Gå til innhold

Han møtte ikke opp til fødselen, med verdens dårligste unnskyldning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det at han ikke er interessert i hvordan du har det når du først ringte er helt sykt. Jeg hadde kasta mannen rett i søpla. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.1.2020 den 20.20, AnonymBruker skrev:

Vært med han under samværet flere ganger. Han skulle legge, så hørte jeg masse hyling, men tenkte at jeg må la han ordne opp. Etter sikkert 15 min så løp jeg opp. Da satt far på do og spilte på tlf, mens barnet lå alene i sengen og hyla. 

En annen gang minnet jeg han på å passe på barnet, jeg prøvde å være opptatt med andre ting mens jeg var der. For at han skulle få plass til å være pappa. Plutselig hørte jeg masse grining og et brak, far gjør absolutt ingenting. Jeg løper ut og trøster barnet som har rivd ned noe og fått over seg. Far sitter fortsatt å ser på TV og flytter seg ikke i det hele tatt. 

For jeg dro var jeg en periode veldig syn selv, akutt og egentlig ute av stand til å ta meg av baby. Ringte han og ba om hjelp så fikk jeg samme som til fødsel. Han dukket opp langt utpå dagen fordi jobben var viktigere. 

Jeg har mange lignende hendelser. 

Anonymkode: 750e9...6e8

Denne tufsen bør ikkje ha ansvaret for eit barn meir enn høgst nødvendig, kanskje annakvar helg er nok... 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Josefine5 skrev:

😧

Håper det går bra med deg nå. 

Takk for det 😊 Det går bra. Er snart 13 år siden. Har ikke kontakt med verken eks eller søster lengre. Visse mannfolk eier ikke skam. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 19.40, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke se at det "burde vært" noen andre enn hvemsomhelst som var der? Resultatet blir jo 100% det samme?

Anonymkode: a3e1a...edc

Hvis du virkelig mener det du skriver, så må du jo mangle noen vesentlige koblinger i topplokket... Jeg tror du tuller, men synes faktisk synd på deg om du ikke gjør det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Forundret.. skrev:

Heter han karen din Frode? 

Nei, ikke i det hele tatt faktisk. Finnes sikkert flere slike da 

Anonymkode: 750e9...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må samarbeide med han i 18 år. Jeg kommer meg ikke helt vekk med det første.

Anonymkode: 750e9...6e8

Neida men du kommer deg bort som i å ikke ha han i hverdagen. Alenemamma er MYE bedre enn å være med en sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, BethD skrev:

Neida men du kommer deg bort som i å ikke ha han i hverdagen. Alenemamma er MYE bedre enn å være med en sånn!!

Alenemamma har jeg vært en stund, men som jeg skrev før her, om jeg ikke viser tegn til å ville samarbeide er det jeg som mister rettigheter. 

Anonymkode: 750e9...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Josefine5
16 timer siden, Neteas skrev:

Takk for det 😊 Det går bra. Er snart 13 år siden. Har ikke kontakt med verken eks eller søster lengre. Visse mannfolk eier ikke skam. 

Nei det er sikkert og visst. Men det gjelder begge kjønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Josefine5 skrev:

Nei det er sikkert og visst. Men det gjelder begge kjønn. 

Enig! 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 20.29, AnonymBruker skrev:

Be om en sakkyndig vurdering av noen som har videreutdanning i sped- og småbarns psykiske helse, eller på annet vis er eksperter på små barn. Det burde være lett å vise at 3åringen ikke har samme tilknytning til far som til mor. 

Han ønsker ikke å betale mer bidrag enn nødvendig. Hvor mye må han ut med hvis han f.eks. Har 30 ja 50? Hvis han tjener vesentlig bedre enn deg så må han jo betale uansett. Prøv bidragskalkulatoren.

Hvis du har økonomi til det, så løs ham fra den delen av bidraget som går over det du skulle hatt ved 50/50. Da er du nok sikret at omsorgen går i ditt favør. Når det har gått et år eller to kan du søke via NAV. Hvis du ser at det ikke går altså. 

Anonymkode: 25e65...7b7

Han bør ikke ha noe ansvar for barnet. Slik du forteller om hans samvær så er han absolutt ikke egnet til å være far. En totalt uansvarlig og ubrukelig mann er det han er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ruser seg, drikker altfor mye og fyllekjører også

Men han har fast, stabil jobb hos en venn og utfra det så kan han fremstå som veldig bra. Det er skummelt hvor flink han er til å prate for seg. Han lyver hele tiden, høres ut som den selgeren når han snakker med andre, for meg var det nærmest flaut å høre på. Han er villig til å si alt for å bli likt, men mener ikke halvparten av det. 

Anonymkode: 750e9...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 19.45, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert godt, men å slite med det i årevis etterpå? En fødsel er jo gledelig, et dødsfall forferdelig. Jeg vil si det er en forskjell.

Anonymkode: a3e1a...edc

Hvorfor det? Resultatet er jo det samme uansett om det er bussjåføren som trøster deg eller en kjær venn? 🙄

en fødsel kan være traumatisk og man vil vel helst ha far der som støtte og for å dele den store begivenheten. Når han svikter sånn så blir det et ganske stort skår i gleden.

Anonymkode: 37820...c76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2020 den 12.06, Neteas skrev:

Visse mannfolk eier ikke vett.. Faren til mine var med på alle tre fødslene. Pga omstendighetene fikk han ikke ha de to eldste alene når minsten og jeg var igjen på føden. Søsteren min var der for dem hele tiden. De samarbeidet godt om de eldste. Alt for godt. 9 mndr senere ble jeg tante til mine barns halvsøster/søskenbarn.

Jeg ville forberedt meg på å være alene med babyen, ts.. Lykke til ❤️

Dette er det verste jeg har hørt, fy f*#@. Håper karma faktisk eksisterer, og de blir gjenfødt som brunsnegler. 

Anonymkode: 43f06...e9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.1.2020 den 19.40, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke se at det "burde vært" noen andre enn hvemsomhelst som var der? Resultatet blir jo 100% det samme?

Anonymkode: a3e1a...edc

Wow... 

Anonymkode: 4d749...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er det verste jeg har hørt, fy f*#@. Håper karma faktisk eksisterer, og de blir gjenfødt som brunsnegler. 

Anonymkode: 43f06...e9d

Da er vi to.. Synes mest synd på datteren de fikk. I slekta mi feier man all snusk under teppet. Later som det aldri skjedde,og er et ikke-tema. Hun aner ikke hvem faren sin er. Når hun spør, får hun ikke svar. Mista troen på menneskeheten for lenge siden 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser tråden til side 2 og ser at alle her er j**** frekke og barnslige og ikke eier respekt for andre. Var sikkert medfølelse hun ville ha, ikke piss om valg osv. Hun trodde nok han kom til å stille opp og være der så ble det desverre ikke sånn. Så flink og tøff du er som går i fra han, det er modig gjort! Stå på ditt og ikke la han få noe 50 % før evt. barnet er stor nok og han har vist stor bedring ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.1.2020 den 19.43, AnonymBruker skrev:

Ok...hadde du hatt det på samme måte om fyren var legitimt forhindret? Altså han var like fraværende men kom ikke pga at bilen brøt sammen eller noe slikt?

Anonymkode: a3e1a...edc

Jeg er genuint nysgjerrig, er du en psykopat? Eller har andre diagnoser? 

Eller har du lite kunnskap om fødsler?

Anonymkode: 352eb...e37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
AnonymBruker skrev (På 1/20/2020 den 20.39):

Han ruser seg, drikker altfor mye og fyllekjører også

Men han har fast, stabil jobb hos en venn og utfra det så kan han fremstå som veldig bra. Det er skummelt hvor flink han er til å prate for seg. Han lyver hele tiden, høres ut som den selgeren når han snakker med andre, for meg var det nærmest flaut å høre på. Han er villig til å si alt for å bli likt, men mener ikke halvparten av det. 

Anonymkode: 750e9...6e8

Han blir nok gjennomskuet. Kjenner en type av samme alen, der eksen var livredd for at alle skulle bli sjarmert av han. Men... Problemet er at han sitter på makta bare fordi du lar deg lure.

Anonymkode: db491...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...