Gå til innhold

Menn som sier at de er snille

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var «snill» og sjenetrt i mine yngre dager, derfor fikk jeg aldri pult. Nå etter en del erfaring i 30 årene og etter å ha hengt her på kvinneguiden i noen år, så har jeg mista helt respekten og troa på kvinners logikk og det å finne ekte kjærlighet.

Ligger her nå i senga etter å ha pult ei dame til orgasme x antall ganger og hu tror sikkert at vi er sammen, men hu sover nå og jeg chatter med andre på tinder som jeg skal møte i løpet av uka. Jeg har blitt en «player» eller en drittsekk og jeg bryr meg ikke og det er det værste egentlig. Resultat av å få pult for lite i 20 årene antar jeg, blant annet....

Anonymkode: 41e20...2b1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var «snill» og sjenetrt i mine yngre dager, derfor fikk jeg aldri pult. Nå etter en del erfaring i 30 årene og etter å ha hengt her på kvinneguiden i noen år, så har jeg mista helt respekten og troa på kvinners logikk og det å finne ekte kjærlighet.

Ligger her nå i senga etter å ha pult ei dame til orgasme x antall ganger og hu tror sikkert at vi er sammen, men hu sover nå og jeg chatter med andre på tinder som jeg skal møte i løpet av uka. Jeg har blitt en «player» eller en drittsekk og jeg bryr meg ikke og det er det værste egentlig. Resultat av å få pult for lite i 20 årene antar jeg, blant annet....

Men Herregud sånn er det begge veier.

Jo mer bitchy og hard to get du er jo flere menn vil ha deg. Tror det handler om spenning og liksom få den som er "vanskelig". Antagelig har du alltid vært veldig på(noe som er veldig slitsomt),ikke hatt særlig egne meninger og gjort deg selv usynlig. Nå har du forandret på det og ting er lettere, men alt handler om å få den som er litt hard.

Anonymkode: 6c350...70c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Cool story bro 

Anonymkode: ade94...235

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir forundret over hvor mange konklusjoner dere kan trekke av at en fyr sier han er snill! Huff.

Anonymkode: 6e1bd...1f1

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir forundret over hvor mange konklusjoner dere kan trekke av at en fyr sier han er snill! Huff.

Anonymkode: 6e1bd...1f1

De fleste baserer det nok på erfaringer. Det gjør i hvert fall jeg.

Anonymkode: 6240c...368

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er subreddits for både nicegirls og niceguys.

Emkay lager morsomme klipp på youtube om begge kjønn. Der kan dere som ikke tror på fenomenet se eksempler.

Anonymkode: 6240c...368

• Liker 2
Skrevet

Oppdatering: han var ikke en creep. 

Anonymkode: 5599d...bbf

Skrevet

De er ikke normale

Anonymkode: 60a76...f32

Skrevet

Bare vent til du blir bedre kjent. Alle later som de er goodguy i chat

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare vent til du blir bedre kjent. Alle later som de er goodguy i chat

Han var ikke så vant med chatting, derfor fremsto han som usikker. Men han har bare vært grei. Så langt.

Skrevet
På 8.1.2020 den 1.47, AnonymBruker skrev:

Rett inn på KG etter å ha pult altså..

Anonymkode: 5c739...99a

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rett inn på KG etter å ha pult altså..

Anonymkode: 5c739...99a

😂

Anonymkode: 3d62c...cf2

• Liker 2
Skrevet

Tja, jeg er egentlig ganske egoistisk. Men jeg ville jo ikke sagt det til en potensiell kjæreste. Da ville jeg jo sagt at jeg er snill.

Anonymkode: ef0f6...91b

Skrevet
På 12.1.2020 den 22.04, AnonymBruker skrev:

Oppdatering: han var ikke en creep. 

Det er som regel noe som skurrer når en mann må påpeke at han er snill før dere engang har rukket å bli ordentlig kjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...