Gå til innhold

De aller fleste menn klarer seg kun i x antall år uten et sexliv....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, Thyra skrev:

Hva om de ikke har hatt sex på en måned i forbindelse med fødsel eller den ene har vært bortreist en måned. Hsr man tatt pause i forholdet og er bare venner en stund? 

Hvis de har vært bortreist i en måned og hatt skypesex eller sexta, teller det. 

Ikke sex på en mnd må bety penetrering pga fødemor skal gro.  Man kan likevel flørte, kysse, gi hverandre oralsex mm. For den saks skyld, hun kan pegge ham. 

Jeg tror ikke på pause. Enten er man sammen, eller ikke sammen. 

Anonymkode: cdc07...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de har vært bortreist i en måned og hatt skypesex eller sexta, teller det. 

Ikke sex på en mnd må bety penetrering pga fødemor skal gro.  Man kan likevel flørte, kysse, gi hverandre oralsex mm. For den saks skyld, hun kan pegge ham. 

Jeg tror ikke på pause. Enten er man sammen, eller ikke sammen. 

Anonymkode: cdc07...bf6

Gi hverandre oralsex? Tviler på at det er noen god ide å slikke en som fortsatt blør kraftig etter fødsel og med sting både her og der... 

Anonymkode: 9432d...e5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne fint ha klart meg uten sex, men ikke nærhet. 

Anonymkode: 927a9...aab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gi hverandre oralsex? Tviler på at det er noen god ide å slikke en som fortsatt blør kraftig etter fødsel og med sting både her og der... 

Anonymkode: 9432d...e5a

Det de vil. Det som passer. Runke sammen. Utveksle fantasier. Hva vet jeg. 

Anonymkode: cdc07...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vil leve i et sexløst forhold? Ikke jeg! 
Jeg er kvinne på 50. 

Anonymkode: 61d20...dbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de har vært bortreist i en måned og hatt skypesex eller sexta, teller det. 

Ikke sex på en mnd må bety penetrering pga fødemor skal gro.  Man kan likevel flørte, kysse, gi hverandre oralsex mm. For den saks skyld, hun kan pegge ham. 

Jeg tror ikke på pause. Enten er man sammen, eller ikke sammen. 

Anonymkode: cdc07...bf6

Jeg håper du virkelig skjønner det at veldig mange dammer ikke TENKER på sex en god stund etter fødsel. De verken orker eller vil tanken på sex, fantasier, flørting, og enda mindre oralsex...noen kvinner etter fødsel har det slik flere måneder før de Kommer tilbake til sitt vanlige jeg igjen...
Noen damer trenger mye mer enn en måned for at alt der nede også skal komme på "plass"

Anonymkode: 38ba2...143

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg håper du virkelig skjønner det at veldig mange dammer ikke TENKER på sex en god stund etter fødsel. De verken orker eller vil tanken på sex, fantasier, flørting, og enda mindre oralsex...noen kvinner etter fødsel har det slik flere måneder før de Kommer tilbake til sitt vanlige jeg igjen...
Noen damer trenger mye mer enn en måned for at alt der nede også skal komme på "plass"

Anonymkode: 38ba2...143

*mente damer, ikke dammer

Anonymkode: 38ba2...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2020 den 20.31, AnonymBruker skrev:

Nei, kjærlighet er ikke uløselig knyttet til sex. Dyp kjærlighet er fint mulig uten kjønnslig omgang:)

Anonymkode: f99ab...dcf

Snakk for deg selv! 

Anonymkode: 61d20...dbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper du virkelig skjønner det at veldig mange dammer ikke TENKER på sex en god stund etter fødsel. De verken orker eller vil tanken på sex, fantasier, flørting, og enda mindre oralsex...noen kvinner etter fødsel har det slik flere måneder før de Kommer tilbake til sitt vanlige jeg igjen...
Noen damer trenger mye mer enn en måned for at alt der nede også skal komme på "plass"

Anonymkode: 38ba2...143

Det kan så være. Men man kan likevel ha en vibe gående sammen. Om man kaller det seksuelt, sensuelt eller noe anna er ikke så viktig. Noe som viser at man er et par. Ellers varierer det vel hvor mye skader man får ved fødsel. Det vanlige er vel å vente 6 uker med vaginal sex. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem vil leve i et sexløst forhold? Ikke jeg! 
Jeg er kvinne på 50. 

Anonymkode: 61d20...dbb

Er lkke kjekt om sexen uteblir. Men man får vel prøve å finne ut av det sammen. Hvis begge ønsker å gjøre noe med det. 

Anonymkode: cdc07...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2020 den 13.09, AnonymBruker skrev:

Denne overskriften leste jeg som en kommentar i en utroskaps-tråd, og jeg lurer, er dette sant?

Er det slik at de aller fleste menn ikke klarer leve i et sexløst forhold mer enn noen få år? Og ergo, hvis det er sexløst, så velger de utroskap? eller velger de å bryte ut?

Fortell, vil gjerne ha erfaringer her.

Anonymkode: 4658e...1fb

Hvis man er et par og sexen forsvinner så er man jo bare to venner som bor sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ÅR? Trur det er snakk om mye mindre enn ett år for de fleste menn.

Dersom samboer/kone/kjæreste ikke lenger vil ha sex, så trur jeg de aller fleste menn tenker at hun har sluttet å elske ham og at forholdet er på vei ut for stupet. 

Dette skjer lenge før det har gått år.

Anonymkode: 2970c...8f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen ÅR? Trur det er snakk om mye mindre enn ett år for de fleste menn.

Dersom samboer/kone/kjæreste ikke lenger vil ha sex, så trur jeg de aller fleste menn tenker at hun har sluttet å elske ham og at forholdet er på vei ut for stupet. 

Dette skjer lenge før det har gått år.

Anonymkode: 2970c...8f7

Nei tvert i mot er det veldig mange menn som har stor forståelse for at både første og andre år etter fødsel er en unntakssituasjon. 

Men så bare fortsetter det med avvisning etter avvisning. 

Husker når jeg var yngre var jeg litt forundret over hvor mange litt eldre kolleger som var utenfor rammene av forholdet hjemme, når man blir eldre selv og ser at problemstillingen er så altomfattende så blir det et totalt annet perspektiv.

Så har kommet til erkjennelsen at sånn er det bare. Kvinner mener det er en selvfølge at sex er noe som kan fases ut innen parforholdet, da blir konsekvensene helt forutsigbare.

Anonymkode: 86d53...3ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker har et potensiale i seg til å leve helt greit uten sex, i årevis. 

Tror det som er mest avgjørende er om man «føler man får den sex’en man burde ha fått», eller ei. Altså at det å avstå fra sex er noe man når som helst kan gå ut av, og i stedet velge å faktisk ha sex. Hvis man stadig har et tilbud om sex, så er det lett å si nei, og tilmed miste lysten totalt. Har man derimot ikke noe tilbud om sex, så kan det fort føles fryktelig vondt og stusslig. Særlig hvis man lever sammen med noen og akkurat denne ene personen vegrer, eller ikke vil, ha sex. 

Som så mye annet er dette snakk om tilbud og etterspørsel og menneskelig psykologi, og kan derfor meget enkelt manipuleres. 

Just do it! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det heter seg at hvis en har et behov som blir dekket så føles det ikke så veldig viktig, mens hvis det er et behov som ikke blir dekket så vil det over tid dominere helt.

Passer veldig godt til menn. For de aller fleste menn er sex et primærbehov helt på topp 3.

Anonymkode: 86d53...3ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn går ikke ut av et sexløst forhold, de velger det enkleste, å være utro.

Anonymkode: ad512...29a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2020 den 16.26, AnonymBruker skrev:

Oida! Dere inngikk vel heller ingen avtale om at hun skulle være sexslaven din?

Ut fra dine tidligere poster er du singel og er den som blir ignorert og dumpet, og som ikke respekterer at damene har en god grunn for å dumpe deg (for eksempel holdningene dine, som du har fått påpekt hundre ganger her inne, men som du nekter å se selv for alle damer er visst bare slemme) så syns det er hyklersk å nå fremstille det som at du bytter ut (og at damene, igjen, er de ubrukelige). 

Man inngår ikke et forhold bare for sex. Om sexen uteblir har vanlige par det koselig på andre måter. Har man ikke det så slår man opp, ikke er utro. 

TS: Menn som sier de ikke kan holde ut uten sex mer enn så og så lenge er bare egoister. Tror enkelte menn tror de er så unike og gudommelige som seksuelle vesner og ikke forstår at kvinner kan ha like stor seksualdrift og bli like seksuelt frustrery. Enda så har ikke kvinner begynt å skyte løs på skoler på grunn av sexmangel, eller legitimere utroskap som "biologi" fordi de ikke lenger kan gå uten sex. 

Mange velger utroskap fordi de er egoister som vil ha i både pose og sekk. Ikke fordi de ikke KAN klare å holde ut uten.  

Anonymkode: 12403...8f2

Kvinner går aldri så lenge uten sex ufrivillig. Dere trenger ikke å gå ut av døra en gang... Tinder = take-away for lystne damer. Her sammenliknes fugl og fisk.

Anonymkode: a1081...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.1.2020 den 13.16, Hr. Aktiv skrev:

Hvorfor skal det være sexløst?

Det var ikke noen avtale da vi gikk inn i forholdet om at det skulle være det.

I perioder kan det inntreffe at det blir mindre, men hvorfor uteblir også kosen?

Jeg er ikke utro, men orker ikke flere forhold der dama finner masse unnskyldninger på å unngå meg og det er bare hennes verden som gjelder. Så da bytter jeg heller ut om det ikke foreligger en god grunn til at sex og nærheten opphører.

Helt enig.

Hvorfor skal man godta sexløst forhold? Er jo helt på tryne! Er SÅ MANGE som er i forhold med dårlige eller ingen sex, kan ikke fatte hva mennesker driver med.

Anonymkode: bcd98...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sinnsykt lei av at dette hele tiden skal dreies mot menn! 
 

Om min mann plutselig avviste meg og ikke ønsket nærhet og sex, så ville jeg jo lurt på hvorfor?? Om dette hadde pågått i flere år, så hadde jeg blitt så frustrert og fortvilet at jeg ikke vet hva jeg hadde vært i stand til. Man må jo miste alt man har av selvtillit. Kos og sex er uhyre viktig i et forhold, og er ofte det første som ryker når forholdet får utfordringer, hverdagen er travel osv. Det er ikke mindre viktig av den grunn. Det er i disse stundene man er HELT alene, har full konsentrasjon på kun partner, og legger en innsats i at partner skal ha det godt. Det er klart man blir usikker når denne delen av forholdet plutselig forsvinner! 
 

Man må kommunisere! Om man ikke føler lyst, fortell! Og forklar! Om lysten forsvinner i åresvis - oppsøk lege, og finn ut hvorfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...