Gå til innhold

Gift ved første blikk 2020


udiskutert

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neeeeeeeeeeeeeei vær så snill. Alle liker hyggelige og positive lady's :smilyblomst:

Anonymkode: 70c8a...aca

Har ikke hjulpet meg noe i livet hvertfall :( Mens sånne damer som Isabel sikkert vasser i menn. Er urettferdig! 

Anonymkode: 5b74d...331

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.3.2020 den 1.17, Tradegy skrev:

Hadde nesten vært gøy å se Linn sammen med Bjørn-Harald. 

 

 

Jaa!! De er jo tvers gjennom gode mennesker! Pene inni og utseendemessig 😍👏🏼😍

Anonymkode: 03fc4...e33

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sesongen er bare 100 prosent tragisk. 

Anonymkode: a4a91...45e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jaa!! De er jo tvers gjennom gode mennesker! Pene inni og utseendemessig 😍👏🏼😍

Anonymkode: 03fc4...e33

Hæ?

Kan være enig i at Linn er det, men BH? Han blir jo sint på Tina fordi hun ikke er forelsket i ham? Det er ikke et kjennetegn på et godt menneske.

Anonymkode: 709fa...419

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Kan være enig i at Linn er det, men BH? Han blir jo sint på Tina fordi hun ikke er forelsket i ham? Det er ikke et kjennetegn på et godt menneske.

Anonymkode: 709fa...419

Og Linn er jo i litt samme situasjon, at hun liker partneren bedre enn partneren liker henne, men hun oppfører seg ikke ufint mot ham - men det gjør BH.

Anonymkode: 709fa...419

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Kan være enig i at Linn er det, men BH? Han blir jo sint på Tina fordi hun ikke er forelsket i ham? Det er ikke et kjennetegn på et godt menneske.

Anonymkode: 709fa...419

Jeg er enig. 

Anonymkode: a4a91...45e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.3.2020 den 15.52, AnonymBruker skrev:

Syns det virker som Johnny tar seg veldig sammen eller holder noe inne? Andre som syns det samme? 

Anonymkode: c6c00...d5e

Nesten litt skummel egentlig. Selvom det tilsynelatende ser ut til at Marina og han er det paret som kan fortsette, så tror jeg de (Marina) velger å ikke fortsette, er noe med han som skurrer i forhold til henne...men mulig magefølelsen min tar feil..

Anonymkode: ad49b...e8e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker Tina har meldt seg på fordi hun vil ha en spennende utfordring, ikke for å være gift.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nesten litt skummel egentlig. Selvom det tilsynelatende ser ut til at Marina og han er det paret som kan fortsette, så tror jeg de (Marina) velger å ikke fortsette, er noe med han som skurrer i forhold til henne...men mulig magefølelsen min tar feil..

Anonymkode: ad49b...e8e

Jeg har heller aldri syntes at de var en god match. Eneste grunnen til at de er sammen er at de er omgjengelige og lite dramatiske personer begge to. Men gnisten er nok ikke der. 

Anonymkode: f8062...d8c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har heller aldri syntes at de var en god match. Eneste grunnen til at de er sammen er at de er omgjengelige og lite dramatiske personer begge to. Men gnisten er nok ikke der. 

Anonymkode: f8062...d8c

 

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nesten litt skummel egentlig. Selvom det tilsynelatende ser ut til at Marina og han er det paret som kan fortsette, så tror jeg de (Marina) velger å ikke fortsette, er noe med han som skurrer i forhold til henne...men mulig magefølelsen min tar feil..

Anonymkode: ad49b...e8e

Jeg synes også det er noe som skurrer... er han litt passiv-agressiv? Blir litt sånn irritert i stemmen når Marina gir uttrykk for at hun muligens ikke kjenner den store forelskelsen enda, og litt sarkastisk? Men så snakker han med søt "babystemme" og skjuler aggresjonen bak det? 

Anonymkode: 577b1...487

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ene siden føler jeg med Tina, som har blitt matchet med en fyr hun ikke passer med, og særlig dersom BH blir sur for at hun ikke liker han. Men på andre siden føler jeg at hun ikke klarer å senke skuldrene sine og bare bli kjent med ham og ikke stresse så mye med at han kanskje ikke var helt det hun forventet. Syns psykologen forklarte følelsene ganske bra med at man måler seg med/speiler seg i partneren sin og at man kanskje derfor ender får en sterk emosjonell reaksjon av partneren de blir matchet med. 

Nå må jeg påpeke at begge er i en stresset situasjon, og at det er lett å tenke at det burde være enkelt fra et utenfraperspektiv, pluss at det er mye som kanskje ikke kommer med på kamera. Så man vet jo ikke alt. 

Uansett kan jeg også forstå BH, dersom han hele tiden blir møtt med motstand og utfordringer og ikke blir tatt for det han er. Noe av det første han ble møtt med er 'er du nerd?' i en skremt tone, og en oppfatning om at han må endre seg. Jeg føler ikke at Tina er interessert i å bli kjent med BH for den han ER, og at hun heller må teste han og være hard mot han for å måle han mot den hun skulle ønsket han kunne vært.

Nå tror jeg ikke de er en god match i grunn og tror de er for ulike personligjetsmessig, men jeg tror BH prøver hardt, men føler at han ikke kan slappe av sammen med henne fordi han egentlig ikke får en sjanse. Han virker veldig stresset rundt henne og ukomfortabel, samtidig som han prøver å være den han 'burde være', mens Tina blir usikker og dermed hard (og kanskje litt urettferdig mot ham) fordi hun føler seg stresset av å bli matchet med ham og klarer ikke å senke skuldrene og bare bli kjent med BH for den han er, nettopp fordi hun har laget seg (kanskje ubevisst) veldig konkrete krav i forkant. På den andre siden setter jeg pris på ærligheten hennes, noe som gjør at hun ikke gir falske forhåpninger til BH. Jeg blir egentlig stresset av begge parter. BH kunne jo vært tøffere å si at 'sånn er jeg, take it or leave it'. Det virker av og til som han skammer seg litt, prøver å være en annen enn det har er (men kudos for å utfordre seg selv), og blir sur for at Tina ikke vil ha han likevel. 

Kanskje jeg overanalyserer, og kanskje andre har andre innfallsvinkler, men merker at denne karantene gjør meg litt vel engasjert i reality-tv 🤔🤔

Anonymkode: 74315...dd4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På ene siden føler jeg med Tina, som har blitt matchet med en fyr hun ikke passer med, og særlig dersom BH blir sur for at hun ikke liker han. Men på andre siden føler jeg at hun ikke klarer å senke skuldrene sine og bare bli kjent med ham og ikke stresse så mye med at han kanskje ikke var helt det hun forventet. Syns psykologen forklarte følelsene ganske bra med at man måler seg med/speiler seg i partneren sin og at man kanskje derfor ender får en sterk emosjonell reaksjon av partneren de blir matchet med. 

Nå må jeg påpeke at begge er i en stresset situasjon, og at det er lett å tenke at det burde være enkelt fra et utenfraperspektiv, pluss at det er mye som kanskje ikke kommer med på kamera. Så man vet jo ikke alt. 

Uansett kan jeg også forstå BH, dersom han hele tiden blir møtt med motstand og utfordringer og ikke blir tatt for det han er. Noe av det første han ble møtt med er 'er du nerd?' i en skremt tone, og en oppfatning om at han må endre seg. Jeg føler ikke at Tina er interessert i å bli kjent med BH for den han ER, og at hun heller må teste han og være hard mot han for å måle han mot den hun skulle ønsket han kunne vært.

Nå tror jeg ikke de er en god match i grunn og tror de er for ulike personligjetsmessig, men jeg tror BH prøver hardt, men føler at han ikke kan slappe av sammen med henne fordi han egentlig ikke får en sjanse. Han virker veldig stresset rundt henne og ukomfortabel, samtidig som han prøver å være den han 'burde være', mens Tina blir usikker og dermed hard (og kanskje litt urettferdig mot ham) fordi hun føler seg stresset av å bli matchet med ham og klarer ikke å senke skuldrene og bare bli kjent med BH for den han er, nettopp fordi hun har laget seg (kanskje ubevisst) veldig konkrete krav i forkant. På den andre siden setter jeg pris på ærligheten hennes, noe som gjør at hun ikke gir falske forhåpninger til BH. Jeg blir egentlig stresset av begge parter. BH kunne jo vært tøffere å si at 'sånn er jeg, take it or leave it'. Det virker av og til som han skammer seg litt, prøver å være en annen enn det har er (men kudos for å utfordre seg selv), og blir sur for at Tina ikke vil ha han likevel. 

Kanskje jeg overanalyserer, og kanskje andre har andre innfallsvinkler, men merker at denne karantene gjør meg litt vel engasjert i reality-tv 🤔🤔

Anonymkode: 74315...dd4

Helt enig med deg. Jeg mener at Tina burde tatt ansvar med en gang hun så at dette ikke gikk (BH er for svak til å kutte), i stedet for å shame han for alt fra mansjettknapper til leketøy, livsstil og til og med personlighet. JA jeg skjønner at hun er skuffet men det gir ikke henne rett til å oppføre seg sånn

I den virkelige verden så hadde hun aldri fattet interesse for han i det hele tatt og når hun ikke en gang ville bo sammen med han så hadde det vært mye bedre å avslutte ekteskapet enn å gå så hardt ut mot han

Anonymkode: c6c00...d5e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist episode...

Hva er det Kristoffer gjør? Er han dum eller spiller han bare? Man kan ikke bare løfte en hund ut på terrassen og tro den skal gå å tisse. Hva med å følge hunden de maks 5m han må gå for å komme ut på gresset? Lat type! Men enda verre at Linn sier at døren til badet kan være åpen slik hunden kan gå på do der! Men nå ser det endelig ut som han forsøker å være mer positiv og ønsker å vise litt mer hvem han er. Tror faktisk Kristoffer er typen som kanskje prøver å ordne opp ved å kjøpe ting eller gjøre noe i stedet for å kommunisere. Det kan fort gå gale da. 

Huff...Marina og Johnny. Må bare le. Han er kanskje litt for medgjørlig. Kan godt hende han faktisk er enig i alt. Men tror kanskje hun vil han skal være litt tøffere. Heller si bestemt "du, jeg er helt enig med deg" i stedet for å si "joda, vi tenker nok likt der". Da virker det mer som han bare sier seg enig for å virke medgjørlig. 

Tina er veldig selvmotsigende. Vil forme en mann slik hun vil, men mener likevel at han svelger for mange kameler han ikke hadde trengt. Men hele holdningen hennes oser jo av at HUN VIL han skal endre seg. Umulig for stakkars BH å forstå. Han gjør så godt han kan for å endre seg selv om han kanskje ikke burde vært så tøffel. Tina har et veldig kritisk og vurderende blikk. Måler han opp og ned. Jeg hadde hatet det. 

 

Anonymkode: c5d21...657

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sist episode...

Hva er det Kristoffer gjør? Er han dum eller spiller han bare? Man kan ikke bare løfte en hund ut på terrassen og tro den skal gå å tisse. Hva med å følge hunden de maks 5m han må gå for å komme ut på gresset? Lat type! Men enda verre at Linn sier at døren til badet kan være åpen slik hunden kan gå på do der! Men nå ser det endelig ut som han forsøker å være mer positiv og ønsker å vise litt mer hvem han er. Tror faktisk Kristoffer er typen som kanskje prøver å ordne opp ved å kjøpe ting eller gjøre noe i stedet for å kommunisere. Det kan fort gå gale da. 

Huff...Marina og Johnny. Må bare le. Han er kanskje litt for medgjørlig. Kan godt hende han faktisk er enig i alt. Men tror kanskje hun vil han skal være litt tøffere. Heller si bestemt "du, jeg er helt enig med deg" i stedet for å si "joda, vi tenker nok likt der". Da virker det mer som han bare sier seg enig for å virke medgjørlig. 

Tina er veldig selvmotsigende. Vil forme en mann slik hun vil, men mener likevel at han svelger for mange kameler han ikke hadde trengt. Men hele holdningen hennes oser jo av at HUN VIL han skal endre seg. Umulig for stakkars BH å forstå. Han gjør så godt han kan for å endre seg selv om han kanskje ikke burde vært så tøffel. Tina har et veldig kritisk og vurderende blikk. Måler han opp og ned. Jeg hadde hatet det. 

 

Anonymkode: c5d21...657

Enig bortsett fra det om Tina og BH. Det virker som om Tina vil ha en fyr som er seg selv og står opp for det, ikke at hun vil forme han. Virker veldig som om BH har en del problemer han burde ha tatt tak i før han tenker på å få seg en dame mht selvfølelse og selvtillit og trygghet på hvem han er. Veldig merkelig å skulle rydde bort halve livet sitt plutselig og "tilfeldigvis" når man er med på et sånt program. Han fremstiller det som om dette er noe han gjør uavhengig av programmet og Tina, når det er åpenbart at det i det minste er delevis derfor. Og når han så åpenbart er uærlig om det, enten bevisst eller ubevisst, blir det vanskelig å forholde seg til han. Har inntrykk av at han er av typen som tror at alt blir perfekt i livet, bare man har en partner - og når Tina da ikke vil være den partneren, blir han sur og grinete, og gir henne enda mindre grunn til å ville være den partneren. Han dytter følelsene sine veldig over på alle andre, men er ikke villig til å ta andres følelser på alvor.

Gjennom hele programmet virker det som at Tina prøver og prøver for å skape et vi, og at hun prøver å ta hensyn til BHs følelser, mens BH blir sur, sint og grinete når Tina ikke føler det han vil at hun skal føle...

Sammenlikn med Johnny, som sier at han har kommet lenger på forelskelsesdelen enn det Marina har gjort, men at han ikke stresser over det og står fint i det. Det er samme situasjon som BH og Tina, men reaksjonen er så utrolig forskjellig fra BHs. Han velger å skjelle henne ut (på sms!) fordi Tina ikke føler det samme som han gjør ... Skjønner godt at Tina ikke orker han, synes det er overraskende at hun har funnet seg i oppførselen hans så lenge som hun har gjort, og det det viser bare at hun prøver og prøver... all kudos til henne.

Anonymkode: 709fa...419

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

På ene siden føler jeg med Tina, som har blitt matchet med en fyr hun ikke passer med, og særlig dersom BH blir sur for at hun ikke liker han. Men på andre siden føler jeg at hun ikke klarer å senke skuldrene sine og bare bli kjent med ham og ikke stresse så mye med at han kanskje ikke var helt det hun forventet. Syns psykologen forklarte følelsene ganske bra med at man måler seg med/speiler seg i partneren sin og at man kanskje derfor ender får en sterk emosjonell reaksjon av partneren de blir matchet med. 

Nå må jeg påpeke at begge er i en stresset situasjon, og at det er lett å tenke at det burde være enkelt fra et utenfraperspektiv, pluss at det er mye som kanskje ikke kommer med på kamera. Så man vet jo ikke alt. 

Uansett kan jeg også forstå BH, dersom han hele tiden blir møtt med motstand og utfordringer og ikke blir tatt for det han er. Noe av det første han ble møtt med er 'er du nerd?' i en skremt tone, og en oppfatning om at han må endre seg. Jeg føler ikke at Tina er interessert i å bli kjent med BH for den han ER, og at hun heller må teste han og være hard mot han for å måle han mot den hun skulle ønsket han kunne vært.

Nå tror jeg ikke de er en god match i grunn og tror de er for ulike personligjetsmessig, men jeg tror BH prøver hardt, men føler at han ikke kan slappe av sammen med henne fordi han egentlig ikke får en sjanse. Han virker veldig stresset rundt henne og ukomfortabel, samtidig som han prøver å være den han 'burde være', mens Tina blir usikker og dermed hard (og kanskje litt urettferdig mot ham) fordi hun føler seg stresset av å bli matchet med ham og klarer ikke å senke skuldrene og bare bli kjent med BH for den han er, nettopp fordi hun har laget seg (kanskje ubevisst) veldig konkrete krav i forkant. På den andre siden setter jeg pris på ærligheten hennes, noe som gjør at hun ikke gir falske forhåpninger til BH. Jeg blir egentlig stresset av begge parter. BH kunne jo vært tøffere å si at 'sånn er jeg, take it or leave it'. Det virker av og til som han skammer seg litt, prøver å være en annen enn det har er (men kudos for å utfordre seg selv), og blir sur for at Tina ikke vil ha han likevel. 

Kanskje jeg overanalyserer, og kanskje andre har andre innfallsvinkler, men merker at denne karantene gjør meg litt vel engasjert i reality-tv 🤔🤔

Anonymkode: 74315...dd4

Elsker at du overanlyserer, jeg holder på med det selv også! Elsker dette programmet litt for mye merker jeg 😂

Det ligger nok noe i det du sier, samtidig har jeg tenkt mye på at det må være vanskelig å bli kjent med noen som ikke viser hvem de er og er veldig usikker på seg selv og hvem de er. Det virker som om BH prøver å forandre seg ut i fra det han tror Tina vil at han skal være - kaster ut halve klesskapet sitt og alle de figurene, begynner å trene osv. Men er det han? Hvem er han, liksom? Tror han hadde vært mye mer attraktiv dersom han sto for den han er, "jeg liker sånne figurer og t-skjorter jeg, hva så?" Det er jo mange sånne folk som er super attraktive. Det handler om å være den man er på en ærlig måte, tåle seg selv og stå i det. Og hvis noen ikke liker det er det deres problem. Ikke på en frekk og brautete måte, liksom, men at man har en selvsikkerhet og trygghet på at den man er er bra nok. Svensken i forrige sesong var jo litt det samme med starwars, han hadde jo litt ymse starwars effekter hjemme, men han sto for det og klarte å le av det uten å le av seg selv på en måte. Så det er jo ikke figurene i seg selv det går på.

BH må tom ha beskjed om hvor han skal sitte, liksom, istedenfor å bare sette seg ned i den sofaen han står rett ved siden av... 🙄 Så jeg tror det er manglende selvtillitt og -trygghet det handler om for Tinas del, og at den usikkerheten gjør at han blir sur og kjefter, ikke at han er "nerd".

Anonymkode: 709fa...419

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil virkelig gi Tina kudos, jeg. Hun er jo så blid og sier "HEI! SÅ KOSELIG!" hver gang de ses, mens BH knapt klarer å svare. Syns det har vært en skikkelig dårlig match, men kanskje tenkte ekspertene at BH trengte en dame som kunne dra han ut av skallet sitt. Jeg tror bare Tina ikke er typen, selv om hun virkelig prøver. Hun vil ha en mann med selvtillit, og det syns jeg ikke er rart i det hele tatt. 

Linn har jeg hatt vondt av en stund nå. Hun virker så fin og koselig, og kjapp i replikken. Trodde virkelig Kristoffer skulle falle hardt for henne. Umulig å vite, men jeg tror han kanskje beskytter seg selv og ikke har turt eller klart å være sårbar nok til å få følelser. Tror ikke de går videre, og jeg håper Linn får masse frierbrev etter dette.

Marina og Johnny er jeg litt både og til. Virker som de trives sammen og er veldig like, men Johnny må nok bli enda litt mer frempå og ha litt mer sterke meninger. Blir spennende å se om de har holdt sammen når programmet er over!

Anonymkode: c493c...fb9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel ikke rart at Tina er gretten når hun blir matchet med en incel. Han later som han er nice guy og tror han fortjener fysisk kontakt ved å kvitte seg med figurene sine, samtidig som han gir Tina tirader på SMS når han ikke får det som han vil. Jeg hadde blitt fysisk uvel av det. 

Anonymkode: ea619...d8c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2020 den 21.52, AnonymBruker skrev:

På ene siden føler jeg med Tina, som har blitt matchet med en fyr hun ikke passer med, og særlig dersom BH blir sur for at hun ikke liker han. Men på andre siden føler jeg at hun ikke klarer å senke skuldrene sine og bare bli kjent med ham og ikke stresse så mye med at han kanskje ikke var helt det hun forventet. Syns psykologen forklarte følelsene ganske bra med at man måler seg med/speiler seg i partneren sin og at man kanskje derfor ender får en sterk emosjonell reaksjon av partneren de blir matchet med. 

Nå må jeg påpeke at begge er i en stresset situasjon, og at det er lett å tenke at det burde være enkelt fra et utenfraperspektiv, pluss at det er mye som kanskje ikke kommer med på kamera. Så man vet jo ikke alt. 

Uansett kan jeg også forstå BH, dersom han hele tiden blir møtt med motstand og utfordringer og ikke blir tatt for det han er. Noe av det første han ble møtt med er 'er du nerd?' i en skremt tone, og en oppfatning om at han må endre seg. Jeg føler ikke at Tina er interessert i å bli kjent med BH for den han ER, og at hun heller må teste han og være hard mot han for å måle han mot den hun skulle ønsket han kunne vært.

Nå tror jeg ikke de er en god match i grunn og tror de er for ulike personligjetsmessig, men jeg tror BH prøver hardt, men føler at han ikke kan slappe av sammen med henne fordi han egentlig ikke får en sjanse. Han virker veldig stresset rundt henne og ukomfortabel, samtidig som han prøver å være den han 'burde være', mens Tina blir usikker og dermed hard (og kanskje litt urettferdig mot ham) fordi hun føler seg stresset av å bli matchet med ham og klarer ikke å senke skuldrene og bare bli kjent med BH for den han er, nettopp fordi hun har laget seg (kanskje ubevisst) veldig konkrete krav i forkant. På den andre siden setter jeg pris på ærligheten hennes, noe som gjør at hun ikke gir falske forhåpninger til BH. Jeg blir egentlig stresset av begge parter. BH kunne jo vært tøffere å si at 'sånn er jeg, take it or leave it'. Det virker av og til som han skammer seg litt, prøver å være en annen enn det har er (men kudos for å utfordre seg selv), og blir sur for at Tina ikke vil ha han likevel. 

Kanskje jeg overanalyserer, og kanskje andre har andre innfallsvinkler, men merker at denne karantene gjør meg litt vel engasjert i reality-tv 🤔🤔

Anonymkode: 74315...dd4

Han prøver hardt å endre seg selv fordi han tror det er det Tina vil. Han prøver ikke hardt når det kommer til å jobbe med forholdet. Han tror det skal gå av seg selv bare han blir den Tina vil ha. Men det er jo uansett åpenbart at BH aldri kan bli den mannen Tina vil ha. Derfor er det også helt merkelig at de har blitt matchet. 

Anonymkode: ea619...d8c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Tina er virkelig verdens kjipeste person. Skrekk og gru å skulle bli matchet med henne.

Anonymkode: e882b...259

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun Tina er virkelig verdens kjipeste person. Skrekk og gru å skulle bli matchet med henne.

Anonymkode: e882b...259

For en latterlig ting å si. Fullt forståelig at hun synes situasjonen er vanskelig, og likevel prøver hun oppriktig å bli kjent med BH.

Anonymkode: bc770...7d8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...