TiiBii Skrevet 1. desember 2020 #481 Del Skrevet 1. desember 2020 Herlig! Dette er nervepirrende🙏🏼 Kjempe spent på dine vegne🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 1. desember 2020 #482 Del Skrevet 1. desember 2020 Æææ spennende!! Håper du får bekreftet eggløsning altså!! 🤩💞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 1. desember 2020 Forfatter #483 Del Skrevet 1. desember 2020 @vegasus @TiiBii @SUPERMIRI @Amatariel @Sovia Tusen takk dere😍😭 Jeg er så utålmodig og håper så veldig på positive nyheter i morgen☹️ Har så høyt håp nå at jeg er på grensa til lei meg😅 har håp om at det går denne gangen samtidig som jeg forventer å bli skuffet. Vanskelig å forklare, og veldig rar følelse å ha. Bare gleder meg til denne dagen er over så jeg kan komme meg til gynekologen asap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #484 Del Skrevet 2. desember 2020 CD 14 Endelig gode nyheter!😍😭😍 jeg har eggløsning i kveld/morgen tidlig! To store og nydelige folikler var klare til å slippes, 22 og 26 mm😍 Mest sannsynlig vil kun den største slippes, men jeg er happy uansett om en eller to slippes, så lenge det slippes! Skal tilbake neste uke for å måle progesteron. Fikk fortalt om blødningene etter det jeg har følt har vært eggløsning, men det blir ikke noe progesteronstøtte nå før vi ser hvordan det går denne gangen iallfall. Så må satser jeg på at alt går min vei❤️🤞🏼 Nå er jeg superlykkelig✨ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. desember 2020 #485 Del Skrevet 2. desember 2020 Ååååå fantastisk!! Endelig!! Dette var en av de beste nyhetene på lenge. Nå kommer gullegget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 2. desember 2020 #486 Del Skrevet 2. desember 2020 For en fantastisk nyhet!! 👏🏻✨🤩 Dette er jo bare helt herlig! Hurra! Jeg krysser fingrene for gullegg 💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 2. desember 2020 #487 Del Skrevet 2. desember 2020 Åååå så utrolig gøy å lese!! Dette må jo være gullegget 😍❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiiBii Skrevet 2. desember 2020 #488 Del Skrevet 2. desember 2020 Wohooo!! Go Gullegget🤞🏼og svømmerne så klart, de er jo med på prosessen🥳 Lurer på om gutta sitter sånn som oss til hverandre «Heia rumpetrollet»😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 2. desember 2020 #489 Del Skrevet 2. desember 2020 HURRA FOR EGGLØSNING!! Veldig spent på lutealfasen din nå! 😬 Uansett - hopp i høyet 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 2. desember 2020 #490 Del Skrevet 2. desember 2020 Hurra for eggløsning 😀 jeg har også eggløsning i dag, så da er vi ganske likt i løypa 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #491 Del Skrevet 2. desember 2020 @vegasus @SUPERMIRI @Amatariel@Lillra @TiiBii @Lily92Tusen takk alle sammen❤️ Jeg er så glad nå at dere aner ikke! Siste innlegg ble skrevet i farten så og si på vei ut av døren fra gynekologen, så det er et par punkter til jeg ønsker å dele med dere😁 Det var overraskende stor forskjell på eggstokkene fra siste ultralyd til nå, faktisk en god del mindre cyster! Og det er jo en nydelig beskjed å få. Det betyr vel at blandingen av sunnere kosthold, mer trening, myo-inositol og letrozol virkelig gjør underverker😁😍 Slimhinnene i selve livmoren var også helt perfekte! Tre lag med perfekt tykkelse, så forholdene ligger virkelig tilrette for at egget skal feste seg❤️ Mannen har også fått svar på sædprøven, som er viste helt normal sædkvalitet. Ingen mangler eller feil der😁 Hun så også at det var tilsammen 5 folikler i modningsfasen, sammen med de to som var størst. Dette var et godt tegn sa hun, for da er disse «klarere» til neste eggløsning om jeg ikke blir gravid denne gangen. Nå kommer det til å bli to kjempelange uker å vente til jeg kan teste med graviditetstester😅😍 Håper mensen holder seg LANGT unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #492 Del Skrevet 2. desember 2020 Lily92 skrev (11 minutter siden): Hurra for eggløsning 😀 jeg har også eggløsning i dag, så da er vi ganske likt i løypa 😊 Så gøy! Håper det er to streker i vente for oss begge om to uker😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #493 Del Skrevet 2. desember 2020 TiiBii skrev (1 time siden): Lurer på om gutta sitter sånn som oss til hverandre «Heia rumpetrollet»😂 Jeg vet iallfall at mannen faktisk gjør det😂 han omtaler de som «svømmerne»😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 2. desember 2020 #494 Del Skrevet 2. desember 2020 Fantastiske nyheter!! Så deilig å endelig få bekreftet at du har eggløsning, appåtil en god en med så fine folikler 🤩 Jeg gleder meg med deg, og håper sånn at gullegget slippes og at mensen holder seg langt borte 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #495 Del Skrevet 2. desember 2020 Sovia skrev (32 minutter siden): Fantastiske nyheter!! Så deilig å endelig få bekreftet at du har eggløsning, appåtil en god en med så fine folikler 🤩 Jeg gleder meg med deg, og håper sånn at gullegget slippes og at mensen holder seg langt borte 💖 Tusen takk for håpet😍 hjelper å ha dere med meg på denne Berg og dalbanen😅😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 2. desember 2020 #496 Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg ble sååå lykkelig av denne gladnyheten din idag! Virkelig. Dette unner jeg deg såå masse ❤️ Håper du får en fantastisk kveld, og at du og mannen feirer litt ekstra 😉 If you know what I mean! Hoho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #497 Del Skrevet 2. desember 2020 SUPERMIRI skrev (5 minutter siden): Jeg ble sååå lykkelig av denne gladnyheten din idag! Virkelig. Dette unner jeg deg såå masse ❤️ Håper du får en fantastisk kveld, og at du og mannen feirer litt ekstra 😉 If you know what I mean! Hoho Tusen takk!😍 jeg er overlykkelig selv, går rundt og føler jeg svever😁 Selvom jeg ikke skulle bli gravid nå er det så deilig å vite at dobbel dose gir meg eggløsning, men også at det allerede nå er mindre cyster på eggstokkene! Det gir meg masse håp😍 Tro meg! Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å hoppe over mannen, klarte ikke vente til i kveld😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 2. desember 2020 #498 Del Skrevet 2. desember 2020 Noldi skrev (1 minutt siden): Tusen takk!😍 jeg er overlykkelig selv, går rundt og føler jeg svever😁 Selvom jeg ikke skulle bli gravid nå er det så deilig å vite at dobbel dose gir meg eggløsning, men også at det allerede nå er mindre cyster på eggstokkene! Det gir meg masse håp😍 Tro meg! Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å hoppe over mannen, klarte ikke vente til i kveld😇 Det er jo bare en helt fantastisk utvikling 😄 Over all forventning! You go girl ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 2. desember 2020 #499 Del Skrevet 2. desember 2020 For en god nyhet! HURRA for eggløsning! 😍🙌🏼🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 2. desember 2020 #500 Del Skrevet 2. desember 2020 Dette var flotte nyheter, Noldi 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå