babycodex Skrevet 31. oktober 2020 #361 Del Skrevet 31. oktober 2020 Gøy at du kan kjenne etter på tappen og kan få eggløsningsslim og slike ting. Veldig spennende ❤️ Krysser fingrene for mer utvikling. Virker som et fint symptombilde iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 31. oktober 2020 #362 Del Skrevet 31. oktober 2020 Synes det er fint at du deler her, forhåpningene bygger seg jo opp enten du deler det du kjenner eller holder det for deg selv. Fordelen er bare at du kan få forståelse og at å skrive her kan hjelpe å sette ord på hva du kjenner ❤️ Veldig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 31. oktober 2020 #363 Del Skrevet 31. oktober 2020 Du kommer ikke til å angre at du skriver ting ned her. Jeg har hatt utrolig mye hjelp i mine egne dagbøker i senere tid. Vanskelig å se for seg nå, men dette kan være info kjekk for deg å vite til f.eks neste gang du er prøver igjen Og tro meg... men glemmer ALT. Jeg ville absolutt stolt mer på de kroppslige tegnene nå, enn EL-testene om jeg var deg. Syns alle symptomene dine høres lovende ut for en kommende EL! EL-slim kan strekkes ja, og det mener jeg ikke sædrester/utflod kan i den grad. Så bare fortsett slik dere gjør med kos - så blir det spennende å se om et par uker! Kommer du til å ta blodprøve for å få svar på om EL har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 1. november 2020 Forfatter #364 Del Skrevet 1. november 2020 1 DPO Nå satser jeg hardt🙈😇 Håper jeg har rett og at gullegget har sluppet! Livmortappen har endret seg tilbake til lav og hard, og eggløsningssmertene nådde en topp i går kveld før det ga seg i løpet av natten. Tenker derfor at egget slapp i går. Jeg har iallfall funnet ut at eggløsningstester ikke er noe for meg. For det første er det høye utslag hele tiden, og når de først synker så er det da jeg ender opp med å (kanskje) få eggløsning😅 Men, det passer godt med at jeg bare har 5 tester igjen og heldigvis ikke akkurat har kjøpt en hel haug nye. 16 timer siden, Amatariel skrev: Kommer du til å ta blodprøve for å få svar på om EL har skjedd? Jeg tror ikke det. Gynekologen har ikke sagt noe om å ta blodprøver enn så lenge, kanskje fordi hun ikke hadde helt troa på at det ble eggløsning, men avtalen med gyn er å ha telefonkontakt om to uker for å se om det er noen endringer og evt legge plan for oppstart av medisiner igjen. Jeg føler meg roligere denne gangen enn sist jeg hadde eggløsning. Er på en måte sikrere på at det har skjedd selvom jeg er usikker, hvis du skjønner😅 Også tenker jeg at blodprøven ikke gjør noe fra eller til. Får jeg mensen om 11-12 dager (som var lengden på lutealfasen sist), så vet jeg jo at det var eggløsning.🤞🏼 Nå gleder jeg meg bare til fortsettelsen😁 Håper på positiv test om halvannen uke😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. november 2020 #365 Del Skrevet 1. november 2020 Oooh ja dette gir jo masse håp! Så fantastisk at du tror EL har skjedd! Deilig å gå inn i en ny fase. Blir veldig spennende om halvannen uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 1. november 2020 #366 Del Skrevet 1. november 2020 Tenk så kult om dette faktisk viser seg å ha vært eggløsning! Det er jo fantastisk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 1. november 2020 #367 Del Skrevet 1. november 2020 Imponert over hvor godt du kjenner egen kropps signaler. Lover veldig bra. Krysser fingrene og håper med deg 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 1. november 2020 #368 Del Skrevet 1. november 2020 Håper du har rett og at gullegget slapp nå! Blir spennende å se om halvannen uke! Sender over masse babystøv og krysser fingrene for at det er gode nyheter da 🤞🏻🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 1. november 2020 #369 Del Skrevet 1. november 2020 Så spennende! 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 1. november 2020 #370 Del Skrevet 1. november 2020 4 timer siden, Noldi skrev: 1 DPO Nå satser jeg hardt🙈😇 Håper jeg har rett og at gullegget har sluppet! Livmortappen har endret seg tilbake til lav og hard, og eggløsningssmertene nådde en topp i går kveld før det ga seg i løpet av natten. Tenker derfor at egget slapp i går. Jeg har iallfall funnet ut at eggløsningstester ikke er noe for meg. For det første er det høye utslag hele tiden, og når de først synker så er det da jeg ender opp med å (kanskje) få eggløsning😅 Men, det passer godt med at jeg bare har 5 tester igjen og heldigvis ikke akkurat har kjøpt en hel haug nye. Jeg tror ikke det. Gynekologen har ikke sagt noe om å ta blodprøver enn så lenge, kanskje fordi hun ikke hadde helt troa på at det ble eggløsning, men avtalen med gyn er å ha telefonkontakt om to uker for å se om det er noen endringer og evt legge plan for oppstart av medisiner igjen. Jeg føler meg roligere denne gangen enn sist jeg hadde eggløsning. Er på en måte sikrere på at det har skjedd selvom jeg er usikker, hvis du skjønner😅 Også tenker jeg at blodprøven ikke gjør noe fra eller til. Får jeg mensen om 11-12 dager (som var lengden på lutealfasen sist), så vet jeg jo at det var eggløsning.🤞🏼 Nå gleder jeg meg bare til fortsettelsen😁 Håper på positiv test om halvannen uke😁 Satser på at det går riktig vei for deg denne runden! Heia gullegget 💛💛💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 1. november 2020 #371 Del Skrevet 1. november 2020 Fantastisk hvor godt du kjenner kroppen din😍 satser på at dette var gullegget og vi får se en fin positiv test i neste uke ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 2. november 2020 Forfatter #372 Del Skrevet 2. november 2020 CD 1 Mensen. Skjønner helt seriøst IKKE hvordan det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 2. november 2020 #373 Del Skrevet 2. november 2020 1 minutt siden, Noldi skrev: CD 1 Mensen. Skjønner helt seriøst IKKE hvordan det er mulig. Ånei så frustrerende! 😩💔 Du er sikker på at det ikke er blødning i forbindelse med slippet av egg eller lignende? 🙈 Tappen min blir myk opp mot EL og hard før og etter. Mykner litt igjen men føles hardere inni når det nærmer seg mens. 🤷🏻♀️ Så dumt at kroppen bare holder deg for narr 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 2. november 2020 #374 Del Skrevet 2. november 2020 Åneij! Det her gir jo ikke mening! Dette må være så frustrerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 2. november 2020 Forfatter #375 Del Skrevet 2. november 2020 4 timer siden, Niny skrev: Ånei så frustrerende! 😩💔 Du er sikker på at det ikke er blødning i forbindelse med slippet av egg eller lignende? 🙈 Tappen min blir myk opp mot EL og hard før og etter. Mykner litt igjen men føles hardere inni når det nærmer seg mens. 🤷🏻♀️ Så dumt at kroppen bare holder deg for narr 😭 Ganske sikker ja.. det er koagler og mye blod, men jeg hadde ingen forvarsler på at det skulle komme nå. Ingen mensmurringer i livmor eller smerter i korsryggen.. skjønner virkelig ingenting.. ingen menssmerter nå heller 4 timer siden, Lillra skrev: Åneij! Det her gir jo ikke mening! Dette må være så frustrerende ja.. veldig frustrerende nå☹️ Har fått satt opp en tlf konsultasjon med gyn i morgen for å fortelle om dette, så får vi si hva som skjer videre da. Tipper det ikke skjer så mye annet enn at jeg prøver dobbel dose letrozol fra dag 4-8 igjen. Jeg vet ikke om det kanskje er kroppen som prøver å slippe et egg men aldri får det til og derfor blir det mensen istedet? Vet ikke om det er mulig, men det gir jo mening med tanke på at jeg pleier å få mensen på dag 14 uten legemidler, og fordi jeg nå fikk mensen rett etter jeg trodde det var eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 2. november 2020 #376 Del Skrevet 2. november 2020 Neeeei, det er ikke greit 😞 så skikkelig trasig... Mye tanker til deg 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 2. november 2020 #377 Del Skrevet 2. november 2020 Herlighet så rart 🤔🤔 glad for at du har fått samtale med gyn så raskt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 2. november 2020 #378 Del Skrevet 2. november 2020 Så merkelig. Spennende å se hva gyn sier i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. november 2020 #379 Del Skrevet 2. november 2020 Ååh herreguuuud så frusterende ja! Er det mulig! Her må bare gynekologen brette opp ermene og gjøre det h*n kan for å hjelpe deg! Går ikke an at du skal ha det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 2. november 2020 #380 Del Skrevet 2. november 2020 uff ❤️ tenker på deg og håper dere finner ut av det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå