Gå til innhold

Han møtte ikke opp til fødselen, med verdens dårligste unnskyldning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vegret meg lenge før å skrive den her. 

Da jeg var på fødestuen så var jeg der for å få sove ut, men på morgenkvisten forsto både jeg og jordmor at ting var i gang. Kl 6 på morgenen ringte jeg samboer og ba han skynde seg dit. Han har 20 min kjøring fra oss til sykehuset også skulle han bare kle på seg og handle 4 ting til meg. 

Flere ganger var jordmor inne å spurte etter han. Jeg sendte flere meldinger og ringte flere ganger etter han. Ikke noe svar. 

Litt før kl 14 på dagen var babyen ute med masse assistanse fra flere på sykehuset, jordmor, barnelege, etc. 

En times tid senere dukket samboer... 

Han hadde ikke trodd at det skulle gå så fort så han gadd ikke stresse sa han. Han hadde sovet litt lengre, gått en tur, tatt en lang dusj, sa han hadde rydda litt (men jeg vet at alt var ryddig på forhånd.) 

Og de dagene vi var på sykehuset, måtte være ekstra pga komplikasjoner, da lå han bare å sov for han var så trøtt. Han hjalp ikke til med mindre det var andre i rommet som så han. 

Anonymkode: 750e9...6e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var han så fantastisk før fødsel da??

Anonymkode: 255ef...00c

Han var bedre enn det der. Men langt fra fantastisk. Han har fortsatt i samme stil etterpå, å ikke møte opp, ikke bidra. 

Anonymkode: 750e9...6e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg men det der... 😂

Dumme mannen. Han er ingenting å samle på

Anonymkode: 4195f...5f4

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig ærlig? Distansér seg fra han og ikke forvent noen ting. Dersom du har en hel masse forventinger som ikke blir innfridd kommer det bare til å gjøre veldig vondt, og du kommer til å bli mer sliten enn du tenger fordi du hele tiden håper.. 

Dersom han 'kommer etter og blir pappa' etterhvert så er det veldig fint, det går den veien for mange også ❤️ men inntil du finner det ut er det lurt om du beskytter deg mentalt ❤️

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Wow. Han trodde ikke det skulle gå så fort? Alle meldingene og gangene du prøvde å ringe var altså ikke hint nok? Han hadde ikke fått være med hjem. Da jeg ringte mannen og sa vannet hadde gått, var han der på sju minutter når kjøreturen tar ti minutter. 

Anonymkode: ea3a1...383

Det var det eneste han hadde å si faktisk. Og den har han holdt på. Vi har jo sett på fødeavdelingen og der er jo mannen med å venter gjennom alt av rier. Kanskje han ikke gadd..

Anonymkode: 750e9...6e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva hadde det å bety egentlig? Ungen kom ut uansett, med eller uten han der.

Anonymkode: a3e1a...edc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Wow. Han trodde ikke det skulle gå så fort? Alle meldingene og gangene du prøvde å ringe var altså ikke hint nok? Han hadde ikke fått være med hjem. Da jeg ringte mannen og sa vannet hadde gått, var han der på sju minutter når kjøreturen tar ti minutter. 

Anonymkode: ea3a1...383

Enig. Ikke faen om han hadde fått blitt med hjem igjen!! 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt, var det noe du lurte på eller ville du bare fortelle hvor dumt valg du har tatt? Skjønner ikke at du fortsatt er sammen med han, at du fikk barn med han er jo litt sent å gjøre noe med, men får håpe du har lært. 

Anonymkode: b65ec...e39

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Flamme skrev:

Oj... Stakkars deg. 😶Nå er du desverre nødt til å ha denne uansvarlige og slappe mannen i livet ditt de neste 18 årene. Jeg hadde kaldkvelt mannen min om han hadde sluttet å svare på tlf under fødsel. Fyfaen at du orker... 

Etter jeg prøvde å ringe han for fjerde gang så lot jeg bare være. Jeg maste kun frem til halv ni, da var jeg litt opptatt av andre ting etterpå. 

Anonymkode: 750e9...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til videre! Det er meget tvilsomt at noe vil endre seg med mindre du tar grep.

Anonymkode: 758e8...b36

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Etter jeg prøvde å ringe han for fjerde gang så lot jeg bare være. Jeg maste kun frem til halv ni, da var jeg litt opptatt av andre ting etterpå. 

Anonymkode: 750e9...6e8

Hva sa du når han endelig kom? Jeg hadde klikket..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønte ikke helt, var det noe du lurte på eller ville du bare fortelle hvor dumt valg du har tatt? Skjønner ikke at du fortsatt er sammen med han, at du fikk barn med han er jo litt sent å gjøre noe med, men får håpe du har lært. 

Anonymkode: b65ec...e39

Jeg er ikke sammen med han lengre, men nå som jeg har dratt vil ham ha den lille minst 50%. Men det er en annen sak. Denne fødselen er en stund siden, men jeg sliter sånn med det. 

Anonymkode: 750e9...6e8

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Flamme skrev:

Hva sa du når han endelig kom? Jeg hadde klikket..

Jeg hadde født for en time siden så jeg var litt sliten akkurat da. Jeg sa vel bare at babyen er hos en jordmor. 

Anonymkode: 750e9...6e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han fra Afrika? Jeg har ihverfall erfaring med at afrikanere alltid har veeeldig god tid.

Anonymkode: a545f...82e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva det har å si at faren ikke stiller opp for verken barnet sitt eller sitt barns mor ? :klo: 

 

Anonymkode: 7638c...ec8

Hva kunne han gjøre annet enn å se på uansett?

Anonymkode: a3e1a...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...