AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #481 Del Skrevet 25. mars 2020 17 timer siden, MadameDeRosa skrev: Enig! Dessuten KUNNE de ha funnet menn som var litt mer normalt pene utseendemessig, ikke slike slasker som ser ut som hovedinteressene er å drikke øl og å klø seg i ræva på sofaen mens de gamer wow. Jeg har bare kommet til episode 3 , ser på nett. Og dette var det første jeg satt igjen med av tanker også! Du fikk satt de orda på dem som jeg tenkte og! Damene er minst dobbelt så pene som menna. Anonymkode: a69cd...d98 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #482 Del Skrevet 25. mars 2020 Synes alle 3 damene er veldig pene! Marina er eksepsjonelt vakker. Både Linn og Tina er også over snittet pene damer. Mennene er mer gjennomsnittlige. Anonymkode: 1647e...ccc 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #483 Del Skrevet 25. mars 2020 Synes mennene ser mye bedre ut enn damene på dette programmet. Anonymkode: f9e43...e42 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #484 Del Skrevet 25. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes alle 3 damene er veldig pene! Marina er eksepsjonelt vakker. Både Linn og Tina er også over snittet pene damer. Mennene er mer gjennomsnittlige. Anonymkode: 1647e...ccc Jeg lurer jo litt på hva du omgir deg med til vanlig dersom du mener disse er over snittet pene. Men smaken er som baken, og det kommer jo helt sikkert også ann på hva man er vandt til å omgås med/se på gaten der man bor 🤷🏼♀️ Anonymkode: 29433...5d7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 25. mars 2020 #485 Del Skrevet 25. mars 2020 Ærlig talt, hva er det for slags utseendefokus her? Helt vanlige folk får seg kjærester og blir gift, ute i virkeligheten. Har dere sett for mye på fordummende reality-tv som Paradise og sånn? Folk ser ikke sånn ut, og det er heldigvis ingen lov som sier at folk må se sånn ut. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #486 Del Skrevet 25. mars 2020 12 minutter siden, Snipa said: Ærlig talt, hva er det for slags utseendefokus her? Helt vanlige folk får seg kjærester og blir gift, ute i virkeligheten. Har dere sett for mye på fordummende reality-tv som Paradise og sånn? Folk ser ikke sånn ut, og det er heldigvis ingen lov som sier at folk må se sånn ut. Helt enig, jeg har prøvd gjentatte ganger å si ifra fordi jeg syns vektfokuset her ikke er greit. Jeg tror virkelig flere har et litt forvridd syn på hva normalvekt og en "helt normal kropp" er. Og syns virkelig alle damene som er med her er flotte! Anonymkode: c493c...fb9 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #487 Del Skrevet 25. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer jo litt på hva du omgir deg med til vanlig dersom du mener disse er over snittet pene. Men smaken er som baken, og det kommer jo helt sikkert også ann på hva man er vandt til å omgås med/se på gaten der man bor 🤷🏼♀️ Anonymkode: 29433...5d7 Ja, for du har jo fasiten til hva som er pent. 🤣 folk er så DUMME om de tror at utseende har en objektiv måleenhet. Anonymkode: 03fc4...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #488 Del Skrevet 25. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, for du har jo fasiten til hva som er pent. 🤣 folk er så DUMME om de tror at utseende har en objektiv måleenhet. Anonymkode: 03fc4...e33 Det handler åpenbart ikke om det. Det handler om at deltakerne kan lese om dette om seg selv og det gir ingen god følelse. Så slutt! Kan du ikke bare holde deg til mannsgruppa Ottar? Anonymkode: 18571...601 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #489 Del Skrevet 25. mars 2020 Jeg har ikke et forvridd kroppssyn, og ser at alle deltakerne har både 10, 20 og 30 kg for mye. Usunt at folk tror at dette er normal kroppsvekt, det er det ingen av dem som har. Anonymkode: f1a4c...97e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 25. mars 2020 #490 Del Skrevet 25. mars 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke et forvridd kroppssyn, og ser at alle deltakerne har både 10, 20 og 30 kg for mye. Usunt at folk tror at dette er normal kroppsvekt, det er det ingen av dem som har. Anonymkode: f1a4c...97e Tina har vel en vanlig kropp ?? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #491 Del Skrevet 25. mars 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke et forvridd kroppssyn, og ser at alle deltakerne har både 10, 20 og 30 kg for mye. Usunt at folk tror at dette er normal kroppsvekt, det er det ingen av dem som har. Anonymkode: f1a4c...97e Men vekta er jo så jævlig irrelevant i denne serien. Diskuter konseptet, og hold kjeft om andre ting!! Anonymkode: ac25b...afb 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 Populært innlegg #492 Del Skrevet 25. mars 2020 Dere har diskutert vekt og utseende i snart 10 uker... er dere ikke leie?😂 har speil hjemme jeg! Vet hvordan jeg ser ut! Hilsen en som er med i programmet🤪 takk til dere som setter de som shamer på plass! Verden trenger flere av deres positivitet❤️👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Anonymkode: e0da8...e5a 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 25. mars 2020 #493 Del Skrevet 25. mars 2020 Hva i all verden får noen til å skrive så mye negativt om andre menneskers utseende?? Det er helt motbydelig rett og slett!! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #494 Del Skrevet 25. mars 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere har diskutert vekt og utseende i snart 10 uker... er dere ikke leie?😂 har speil hjemme jeg! Vet hvordan jeg ser ut! Hilsen en som er med i programmet🤪 takk til dere som setter de som shamer på plass! Verden trenger flere av deres positivitet❤️👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Anonymkode: e0da8...e5a Er du Linn? Du er i så fall ufattelig pen! 💞 Anonymkode: c3bc0...6e4 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #495 Del Skrevet 25. mars 2020 Jeg blir nok hengt nå... men jeg oppfatter Tina som en litt vanskelig person. Anonymkode: 219bc...ff3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym546u Skrevet 25. mars 2020 #496 Del Skrevet 25. mars 2020 Jeg heier på Linn, så reflektert og bra jente! Hun fortjener en veldig snill og omtenksom kjæreste! ❤ 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #497 Del Skrevet 25. mars 2020 Dere som sier at de ikke kan ha vært ærlige under intervjuet osv. Jeg tror de har vært så ærlige de kan, men ingen vet hvordan man reagerer i en situasjon som GVFB. Jeg har en ide om hvordan jeg ville reagert om jeg ble gift med en jeg ikke finner attraktiv (personlighet og/eller utseende), men det kan hende jeg bommer totalt. Og man oppfører seg jo forskjellig ut fra hvordan den man kommuniserer med oppfører seg også. Jeg synes synd på Linn, det er ikke lett å forholde seg til sånne som Kristoffer. Han har nok mange gode sider også, men han mangler mye på kommunikasjon. Jeg synes Linn virker som en veldig flott dame og tenker at det ordner seg for henne til slutt. Omsorgsfull, ærlig, morsom, humørfylt, søt og easy going. Håper hun treffer en mann som passer henne bedre. Jeg oppfatter ikke Bjørn Harald som at han syter og krever at Tina skal bli forelsket, men han må jo kunne snakke om sine følelser han også. Og jeg skjønner at han er frustrert, for fra hans side så gjør han alt hun ber han om, men han får ingenting tilbake. Men det er jo klart Tina kan jo ikke gi noe tilbake når det ikke er noe å gi. Jeg synes hun har prøvd hardt. Men de er for forskjellige. BH er for puslete for henne. Håper for hans del at han ikke føler at han har utslettet seg selv helt i forsøk på å tiltrekke seg Tina. Dette var en skikkelig dårlig match. Marina og Johnny (er det ikke det han heter?) er søte sammen. Men de er veldig milde. De er liksom litt kjedelige. Men det er jo egentlig helt fint. Hverdagene er jo kjedelige. Folk flest er kjedelige. Jeg er kjedelig. Så lenge de koser seg sammen så spiller det ingen rolle. De er mennesker som ikke er høylytte og selvhevdende så jeg tror de kommer til å vare. De trenger bare å bli enda bedre kjent. Anonymkode: 14a93...ab5 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #498 Del Skrevet 25. mars 2020 Jeg lurer veldig på hva kristoffer tenkte i siste episode, når han og linn er på butikken. Hvor han demonstrativt slenger grønnsaker oppi kurven. BH tror jeg er en fantastisk kjæreste, for noen andre en Tina. Skjønner henne godt, at det kan bli litt mye. Enig med alt ab over sier. Slik oppfatter jeg det også. Anonymkode: f6971...f13 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 Populært innlegg #499 Del Skrevet 25. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du Linn? Du er i så fall ufattelig pen! 💞 Anonymkode: c3bc0...6e4 Jupp.... takk❤️ Spennende lesing her i 10 uker...🥱🥱 men tror noen her inne burde reflektere litt lenger enn nesa rekker... haters gonna hate! ✌🏻Og noe av det som har blitt sagt her inne Har vært tøft, trist, hysterisk morsomt og veldig rart å lese.. men man kommer til ett punkt hvor man rett og slett gir faen og tenker jaja! La de bare holde på🥳🤪 jeg vet jeg er overvektig - har skrevet ett Facebook innlegg om dette, for å belyse litt at ting har en grunn, og der jeg gikk jeg laaaaangt utenfor min komfortsone! Men: er det noen som skal prate om meg og mine «problemer» så tar jeg ordet selv. 🙌 og det innlegget postet jeg fordi jeg rett og slett fikk nok av kommentarer om nettopp vekten! Til de som har satt på plass de som har hatt oppheng om utseende og vekt - tusen takk ❤️ Dere viser at Positivitet skaper positivitet❤️❤️❤️ Ta vare på hverandre i denne tiden!❤️ Anonymkode: e0da8...e5a 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #500 Del Skrevet 25. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jupp.... takk❤️ Spennende lesing her i 10 uker...🥱🥱 men tror noen her inne burde reflektere litt lenger enn nesa rekker... haters gonna hate! ✌🏻Og noe av det som har blitt sagt her inne Har vært tøft, trist, hysterisk morsomt og veldig rart å lese.. men man kommer til ett punkt hvor man rett og slett gir faen og tenker jaja! La de bare holde på🥳🤪 jeg vet jeg er overvektig - har skrevet ett Facebook innlegg om dette, for å belyse litt at ting har en grunn, og der jeg gikk jeg laaaaangt utenfor min komfortsone! Men: er det noen som skal prate om meg og mine «problemer» så tar jeg ordet selv. 🙌 og det innlegget postet jeg fordi jeg rett og slett fikk nok av kommentarer om nettopp vekten! Til de som har satt på plass de som har hatt oppheng om utseende og vekt - tusen takk ❤️ Dere viser at Positivitet skaper positivitet❤️❤️❤️ Ta vare på hverandre i denne tiden!❤️ Anonymkode: e0da8...e5a Fra en vernepleier til en annen, du fortjener det beste fra en mann. Anonymkode: a4a91...45e 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå