AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #501 Del Skrevet 26. mars 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jupp.... takk❤️ Spennende lesing her i 10 uker...🥱🥱 men tror noen her inne burde reflektere litt lenger enn nesa rekker... haters gonna hate! ✌🏻Og noe av det som har blitt sagt her inne Har vært tøft, trist, hysterisk morsomt og veldig rart å lese.. men man kommer til ett punkt hvor man rett og slett gir faen og tenker jaja! La de bare holde på🥳🤪 jeg vet jeg er overvektig - har skrevet ett Facebook innlegg om dette, for å belyse litt at ting har en grunn, og der jeg gikk jeg laaaaangt utenfor min komfortsone! Men: er det noen som skal prate om meg og mine «problemer» så tar jeg ordet selv. 🙌 og det innlegget postet jeg fordi jeg rett og slett fikk nok av kommentarer om nettopp vekten! Til de som har satt på plass de som har hatt oppheng om utseende og vekt - tusen takk ❤️ Dere viser at Positivitet skaper positivitet❤️❤️❤️ Ta vare på hverandre i denne tiden!❤️ Anonymkode: e0da8...e5a Du er den peneste, og mest sjarmerende! Du kler vekta skikkelig så no shame in that ❤❤❤❤❤😊 Anonymkode: a69cd...d98 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 26. mars 2020 #502 Del Skrevet 26. mars 2020 Kan folk her slutte å kommentere utseende og vekt? Det har virkelig ingenting å si hva noen her inne mener, med mindre det er en av dere som har giftet dere med personen. Alle har ulik smak. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #503 Del Skrevet 26. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer veldig på hva kristoffer tenkte i siste episode, når han og linn er på butikken. Hvor han demonstrativt slenger grønnsaker oppi kurven. BH tror jeg er en fantastisk kjæreste, for noen andre en Tina. Skjønner henne godt, at det kan bli litt mye. Enig med alt ab over sier. Slik oppfatter jeg det også. Anonymkode: f6971...f13 Hadde jeg vært Linn, hadde jeg klikka på butikken. Håper han også leser hva folk skriver her om han, og tenker over oppførselen sin. Anonymkode: 89826...f7f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #504 Del Skrevet 26. mars 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Jupp.... takk❤️ Spennende lesing her i 10 uker...🥱🥱 men tror noen her inne burde reflektere litt lenger enn nesa rekker... haters gonna hate! ✌🏻Og noe av det som har blitt sagt her inne Har vært tøft, trist, hysterisk morsomt og veldig rart å lese.. men man kommer til ett punkt hvor man rett og slett gir faen og tenker jaja! La de bare holde på🥳🤪 jeg vet jeg er overvektig - har skrevet ett Facebook innlegg om dette, for å belyse litt at ting har en grunn, og der jeg gikk jeg laaaaangt utenfor min komfortsone! Men: er det noen som skal prate om meg og mine «problemer» så tar jeg ordet selv. 🙌 og det innlegget postet jeg fordi jeg rett og slett fikk nok av kommentarer om nettopp vekten! Til de som har satt på plass de som har hatt oppheng om utseende og vekt - tusen takk ❤️ Dere viser at Positivitet skaper positivitet❤️❤️❤️ Ta vare på hverandre i denne tiden!❤️ Anonymkode: e0da8...e5a 🤗 Det ser heldigvis ut som om mye av det rælet er rydda ut av tråden. Har tenkt mange ganger at dette må ha vært grusomt om noen av deltagerne skulle lese! Jeg sleit veldig med å "bli kjent" med deg i starten - sannsynligvis fordi jeg er en tørrpinn selv 😉 Men herregud så tøff du er! Blitt litt glad i humøret ditt 🤗 Ønsker deg alt godt 😊 Anonymkode: 2c174...bb6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 26. mars 2020 #505 Del Skrevet 26. mars 2020 Liker ikke oppførselen til Kristoffer. Linn er så blid og glad, ler og er positiv. Jeg reagerte veldig da han bare kasta grønnsaker demonstrativt oppi kurven da de var på butikken. Han prøvde kanskje å være "morsom", men syns han mislykkes med det isåfall. Virker som et slags skall han har fordi han egentlig er usikker på seg selv. Syns Linn har vært ekstremt tålmodig med han og tålt mye fra han. Om hun ikke allerede hadde fått følelser for han hadde ho vel ikke holdt ut så lenge. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #506 Del Skrevet 27. mars 2020 Er fornøyd med utfallet denne sesongen, parene passa ikke sammen. Utenom M og J, men det var en for rolig kjemi der til at jeg trodde helt på at det skulle være. Linn vil nok gjøre en mann veldig glad, selv kunne jeg tenkt meg å ha en venninne som henne. Marina virker også som en flott dame, kanskje for selvstendig? Noe jeg syns å huske hun selv nevnte tidlig. Litt vanskelig å se for seg hva hun skal med en mann utenom noen å gjøre henne gravid, liksom. Fordi det virker ikke som hun trenger noe på det emosjonelle planet heller. Ja, jeg vet jeg bare får se en brøkdel og ikke kjenner henne, men jeg kan jo bare synse utfra det jeg får se. Tina er for meg en samling av alle damer jeg aldri kom overens med gjennom livet. Med pigger ute, som skal pirke på alt en tar seg til, men så fort noen andre klager så er det heeeelt feil. Sånn der "kom ann, folkens, dette klarer vi!" Mens alle andre er skikkelig groggy i trynet og ikke har fått morgenkaffe ennå. Haha, når BH åpna et vindu og sa det var kaldt, hun bare "neinei, det er FRISKT!" 