine venninner og kamerater definerer vi alt under 14-15 cm som liten. 

Anonymkode: 9b8c7...c37

Vel da er dere en gjeng med mindre smarte mennesker da. Dere er også de som bidrar til å spre usikkerhet blandt menn som er helt normalt utstyrt. 14-15 cm er faktisk litt over snittet. Tipper også noen av disse kameratene dine ikke har så mye mer i buksa si enn nettopp det de påstår er lite.

 

 

Anonymkode: 06151...772

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud ta deg sammen. Er du en sånn person som blir krenket for ABSOLUTT alt folk sier og gjør? Igjen så ignorerer du bare det faktum at jeg brukte anførseltegn og beskrev personen som en som fravviket langt fra normalen. En person som er 205 vil også falle under den kategorien. Den personen vil også synlig få MYE oppmerksomhet uansett hvor han beveger seg, ettersom folk ikke er vandt til å se noen som er så høye.

Egentlig usikker på om du er et troll eller om du bare er en som elsker å se problemer i alt folk sier og gjør, sånne mennesker er ekstremt slitsomme. Gidder ikke bruke mer tid på deg nå.

Anonymkode: 06151...772

Nei jeg er bare sykt lei av bodyshaming generelt. Lett måte å rømme fra og ikke stå for det du sier plutselig ved å rope troll. Du innrømmer jo glatt at du ikke shamer andre type ting som store ører og nese og sier stakkars og freaks til dem. Du nedrakker altså på personer med store peniser og som all mobbing stammer det fra sjalusi og egne mindreverdighetskomplekser. Vær fornøyd med den pikken du har og la andre med andre størrelser og varianter få være i fred! Det er like motbydelig som de som kaller tynne folk for vandrende skjellet og sier æsj hun har ikke rumpe engang så ingen menn vil ha henne, eller sier æsj og freaks til overvektige eller folk med stort hode eller store ører. Det er mobbing og hvis du hadde hatt noe integritet hadde du ikke kommentert andres medfødte kropper på den måten 

Anonymkode: 9b8c7...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg ikke er dum? Mener du at jeg overhodet ikke kan ha en mening om at det kan være smertefullt for de fleste kvinner, ettersom jeg ikke har en så stor penis selv? Flere dumme spørsmål?

For all del, det finnes nok noen få kvinner som kan takle det fint, og noen få kvinner som kan klare å tilpasse seg det, men jeg tror de fleste vil få problemer med det! 

Jeg har som sagt selv godt over normalen selv, og har opplevd flere ganger  at med flere partnere så har jeg måtte ta det veldig forsiktig en liten stund før det går seg til. Da vil jeg si at det er ganske trygt å anta at denne fyren her har slitt litt mer enn meg igjen.

Anonymkode: 06151...772

Det er så sørgelig og tragisk med menn som tror de vet hvordan det er å være kvinne. 

Anonymkode: 9b8c7...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg er bare sykt lei av bodyshaming generelt. Lett måte å rømme fra og ikke stå for det du sier plutselig ved å rope troll. Du innrømmer jo glatt at du ikke shamer andre type ting som store ører og nese og sier stakkars og freaks til dem. Du nedrakker altså på personer med store peniser og som all mobbing stammer det fra sjalusi og egne mindreverdighetskomplekser. Vær fornøyd med den pikken du har og la andre med andre størrelser og varianter få være i fred! Det er like motbydelig som de som kaller tynne folk for vandrende skjellet og sier æsj hun har ikke rumpe engang så ingen menn vil ha henne, eller sier æsj og freaks til overvektige eller folk med stort hode eller store ører. Det er mobbing og hvis du hadde hatt noe integritet hadde du ikke kommentert andres medfødte kropper på den måten 

Anonymkode: 9b8c7...c37

Hvis du er så SYKT lei det hvorfor oppsøker du da en tråd som heter 20+++ UAKTUELT? Leter du med lupe etter folk som bruker et LITT stygt ord i din bok? Så kan du bruke de flotte ordene dine om mobbing og bodyshaming. Du må akseptere at jeg ikke ser på mitt valg av ord som mobbing og det er heller ikke intensjonen min.

Tror du ikke jeg selv har fått høre noen av de ordene jeg selv bruker? Har selv blitt kalt freak på grunn av min egen høyde, eller på grunn av musklene mine. Nei jeg er fortsatt ikke over 200 meter, eller like stor som Ronnie Coleman (Heldigvis). Jeg har aldri tatt meg nær av det. Jeg er ikke et precious snowflake.

 

 

Anonymkode: 06151...772

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så sørgelig og tragisk med menn som tror de vet hvordan det er å være kvinne. 

Anonymkode: 9b8c7...c37

Akkurat som det er like sørgelig og tragisk med kvinner som tror de vet hvordan det er å være en mann med gigantisk penis.

Anonymkode: 06151...772

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er så SYKT lei det hvorfor oppsøker du da en tråd som heter 20+++ UAKTUELT? Leter du med lupe etter folk som bruker et LITT stygt ord i din bok? Så kan du bruke de flotte ordene dine om mobbing og bodyshaming. Du må akseptere at jeg ikke ser på mitt valg av ord som mobbing og det er heller ikke intensjonen min.

Tror du ikke jeg selv har fått høre noen av de ordene jeg selv bruker? Har selv blitt kalt freak på grunn av min egen høyde, eller på grunn av musklene mine. Nei jeg er fortsatt ikke over 200 meter, eller like stor som Ronnie Coleman (Heldigvis). Jeg har aldri tatt meg nær av det. Jeg er ikke et precious snowflake.

 

 

Anonymkode: 06151...772

 

Fordi i tråder som dette og som "syns dere kort hår er stygt eller fint " , "syns noen ti kilo ekstra på kroppen er uaktuelt" og andre type kroppspress så er det viktig at folk står opp mot det og sier vet du hva,  rock den sveisen du vil, ikke hat deg selv pga nesa di, pikken din er helt fin og du skal ikke føle deg som en freak! 

Du er en sånn som avler psykiske problemer hos folk og det er mange hundre menn som tar livet sitt hvert år. Kroppskomplekser og mobbing er en stor årsak. Og jeg visste det kom, unnskyldningen om at du har fått slengt sånne ord etter deg selv så da syns du det er greit å slenge videre. Sorry gutt man skal ikke behandle andre dårlig bare fordi man har det dårlig selv! 

Anonymkode: 9b8c7...c37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...