Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2020

Gaiko

Anbefalte innlegg

Rein var ikke like soleklar. Det var mye jevnere avstemming. Bettingselskapene trodde ikke at han skulle gå videre i det hele tatt. Vil være smartere å sende en som er åpenbart storfavoritt blant resten av Europa, slik som Raylee var. 

C44B9F9B-9ED5-49D7-BF1D-B51A89C84788.jpeg

8605999C-AF6A-48ED-BDDD-E20EA11BEFB0.jpeg

Anonymkode: 09aab...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var spennende i går!

Jeg likte både Sie Gubba og Kristins låt, så det var vinn-vinn hvem som gikk videre for min del da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rein Alexander er en sexy beast! ❤️ Det er sikkert negativt å skrive dette på kg, men er det flere som er enige? ☺️ 

Anonymkode: 70bf4...deb

Nei. 

Anonymkode: ae7b5...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina S.
15 timer siden, Heartland skrev:

Her for eksempel. Han hører på Raylee fra 07.50 😊

Tusen takk for linken :)

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rein Alexander er en sexy beast! ❤️ Det er sikkert negativt å skrive dette på kg, men er det flere som er enige? ☺️ 

Anonymkode: 70bf4...deb

Jeg vet ikke helt, synes mer låta var sexy beast. Ikke noe galt med utseende til Rein, men hvis det var viking han skulle være, så var visst vikingene mer forfengelige og sveisne/fine på håret enn det vi har antatt før. Han var ikke helt historisk korrekt med dette beast utseendet i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det bidraget som vinner den internasjonale finalen i år kommer til å være av det rare slaget, eller at det er av det folkelige og middelmådige slaget som en Sie Gubba type sang. Tror ikke generiske pop-bidrag gjør det særlig bra i år.

Anonymkode: fe6db...ad0

Jeg tar tilbake dette for nå har jeg hørt Magnus Bokn med "Over the sea" som med en gang ble min favoritt og hvis den bare vinner mgp så kommer den til å vinne esc også. Hipp hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den er fin, men sangen til Oda, den er finere

Anonymkode: 99801...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fin, men for kjedelig til å vinne esc. 

Anonymkode: f8a78...aa3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina S.

Jeg synes også at Kristin sang usedvanlig bra. Hadde det ikke vært for at det er Melodi GP-konkurranse så skulle jeg stemt på henne. Men for meg er ESC noe ... litt annet. Finner ikke ordet. Tror derfor det blir Rein Aleksander som får min stemme i GP-finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus Bokn sin sang er utrolig kjedelig. Han har jo deltatt på idol, norske talenter og the Voice. Skikkelig desperat 😂 Og nå MGP.. 

Anonymkode: f80ba...0b5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Raylee sin sang og Kristins. Begge de satt seg på hjernen etter første lytting. Rein Alexanders kan jeg ikke huske, enda jeg har hørt den flere ganger.

Jeg er irritert på de 5 forhåndskvalifiserte, kjenner jeg. Mon tro om det blir en ulempe for dem i finalen, at flere tenker som meg. Folk flest syns kanskje det er ufortjent!? De har jo heller ikke vært åpne om grunnen til at disse 5 er automatisk i finalen. Det stinker...

Dessuten har det sin fordel å ha kjempet i en delfinale, latt folk bli kjent med deg og låta og ha noen fans allerede. Jeg har stemt fram f.eks Kristin og det er mer sannsynlig at jeg "kjemper for henne" i finalen enn f.eks Tone Damli som jeg har null parti med...

Blir bare pinlig når de forhåndskvalifiserte er dårligere enn flere av de i delfinalen. Som nå på lørdag. Både Kristin og Thomas sine bidrag slo jo hun husker-ikke-navnet ned i støvlene.

Anonymkode: 9f23a...d5d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor Tone Damlie er så ofte med. Hva er egentlig poenget med det? Folk vom se nye å friske ansikter og ikke et som stadig søker etter varme fra rampelyset.

Anonymkode: e5277...268

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg digger Raylee sin sang og Kristins. Begge de satt seg på hjernen etter første lytting. Rein Alexanders kan jeg ikke huske, enda jeg har hørt den flere ganger.

Jeg er irritert på de 5 forhåndskvalifiserte, kjenner jeg. Mon tro om det blir en ulempe for dem i finalen, at flere tenker som meg. Folk flest syns kanskje det er ufortjent!? De har jo heller ikke vært åpne om grunnen til at disse 5 er automatisk i finalen. Det stinker...

Dessuten har det sin fordel å ha kjempet i en delfinale, latt folk bli kjent med deg og låta og ha noen fans allerede. Jeg har stemt fram f.eks Kristin og det er mer sannsynlig at jeg "kjemper for henne" i finalen enn f.eks Tone Damli som jeg har null parti med...

Blir bare pinlig når de forhåndskvalifiserte er dårligere enn flere av de i delfinalen. Som nå på lørdag. Både Kristin og Thomas sine bidrag slo jo hun husker-ikke-navnet ned i støvlene.

Anonymkode: 9f23a...d5d

Helt enig i alt du skriver! Digger spesielt Raylee, den har X-faktor synes jeg.

De forhåndskvalifiserte er jo bare noe tull. Fatter ikke hva som er grunnen til at de er forhåndkvalifisert, synes NRK kunne vært voksne nok til å gå ut med grunnen. At det er de beste låtene er i alle fall bare tull, så grunnen må være en annen.
Er noen av "så kjente at de må nesten få lov"?
Er enkelte av de "politisk korrekt" å ha med? Uten å nevne grunn...
Har NRK "knegått" de for å få de med, bare for å få litt blest og kjendigfaktor i MGP?
Det er i alle fall ikke fordi de er best!

Anonymkode: 09aab...ab3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raylee sin låt kan bli disket om hun vinner og går til Eurovision Song Contest. Og det er basert på at låten hennes er kliss lik 2 andre låter som har tidligere deltatt i konkurransen. Plagiat er forbud i slike konkurranser noe som gjør at hun havner i stor fare til tross for at folket har stemt henne fram.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Raylee sin låt kan bli disket om hun vinner og går til Eurovision Song Contest. Og det er basert på at låten hennes er kliss lik 2 andre låter som har tidligere deltatt i konkurransen. Plagiat er forbud i slike konkurranser noe som gjør at hun havner i stor fare til tross for at folket har stemt henne fram.

Hva heter de to sangene? Vet det har blitt nevnt her før, men jeg fant det ikke i farta og jeg husker ikke de sangene i grand prix. Har du link til youtube-videoer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva heter de to sangene? Vet det har blitt nevnt her før, men jeg fant det ikke i farta og jeg husker ikke de sangene i grand prix. Har du link til youtube-videoer?

Tror det er Fuego og Replay? 

Anonymkode: 1f1f6...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Eleni Foureira med Fuego 

https://eurovisionworld.com/eurovision/2018/cyprus

2. Tamta med Replay

https://eurovisionworld.com/eurovision/2019/cyprus

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror det er Fuego og Replay? 

Anonymkode: 1f1f6...d74

Takk.

Da er det vel disse:

Raylee sin:

Bare la de inn for sammenligning. Skal høre selv nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...