Gå til innhold

Norge henter hjem IS-kvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vil raja hente inn alle is kvinnene og barna ALLE! Han er faen meg ikke god i hode, og han er vår visepresident i stortinget? De to syke barna er jeg helt i orden med så lenge moren blir enten sendt tilbake eller fengslet for livet men fan meg ikke alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja... det skal bli et flott land 🥳🥳 

• Liker 2
Skrevet

Der mistet venstre min stemme. Om jeg ikke kommer til å stemme FRP, så har de  mine fulle respekt i denne saken.

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Limbo 2014 skrev:

Det ville påført barna store traumer å bli sendt til et fremmed land med fremmede folk. Moren er den eneste de kjenner her, nå som hun ble med. De er bare tre og fem år.

Regjeringen har gjort det eneste rette, moren må heller få sin straff her. 

Ville du sagt det samme om det var faren og ikke mora som ble med hjem?

• Liker 6
Skrevet

Abid Raja er jo gal.

FRP bør ut av regjering, Erna bør også trekke seg.

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes ærlig talt ikke det menneskelige aspektet er det viktigste. Hva ville vi sagt hvis en svensk terrorist kom til Norge og bedrev terrorhandlinger, og Sverige nektet å ta ham eller henne tilbake? Hun har norsk statsborgerskap og er derfor norsk i denne sammenhengen. Vi kan ikke tvinge andre land til å overta våre terrorister.

• Liker 3
Skrevet
58 minutter siden, Slaskete Maskot skrev:

Nå vil raja hente inn alle is kvinnene og barna ALLE! Han er faen meg ikke god i hode, og han er vår visepresident i stortinget? De to syke barna er jeg helt i orden med så lenge moren blir enten sendt tilbake eller fengslet for livet men fan meg ikke alle

Hvor mange is-kvinner snakker vi om?

Skrevet
7 timer siden, RedFox81 skrev:

Det er mange her som virker å tro at å sende barna alene til Norge, for behandling på sykehus, ville vært det beste for barna og det burde mor å forstå. Og.. ingen av dere har barn, right? For selvfølgelig ikke er dette beste for barna. Og tror alle som har små barn skjønner det lett. Selvfølgelig er det beste for barna å ha mor med i en så stor overgang som dette, det er ingen tvil om. Her er det snakk om 3 åring og 5 åring, på ingen måte er det mulig å forklare barn i den aldersgruppe hva som skjer rundt dem og hvorfor, og med den forklaringen gjøre dem trygge. Eneste måte å få de til å føle seg trygge er å ha en omsorgsperson rundt seg. I dette tilfelle, er det mor. 

Uansett er dette en avsporing av diskusjonen. Moren er like norsk statsborger som barna. Hun er ikke dømt eller fengslet i noe annet land heller. Hvor skal hun ellers være hvis ikke i Norge? "Staten" hun dro til, finnes ikke lengre engang. Hun hadde uansett fult lov å komme til Norge på egen hånd, selvsagt. Som alle statsborgere.. Eneste som staten gjør her, er å fysisk hente, altså hjelpe med transport. Og det er på grunn av helsetilstanden til ungen. Eneste å være flaut over her, er at det har tatt så lang tid.

Når alternativet er å dø i en flyktningleir fordi moren din nekter å gi slipp på deg, så ville det beste vært å sende fra seg barnet sitt. Han kunne fått helsehjelp for lenge siden, hadde hun bare tillatt det. 

• Liker 15
Skrevet
55 minutter siden, Slaskete Maskot skrev:

Enig med deg. Nå synes jeg rett og slett at FrP ikke lengre har noe valg og må gå ut av regjeringen. Avstanden har blitt for stor mellom politikken deres og hva som skjer i regjeringen. Og for den slags skyld, hvorfor får mødrene komme og ikke mennene, Norge skal jo ha likestilling og begge foreldrene har samme verdi. 

Is er folkefiender og bør ikke være velkommen hit. Å bli med i is er det samme som å melde seg ut av Norge. Skulle ønske det var et eget system for å ta vare/straffe disse. Altså internasjonal/europeiske strafferett og fengsel. Da kan de ikke rekruttere i evt fengsler de måtte havne i. Det er en farlig gjeng med hjernevasket livsfarlige individ.

Skrevet
9 minutter siden, Anonymbruker3 said:

Jeg synes ærlig talt ikke det menneskelige aspektet er det viktigste. Hva ville vi sagt hvis en svensk terrorist kom til Norge og bedrev terrorhandlinger, og Sverige nektet å ta ham eller henne tilbake? Hun har norsk statsborgerskap og er derfor norsk i denne sammenhengen. Vi kan ikke tvinge andre land til å overta våre terrorister.

Sverige gir jobber og husly til faktiske ISIS terrorister som kommer tilbake, Norske ISIS terrorister har faktisk immigrert til Sverige. Dette i min formening er helt borti-natta og fører til kaotiske tilstander. 

Jeg forventer om det flytter ex-ISIS terrorister i ditt nabolag så skal du faktisk ta imot dem med åpene armer. Jeg mener at når du har blitt med i en Terror org som hals-huger, voldtar og stjeler så er du ikke en norsk statsborger lengre og mister retten til et norsk pass og komme til Norge.          

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Pipaluk skrev:

Vet ikke, men en er mer enn nok.

• Liker 1
Gjest spinjitzu
Skrevet
56 minutter siden, MorTil2 skrev:

Der mistet venstre min stemme. Om jeg ikke kommer til å stemme FRP, så har de  mine fulle respekt i denne saken.

Null respekt fra meg, dette er så grovt at det burde fått dem til å gå ut av regjeringen, men de bare surver om at de er uenige og lar det skure og gå. Hadde de faktisk gått ut av regjeringen hadde jo hele regjeringen raknet.

Skrevet
4 minutter siden, Pipaluk said:

Umulig å vite, antall isis terrorister varierer ifra 30-400 personer ifra Norge, utav kvinner så er det snakk om minst 10. Dette er fordi at det er ingen konsensus ifra fra forskjellige etater som politi, Kripos, regjeringen eller UDI om dette og gammel media har heller ingen konsensus over dette. Jeg tror at det er langt verre enn det som blir utgitt for folk flest og staten og media vet dette.         

• Liker 1
Skrevet

For dere som er interesserte i historien, så er dette den eldste datteren som er beskrevet i boken «To søstre» av Åsne Seierstad. I boken omtales kvinnen med navnet «Ayan» (som ikke er hennes virkelige navn).

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, Stina234 skrev:

Du er nok en godhjertet person som mener det beste men jeg må si meg uenig med din tolkning. 

Det er ikke snakk om bare å eventuelt brutt norsk lov men internasjonal lov.  IS er den mest brutale organisasjonen verden noen gang har sett.  Denne kvinnen har satt alle menneskerettigheter til side med å være en del av IS.  Det skulle bare mangle at hun tak konsekvensene av dette.Hun har ingenting i Norge å gjøre.

Hun har jo ikke lyst til å være her heller. Hun har sagt at Norge er siste utvei, hun vil til Pakistan. 

Skrevet
1 minutt siden, Saph skrev:

Hun har jo ikke lyst til å være her heller. Hun har sagt at Norge er siste utvei, hun vil til Pakistan. 

Tror du ikke at hun sier det for å redde sitt eget skinn! Det er bedre å foretrekke Pakistan enn å komme tilbake som en angrende synder. 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette.

Søgni, mod.

Skrevet
21 minutter siden, ElinX0Xpoliti said:

Jeg forventer om det flytter ex-ISIS terrorister i ditt nabolag så skal du faktisk ta imot dem med åpene armer. Jeg mener at når du har blitt med i en Terror org som hals-huger, voldtar og stjeler så er du ikke en norsk statsborger lengre og mister retten til et norsk pass og komme til Norge.          

Hva jeg ønsker er irrelevant. Spørsmålet er hva vi må gjøre for å ikke være hyklere. Vi burde i utgangspunktet ikke sluppet inn så mange flere enn vi klarer å integrere, men når vi først har gjort det kan vi ikke skyve problemene de skaper over på andre. Mener du det vil være akseptabelt om Sverige nekter oss å sende tilbake terroristen deres i eksempelet mitt?

Gjest Villfisker
Skrevet
3 timer siden, antiislamist skrev:

problemet er straffene i norge. 4 år inne og så ute igjen med planer om selvmordsbombing. Livstid burde vært obligatorisk men helst henging. 

Enig i at enkelte straffer knapt kan kalles straff, men dette syns jeg blir for ekstremt andre veien igjen.

Skrevet
54 minutter siden, ElinX0Xpoliti said:

Sverige gir jobber og husly til faktiske ISIS terrorister som kommer tilbake, Norske ISIS terrorister har faktisk immigrert til Sverige. Dette i min formening er helt borti-natta og fører til kaotiske tilstander. 

Det er ikke sånn rettigheter fungere. Og sikkert ikke i 2020.  Derfor at Breivik var ikke hengt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...