😂😂 haha hold kjeft, det er kaldt! Anonymkode: d4ff4...29a 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #507 Del Skrevet 27. mars 2020 På 26.3.2020 den 0.32, AnonymBruker skrev: Jupp.... takk❤️ Spennende lesing her i 10 uker...🥱🥱 men tror noen her inne burde reflektere litt lenger enn nesa rekker... haters gonna hate! ✌🏻Og noe av det som har blitt sagt her inne Har vært tøft, trist, hysterisk morsomt og veldig rart å lese.. men man kommer til ett punkt hvor man rett og slett gir faen og tenker jaja! La de bare holde på🥳🤪 jeg vet jeg er overvektig - har skrevet ett Facebook innlegg om dette, for å belyse litt at ting har en grunn, og der jeg gikk jeg laaaaangt utenfor min komfortsone! Men: er det noen som skal prate om meg og mine «problemer» så tar jeg ordet selv. 🙌 og det innlegget postet jeg fordi jeg rett og slett fikk nok av kommentarer om nettopp vekten! Til de som har satt på plass de som har hatt oppheng om utseende og vekt - tusen takk ❤️ Dere viser at Positivitet skaper positivitet❤️❤️❤️ Ta vare på hverandre i denne tiden!❤️ Anonymkode: e0da8...e5a Jeg skjønner at det kan sette i gang mange følelser av å lese slikt om seg selv. Samtidig er det jo litt av baksiden av å være med i et realityprogram. Man kan heller ikke nå frem til og sette på plass de som skriver slikt. Ble dere ikke godt nok forberedt på en slik storm av kommentarer før dere ble med? Anonymkode: ea619...d8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #508 Del Skrevet 27. mars 2020 On 3/25/2020 at 10:26 PM, AnonymBruker said: Marina og Johnny (er det ikke det han heter?) er søte sammen. Men de er veldig milde. De er liksom litt kjedelige. Men det er jo egentlig helt fint. Hverdagene er jo kjedelige. Folk flest er kjedelige. Jeg er kjedelig. Så lenge de koser seg sammen så spiller det ingen rolle. De er mennesker som ikke er høylytte og selvhevdende så jeg tror de kommer til å vare. De trenger bare å bli enda bedre kjent. Anonymkode: 14a93...ab5 Marina og Jonny er av typene som før ville ha fått diamantbryllup fordi de er i balanse. I dagens samfunn er dette "kjedelig" eller ikke godt nok og derfor sprekker så mange ekteskap. Anonymkode: 70c8a...aca 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 27. mars 2020 #509 Del Skrevet 27. mars 2020 Jeg syntes det virker som Marina og Jonny bare tar til takke med hverandre fordi de begge ønsker seg noen å gifte seg og få barn med og dette her var helt ok. Verken mer eller mindre. De tar begge det trygge valget i stedet for å gjøre det slutt og gå ut og lete etter den rette. De får sikkert et helt ok liv sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #510 Del Skrevet 27. mars 2020 Hvor gammel er Marina og Jonny? Anonymkode: 89826...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #511 Del Skrevet 27. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er Marina og Jonny? Anonymkode: 89826...f7f 33 og 39 tror jeg. Anonymkode: f8062...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #512 Del Skrevet 27. mars 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Marina virker også som en flott dame, kanskje for selvstendig? Noe jeg syns å huske hun selv nevnte tidlig. Litt vanskelig å se for seg hva hun skal med en mann utenom noen å gjøre henne gravid, liksom. Fordi det virker ikke som hun trenger noe på det emosjonelle planet heller. Ja, jeg vet jeg bare får se en brøkdel og ikke kjenner henne, men jeg kan jo bare synse utfra det jeg får se. Ingen kvinner i Norge i dag trenger en mann. Vi kvinner klarer helt fint å vaske bilen selv, eller å betale en håndverker til å gjøre sånt som vi ikke har tilstrekkelige kunnskaper om. Men veldig mange kvinner ønsker likefullt noen å dele livet og hverdagen med. En å le sammen med, en å prate med om hverdagslige hendelser og en trygg havn i en ofte stressende hverdag. Dersom en kvinne (eller mann) er avhengig av en mann (eller kvinne), det være seg økonomisk, praktisk eller emosjonelt, vil forholdet ha en skjevhet som kommer til å ødelegge forholdet over tid. Og personene i det forholdet vil ikke ha det bra sammen når den ene stadig skylder den andre noe, og den andre stadig må "jobbe" for den ene. Anonymkode: 6bddf...95b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #513 Del Skrevet 27. mars 2020 På 26.3.2020 den 0.32, AnonymBruker skrev: Jupp.... takk❤️ Spennende lesing her i 10 uker...