Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2020


Gaiko

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

5 bidrag er valg ut av MGP-jury. Får en presentert ved hver delfinale. 

Anonymkode: cf5e2...a60

Ganske dumt egentlig. Syns ikke deres sang var bedre. Men er vel kanskje fordi han har representert Norge før. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som ikke likte låta til Rein?

Anonymkode: 46880...cc9

Nei, ikke bare du😂 fin stemme, men forutsigbar og enkel låt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rein sin sang og hele opptreden minnet om Danmark sitt bidrag for et par år tilbake😂 det viking greiene er bare kleint🙈

Anonymkode: 51854...c9a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at hvis refrenget til Jæger hadde vært bedre (i mine ører) med fengende melodi og tekst man kan synge med på, så hadde jeg likt den bedre. Den hadde potensiale, men det var liksom ikke noe refreng. Husker ingen ting av sangen. Eurovision skal liksom være litt fengende, og sangen skal sitte etter å ha hørt den én gang (synes jeg). 

Anonymkode: 1f1f6...d74

Den hadde et potensiale, men refrenget var rææva. Den samme linja om og om igjen. 
 

Rein hadde til og med litt flammer i hånda si. Det kan gjøre susen 😍 One last war. Mye bedre enn disse sukkersøte kjærlighetessangene 🤩

Anonymkode: cf5e2...a60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan Jæger fikk delta. Låta var jo heeelt elendig. Sceneshowet og kostymet hadde potensiale, men gud så dårlig låt. Det jeg stusser på er at de som plukker ut låtene, de hører vel bare på de? De ser ingen show? HVORDAN fikk denne da bli med??

Anonymkode: 09aab...ab3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror Rein sin sang hadde passet bedre til Solli-tangen brødrene

Anonymkode: b5da8...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jasmine18 skrev:

Spørsmål: Hvorfor er noen forhåndskvalifisert? Er ikke det veldig urettferdig?

Jeg vet ikke med sikkerhet hvorfor noen er fårhåndskvalifisert, men ser for meg to muligheter: De forhåndskvalifiserte artistene har forlangt å gå direkte til finalen, eller NRK har tilbudt dem dette for i det hele tatt å få dem med. Hvorvidt dette er urettferdig kan man jo alltids diskutere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låten til Sollibrødrene var veldig catchy og fengende og jeg tror den kan komme høyt opp, men utrolig kjedelig sceneshow. Det må sprites opp!  Men likevel beste sang frem til nå. 

Anonymkode: cd424...1c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jæger pleier å knuse Rein, spesielt ute i naturen.

Anonymkode: d3fd0...32f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jæger pleier å knuse Rein, spesielt ute i naturen.

Anonymkode: d3fd0...32f

"Skyte" mener du vel? 😂

Anonymkode: 2e4f2...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler dere å se disse «Reaction-filmene» på Youtube. ESC-entusiastiser Europa rundt lytter til bidragene og kommenterer hva de synes fortløpende. Visstnok en stor greie. Anyway.. Utifra det er det veldig åpenbart at vi må sende Raylee. De elsker låta!! Og de liker overhodet ikke Rein sin.... bare sjekk selv. Det er en god pekepinn på hvordan vi vil gjøre det i ESC. Kikket på de i fjor også, og de ELSKET Keiino! Og vi fikk flest seerstemmer i fjor. Så... Send Raylee!!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.1.2020 den 18.05, Heartland skrev:

Jeg anbefaler dere å se disse «Reaction-filmene» på Youtube. ESC-entusiastiser Europa rundt lytter til bidragene og kommenterer hva de synes fortløpende. Visstnok en stor greie. Anyway.. Utifra det er det veldig åpenbart at vi må sende Raylee. De elsker låta!! Og de liker overhodet ikke Rein sin.... bare sjekk selv. Det er en god pekepinn på hvordan vi vil gjøre det i ESC. Kikket på de i fjor også, og de ELSKET Keiino! Og vi fikk flest seerstemmer i fjor. Så... Send Raylee!!

Det er flere bidrag vi ikke har hørt da, så kan jo hende noen av de er bedre enn Raylee. I dag skal Sie Gubba, håper de går vidare.

Anonymkode: fe6db...ad0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2020 den 18.05, Heartland skrev:

Jeg anbefaler dere å se disse «Reaction-filmene» på Youtube. ESC-entusiastiser Europa rundt lytter til bidragene og kommenterer hva de synes fortløpende. Visstnok en stor greie. Anyway.. Utifra det er det veldig åpenbart at vi må sende Raylee. De elsker låta!! Og de liker overhodet ikke Rein sin.... bare sjekk selv. Det er en god pekepinn på hvordan vi vil gjøre det i ESC. Kikket på de i fjor også, og de ELSKET Keiino! Og vi fikk flest seerstemmer i fjor. Så... Send Raylee!!

Har sjekket. Mange liker Rein sin hvis du ser i kommentarfeltet. De skriver blant annet 'please send Rein to the final.' 'This will win the televotes' osv... 

Anonymkode: 70bf4...deb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina S.
På 23.1.2020 den 18.05, Heartland skrev:

Jeg anbefaler dere å se disse «Reaction-filmene» på Youtube. ESC-entusiastiser Europa rundt lytter til bidragene og kommenterer hva de synes fortløpende. Visstnok en stor greie. Anyway.. Utifra det er det veldig åpenbart at vi må sende Raylee. De elsker låta!! Og de liker overhodet ikke Rein sin.... bare sjekk selv. Det er en god pekepinn på hvordan vi vil gjøre det i ESC. Kikket på de i fjor også, og de ELSKET Keiino! Og vi fikk flest seerstemmer i fjor. Så... Send Raylee!!

Hva er det? Har du link? Jeg søkte på  reaction ESC, men det kom opp så mye forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen av disse to sangene vil vinne Eurovision 👎

Anonymkode: 9b9dd...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sie gubbar ja. Tipper de fleste 50+ stemmer den. 

Anonymkode: e45a1...201

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas var flink. Likte denne, men spørs om den er bra nok til å vinne hele Eurovision. Blir fort litt kjedelig. Men bra stemme på Thomas 👍

Anonymkode: 9b9dd...818

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes veldig kjent ut, når hun klapper og synger i takt. Noen som har hørt det eller noe lignende før?

Anonymkode: fe6db...ad0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...