Gå til innhold

Gift ved første blikk 2020


udiskutert

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en latterlig ting å si. Fullt forståelig at hun synes situasjonen er vanskelig, og likevel prøver hun oppriktig å bli kjent med BH.

Anonymkode: bc770...7d8

Jeg er uenig. Tina har siden bryllupsdagen vært usikker på om hun vil ha en "nerd". Og da hun innså at BH er en myk og litt usikker type har hun frivillig tatt på seg coach hatten og bestemt seg for at "han der trenger en utfordring og bli sikker på seg selv og alt jeg vil ha i en mann, fordi han og jeg er ikke lik i det hele tatt (mens innerst inne er dere det, du har bare endelig funnet noen som er litt mer usikker enn deg)", Måten hun snakker til han er som til barn i barnehagen som skal prøve seg på klatrestativet første gang. High five etter han badet. Herregud. 

Tina er virkelig ikke så selvsikker som hun fremstår, med snurpemunnen og krasse kommentarer, hun har bare blitt matchet med en som ikke prøver å dekke til sin usikkerhet. 

Anonymkode: c49bd...2b7

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke tina virker usikker i det hele tatt. Kan være enig i at det ser ut som hun prøver å få mer guts i bh. De to har aldri vært en brs match. De har sikkert samme verdier, så har ekspertene tenkt at motsettningene deres skal supplere hverandre. Men de er for forskjellige. 

At bh i et av intervjuene sier han begynner å bli forelska i tina er også rart. Når du blir så mye avvist, hvordan kan man da bli betatt? Han prøver så hardt å bli likt, tilpasse seg henne. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Tina virker usikker på forholdet - og hvem er ikke det, særlig i en sånn bli-kjent-periode og vil du ha meg eller ikke? Og det er jo normalt, tenker jeg.

Men jeg synes ikke hun virker usikker som person, hun virker veldig trygg på hvem hun er, hva hun vil osv. og er ikke redd for å si hva hun mener.

Anonymkode: 709fa...419

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uenig. Tina har siden bryllupsdagen vært usikker på om hun vil ha en "nerd". Og da hun innså at BH er en myk og litt usikker type har hun frivillig tatt på seg coach hatten og bestemt seg for at "han der trenger en utfordring og bli sikker på seg selv og alt jeg vil ha i en mann, fordi han og jeg er ikke lik i det hele tatt (mens innerst inne er dere det, du har bare endelig funnet noen som er litt mer usikker enn deg)", Måten hun snakker til han er som til barn i barnehagen som skal prøve seg på klatrestativet første gang. High five etter han badet. Herregud. 

Tina er virkelig ikke så selvsikker som hun fremstår, med snurpemunnen og krasse kommentarer, hun har bare blitt matchet med en som ikke prøver å dekke til sin usikkerhet. 

Anonymkode: c49bd...2b7

Enig i dette, og synes ikke noe om det. Folk som prøver å forandre andre er en uting. Men jeg tror ikke det er fordi hun vil forandre han til å bli en mann hun vil ha, men fordi hun savner at han står opp for seg selv og viser hvem han er. Føler ikke at vi får noe særlig inntrykk av hvem BH faktisk er, bortsett fra at han er sinnsykt usikker. Og hvordan skal man kunne skape et forhold da?

Men sammenliknet med BHs oppførsel, er det ingenting.

Dessuten virker det som at BH er initiativløs, og at hvis ikke hun hadde tatt styringa, ville de gjort fint lite.

 

Anonymkode: 709fa...419

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. BH og Tina. Noe må det da være som har gjort at de har blitt matchet?

For meg er Tina litt sånn at "angrep er det beste forsvar".

De bør skilles asap.

 

Anonymkode: f43ee...b88

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Tina får ufortjent mye kritikk her. 

Jeg synes det ser ut som hun er i en svært ubehagelig situasjon. 

Hun er gift med en hun overhodet ikke passer med, som sutrer og kjefter fordi hun ikke er forelska i ham, som prøver å sutre og kjefte seg til fysisk kontakt. 

Dere som hater på Tina, hadde dere virkelig blitt fristet til å være nær en som sutrer seg til det? Og som kjefter og konfronterer om du ikke har de følelsene han har bestemt han ønsker? 

Synes virkelig hun gjør en innsats og er positiv og prøver. Men altså, hun har jo ikke akkurat mye å jobbe med. Virker som hun bare prøver å holde ut de ukene innspillingen varer. Det vet jeg ikke om jeg hadde klart om jeg var henne. 

Jeg hadde neppe ønsket å drikke alkohol sammen med ham i den situasjonen. Hadde ikke fryktet noe fysisk, men mer aggressiv sutring og whining. 

BH er en fin fyr. Men det virker kanskje som han trenger en annen type dame. Tina har nok for mye bein i nesa. 

Om de fortsetter er blir jeg svært overrasket. 

Anonymkode: 2c174...bb6

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vondt å se at noen greier å overbevise en annen person om at alt ved denne personen er feil og at personen må forandre seg. Jeg synes det er så usunt, at "ekspertene" burde ha stoppet eksperimentet når det utviklet seg sånn.

 

Anonymkode: 9c0f7...b5a

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har Tina møtt en mann som er enda mer usikker på seg selv, enn det hun er selv, ja. Endelig en å være nedlatende mot, og som godtar det. En som forandrer seg slik hun vil ha han, som hopper når hun sier hopp! Snurpete kjærring som heller burde ha fokusert på å jobbe MYE med seg selv, enn å gifte seg med noen. 

Anonymkode: f1a4c...97e

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Tina! Hun er ærlig med seg selv og BH. 

Anonymkode: fb9ee...7d3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BH kan aldri vinne. Dersom han forandrer seg til en slik mann Tina vil ha, er han en tøffel som bare lar seg forme. Og Tina vil ikke ha en tøffel. Forblir han den han er (hva enn det er), så vil ikke Tina han da heller. Det har jo vært tydelig helt siden aller første møte. 

Syns ærlig talt ingen av dem gjør noen særlig bra figur, men skjønner jo at det er en utrolig krevende situasjon å stå i for begge. 

Anonymkode: b938d...373

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2020 den 15.53, Sandin skrev:

Synes "Love is blind" på Netflix er mer interessant som konsept. Der møter de hverandre uten å kunne se hverandre, og danner relasjon basert på samtale og ikke utseende. Håper noe slikt kommer til Norge. 

Det har da vært i Norge, mener det var NRK2 som i sin tid hadde det konseptet

Anonymkode: 0cf59...c38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

BH kan aldri vinne. Dersom han forandrer seg til en slik mann Tina vil ha, er han en tøffel som bare lar seg forme. Og Tina vil ikke ha en tøffel. Forblir han den han er (hva enn det er), så vil ikke Tina han da heller. Det har jo vært tydelig helt siden aller første møte. 

Syns ærlig talt ingen av dem gjør noen særlig bra figur, men skjønner jo at det er en utrolig krevende situasjon å stå i for begge. 

Anonymkode: b938d...373

Men har man vunnet hvis man må forandre seg selv for at en annen kanskje skal ville ha deg? Alle vil ikke ha alle, sånn er det bare. Et parforhold handler om å finne en som passer med deg slik du er. Hvis du ikke tør eller klarer å være ærlig om hvem du er, vil du aldri finne noen - det er derfor BH ikke kan vinne.

Hvis to mennesker finner ut at de er en dårlig match, og klarer å være ærlige på det og gå fra hverandre, er vel det en slags seier, ikke et tap? 🤔 Det er ikke om å gjøre å finne den første du ser og bli sammen med hen. BH har ikke fått Tina i gave fra dette programmet, det er ingen selvfølge at det skal være dem (og ser man på suksessraten til programmet er vel sannsynligheten snarere at de ikke skal være det ...) Men BH oppfører seg som om Tina mååå like han, og blir sur fordi hun ikke får følelser. Det må hun jo virkelig ikke.

Anonymkode: 709fa...419

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Men har man vunnet hvis man må forandre seg selv for at en annen kanskje skal ville ha deg? Alle vil ikke ha alle, sånn er det bare. Et parforhold handler om å finne en som passer med deg slik du er. Hvis du ikke tør eller klarer å være ærlig om hvem du er, vil du aldri finne noen - det er derfor BH ikke kan vinne.

Hvis to mennesker finner ut at de er en dårlig match, og klarer å være ærlige på det og gå fra hverandre, er vel det en slags seier, ikke et tap? 🤔 Det er ikke om å gjøre å finne den første du ser og bli sammen med hen. BH har ikke fått Tina i gave fra dette programmet, det er ingen selvfølge at det skal være dem (og ser man på suksessraten til programmet er vel sannsynligheten snarere at de ikke skal være det ...) Men BH oppfører seg som om Tina mååå like han, og blir sur fordi hun ikke får følelser. Det må hun jo virkelig ikke.

Anonymkode: 709fa...419

Dette syntes jeg var veldig godt sagt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett alt, men inntrykket er at Tina er for direkte med BH. På en måte som jeg potensielt sett kunne blitt såret av. Hun kunne tonet det ned. Han forstår jo poenget liksom, at hun ikke er «der»...

Anonymkode: 18571...601

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett alt, men inntrykket er at Tina er for direkte med BH. På en måte som jeg potensielt sett kunne blitt såret av. Hun kunne tonet det ned. Han forstår jo poenget liksom, at hun ikke er «der»...

Anonymkode: 18571...601

Ja, hun er DEN typen.. Takler ikke sånne folk som skal heeeele tiden gnæge på det samme, hun gjentar seg jo konstant.

Det må vel gå an å tulle og le sammen? Kjedelig kjerring.

Anonymkode: 03fc4...e33

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke sett alt, men inntrykket er at Tina er for direkte med BH. På en måte som jeg potensielt sett kunne blitt såret av. Hun kunne tonet det ned. Han forstår jo poenget liksom, at hun ikke er «der»...

Anonymkode: 18571...601

Men det er jo det han ikke gjør. Han er jo betatt av henne sier han, har begynt å falle/bli forelsket. 

Ellers er jeg enig, kunne blitt lei meg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, hun er DEN typen.. Takler ikke sånne folk som skal heeeele tiden gnæge på det samme, hun gjentar seg jo konstant.

Det må vel gå an å tulle og le sammen? Kjedelig kjerring.

Anonymkode: 03fc4...e33

Du tror ikke de snakker mer sammen en de få minuttene vi ser på tv? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hun er DEN typen.. Takler ikke sånne folk som skal heeeele tiden gnæge på det samme, hun gjentar seg jo konstant.

Det må vel gå an å tulle og le sammen? Kjedelig kjerring.

Anonymkode: 03fc4...e33

De får jo spørsmål som de skal svare på når de har kameratid. 

Anonymkode: ea619...d8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett alt, men inntrykket er at Tina er for direkte med BH. På en måte som jeg potensielt sett kunne blitt såret av. Hun kunne tonet det ned. Han forstår jo poenget liksom, at hun ikke er «der»...

Anonymkode: 18571...601

Hun må jo være det, fordi han hinter eller ber om ting hun ikke kan gi han hele tiden. Siste episode, feks, sa han at han ikke ville fylle opp hele leiligheten fordi han vil at noen skal flytte inn der og at de kan bygge opp noe sammen. Da sier Tina at nå må jeg være avvisende igjen, så det virker ikke som om hun synes det er så gøy. I en annen episode sier hun også at hun skulle ønske at han roet litt ned og at hvis hun begynte å bli forelsket i han, ville han få vite det. Så jeg tror mye av problemet er at BH maser og surver og at Tina blir tvunget til å være så direkte fordi han ber om ting hun ikke vil gi han.

Synes det er bra at hun sier rett ut hva hun føler uten å pakke det inn. Virker nesten som om BHs taktikk er å slite henne ut med masingen/klagingen sin til hun gir etter.

Anonymkode: 709fa...419

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun må jo være det, fordi han hinter eller ber om ting hun ikke kan gi han hele tiden. Siste episode, feks, sa han at han ikke ville fylle opp hele leiligheten fordi han vil at noen skal flytte inn der og at de kan bygge opp noe sammen. Da sier Tina at nå må jeg være avvisende igjen, så det virker ikke som om hun synes det er så gøy. I en annen episode sier hun også at hun skulle ønske at han roet litt ned og at hvis hun begynte å bli forelsket i han, ville han få vite det. Så jeg tror mye av problemet er at BH maser og surver og at Tina blir tvunget til å være så direkte fordi han ber om ting hun ikke vil gi han.

Synes det er bra at hun sier rett ut hva hun føler uten å pakke det inn. Virker nesten som om BHs taktikk er å slite henne ut med masingen/klagingen sin til hun gir etter.

Anonymkode: 709fa...419

Det er meg du har sitert. Når du sier det på den måten så forstår jeg jo at situasjonen er litt annerledes og at hun føler det kreves tydelighet. Det høres ut som han rett og slett har litt mangelfulle sosiale ferdigheter, siden han ikke plukker opp signalene? 

Anonymkode: 18571...601

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...