🥱🥱 men tror noen her inne burde reflektere litt lenger enn nesa rekker... haters gonna hate! ✌🏻Og noe av det som har blitt sagt her inne Har vært tøft, trist, hysterisk morsomt og veldig rart å lese.. men man kommer til ett punkt hvor man rett og slett gir faen og tenker jaja! La de bare holde på🥳🤪 jeg vet jeg er overvektig - har skrevet ett Facebook innlegg om dette, for å belyse litt at ting har en grunn, og der jeg gikk jeg laaaaangt utenfor min komfortsone! Men: er det noen som skal prate om meg og mine «problemer» så tar jeg ordet selv. 🙌 og det innlegget postet jeg fordi jeg rett og slett fikk nok av kommentarer om nettopp vekten! Til de som har satt på plass de som har hatt oppheng om utseende og vekt - tusen takk ❤️ Dere viser at Positivitet skaper positivitet❤️❤️❤️ Ta vare på hverandre i denne tiden!❤️ Anonymkode: e0da8...e5a Det er jo overhode ikke sikkert at dette er hun vedkommende utgir seg for å være. Anonymkode: 3f1e3...d4b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #514 Del Skrevet 28. mars 2020 On 3/27/2020 at 8:08 AM, AnonymBruker said: Jeg skjønner at det kan sette i gang mange følelser av å lese slikt om seg selv. Samtidig er det jo litt av baksiden av å være med i et realityprogram. Man kan heller ikke nå frem til og sette på plass de som skriver slikt. Ble dere ikke godt nok forberedt på en slik storm av kommentarer før dere ble med? Anonymkode: ea619...d8c Jeg er ikke Linn altså, men må svare. Jeg har fulgt med i de fleste GVFB-trådene her i noen år nå. Og dette har definitivt vært den verste, jeg er helt sjokkert over hva folk skriver her. Nå kjenner jeg selv en som har vært med i dette programmet, så kanskje jeg ser litt bedre at det faktisk er helt vanlige og normale mennesker som blir omtalt her. Dette er ikke offentlige personer som er kjendiser, og de er attpåtil i en utrolig sårbar setting. En setting de færreste av oss hadde turt å gjøre på TV. Og da er det i alle fall ikke greit å skrive om utseendet på den måten mange her nå har gjort i flere måneder. Anonymkode: c493c...fb9 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 30. mars 2020 #515 Del Skrevet 30. mars 2020 Ryddet for brukerangrep og spekulasjon, og svar til dette. _popcorn_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #516 Del Skrevet 30. mars 2020 Håper Kristoffer vil være med Linn, men at hun sier NEI! Så kan han reflektere over sin egen adferd. Tina, ser feil i alle andre og ikke seg selv. Hun er en spesiell dame som leter etter noe spesielt. Bjørn Harald fortjener ei flott jente.... Litt som Linn!! Anonymkode: 219bc...ff3 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #517 Del Skrevet 30. mars 2020 Ikke akkurat overraskende resultat Anonymkode: f1a4c...97e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #518 Del Skrevet 30. mars 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper Kristoffer vil være med Linn, men at hun sier NEI! Så kan han reflektere over sin egen adferd. Tina, ser feil i alle andre og ikke seg selv. Hun er en spesiell dame som leter etter noe spesielt. Bjørn Harald fortjener ei flott jente.... Litt som Linn!! Anonymkode: 219bc...ff3 Tror Bjørn Harald hadde blitt altfor kjedelig for Linn. Hun trenger noen med litt fart og humør Anonymkode: c6c00...d5e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #519 Del Skrevet 31. mars 2020 Hvis du fremdeles er her, Linn: er det mulig å få vite noe om prosessen før innspillingen? Hvordan ekspertene velger, hvilke tester som blir gjort osv? Får dere tilbud om oppfølging før/etter programmet mtp det å være/ha vært på tv i en slik sårbar situasjon? (Bare se reaksjoner i tråden her...🙄). Jeg syns alle som har vært med er tøffe som turte. Alle håper jo å finne sin rette, men man aner jo ikke hva man får. Og om man får noen som ikke passer, er det forferdelig tungt å holde ut i fem uker attpåtil med et kamera på slep. Anonymkode: 504d1...fc7 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #520 Del Skrevet 31. mars 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: Håper Kristoffer vil være med Linn, men at hun sier NEI! Så kan han reflektere over sin egen adferd. Tina, ser feil i alle andre og ikke seg selv. Hun er en spesiell dame som leter etter noe spesielt. Bjørn Harald fortjener ei flott jente.... Litt som Linn!! Anonymkode: 219bc...ff3 Jeg tror det var null kjemi mellom Tina og Bjørn Harald, så hva skal man gjøre liksom? Jeg synes i alle fall at Tina prøvde og at hun var oppmerksom.....også har hun en fantastisk latter og smil ❤️ Anonymkode: 70c8a...aca 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå