AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #81 Skrevet 8. januar 2020 Jeg var «snill» og sjenetrt i mine yngre dager, derfor fikk jeg aldri pult. Nå etter en del erfaring i 30 årene og etter å ha hengt her på kvinneguiden i noen år, så har jeg mista helt respekten og troa på kvinners logikk og det å finne ekte kjærlighet. Ligger her nå i senga etter å ha pult ei dame til orgasme x antall ganger og hu tror sikkert at vi er sammen, men hu sover nå og jeg chatter med andre på tinder som jeg skal møte i løpet av uka. Jeg har blitt en «player» eller en drittsekk og jeg bryr meg ikke og det er det værste egentlig. Resultat av å få pult for lite i 20 årene antar jeg, blant annet.... Anonymkode: 41e20...2b1 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #82 Skrevet 8. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var «snill» og sjenetrt i mine yngre dager, derfor fikk jeg aldri pult. Nå etter en del erfaring i 30 årene og etter å ha hengt her på kvinneguiden i noen år, så har jeg mista helt respekten og troa på kvinners logikk og det å finne ekte kjærlighet. Ligger her nå i senga etter å ha pult ei dame til orgasme x antall ganger og hu tror sikkert at vi er sammen, men hu sover nå og jeg chatter med andre på tinder som jeg skal møte i løpet av uka. Jeg har blitt en «player» eller en drittsekk og jeg bryr meg ikke og det er det værste egentlig. Resultat av å få pult for lite i 20 årene antar jeg, blant annet.... Anonymkode: 41e20...2b1 Men Herregud sånn er det begge veier. Jo mer bitchy og hard to get du er jo flere menn vil ha deg. Tror det handler om spenning og liksom få den som er "vanskelig". Antagelig har du alltid vært veldig på(noe som er veldig slitsomt),ikke hatt særlig egne meninger og gjort deg selv usynlig. Nå har du forandret på det og ting er lettere, men alt handler om å få den som er litt hard. Anonymkode: 6c350...70c 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #83 Skrevet 8. januar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var «snill» og sjenetrt i mine yngre dager, derfor fikk jeg aldri pult. Nå etter en del erfaring i 30 årene og etter å ha hengt her på kvinneguiden i noen år, så har jeg mista helt respekten og troa på kvinners logikk og det å finne ekte kjærlighet. Ligger her nå i senga etter å ha pult ei dame til orgasme x antall ganger og hu tror sikkert at vi er sammen, men hu sover nå og jeg chatter med andre på tinder som jeg skal møte i løpet av uka. Jeg har blitt en «player» eller en drittsekk og jeg bryr meg ikke og det er det værste egentlig. Resultat av å få pult for lite i 20 årene antar jeg, blant annet.... Anonymkode: 41e20...2b1 Cool story bro Anonymkode: ade94...235 8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #84 Skrevet 8. januar 2020 Jeg blir forundret over hvor mange konklusjoner dere kan trekke av at en fyr sier han er snill! Huff. Anonymkode: 6e1bd...1f1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #85 Skrevet 8. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir forundret over hvor mange konklusjoner dere kan trekke av at en fyr sier han er snill! Huff. Anonymkode: 6e1bd...1f1 De fleste baserer det nok på erfaringer. Det gjør i hvert fall jeg. Anonymkode: 6240c...368 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #86 Skrevet 8. januar 2020 Det er subreddits for både nicegirls og niceguys. Emkay lager morsomme klipp på youtube om begge kjønn. Der kan dere som ikke tror på fenomenet se eksempler. Anonymkode: 6240c...368 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #87 Skrevet 12. januar 2020 Oppdatering: han var ikke en creep. Anonymkode: 5599d...bbf
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #88 Skrevet 12. januar 2020 De er ikke normale Anonymkode: 60a76...f32
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #89 Skrevet 12. januar 2020 Bare vent til du blir bedre kjent. Alle later som de er goodguy i chat Anonymkode: 60a76...f32 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #90 Skrevet 12. januar 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare vent til du blir bedre kjent. Alle later som de er goodguy i chat Anonymkode: 60a76...f32 Han var ikke så vant med chatting, derfor fremsto han som usikker. Men han har bare vært grei. Så langt. Anonymkode: 5599d...bbf
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #91 Skrevet 12. januar 2020 På 8.1.2020 den 1.47, AnonymBruker skrev: Jeg var «snill» og sjenetrt i mine yngre dager, derfor fikk jeg aldri pult. Nå etter en del erfaring i 30 årene og etter å ha hengt her på kvinneguiden i noen år, så har jeg mista helt respekten og troa på kvinners logikk og det å finne ekte kjærlighet. Ligger her nå i senga etter å ha pult ei dame til orgasme x antall ganger og hu tror sikkert at vi er sammen, men hu sover nå og jeg chatter med andre på tinder som jeg skal møte i løpet av uka. Jeg har blitt en «player» eller en drittsekk og jeg bryr meg ikke og det er det værste egentlig. Resultat av å få pult for lite i 20 årene antar jeg, blant annet.... Anonymkode: 41e20...2b1 Rett inn på KG etter å ha pult altså.. Anonymkode: 5c739...99a 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #92 Skrevet 12. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rett inn på KG etter å ha pult altså.. Anonymkode: 5c739...99a 😂 Anonymkode: 3d62c...cf2 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #93 Skrevet 13. januar 2020 Tja, jeg er egentlig ganske egoistisk. Men jeg ville jo ikke sagt det til en potensiell kjæreste. Da ville jeg jo sagt at jeg er snill. Anonymkode: ef0f6...91b
Gjest Quokka Skrevet 15. januar 2020 #94 Skrevet 15. januar 2020 På 12.1.2020 den 22.04, AnonymBruker skrev: Oppdatering: han var ikke en creep. Anonymkode: 5599d...bbf Det er som regel noe som skurrer når en mann må påpeke at han er snill før dere engang har rukket å bli ordentlig kjent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå