Noldi Skrevet 12. desember 2020 Forfatter #541 Del Skrevet 12. desember 2020 9 dpo I dag var jeg dum😅 Kroppen handlet mye fortere enn hva hjernen registrerte. Plutselig satt jeg der med en brukt graviditetstest i hånda. Negativt🙄 Men så klamrer jeg meg til denne linken som jeg så @Noddi la ut på sin dagbok: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=9 Der står det at over halvparten av gravide tester falsk negativt 9dpo. Trykk på *over halvparten*, så sannsynligheten er stor for at dersom jeg blir gravid så ville det ikke syntes nå uansett. Men hva skjedde med viljestyrke?! To dager igjen til jeg planla å teste😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 12. desember 2020 #542 Del Skrevet 12. desember 2020 Åhh, det er så fort gjort det der 😂 Man blir jo så nysgjerrig, så det er sjeldent at testingen går som planlagt! Det er veldig bra at du ikke mister motet enda, det er fremdeles massevis av håp ❤️ Sender deg en goood klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. desember 2020 #543 Del Skrevet 12. desember 2020 Vi har alle vært der Noldi Bedre lykke til ved neste gangs testing! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 12. desember 2020 #544 Del Skrevet 12. desember 2020 Noldi skrev (2 timer siden): 9 dpo I dag var jeg dum😅 Kroppen handlet mye fortere enn hva hjernen registrerte. Plutselig satt jeg der med en brukt graviditetstest i hånda. Negativt🙄 Men så klamrer jeg meg til denne linken som jeg så @Noddi la ut på sin dagbok: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=9 Der står det at over halvparten av gravide tester falsk negativt 9dpo. Trykk på *over halvparten*, så sannsynligheten er stor for at dersom jeg blir gravid så ville det ikke syntes nå uansett. Men hva skjedde med viljestyrke?! To dager igjen til jeg planla å teste😅 Veldig fin den linken der Hver gang jeg fikk litt negative tanker rundt testene jeg tok og hva de egentlig bør vise. Pluss hvor sterke de bør være, så titter jeg innom linken. Da roer jeg meg igjen😄 Jeg er gravid nå og fikk negativ test 9dpo. Men en ultra svak strek 10dpo. Å den var så svak at kanskje jeg så syner. Var vel 11dpo jeg begynte å faktisk se noe😅 Så det er masse håp igjen @Noldi😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiiBii Skrevet 12. desember 2020 #545 Del Skrevet 12. desember 2020 Hehe, sånt skjer🤷🏼♀️ I forkant er jeg allltid avslappet og tenker «Jeg trenger ikke å teste IKM» og når tiden kommer så er jeg mer på «Men det gjør jo ikke noe om jeg begynner før»🤪😅 Vi håper vi sterkt på at dette er gullegget💙❄️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 12. desember 2020 #546 Del Skrevet 12. desember 2020 Haha, det er helt normalt å ryke på en smell der! Jeg fikk min første ultrasvake strek kvelden 10 dpo. Første skikkelige positive kom midt på dagen 11 dpo. Så det er definitivt håp! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 12. desember 2020 #547 Del Skrevet 12. desember 2020 Det er så fort gjort å ta en test, synes du har vært flink som har ventet helt til 9 dpo med å teste jeg 🙈 Krysser fingre, tær og alt mulig for at det snart lyser to streker mot deg 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 12. desember 2020 Forfatter #548 Del Skrevet 12. desember 2020 Herregud så deilig at jeg ikke er den eneste som har gått på denne smellen😂😇 I morgen skal jeg prøve å holde meg i skinnet, og ikke teste! Noe skjer iallfall nedi der, men om det er egget som fester seg eller mensen som gjør seg klar er jo umulig å si akkurat nå. Det murrer og holder på iallfall. Håper veldig på at jeg ikke spotter noe i morgen heller🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 12. desember 2020 #549 Del Skrevet 12. desember 2020 Ååh, murring kan være et godt tegn! Håpe håpe hååper ✨🤞🏻🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 12. desember 2020 Forfatter #550 Del Skrevet 12. desember 2020 SUPERMIRI skrev (3 minutter siden): Ååh, murring kan være et godt tegn! Håpe håpe hååper ✨🤞🏻🥰 😍 jeg håper ogsåååå😭😍🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 12. desember 2020 #551 Del Skrevet 12. desember 2020 Fort gjort å ryke på en test😅 Men heldigvis er det som regel alt for tidlig å se noe 9 DPO. Og hvis det er noe der, må man som regel myse og lurer på om det er noe der eller ikke. Så håpet er der definitivt enda!😊 blir spennende å se på tirsdag🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjolahei Skrevet 13. desember 2020 #552 Del Skrevet 13. desember 2020 Krysser fingrene for deg 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #553 Del Skrevet 13. desember 2020 @Lily92 @tjolahei Tusen takk😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #554 Del Skrevet 13. desember 2020 10 dpo Siste dagen før testing nærmer seg slutten. Når jeg sitter her nå tenker jeg at dagene har gått fort, plutselig er jeg her og sjansen er stor for at svaret jeg får i morgen er reelt. Enten det er negativt eller positivt. Så tenker jeg tilbake, til hvor sakte dagene har gått når jeg satt midt i det😅 Jeg håper så inderlig at det viser seg å være verdt det hele i morgen. Puppene er fortsatt ømme. Smertene i korsryggen er borte igjen. Noe skjer i livmoren, men jeg vet ikke hva. Kjennes ut som en blanding av at det murrer og som om det er «tomt» inni der. Aner ikke hva det betyr. Får vite det snart. Ingen spotting heller. Jeg håper så voldsomt at det er min tur nå. Føler meg som en blanding av filosofisk og håpefull, samtidig er det en ro over det hele nå. Ventetiden er snart over og snart har jeg et svar, det er deilig❤️ I hele dag har jeg hatt sommerfugler i magen når jeg tenker på i morgen, har aldri hatt det sånn før. Er redd fallhøyden blir stor hvis testen er negativ, samtidig er det bare negative tester jeg har sett før og jeg kommer meg vel over det til slutt også, men jeg håper jeg slipper😁❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 13. desember 2020 #555 Del Skrevet 13. desember 2020 Åååh, så spennende! Jeg liker det jeg hører 🤩✨ Håper så inderlig at du får en positiv test i armene, det fortjener du! Og om du ikke får det, får vi heller juble over en fantastisk syklus på mange måter ❤️❤️❤️ Sender deg masse babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 13. desember 2020 #556 Del Skrevet 13. desember 2020 Masse lykke til med testingen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #557 Del Skrevet 13. desember 2020 SUPERMIRI skrev (5 minutter siden): Åååh, så spennende! Jeg liker det jeg hører 🤩✨ Håper så inderlig at du får en positiv test i armene, det fortjener du! Og om du ikke får det, får vi heller juble over en fantastisk syklus på mange måter ❤️❤️❤️ Sender deg masse babystøv Helt enig! Går det ikke veien nå er jeg fortsatt uendelig takknemlig for å ha funnet frem til noe som fungerer for meg. Spesielt fornøyd er jeg med at det var mindre synlige cyster på eggstokkene😍 Det gir meg stort håp for en bedre prøve-fremtid! Uansett hva som skjer er jeg takknemlig for den positive utviklingen, lyset i enden av tunellen, og alle dere gode folka her inne som har støttet meg gjennom denne karusellen av følelser😇😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #558 Del Skrevet 13. desember 2020 Sai skrev (5 minutter siden): Masse lykke til med testingen ❤️ Tusen takk!😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 13. desember 2020 #559 Del Skrevet 13. desember 2020 Ååh så spennende det blir imorgen 🤞🤞 Jeg synes bare at det er så bra du endelig har fått eggløsning i det heletatt. Og at du ikke har begynt å spotte enda! 🎉 Så mye opp og ned og fram og tilbake som du har vært igjennom hittil, så unner jeg deg virkelig at den viser positiv en av de neste dagene 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 13. desember 2020 #560 Del Skrevet 13. desember 2020 Lykke til med testinga i morgen 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå