Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2020


Gaiko

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Snakk om å dra dette ut i det uendelige...

Ja dette var trøytig opplegg. Kommer ikke til å se flere ganger før hovedfinalen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes Raylee sin sang er mer fengende, Lisa sin er for ensidig. Og hun synger hakket bedre.

Anonymkode: 26970...a87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er raylee 22 år??! Trodde hun var hvertfall 35!

Anonymkode: 4637c...493

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raylee kan faktisk vinne hele greia (altså mgp), den er fengende, men dessverre altfor lik Kypros de to siste årene...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjedelige låter og fremføringer. Jeg har sett og hørt alt før.  :Gjesp: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er raylee 22 år??! Trodde hun var hvertfall 35!

Anonymkode: 4637c...493

Jeg visste hvor gammel hun var fra før, men jeg er også overrasket over hvor voksen hun ser ut. Hun er veldig flott da, ligner litt på Megan Fox, syns jeg, men jeg hadde lett tatt henne for å være 10 år eldre enn hun er.

Anonymkode: 82c9c...7d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Raylee kan faktisk vinne hele greia (altså mgp), den er fengende, men dessverre altfor lik Kypros de to siste årene...

Nei værsåsnill ikke si det

Anonymkode: 99801...4be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låta til raylee minner meg om fuego fra 2018, og sceneopptreden minner meg om ESC-vinner Ruslana fra Ukraina 2004. Dette er jo bare rein kopi

Anonymkode: 99801...4be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei værsåsnill ikke si det

Anonymkode: 99801...4be

😉😂 Forhåpentligvis dukker det opp konkurrenter🙌😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skuffa over konseptet til MGP i år. Virker bare de gjør det billigst mulig. 

Anonymkode: 944f3...b1f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes Raylee sin sang er mer fengende, Lisa sin er for ensidig. Og hun synger hakket bedre.

Anonymkode: 26970...a87

Grei nok sang, men det er langt igjen.

Sjekk det håret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes både Raylee og Lisa hadde mye bedre låter enn Sondrey som er prekvalifisert! Hvilke kriterier bruker juryen til å plukke ut de prekvalifiserte mon tro? Da bør låtene være MYE bedre enn de andre, om de skal slippe delfinale! Synes absolutt ikke det var tilfelle her!

Enig med enkelte andre over, sangen til Raylee er veldig lik Tamta - Replay. Anbefaler å søke opp den på YouTube. Blir fort plagiatfokus av slikt. Ligner litt på Fuego fra året før også. 

Anonymkode: 09aab...ab3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sittet og sett denne usedvanlig laaaaaaangtrukne sendingen nå ikveld.. og har hatt mye tid til og tenke i alle disse pausene der de spiller ting om igjen eller der de mimrer om mgp 1997.. hva er egentlig fascinasjonen med mgp? Hva er det med dette sirkuset som fascinerer oss? Og hvorfor vil egentlig kjente navn assosieres med mgp, når man kan bli sett på som litt harry om man er med? Hvorfor gidder tone damli feks? Mange spørsmål😅 hele programmer ikveld reddes av en eneste mann.. og det er verdens beste Ronny Brede Aase😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør jo lage sanger som passer til den konkurransen man er med i - selv om det sikkert er mange sanger som elles er kvalitetsmessig mange ganger bedre. 

Nå har jeg ikke fulgt med masse å¨MGP men det skal vel være litt fengende låter - en del dans og et sexy utseende. Så er det noen særtilfeller utenom som gjør det bra. 

Norge har vel ganske ofte stilt med bra sanger men de passer rett og slett ikke inn i konseptet. 

Så vinnersangen i går og synes dermed den kan passe bra og kan ha gode muligheter i MGP. Man kan vel umulig bli dømt for plagiat der siden de fleste jo faktisk er ganske like ???   

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, punkyB said:

Man bør jo lage sanger som passer til den konkurransen man er med i - selv om det sikkert er mange sanger som elles er kvalitetsmessig mange ganger bedre. 

Nå har jeg ikke fulgt med masse å¨MGP men det skal vel være litt fengende låter - en del dans og et sexy utseende. Så er det noen særtilfeller utenom som gjør det bra. 

Norge har vel ganske ofte stilt med bra sanger men de passer rett og slett ikke inn i konseptet. 

Så vinnersangen i går og synes dermed den kan passe bra og kan ha gode muligheter i MGP. Man kan vel umulig bli dømt for plagiat der siden de fleste jo faktisk er ganske like ???   

Når ikke den vi sendte i fjor ble tatt i plagiat, skal det mye til...

Jeg håper ellers at de strammer inn voldsomt på sendingen neste gang. Halvannen time på fire sanger er helt sykt, men de trenger ikke gå over tiden i det minste. 

Anonymkode: 49e09...d76

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Låta til raylee minner meg om fuego fra 2018, og sceneopptreden minner meg om ESC-vinner Ruslana fra Ukraina 2004. Dette er jo bare rein kopi

Anonymkode: 99801...4be

Jeg tenkte også på akkurat disse to da jeg hørte den. Samtidig kom de jo på første og andreplass, så det synes jo ikke dumt å gjøre noe i den gata. Funka for meg i hvert fall - jeg har hørt den flere ganger i dag. :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelige greier. Trenger noe ala fairytale 😊

Anonymkode: a0abd...617

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om Lisa Børud er i slekt med Julianne Nygård, alias Pilotfrue? Synes de er SÅ like nemlig..

Anonymkode: 85da5...434

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig skuffet over årets MGP så langt. Det virker som (ut fra Sondrey og vinneren av semi) at de har stjålet elementer fra tidligere Eurovision deltakere og lagt til elementer som gjør det til en ny låt. Sondrey er en miks av Dance You Off og I can't Go On (set egentlig ut som de faktisk har stjålet danserne til sistnevnte). Og Raylee har kopiert dansefletta til Slavko som deltok for Montenegro i 2017. Hvis NRK tror at kopiering av tidligere opptredener vinner ESC, ja da har de misforstått noe. Jeg håper virkelig at noen fra de neste delfinalene overrasker oss med noe fresht, originalt og spennende, ellers blir dette et trasig 60 års jubileum for MGP.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...