Gå til innhold

71 grader nord kjendis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv om Maren er en sutrehøne er jeg faktisk ganske imponert over hva hun får til, hun er nok tøffere enn hun kanskje har vist hittil. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var skikkelig leit at Onkl P gikk ut! Makan til positiv og herlig fyr❤️

Holdt virkelig en knapp på at Maren skulle ryke; fortsatte jo bare å klage og sutre under utslagskonkurransen og (nei, jeg er ikke overrasket).

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cleopatra. skrev:

Synes det var skikkelig leit at Onkl P gikk ut! Makan til positiv og herlig fyr❤️

Holdt virkelig en knapp på at Maren skulle ryke; fortsatte jo bare å klage og sutre under utslagskonkurransen og (nei, jeg er ikke overrasket).

Ja hva i faen var det der? Hun vant jo, Onkl P tapte og måtte dra - også bare offer hun seg og stønner i bakgrunnen i stedet for å være glad.. Åååhhh jeg er så irritert over at han måtte ryke til fordel for Maren 😩😩

Anonymkode: 2b524...f93

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd at OnklP røk ut, hadde virkelig sansen for ham. Men det virket ikke som han prøvde 100% på siste konkurransen? Virka litt klar for å ryke ut synes jeg, gikk istedet for å løpe og anstrengte seg ikke veldig så det ut som... kjipt men sånn ble det gitt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Fy faen så leit 😢 Krysset fingrene i det lengste for at Maren, Jon eller Atle skulle ryke... OnklP, ass ❤️❤️❤️

 

Anonymkode: 88d6b...4aa

Enig! 😭💛 fikk skikkelig sansen for han

Anonymkode: 1140a...e94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også virkelig sansen for OnklP - så syntes det var synd han røyk ut. Tror nok han var litt klar for det ......... 

Innsatsen han viste var helt utrolig - han var vel ikke veldig godt trent på forhånd og han gjorde masse ting han var livredd for. 

Maren er en liten sytepave.   De fleste prøver jo å fremstå best mulig på kamera men mulig man glemmer det litt i kampens hete der.

MEN man skal også se litt på alderen på disse. Kan være OnklP hadde oppført seg litt annerledes hvis han var i beg. av 20-åra. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Veldig dumt at OnklP røk ut, og også synd at Lise måtte dra på grunn av foten. Jeg har en vanvittig respekt for deltakere som trosser høydeskrekken og smerter for å støtte laget sitt. Men Øystein, altså. For en fin fyr. Står der på toppen for å gratulere deltakerne etterhvert som de kommer opp og ønske dem velkommen til toppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som «ikke liker» OnklP?🤷🏼‍♀️ Glad for at han røyk ut jeg(men skulle gjerne hatt ut Maren også). 

Anonymkode: fb4b2...f81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som legger merke til at Atle jukset den siste runden? Jeg så vertfall to ganger at han hoppet over det siste steget i den trappen og hopper rett ned.. Resultatet hadde sikkert blitt det samme, men irriterer meg at han kommer unna med juks. 

Anonymkode: 0b4e2...f16

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som legger merke til at Atle jukset den siste runden? Jeg så vertfall to ganger at han hoppet over det siste steget i den trappen og hopper rett ned.. Resultatet hadde sikkert blitt det samme, men irriterer meg at han kommer unna med juks. 

Anonymkode: 0b4e2...f16

Det er ikke juks. Man velger jo hvordan man vil gå over et hinder. Hallo. 🙄

Anonymkode: 4ea3e...a2b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som legger merke til at Atle jukset den siste runden? Jeg så vertfall to ganger at han hoppet over det siste steget i den trappen og hopper rett ned.. Resultatet hadde sikkert blitt det samme, men irriterer meg at han kommer unna med juks. 

Anonymkode: 0b4e2...f16

Jeg så det samme.

Man velger ikke hvordan man skal passere et hinder, det er jo regler for å gå under, over, ved siden osv. Man skal passere slik det er anvist, tenker jeg.

Men han ble ikke diska, så da har vel produksjonen en annen oppfattelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor melder jeg meg på" Folkeaksjonen for å få Onkel tilbake på 71 grader nord"???

Anonymkode: 2687a...ec2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2020 den 9.30, AnonymBruker skrev:

Er jeg den eneste som «ikke liker» OnklP?🤷🏼‍♀️ Glad for at han røyk ut jeg(men skulle gjerne hatt ut Maren også). 

Anonymkode: fb4b2...f81

Hallo!? En av tidenes hedersmenn i reality-sammenheng! Umulig å mislike!

Anonymkode: 83167...d4e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette amatør-NM i klatring? Har ikke sett på alle episodene, men virker å være svært mye av dette.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...