vegasus Skrevet 1. juni 2020 #121 Del Skrevet 1. juni 2020 Blir spennende å se utfallet her 😊 Jeg hååååper virkelig at kroppen din fikk sluppet det egget altså! Hvis ikke, så har den i det minste prøvd og da er det nok ikke så lenge til den vil prøve igjen. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 1. juni 2020 Forfatter #122 Del Skrevet 1. juni 2020 Ååå😳 Festeblødning tenke jeg ikke på engang @Amatariel @SUPERMIRI! Tenk om😍 Trodde det oppstod mye tidligere i syklusen. Har faktisk registrert at puppene er en god del mer ømme enn de vanligvis er i dag, men det har jo vært varierende ømhet på de i en god stund, så jeg har vært litt usikker på hva jeg skal tro om det. Kjenner virkelig at jeg gleder meg til å få testet på onsdag, med mindre mensen dukker opp i morgen. Akkurat det du skrev der kjente jeg at jeg trengte å høre @vegasus ❤️ Gir meg litt håp å tenke på at kroppen forhåpentligvis og antageligvis vil prøve igjen snart, hvis den ikke klarte det denne gangen. Trenger litt «trøst» og positive tanker å holde meg fast i hvis det ikke gikk denne gangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 2. juni 2020 Forfatter #123 Del Skrevet 2. juni 2020 CD 94, muligens IKM/dpo 14 Jeg har iallfall ikke fått mensen i dag. Har kommet hjem igjen nå og jeg kjenner jeg får helt sug i magen når jeg tenker på det. Har så lyst til å teste nå, men jeg skal vente til i morgen. Jeg er så spent at jeg ikke klarer å sette ord på det en gang. Og jeg håper så inderlig at det sitter en spire. Det kiler i magen mens jeg skriver dette. Jeg prøver å sende positive tanker ut i universet. Egentlig hadde jeg tenkt til å ikke bli så håpefull, fallet blir jo så høyt hvis det ikke blir som jeg vil. Men nå sitter jeg her og vet ikke om jeg klarer å sove i natt engang. Har så lyst til å se to streker! Tenker tilogmed i timer «nå er det ca 12 timer til jeg får vite det». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 2. juni 2020 #124 Del Skrevet 2. juni 2020 9 minutter siden, Noldi skrev: CD 94, muligens IKM/dpo 14 Jeg har iallfall ikke fått mensen i dag. Har kommet hjem igjen nå og jeg kjenner jeg får helt sug i magen når jeg tenker på det. Har så lyst til å teste nå, men jeg skal vente til i morgen. Jeg er så spent at jeg ikke klarer å sette ord på det en gang. Og jeg håper så inderlig at det sitter en spire. Det kiler i magen mens jeg skriver dette. Jeg prøver å sende positive tanker ut i universet. Egentlig hadde jeg tenkt til å ikke bli så håpefull, fallet blir jo så høyt hvis det ikke blir som jeg vil. Men nå sitter jeg her og vet ikke om jeg klarer å sove i natt engang. Har så lyst til å se to streker! Tenker tilogmed i timer «nå er det ca 12 timer til jeg får vite det». Ååå, jeg kjenner sommerfuglene med deg. Dette er jo bare ultramegaGIGASPENNENDE! Sender litt positive tanker ut i universet jeg også, så får vi håpe det gjør underverker og at du ser to streker i morgen ❤️ Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 2. juni 2020 #125 Del Skrevet 2. juni 2020 Jeg hadde ikke klart å holde meg til i morgen 😇🙈 Blir utrolig spennende å se! Krysser det som krysses kan! 😃💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. juni 2020 #126 Del Skrevet 2. juni 2020 Jeg skjønner akkurat hva du mener Noldi! Det er klaaart man blir spent! Positiv test er et lifechanging moment! Krysser virkelig alt jeg har for deg og testingen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 3. juni 2020 Forfatter #127 Del Skrevet 3. juni 2020 CD 95 Blendahvit test... Det betyr selvfølgelig ingen graviditet, men også ingen eggløsning. En kropp som prøver men ikke får til det den skal. Skuffelsen er stor akkurat nå, men jeg skal klare å få humøret opp etterhvert. Jeg sitter igjen med flere spørsmål, men jeg vet ikke helt hvem jeg skal begynne å stille først. Hva var all spottingen er kanskje det jeg lurer mest på. Saumfarer alle sider om kjerringråd og ting som har fungert for andre, og vurderer sterkt å prøve ut noe selv. Har så lyst på en regelmessig syklus på mye mindre enn 100 dager, takk😅 Selvom kroppen ikke får til det den vil, har jeg lyst til å prøve å holde nogenlunde oversikt. Tenker derfor jeg begynner med temping i morgen. Virker som en enklere, raskere og rimeligere metode for å holde litt øye med hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. juni 2020 #128 Del Skrevet 3. juni 2020 Bah, det blir mange spørsmål når kroppen er tullete. Veldig kjedelig at det blir sånn! Men lurt å gjøre det man kan for å få den til å skjerpe seg Det kan høres ut som kroppen prøvde på EL, men ikke fikk det til. Den spottingen kan være en "slags" mensen, så eeegentlig ville jeg kanskje ha startet på nytt på CD1. I utgangspunktet er syklusdag 1 med frisk mensen, men jeg har vært borti tilfeller som dette før og da er den spottingen 'as good as it gets' når det gjelder mensenmessig. Det finnes en del naturprodukter som man kan prøve, så jeg kan anbefale noen som både jeg selv og mange av mine medprøvere fra tidligere år har brukt. F.eks Dong quai som skal hjelpe på å stabilisere syklusen. Dette tar man mellom mens og EL. Jeg gikk fra å ha EL på rundt dag 40 til dag 20 på dette. Og ønsker man å kombinere urter, så tar man Wild yam etter EL. Men på akkurat den er det viktig at EL først har vært, så veldig super å bruke i samsvar med temping. Produktene fås kjøpt på norsk helsekost også altså, slik at man får kjøpt dem med èn gang. Men til tredobbel pris... Og jeg er tempeforkjemper så jeg heier på deg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 3. juni 2020 #129 Del Skrevet 3. juni 2020 Så kjedelig med blendahvit test! Forstår godt at du er skuffet. Det er fult lov å føle på det nå. Temping høres lurt ut. Har du lastet ned Fertility Friend? Ser veldig mange er fornøyd med den appen til å registrere temp og sånn 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Body Lotion Skrevet 3. juni 2020 #130 Del Skrevet 3. juni 2020 Åh, så kjedelig. Krysser fingrene for at kroppen kommer i balanse igjen fort fort! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 3. juni 2020 #131 Del Skrevet 3. juni 2020 Åneei, så kjedelig med negativ test 😞 Meen, det må jo være noe positivt med en spotting, elleeeer? 🤞🏻 Kan kanskje tyde på at det er noe på gang, enten det er eggløsning eller TR. Håper det er tilfellet isåfall! 🌸 Krysser fingrene for at det ordner seg snart! Temping kan nok være en god idé, har hørt folk er veldig fornøyd med både premom og fertilityfriend til det 🤗 Sender deg en stor kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 3. juni 2020 Forfatter #132 Del Skrevet 3. juni 2020 Tusen takk for støtte til dere alle sammen, @Amatariel @SUPERMIRI @vegasus @Body Lotion, det er så deilig å få luftet tankene i denne dagboken❤️ Mannen lytter men forstår nok ikke på helt samme måte, og det er ikke så rart heller. Er mange følelser knyttet til dette med å være fruktbar for jenter. Også er det mye enklere å be om tips, råd og erfaringer fra dere😁❤️ Jeg vurderer å kjøpe bidronninggele og wild yam, det er dette jeg finner mest om når jeg søker rundt på erfaringer og forsøk på nettet. Disse ligner også på kroppens naturlige østrogen og progesteron hormoner, og det føles derfor litt tryggere å prøve disse i starten😁 Når det gjelder spottingen er jeg ikke helt sikker på hva det betyr egentlig 🤔 Hadde jo spotting på CD 79, og igjen nå på CD 92. Kan ikke si jeg husker å ha hatt det tidligere så jeg har ingen aning på hva det kan være. En ting jeg har tenkt mye på og som har lurt meg mange ganger i løpet av disse snart 100 dagene er at puppene er så ømme, og jeg skjønner ikke hvorfor. Det lurer meg til å tro at noe er på gang heeeele tiden. Til tider er de så ømme at det er vondt å dusje, vondt å krysse armene, vondt å ligge på siden.. Det er rett og slett mye jeg ikke skjønner om dagen😅 Blir spennende å prøve med temping i morgen da! Har lastet ned fertility friend, og har premom fra før av. Kommer nok til å bruke begge to en periode for å se hvilken jeg liker best😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. juni 2020 #133 Del Skrevet 4. juni 2020 9 timer siden, Noldi skrev: Jeg vurderer å kjøpe bidronninggele og wild yam, det er dette jeg finner mest om når jeg søker rundt på erfaringer og forsøk på nettet. Disse ligner også på kroppens naturlige østrogen og progesteron hormoner, og det føles derfor litt tryggere å prøve disse i starten😁 Bidronninggele kan jeg ikke noe om, så skal ikke si noe om det. Men husk at wild yam er til etter eggløsning. Man må være sikker på at egget har sluppet før man starter på det. Derfor god kombo og tempe, så starter man på wild yam når man har fått kryss i Fertilityfriend. Det er dong quai som er fin for å stabilisere syklusen, få tidligere EL og kortere syklus. Den kan man ta hele perioden, men mest effektiv før EL 👍 Rart med så ømme bryster når du ikke er vant med det, men kan høres ut som hormonene herjer i deg og kroppen prøver å stabilisere seg. Veeldig spennende med temping! Jeg er SÅ klar for å følge deg - og friske opp gamle kunnskaper. Tilsammen har jeg vært temper i litt over 2 år tidligere, så en gang var jeg veldig inne i det. Jeg har lyst til tempe selv igjen, men har lovet mannen å ta det med ro i starten (les: ta det som det kommer) så skal gi det sommeren uten. Men blir jeg ikke gravid i sommer blir det temping på meg i høst. Det er forresten FF jeg kan - premom har jeg aldri hørt om en gang. Tydeligvis at det kommer nye programmer med tiden #føle meg gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 8. juni 2020 Forfatter #134 Del Skrevet 8. juni 2020 «CD 100» Føler ikke jeg kan regne dette som en syklus lenger engang.. Veldig kjipt å komme hit uten tegn til at noe skjer. Tok en ny graviditetstest i dag, tidligtesten til babyplan, og den var blendahvit. Stirret på den i sikkert 15 minutter i håp om at det skulle dukke opp noe. Kjenner litt på at jeg angrer på at jeg ikke valgte å begynne med blodprøver og flere undersøkelser/evt «oppstarts» medisiner for å få syklusen i gang. Samtidig skjønner jeg jo hvorfor gynekologen anbefaler meg å vente. Det bare er så trist. Drømmer om det støtt og stadig. Disse to strekene på en pinne. Starten på noe nytt. Ellers går livet fint heldigvis❤️ Jeg har kjøpt dong quai som anbefalt av deg, @Amatariel. Ser at flere homeopater mener det hjelper også ved uteblitt menstruasjon, og stabilisering av syklus, så da prøver jeg. Husker du hvor lang tid det tok før du fikk effekt av denne? Håper virkelig den hjelper meg også🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 8. juni 2020 #135 Del Skrevet 8. juni 2020 Uff.. tenk, 100 dager allerede. Skjønner veldig godt at du synes det er kjipt! 😔 Får håpe at Dong Quai hjelper kroppen i gang rakst. Synes du har vært veldig tålmodig jeg. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. juni 2020 #136 Del Skrevet 8. juni 2020 1 time siden, Noldi skrev: Husker du hvor lang tid det tok før du fikk effekt av denne? Umiddelbar! Jeg startet på DQ fordi jeg syns det var kjedelig å ha så sen EL som CD25-30 som jeg hadde da. Jeg startet å ta DQ på neste syklus (CD6) etter at jeg mottok dem, og fikk den syklusen EL på CD14! Og den etter der CD16. Tilfeldig? Tror ikke helt det. Så hos meg hjalp den til med det jeg ville fra første stund. Jeg tok følgende dose: to kapsler hver morgen og kveld fra mens til EL. DQ skal ikke tas under mensen eller etter bekreftet EL. Selv gir jeg det èn sjanse til her uten noe, men hvis ikke EL kommer tidligere enn sist så blir det Dong quai på meg også fremover. Bare dumt å ikke gjøre det man kan og hjelpe til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 12. juni 2020 Forfatter #137 Del Skrevet 12. juni 2020 «CD 104» I dag dukket dong quai opp i postkassen, så nå har jeg tatt min første dose! Er veldig spent, og håper virkelig det gir avkastning!😍 Var ikke så smart når jeg bestilte, så bestilte bare én boks. Ser nå at det holder til 25 dager. Er det én ting jeg har lært meg gjennom dette er det at ting ikke går så fort som jeg trodde når jeg startet, så jeg bestille like greit 2 til i dag. Da har jeg for 75 sammenhengende dager, som jeg håper blir brutt av eggløsning/mensen, men da vet jeg iallfall at jeg kan holde på en stund. Ellers har jeg ikke blitt sånn kjempeflink til å tempe😅 glemmer det innimellom og vet ikke helt om jeg gjør det «riktig» siden det nesten aldri er samme tidspunkt. Så jeg tenker jeg lar det gå 8-10 dager på dong quai og at jeg faktisk begynner med EL tester i tillegg for å se om jeg får EL. Nå starter min jobbhelg snart, så de første dagene vil jo fly avgårde nå iallfall😁 Planlegger en liten vinkveld med venninner i starten av neste uke også, så håper den første tiden går fort og at jeg snart kanskje ser resultater av det nye «tilskuddet»😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. juni 2020 #138 Del Skrevet 12. juni 2020 Hurra for dong quai i hus! Krysser alt jeg har for at du plutselig får en klar og overraskende EL 😄 Temping er nok en vanesak ja. Jeg mener at de første ukene var litt "slitsomme", da det var nytt og jeg måtte bli vant til det. Men etterhvert tempet jeg bokstavelig talt i søvne Samme tidspunkt kan være en utfordring, men jeg pleide alltid å ha ringeklokken på kl. 6 uansett, og hvis jeg hadde fri fra jobb e.l så sovnet jeg bare videre etterpå. Likte å ha samme tidspunkt hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 17. juni 2020 Forfatter #139 Del Skrevet 17. juni 2020 CD 109 Åååh nå er jeg såååå lei! Vil så gjerne ha eggløsning, graviditet og min egen lille baby❤️ Men denne kroppen vil fortsatt ikke samarbeide.. Det mest irriterende er nok rett og slett at jeg føler den lurer meg innimellom, men jeg prøver å holde meg positiv og tenke at den prøver. Puppene holder seg like ømme som tidligere, og det er fortsatt smertefullt å ligge på siden, ligge på magen, ha stramme bh’er, dusje eller generell berøring.. de siste dagene har det vært en del murringer og «kramper»/«bevegelser» I det som helt tydelig er livmorsområdet, men jeg har ingen positiv EL-test eller g-test å vise til. Nå har jeg gått på dong quai i 5 dager, så jeg håper det hjelper meg snart da😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. juni 2020 #140 Del Skrevet 17. juni 2020 Ååh kom igjen da egget!! Skjønner godt du blir helt tullerusk av dette og er LEI. Nå er det jammen på tide at du får EL. MEn har virkelig troa på donq quai. Men må nok bare gi det liiitt mer tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå